דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים מרי קיי מדגישה את המאמצים לקידום פיתוח יזמות נשית ברחבי העולם באמצעות שותפויות אימפקט
מרי קיי מדגישה את המאמצים לקידום פיתוח יזמות נשית ברחבי העולם באמצעות שותפויות אימפקט
חיים נוי 23/11/22 |  צפיות: 345

מרי קיי מדגישה את המאמצים לקידום פיתוח יזמות נשית ברחבי העולם באמצעות שותפויות אימפקט

כהוקרה על יום היזמות הנשית, מרי קיי חולקת שותפויות חיצוניות ומאמצים משותפים למיצוי הפוטנציאל של נשים יזמיות בכל מקום.

דאלאס, 22 בנובמבר 2022, (BUSINESS WIRE):

Mary Kay Inc, תומכת נלהבת בהעצמה כלכלית של נשים ושוויון מגדרי, מציינת היום את יום היזמות הנשית על ידי אישור מחדש של מחויבותה הגלובלית לנשים יזמיות באמצעות מאמצים חיצוניים ושותפויות המתמקדות בהעלאה וקידום יזמות נשית.

מרי קיי, חברת פיתוח יזמות הפועלת בכמעט 35 מדינות, העצימה נשים ותמכה בשאיפותיהן היזמיות במשך כמעט 60 שנה. החברה שיתפה פעולה עם יוצרי שינוי באמצעות שותפויות ממוקדות השפעה ברחבי העולם כדי לסייע בפירוק חסמים להעצמה כלכלית של נשים ולהאיץ את הכללתן של נשים באקו-סיסטם של יזמות.

פוטנציאל ערכי ואתגרים ליזמות נשית:

הרחבת ההכלה הכלכלית של נשים מרימה משפחות, מחזקת קהילות והופכת את החברות לעמידות יותר. הנתונים מראים שנשים נוטות להשקיע מחדש עד 90% מהרווחים שלהן במשפחותיהן ובקהילות המקומיות שלהן. 1 מחקרים מראים גם שעסקים בבעלות נשים, אף שהם מושפעים באופן לא פרופורציונלי מההאטה הכלכלית, הם גמישים, זריזים ובני קיימא. 2 עסקים בבעלות נשים מגיבים לעתים קרובות למשברים באמצעות חדשנות המתמודדת עם האתגרים הגלובליים הדחופים ביותר, כולל שינויי אקלים ואובדן המגוון הביולוגי.

למרות הראיות לאפקט המכפיל של יזמות נשים, נשים בעסקים ממשיכות להתמודד עם מכשולים ברחבי העולם הנובעים מגישה לא שוויונית להון, השכלה מקצועית, הכללה בשרשרת הערך העולמית וגישה לשווקים עבור המוצרים והשירותים שלהן. לחסמים אלה מתווספים חוקים לא שוויוניים. דו"ח הנשים, העסקים והמשפט לשנת 2022 מצא כי כמעט 2.4 מיליארד נשים בגיל העבודה עדיין אינן נהנות מאותן זכויות כלכליות כמו גברים. 3

האתגרים כה גדולים, עד שדוח הפער המגדרי העולמי לשנת 2022 הצביע על כך שיידרשו 151 שנים קשות כדי לסגור את הפער המגדרי בהשתתפות כלכלית ובהזדמנויות. 4

כאשר נשים מודרות מהאקו-סיסטם של היזמות, המשמעות היא שחברות ומשקיעים מפספסים הזדמנות השקעה ענקית. באירופה, למשל, מחקרים מראים שלמרות שנשים מקבלות מחצית מהון ההשקעה בהשוואה לגברים, החברות שלהן מספקות פי שניים יותר הכנסות עבור כל דולר שמושקע. 5

בהתאם למשימתה להעשיר את חייהן של נשים, מרי קיי ושותפיה מתמקדים בקידום יזמות נשית ובתמיכה ביזמיות מבוססות או שאפתניות בכל מקום שבו הן גרות.

מתוך הכרה בכך שהעצמת נשים ושוויון מגדרי הם מאפשרים ומאיצים קריטיים בהשגת יעדי הפיתוח בר-הקיימא (SDGs), אסטרטגיית הקיימות בת 10 השנים של מרי קיי, שהושקה בשנת 2021 - העשרת החיים היום למען מחר בר-קיימא - מבוססת על עדשת שוויון מגדרי חזקה ומחויבות מרכזית להעצמת 5 מיליון נשים ברחבי העולם עד 2030 באמצעות יוזמות ושותפויות מפתח. קידום השתתפותן הכלכלית של נשים לא רק טוב לצמיחה בת-קיימא, אלא גם מבטיח שאף אחד לא יישאר מאחור – עיקרון מרכזי באג'נדה לפיתוח בר-קיימא לשנת 2030.

"בהשראת המשימה שלנו כחברה לפיתוח יזמות שנוסדה על ידי אישה למען נשים, אנו מאמינים שעלינו להשקיע ולהעצים נשים כדי לממש את מלוא היתרונות של השתתפותן הכלכלית לא רק בכלכלה אלא בחברה כולה. אנו משנים את הנוף עבור נשים יזמיות על ידי טיפול בחסמים העומדים בפניהן באמצעות שותפויות מפתח שמטרתן לשבש את הסטטוס קוו", אמרה דבורה גיבינס, מנהלת תפעול ראשית ב- Mary Kay Inc.

שותפויות מתמשכות בולטות לקידום יזמות נשית ברחבי העולם כוללות:

*פרויקט כפר הפיילוט של SDG בסין - פרויקט פיתוח לצמצום העוני המתמקד בנשים

+ מתוך הכרה בכך ששיפור חייהן של נשים כפריות הוא המפתח למלחמה בעוני ולהשגת פיתוח בר-קיימא, השיקו UNDP Chinaומרי קיי, בשיתוף פעולה עם ממשלת סין, המגזר הציבורי ושותפי ארגונים לא ממשלתיים, את פרויקט כפר הפיילוט SDG בוואיפולה, מחוז יונאן, סין בשנת 2017. 6 הפרויקט המשותף פירק את החסמים ליזמות נשית באמצעות מתן הגנה חברתית ויצירת הזדמנויות יזמות ירוקות הנתמכות על ידי מאמצים כדי לשפר את מנהיגותן של נשים בקבלת החלטות קהילתיות מבחוץ.

+ כתוצאה מפרויקט ממוקד מגדר זה (שלב I: 2017-2021):

*שיעור העוני המקומי בכפר ירד מ-28% ב-2017 ל-0% ב-2020.

*באמצעות הכשרה ובניית יכולות, 60 משקי בית ו-193 אנשים החיים מתחת לקו העוני הוצאו ממעגל העוני עד שנת 2020.

*210 מהגרי עבודה עונתיים ו-120 מהגרי עבודה לטווח ארוך, רובם נשים, הצליחו לחזור הביתה לעבודה או להקים עסק משלהם ולהתאחד עם ילדיהם ומשפחותיהם.

*607 נשים מקומיות מצאו תעסוקה והעלו את הכנסתן, כאשר חלקן התגלו כמנהיגות קהילתיות, ותפסו תפקידים כחברות בוועד הכפר וכמנהלות בתחום האירוח והאמנות המקומיות.

* ההכנסה לנפש של אנשים גדלה להיות 14,128RMB/$2,107 בשנת 2021.

*הפרויקט קידם 12 מתוך 17 SDGs.

*אתגר ה-SDG של האו"ם - תמיכה בנשים יזמיות חברתיות

+ מאז 2019, מרי קיי היא שותפה מרכזית באתגר ה-SDG של האו"ם להעצמת האו"ם. התחרות השנתית, שהונהגה במשותף על ידי Vital Voices והמעבדה לעתיד גלובלי באוניברסיטת אריזונה סטייט, מכירה ב-5 נשים יזמיות המקדמות את ה-SDGs בקהילותיהן ומספקת לזוכים בפרסים מפגשי הכשרה לבניית יכולות וקשרים עם מומחים עסקיים מרחבי העולם.

*מאיץ יזמות נשים

+ בשנת 2019, יחד עם 6 סוכנויות או"ם, מרי קיי הקימה את מאיץ היזמות לנשים (WEA) עם משימה ליצור אקו-סיסטם מאפשר שעובד עבור נשים יזמיות.

+ 6 סוכנויות האו"ם המרכיבות את WEA הן: ארגון העבודה הבינלאומי (ILO), מרכז הסחר הבינלאומי (ITC), איגוד הטלקומוניקציה הבינלאומי (ITU), UN Global Compact(UNGC), תוכנית הפיתוח של האו"ם (UNDP) וUN Women-.

הישגים מרכזיים במאיץ היזמות לנשים כוללים:

*פיתוח מדיניות יזמות במקסיקו ובברזיל

+ במהלך השנים 2020 ו-2021, ארגון העבודה הבינלאומי ערך ופרסם הערכה של פיתוח יזמות נשים (WED) של תנאי מדיניות המשפיעים על יזמות נשים המתמקדת במגזרי המסחר והתעשייה במקסיקו סיטי לתמיכה ב-WEA. ההערכה כללה שורה של 19 המלצות מעשיות לטיפול בפערים המוסדיים הקיימים עבור נשים יזמיות. בברזיל, ארגון העבודה הבינלאומי עבד עם Serviçio Nacional de Aprendizagem Industrial(SENAI) כדי לקדם פיתוח יזמות נשית באמצעות חבילה של קמפיינים לתקשורת והעלאת מודעות, סדנאות לבניית יכולות ואירועים.

*השקת תערוכת היזמות הנשית EXPO

+ בשנת 2021, תערוכת היזמות הנשית הראשונה בראשות UN Womenבתמיכתה של מרי קיי ארגנה בוטקאמפ ברחבי אזור אירופה ומרכז אסיה (ECA) כדי להגדיל את היכולות של נשים יזמיות למשוך השקעות. זה הגיע לשיאו בגמר פיץ' המשקיעים באפריל 2022, שבו 25 נשים יזמיות מ-9 מדינות (טורקיה, בוסניה והרצגובינה, גאורגיה, קזחסטן, קוסובו, קירגיזסטן, צפון מקדוניה, מולדובה וסרביה) הציגו את הסטארט-אפים והתוכניות העסקיות שלהן בשלבים מוקדמים כדי להתמודד עם אחד האתגרים הגדולים ביותר שעומדים בפני נשים יזמיות בצמיחת העסקים שלהן - גישה להון. בעקבות ההצעות שלהם, המשקיעים הציעו תמיכה פיננסית, חונכות והזדמנויות נטוורקינג לנשים יזמיות כדי לעזור להרחיב את העסקים שלהן.

+ החודש, תערוכת היזמות הנשית השנייה בשידור חי, בשותפות עם PricewaterhouseCoopers, הבנק האירופי לשיקום ופיתוח ו-Yildiz Holding, כחלק ממאיץ היזמות לנשים ובתמיכתה של מרי קיי, הפגישה נשים יזמיות ושותפים עסקיים כדי לגייס ולנקוט פעולה ספציפית לקידום הנוף לפיתוח יזמות נשית.

* פיתוח מיומנויות עסקיות ליזמיות שאפתניות ומבוססות

+ תוכנית תעודת היזמות המקוונת החינמית הראשונה אי פעם שפותחה על ידי ITC SheTrades לתמיכה ב- WEA הושקה בינואר 2022. תוכנית הלימודים הדיגיטלית בת 27 המודולים, המופעלת על ידי מרי קיי, מכסה את 7 השלבים המרכזיים של המסע היזמי. תוכנית הלימודים, הזמינה באנגלית, ספרדית, צרפתית - ובקרוב גם ערבית, רוסית וסינית - מועשרת ב-200 סרטונים ומטרתה ללמד יזמים שאפתנים ומבוססים את הכישורים לעצב ולהקים את עסקיהם. המשתתפים לומדים כיצד לאמץ תרבות יזמות, לפתח רעיונות עסקיים וללמוד מתודולוגיות סטארט-אפ, להכין מודל עסקי, לעצב פיץ', לזהות מקורות מימון, למצוא את השותפים והמנטורים הנכונים ולבנות צוות.

+ בשנת 2022, ITU פיתחה פרויקט לטיפול בפער הכישורים הדיגיטליים המגדריים על ידי מתן גישה לנשים ונערות למודולי למידה חינמיים ואיכותיים הנדרשים לקידום הכלכלה הדיגיטלית. היוזמה, שהושקה במהלך 2023, תתורגם למספר שפות. בתמיכתה של מרי קיי, הפרויקט כולל 17 מודולים מקוונים כגון הכשרה כללית למיומנויות דיגיטליות לנשים יזמיות שאפתניות ומנוסות; מיומנויות דיגיטליות לנשים יזמיות בתחום הטקסטיל וההלבשה, ומיומנויות ניהול לנשים יזמיות בתחום הטכנולוגיה. מודולי למידה אלה מספקים הכשרה מקצועית רחבה לכל אישה יזמית ללא קשר למיקומה או למיקוד העסקי שלה.

* פרסום תקציר הסברה גלובלי למעורבות המגזר הפרטי ברכש מגיב מגדר (GRP)

+ בשנת 2022, UN Women פרסמו תקציר תמיכה ב-WEA שכותרתו הערך האסטרטגי של הרכש. מדוע רכש עם תגובה מגדרית הוא הגיוני מבחינה עסקית וכלל הקדמה מאת דבורה גיבינס, מנהלת תפעול ראשית במרי קיי. הבריף מדגיש כיצד לכלכלות יש הזדמנויות טובות יותר לצמוח והן עמידות יותר למשברים אם לנשים ולגברים יש זכויות שוות. הוא גם מציג ראיות משכנעות ליתרונות לחיזוק השתתפותן של נשים בשרשראות אספקה במגזר הפרטי כדי להביא לצמיחה מכלילה ופיתוח בר-קיימא. התייעצות רחבה עם 374 בעלי עניין נערכה כדי ליצור בסיס ראיות מדוע עסקים צריכים לאמץ GRP.

*השקת תחרות חדשנות ליצירת אקו-סיסטם דיגיטלי כוללני יותר מבחינה מגדרית

+ בתמיכתה של מרי קיי, ITU תקיים תחרות חדשנות פתוחה בחודש הבא, שבה חבר שופטים מומחה יבחר 10 שיטות עבודה מומלצות דיגיטליות ופתרונות דיגיטליים כדי ליצור מערכת אקולוגית כוללת יותר מגדרית עבור סטארט-אפים ו-scale-ups כדי להתמודד עם המכשולים הרבים העומדים בפני נשים יזמיות בפיתוח טכנולוגיות. הזוכות יקבלו גישה לתוכנית אקו-סיסטם לחדשנות דיגיטלית, שם יקבלו חונכות לבניית יכולות וחניכה מיוחדת.

אודות Mary Kay Inc.

מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, ייסדה את חברת היופי החלומית שלה בשנת 1963 במטרה אחת: להעשיר את חיי הנשים. החלום הזה התפתח לחברה של מיליארדי דולרים בעלת מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. כחברה לפיתוח יזמות, Mary Kay מחויבת להעצים נשים במסען לעצמאות כלכלית באמצעות חינוך, חונכות, הסברה, נטוורקינג וחדשנות. Mary Kay הקדישה את עצמה להשקעה במדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח העור, קוסמטיקה צבעונית, תוספי תזונה ובשמים. מרי קיי מאמינה בהעשרת החיים היום למחר בר קיימא, בשותפות עם ארגונים מרחבי העולם המתמקדים בקידום מצוינות עסקית, תמיכה בחקר הסרטן, קידום שוויון מגדרי, להגן על שורדות של אלימות במשפחה, ייפוי הקהילות שלנו ליפות את הקהילות שלנו ולעודד ילדים ללכת בעקבות החלומות שלהם. קבלו מידע נוסף בכתובת marykayglobal.com, מצאו אותנו בפייסבוק, באינסטגרם ובלינקדאין או עקבו אחרינו בטוויטר.

1 Harvard Business Review. 2013. “The Global Rise of Female Entrepreneurs.”
2 BNP Paribas Wealth Management. 2020. “2020 Global Entrepreneur Report.” According to the 2020 Report, 54% of women entrepreneurs noted that beyond income, reducing their carbon footprint is their top measure of success in investing, compared to just 41 percent of men.
3 World Bank. 2022. “Women, Business and the Law 2022.”
4 World Economic Forum. 2022. “Global Gender Gap Report 2022.”
5 European Investment Bank. 2020. “Funding women entrepreneurs: How to empower growth.”
6 Partners include: The China Women’s Development Foundation, the China International Center for Economic and Technical Exchanges, the Women’s Federation of Yunnan Province and Yongren County Government.

ליצירת קשר ולמידע נוסף:

Mary Kay Inc. Corporate Communications
marykay.com/newsroom
972.687.5332 or [email protected]

מקור: Mary Kay Inc.

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI