דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים מור ננוטכנולוגיה סיסטמס פותחת מרכז הדרכה ופיתוח תהליכים גלובלי בשארלוט, צפון קרוליינה
מור ננוטכנולוגיה סיסטמס פותחת מרכז הדרכה ופיתוח תהליכים גלובלי בשארלוט, צפון קרוליינה
חיים נוי 05/10/22 |  צפיות: 381

מור ננוטכנולוגיה סיסטמס פותחת מרכז הדרכה ופיתוח תהליכים גלובלי בשארלוט, צפון קרוליינה

סוונזי, ניו המפשייר, 4 באוקטובר 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

Moore Nanotechnology Systems - מור ננוטכנולוגיה סיסטמס ("Nanotech"), ספקית גלובלית מובילה של מערכות אולטרה מדויקות לעיבוד שבבים, מכריזה על הפתיחה החגיגית של מרכז ההדרכה ופיתוח התהליכים הגלובלי שלהם בשארלוט, צפון קרוליינה.

מארק בומגארדן, נשיא ומנכ"ל Nanotech שיתף, " Nanotech נרגשת מאוד להכריז על הפתיחה החגיגית של מרכז ההדרכה ופיתוח התהליכים הגלובלי שלנו בשארלוט, צפון קרוליינה. למרות שהמיקוד הראשוני של מתקן זה הוא לספק הכשרה ספציפית ללקוח ופיתוח תהליכים מובילים בתעשייה, הוא גם מספק יכולת ייצור מצטברת שלNanotechכדי לענות על הדרישות של שוק שצומח במהירות."

Nanotech רכשה והשלימה לאחרונה את השיפוץ של בניין בגודל 50,000 רגל2 הממוקם בפארק התאגידי נורת'פארק - שארלוט, צפון קרוליינה.

טכנולוגיית הליבה ובסיס העובדים של Nanotech נמצאים בסוונזי, ניו המפשייר, ובסיס זה הוא בסיסי למוצרים ולשירותים שבהם הם מספקים. אבל ככל שהארגון ממשיך לצמוח, Nanotech הייתה צריכה למצוא מערכת אקולוגית שתעזור לטפח ולהאיץ את הצמיחה הזו, ואזור שארלוט מאפשר ל- Nanotech גישה לאוניברסיטה ברמה עולמית, לשדה תעופה בינלאומי ולעיר עם התשתית לתמוך בטביעת רגל גלובלית.

רוברט קינטון, דיקן להנדסה ב- UNC Charlotte הוסיף, "אחד היתרונות בכך ש- Nanotechתרחיב את המתקנים שלה כאן בשארלוט הוא שהיא מחזקת את שיתופי הפעולה שלנו ואת מערכת היחסים שלנו, כדי לכלול את העסקת הסטודנטים שלנו". קינטון המשיך, "אבל זה גם מאפשר להם גישה למחקר החדשני שהסגל שלנו עושה ולשלב את הידע הזה במערכות שלהם".

Nanotech ממשיכה לראות צמיחה משמעותית ככל שהדרישות למערכות אופטיות הופכות מורכבות יותר ויותר ומתפתחות מיישומים אמיתיים לווירטואליים כאחד. גם פיתוח הידע והתהליכים הנדרשים לתמיכה בייצור מערכות אלה גדל באופן דרמטי.

סקוט גרהרט, סגן נשיא למכירות ושירות של Nanotech ציין כי "הדרכה ותמיכה ביישומים הם בסיסיים להיצע המוצרים והשירותים שלנו, ובשווקים של היום, לקוחותינו צפויים". גרהרט המשיך, "בגלל זה, העסק שלנו תלוי בגיוס הכישרונות המובילים הזמינים בעולם למערכות אולטרה מדויקות לעיבוד שבבים. הסטודנטים שיוצאים מתוכניות הייצור והמטרולוגיה המדויקות ב- UNC Charlotte מוכנים היטב לסוג התפקידים שאנחנו צריכים כדי להצליח ב- Nanotech".

פול ורמט, סגן נשיא להנדסה הצהיר, "ככל שהלקוחות שלנו ממשיכים לקדם את היכולות הפנימיות שלהם כדי לעמוד בדרישות המוצר התובעניות של התעשייה, Nanotech ממשיכה להישאר דור עד שניים לפני העקומה". ורמט המשיך, "מפת הדרכים שלנו למוצרים וטכנולוגיה ל-5 שנים בנויה עם תשומות לקוחות, אשר בשילוב עם ההשקעות הפנימיות שלנו, מספקת ל- Nanotechאת הכיוון האסטרטגי הנדרש להשגת יעדים אלה".

מתקן Nanotechחדש זה ממוקם בשדרות נורת'פארק 6510 בשארלוט - רבע שעה הן מאפטאון והן מנמל התעופה הבינלאומי שארלוט דאגלס. המתקן שופץ בשנת 2022, כדי לכלול בנייה של חדרים נקיים בדרגה 10k, ישיבה על רפידות בידוד מבטון בגודל 24 אינץ', ובקרת טמפרטורה ל +/- 0.1מעלות צלזיוס.

Moore Nanotechnology Systems – מור ננוטכנולוגיה סיסטמס (Nanotech) נוסדה בקין, ניו המפשייר בשנת 1997 כחברת בת עצמאית של חברת Moore Tool. בשנת 2010, החברה עברה למתקן מודרני שנבנה במיוחד בסוונזי, ניו המפשייר ובשנת 2020 פתחה מתקן בקונקורד, צפון קרוליינה. במשך למעלה מ-25 שנה, Nanotechהייתה מובילה עולמית בתכנון, פיתוח וייצור של כלי מכונה אולטרה-מדויקים מתקדמים ותהליכים נלווים (הפיכת יהלום בנקודה אחת, מיקרו-כרסום, מיקרו-טחינה ויציקת מכבש זכוכית) לייצור רכיבים אופטיים מתקדמים במגזרי האלקטרוניקה הצרכנית, החלל, הביטחון, התעופה והחלל, התאורה, הרפואה והרכב. ל- Moore Tool, שנוסדה בשנת 1924 וממוקמת בברידג'פורט, קונטיקט, יש היסטוריה ארוכה בשוקי כלי המכונות המדויקים והאולטרה-מדויקים. כיום, Moore Tool מספקת קו שלם של מטחנות CNC jigבעלות ביצועים גבוהים, יחד עם שירותי ייצור מדויקים חוזיים המאושרים הן ל- ISO 9001:2015והן ל-AS9100D. Moore Nanotechnology Systems ו- Moore Tool משולבים אנכית תחת קבוצת PMT.

למידע נוסף:

Moore Nanotechnology Systems: www.nanotechsys.com
Moore Tool, Inc: www.mooretool.com

לקבלת מידע נוסף, אנא צרו קשר עם: [email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים
אבו דאבי תארח אירוע פורץ דרך עם 10,000 צופים אשר יהיו עדים לחנוכת ASPIRE ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאביA2RL במסלול המרוצים המוכר Yas Marina. תחרות המרוץ האוטונומי, החדשה לגמרי, מהווה אבן דרך משמעותית בהיסטוריית הספורט המוטורי שנחשב לליגה הגדולה ביותר בעולם.

בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI