דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים באטרי ממנה את סמנכ״ל הטכנולוגיות לשעבר של Bridgecrew ומנהל ב- Palo Alto Networks ברק שוסטר גויכמן להרחבת הנוכחות בישראל
באטרי ממנה את סמנכ״ל הטכנולוגיות לשעבר של Bridgecrew ומנהל ב- Palo Alto Networks ברק שוסטר גויכמן להרחבת הנוכחות בישראל
חיים נוי 22/11/22 |  צפיות: 261

באטרי ממנה את סמנכ״ל הטכנולוגיות לשעבר של Bridgecrew ומנהל ב- Palo Alto Networks ברק שוסטר גויכמן להרחבת הנוכחות בישראל

שוסטר, Venture Partner, עובד מתל אביב ויעסוק בהשקעות בענן, תשתיות, אבטחת סייבר ואנליטיקה

תל אביב, 22 בנובמבר 2022, (BUSINESS WIRE):

ברק שוסטר גויכמן, יזם ופעיל טכנולוגי, שהיה אחד המייסדיםו-CTO של Bridgecrew*, סטארט-אפ עם ליבת קוד פתוח, המתמקד בכלי אבטחת מידע למפתחים ונרכש בשנה שעברה בידי Palo Alto Networks, הצטרף ל-Battery Ventures כ- Venture Partnerבמטרה לעזור להוביל את מאמצי ההשקעה של קרן ההון סיכון ממשרדיה בישראל ולתמוך בחברות בעלות טווח פעילות גלובלי.

שוסטר מצטרף ל-Battery כשקרן ההון סיכון בת ה-39 מתחילה בפריסת קרנות ההשקעה החדשות שלה, עם הון שמוערך בסכום כולל של 3.8 מיליארד דולר. Battery פתחה את המשרד הראשון שלה בישראל ב-2007 ומאז יצרה שותפויות עם חברות במגזרי טכנולוגיה שונים, לרבות תשתיות ארגונית, כלי פיתוח, יישומי B2B, אבטחת סייבר, פינטק, חומרים מתקדמים ומוליכים למחצה. במקביל לגיוס הקרן החדשה ביותר, Battery העבירה לאחרונה את משרדיה בישראל לשרונה, תל אביב.

מאז רכישת Bridgecrew - החברה שמאחורי כלי הקוד הפתוח הפופולרי Checkov - שוסטר עבד בישראל כמנהל בכיר בחברת Palo Alto Networks והוביל את תחום ניהול קהילות המפתחים; יוזמות קוד פתוח, צמיחה מונחית מוצר (PLG); ומאמצי ארכיטקטורה הקשורים ל-DevSecOps בתוך עסקי Prisma Cloud של החברה, ש-Bridgecrew היא חלק ממנה.

"אנו נרגשים לקבל את פני ברק ל-Battery ולהוסיף יזם חכם ופעיל בקהילה לצוות שלנו", אמר סקוט טובין, שותף בכיר ב-Battery. "למדנו להכיר את ברק כבר מההתחלה באמצעות ההשקעה שלנו בסבב A של Bridgecrew. התרשמנו ממנו באופן עקבי כ-CTO דינמי ולא יכולנו להיות מאושרים יותר מכך שהוא החליט להישאר במשפחת Battery כמשקיע במשרה מלאה".

דארמש טאקר שותף כללי של Battery שיושב בעמק הסיליקון והוביל את ההשקעה של Battery ב- Bridgecrew, הוסיף: "ברק הוא חלוץ אמיתי בבניית קהילות קוד פתוח גדולות המאפשרות צמיחה מונחית מוצר בתעשיית אבטחת הסייבר - תחילה ב-Bridgecrew ולאחר מכן ב-Prisma של Palo Alto Networks. אנו מברכים אותו על ההצטרפות לצוות התוכנה שלנו ונרגשים להמשיך לתמוך בסטארטאפים ישראלים מבטיחים ולעזור להם להרחיב את פעילות השוק שלהם בקנה מידה גלובלי".

בתפקידו החדש, שוסטר יתמקד בהשקעות בתשתיות תוכנה ארגונית בתחומים הכוללים אבטחת סייבר, תוכנות קוד פתוח, DevOps, תשתית ענן ולמידת מכונה. הוא יהיה חבר במשרה מלאה בצוות ההשקעות העולמי ויעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם עמיתים בארצות הברית ובישראל. בתל אביב, הצוות הנוכחי כולל את סקוט טובין; את השותף של Battery שירן שלו; וחברי צוות ההשקעה ב-Battery עדי דנגוט זוקובסקי, ליאור מלול וניקי חסן.

"אני מאוד מתרשם משותפויות העבר של Battery עם חברות טכנולוגיה חדשניות, ולא רק בישראל, אלא ברחבי העולם, ואני שמח להצטרף לצוות", אמר שוסטר. "Battery תמכה בכמה מהיזמים המשפיעים ביותר בעולם, וזו זכות להיות חלק מהצוות שיעזור לבנות את הדור הבא של חברות חדשניות".

מוקדם יותר בקריירה שלו, שוסטר היה ארכיטקט תוכנה ומהנדס נתונים בסטארט-אפ Fortscale, שנרכש על ידי RSA Security. לפני כן עבד כראש צוות הנדסה שהתמקד בביג דאטה ולמידת מכונה בצה"ל.

אודות Battery Ventures

Battery Ventures יוצרת שותפויות עם מייסדים יוצאי דופן שבונים עסקים מגדירי קטגוריות בשווקים שכוללים תוכנה ושירותים, תשתית ארגוניות, זירות מסחר מקוונות, מערכות מידע בשירותי בריאות וטכנולוגיות תעשייתיות. החברה שהוקמה ב-1983 תומכת בחברות בכל השלבים מה-seed והשלב המוקדם ועד ל-growth, ומשקיעה בכל העולם ממשרדיה בבוסטון, סן פרנסיסקו, מנלו פארק, לונדון, ניו יורק ותל אביב. למעקב אחרי החברה בטוויטר @BatteryVentures, או באתר שלנו בכתובת www.battery.com ותמצאו רשימה מלאה של החברות שבפורטפוליו ההשקעות של Battery Ventures כאן.

Battery Ventures מספקת שירותי ייעוץ השקעות אך ורק לקרנות פרטיות. Battery Ventures לא משדלת ולא מאפשרת את השירותים שלה לציבור או ללקוחות ייעוץ אחרים. למידע נוסף על היכולות הפיננסיות הפוטנציאליות של Battery Ventures עבור חברות תיק פוטנציאליות, בקרו בבקשה באתר שלנו. לרשימה מלאה של החברות שבפורטפוליו ההשקעות, תלחצו בבקשה כאן.

תמונות/גלריית מולטימדיה זמינה: https://www.businesswire.com/news/home/52970417/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

למידע נוסף:

Megan O’Leary
Marketing Director
Battery Ventures
[email protected]
415-426-5912

מקור:Battery Ventures

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI