דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים הגירת השקעות מספקת שער לבתי הספר והאוניברסיטאות הטובים בעולם
הגירת השקעות מספקת שער לבתי הספר והאוניברסיטאות הטובים בעולם
חיים נוי 28/09/22 |  צפיות: 302

הגירת השקעות מספקת שער לבתי הספר והאוניברסיטאות הטובים בעולם

לונדון, 27 בספטמבר 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

Henley & Partners ראתה עלייה משמעותית בפניות ממשפחות אמידות המעוניינות בגישה להזדמנויות חינוכיות בינלאומיות מובחרות עבור ילדיהן באמצעות הגירת השקעות. העלייה בביקוש והתחרות על מקומות באוניברסיטאות מובילות כמו ליגת הקיסוס, אוקסברידג' ואוניברסיטאות מובילות אחרות לאחר הקוביד, הגבירו את העניין בתוכניות השקעה המציעות מסלול לזכויות מגורים או רכישת אזרחות בבריטניה, ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד, סינגפור, וכמה מדינות אירופיות בהן ממוקמים מוסדות החינוך המובילים בעולם.

למעלה מ-70% מ-1,000 המוסדות השלישוניים המובילים שדורגו בדירוג האחרון של Times Higher Education World University Ranking נמצאים במדינות המארחות תוכניות הגירת השקעות, עם 18% בארצות הברית ו-10% בבריטניה. ד"ר יורג סטפן, מנכ"ל Henley & Partners, אומר שהבטחת החינוך הטוב ביותר עבור ילדיהם הפכה למניע מרכזי עבור משקיעים השוקלים מגורים ואזרחות באמצעות אפשרויות שמציעות תוכניות השקעה. "הילדים שלנו הם הנכס היקר ביותר שלנו והמתנה הגדולה ביותר שאנו יכולים לתת להם, ואחת ההשקעות הטובות ביותר שאנו יכולים לעשות כהורים, היא לספק להם את האפשרויות הטובות ביותר לרישום לבתי ספר ולאוניברסיטאות בינלאומיים. אנו מעריכים ש-2023 צפויה לראות את זרמי ההגירה הגדולים ביותר של מיליונרים שנרשמו אי פעם עם למעלה מ-125,000 משקיעים אמידים ומשפחותיהם שנמצאים בתנועה. חטיבת החינוך החדשה של Henley & Partners נועדה לספק ללקוחות את כל התמיכה והסיוע שהם צריכים כדי לגשת למוסדות החינוך הטובים ביותר בארצם החדשה".

הבטחת זכויות גישה גדולות יותר

מחקרים עדכניים מראים כי לימודים באחת מאוניברסיטאות ​​ליגת הקיסוס יכולה להגביר את רווחי אמצע הקריירה ב-28.7%, וכי יש סיכוי גבוה פי שלושה או ארבעה להתקבל לבתי הספר והאוניברסיטאות המובילות בעולם אם מדובר בתושב או אזרח של המדינה.

ג'ון מילן, ראש חטיבת שירותי החינוך ב-Henley & Partners, אומר שהמשרד העסיק רשת של יועצים מומחים בבריטניה, צפון אמריקה, אוסטרליה ואירופה שיכולים להציע ייעוץ מקומי מקצועי וחסר פניות ללקוחות גלובליים. "הצוות החדש שלנו מספק השמה לבתי ספר ושירותי שוערות בהתאמה אישית כגון סיוע בהשגת ויזות סטודנטים, שיעורי שפה, שיעורי עזר, מבחני כניסה וטיפול בילדים. הוא מציע גם הערכה מקוונת ייחודית של מיומנויות אקדמיות לילדים בגילאי שש עד שש עשרה -Henley Academic Profiling Assessment- כדי לספק תמונת מצב של הכישורים האקדמיים של הילד. ניתן להשתמש בתוצאות כדי להדגים את ביצועיהם לטובת הרשמה לבתי ספר עתידיים, כמו גם לעקוב אחר ההתקדמות האקדמית שלהם ולזהות תחומים אפשריים לשיפור".

אפשרויות השקעה בחינוך למשפחות בעלות הון גבוה

עבור אלה המעוניינים לרכוש מעמד של תושב קבע ('גרין קארד') בארצות הברית, תוכנית EB-5 Immigrant Investor היא המסלול היעיל ביותר, והוא דורש השקעה של 800,000 דולר. עבור יזמים ששמו את בריטניה על הכוונת, ויזת Innovator Tier 1 מיועדת לאלו שיכולים להפגין ניסיון רלוונטי בעסקים ויש להם לפחות 50,000 ליש"ט בקרנות השקעה. אם קנדה מושכת את תשומת הלב, ​​התוכנית Start-Up Visa מספקת מגורים קבועים ליזמים ומשקיעים פעילים בחברות ובעסקים מתרחבים המבקשים לבסס נוכחות במדינה.

אוסטרליה מציעה כיום ארבעה נתיבים לקבלת ויזה במסגרת Business Innovation and Investment Program שלה, בעוד ש-Global Talent Independent Program מספקת מסלול מהיר למגורי קבע למנהלים מיומנים, אנשי עסקים, יזמים ואנשי מקצוע. משקיעים יכולים גם להבטיח מגורים בניו זילנד כמו גם בסינגפור באמצעות תוכנית המשקיעים הגלובלית שלה.

ראש קבוצת לקוחות פרטיים ב-Henley & Partners, דומיניק וולק, אומר שתוכניות ויזת הזהב האירופיות, כמו אלו המוצעות בידי יוון, איטליה, פורטוגל וספרד, הינן אטרקטיביות ביותר עבור משקיעים המעוניינים להבטיח חינוך מובחר והזדמנויות תעסוקה לילדיהם. ברחבי האיחוד האירופי. "תוכנית אישור שהיית הזהב של פורטוגל היא תוכנית השהייה הפופולרית ביותר שלנו מכיוון שהיא מספקת את המסלול המהיר ביותר, המוגדר וכעת גם המוכח, לאזרחות, בכפוף לקריטריונים לזכאות כמובן. כאזרח האיחוד האירופי, לילדכם תהיה גישה לחינוך בכל אחת מהאוניברסיטאות של מדינות האיחוד האירופי על בסיס זהה לסטודנט ביתי. מלטה היא אפשרות אטרקטיבית נוספת שכן התקנות שלה מספקות מסלול מגורים שעשוי להוביל להענקת אזרחות מלטזית באמצעות שירותים יוצאי דופן שמונעים בידי השקעה ישירה".

הערות לעורכים

אודות Henley & Partners

Henley & Partners היא המובילה העולמית במגורים ואזרחות על ידי השקעה. בכל שנה, מאות אנשים עשירים ויועציהם מסתמכים על המומחיות והניסיון שלנו בתחום זה. אנשי המקצוע המוכשרים ביותר של המשרד עובדים יחד כצוות אחד בלמעלה מ-35 משרדים ברחבי העולם.

הרעיון של תכנון מגורים ואזרחות נוצר על ידי Henley & Partnersבשנות ה-90. ככל שהגלובליזציה התרחבה, מגורים ואזרחות הפכו לנושאים בעלי עניין משמעותי בקרב המספר ההולך וגדל של יזמים ומשקיעים ניידים בינלאומיים שאנו משרתים בגאווה מדי יום.

המשרד מפעיל גם מחלקת ייעוץ ממשלתית מובילה שגייסה יותר מ-10 מיליארד דולר בהשקעות זרות ישירות. המשרד, המהימן על ידי ממשלות, היה מעורב בייעוץ אסטרטגי ובתכנון, הקמה ותפעול של תוכניות המגורים והאזרחות המצליחות ביותר בעולם.

אשת קשר לתקשורת

For further information, please contact:

Sarah Nicklin

Group Head of Public Relations

[email protected]

Mobile: +27 72 464 8965

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI