דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים הייאט ממשיכה באסטרטגיית צמיחה מתונה בנכסים עם תוכניות לרכוש את קבוצת Dream Hotel
הייאט ממשיכה באסטרטגיית צמיחה מתונה בנכסים עם תוכניות לרכוש את קבוצת Dream Hotel
חיים נוי 29/11/22 |  צפיות: 350

הייאט ממשיכה באסטרטגיית צמיחה מתונה בנכסים עם תוכניות לרכוש את קבוצת Dream Hotel

רכישה להרחבת היצע מלונות הלייף סטייל הייחודיים של הייאט עם פורטפוליו מותגים שצומח במהירות ומתמקד בחוויות אוכל וחיי לילה תוססים

שיקאגו, 29 בנובמבר 2022, (BUSINESS WIRE) :

Hyatt Hotels Corporation - תאגיד מלונות הייאט (NYSE: H) וקבוצת מלונות Dream הודיעו על הסכם עבור חברה קשורה של הייאט לרכישת מותג מלונות הלייף סטייל ופלטפורמת הניהול של Dream Hotel Group, כולל המותגים Dream Hotels,The Chatwal Hotelsו-Unscripted Hotels , עם נכסים בכמה משווקי המלונות הבולטים בעולם ברחבי אמריקה, אירופה ואסיה.

רכישה מתונה זו תכלול פורטפוליו של 12 מלונות לייף סטייל מנוהלים או בזכיינות, כאשר 24 הסכמי ניהול ארוכי טווח נוספים חתומים על מלונות צפויים להיפתח בעתיד. עם הסגירה, הרחבה זו תוסיף יותר מ-1,700 חדרים לפורטפוליו הלייף סטייל של הייאט ותגדיל את מספר החדרים של הייאט בניו יורק ביותר מ-30%. רכישה זו ממשיכה את אסטרטגיית הצמיחה של הייאט בעקבות העסקאות שלה לרכישתTwo Roads Hospitalityב-2018 ו- Apple Leisure Group ב-2021 - ולאחרונה, הסכם שיתוף הפעולה של הייאט עם Lindner Hotels AG הגרמנית, כדי להגדיל עוד יותר את טביעת הרגל של המותג של הייאט באירופה.

עם הסגירה, הייאט תשלם מחיר רכישה בסיסי של 125 מיליון דולר, עם עד 175 מיליון דולר נוספים בשש השנים הקרובות כאשר נכסים ייכנסו למאגר וייפתחו. דמי ניהול מיוצבים הקשורים למחיר הרכישה הבסיסי של 125 מיליון דולר צפויים להסתכם בכ-12 מיליון דולר, וככל שישולם מחיר הרכישה המותנית של 175 מיליון דולר, דמי ניהול מיוצבים נוספים צפויים להגיע לכ-27 מיליון דולר. מחיר הרכישה הבסיסי הכולל בתוספת מחיר הרכישה המותנית מייצג מכפיל רכישה אטרקטיבי בשיעורים החד-ספרתיים הגבוהים על הרווחים המיוצבים הצפויים.

מקומות האירוח של Dream Hotel Group ידועים בחוויות האוכל וחיי הלילה התוססות שלהם, לרבות מסעדות חמות, מקומות בילוי מפוארים ומועדוני לילה אקסקלוסיביים המבוססים על שיתופי פעולה אסטרטגיים עם מובילים חדשניים ועטורי פרסים בתעשייה. הרכישה תרחיב את טביעת הרגל של המותג של הייאט בשווקי מפתח, כולל נאשוויל, הוליווד, סאות' ביץ', דורהאם, מספר מיקומים בניו יורק ואחד בהרי קטסקיל. חוזים חתומים מייצגים יעדים אסטרטגיים נוספים כולל לאס וגאס, סנט לוסיה ודוחא.

"יש לנו כבוד עצום למה שמייסד Dream Hotel Groupסנט סינג צ'טוואל והמנכ"ל ג'יי סטיין והצוות שלהם יצרו והם אסירי תודה על האמון שניתן בנו על ידי Dream Hotel Groupכדי לדאוג למותגים שלהם ולשאת את הצלחתם קדימה אל העתיד", אמר מארק הופלמזיאן, נשיא ומנכ"ל, הייאט. "אנו מצפים להמשיך במסע הצמיחה שלנו עם יותר מ-600 בני משפחת הייאט חדשים שישפרו עוד יותר את מומחיות הלייף סטייל שלנו וירחיבו את ההצלחה של חטיבת הלייף סטייל המסורה שלנו. אנו נרגשים להציע חוויות מעוררות השראה ותוכניות חגיגיות עוד יותר לאורחים ולחברי הנאמנות שלנו ולהביא את הערך של רשת הייאט למספר גדל והולך של בעלי מלונות ומפתחים אניני טעם ברחבי העולם".

"להייאט יש רקורד מוכח של שימור מה שהופך מלונות לייף סטייל למיוחדים והיא הבית החדש האידיאלי עבור מותגי Dream Hotel Groupהצומחים שלנו", אמר סנט סינג צ'טוואל, יו"ר ומייסד Dream Hotel Group. "כבעלים של נכסי Dream Hotel Group, אני מצפה לחלק הבא של המסע שלנו ובטוח שיש עתיד מזהיר לפנינו עבור המלונות, הבעלים, האורחים וחברי הצוות שלנו כחלק ממשפחת הייאט".

העסקה צפויה להיסגר בחודשים הקרובים, בכפוף לתנאי הסגירה המקובלים. לאחר השלמת העסקה, הייאט תפעל לקבל בברכה את הנכסים החדשים לתוכנית הנאמנות World of Hyatt, ותביא יותר אירועי שהייה ויעדים לבסיס החברים שלה. חברי World of Hyatt הם חלק מהמטיילים החשובים ביותר בתעשייה שמוציאים יותר ונשארים יותר, מה שמייצר הכנסות איכותיות עבור הבעלים של נכסי Dream Hotel Group.

מייסד Dream Hotel Group, סנט סינג צ'טוואל (Sant Singh Chatwal), ימשיך במחויבותו כבעלים של ארבעה מלונות פתוחים ושני מלונות עתידיים שצפויים להצטרף לפורטפוליו של הייאט. מנכ"ל Dream Hotel Group, ג'יי שטיין, יצטרף להייאט כמנהל מלונות Dreamכדי להנחות את שילובם של מותגי קבוצת מלונות Dreamבפורטפוליו של הייאט, תוך הבטחת שימור ה-DNA הייחודי של כל מותג תוך מינוף יכולותיה של הייאט למיטוב ביצועי הנכסים. בנוסף, סמנכ"ל הפיתוח של Dream Hotel Group, דיוויד קופרברג, יצטרף להייאט כמנהל הפיתוח – מלונות Dream; סמנכ"ל התפעול מייקל לינדנבאום יצטרף להייאט כמנהל תפעול גלובלי – מלונות Dream.

בקשר עם העסקה, Moelis & Company LLCשימשו כיועצים פיננסיים ל- Hyatt ו- Latham & Watkins LLPשימשו כיועצים המשפטיים שלה.

המונח "Hyatt" משמש בהודעה זו לנוחות כדי להתייחס לתאגיד מלונות הייאט ו/או לאחת או יותר מהחברות המסונפות אליו.

אודות Hyatt Hotels Corporation

תאגיד המלונות הייאט, עם מטה שממוקם בשיקגו, הוא חברת אירוח גלובלית מובילה המונחית על ידי מטרתה – לדאוג לאנשים כדי שיוכלו להיות במיטבם. נכון ל-30 בספטמבר 2022, הפורטפוליו של החברה מכיל יותר מ-1,200 מלונות ונכסים המציעים שירות ב'הכל כלול' ב-72 מדינות ברחבי שש יבשות.

ההיצע של החברה כולל מותגים בקולקצייה הנצחית, כולל את Park Hyatt®, Grand Hyatt®, Hyatt Regency®, Hyatt®, מועדון Hyatt Residence Club®, Hyatt Place®, Hyatt House® ו- UrCove; מותגי נופש ומלונאות תחת אוסףBoundlessהכוללים את Miraval®, Alila®, Andaz®, Thompson Hotels®, Hyatt Centric® ו- Caption by Hyatt; אתרים עצמאיים בהם האתרים הלא מאוגדים של Hyatt®, Destination by Hyatt™ ו- JdV by Hyatt™; מותגים כוללים Hyatt Ziva®, Hyatt Zilara®, Zoëtry® Wellness & Spa Resorts, Breathless Resorts & Spas®, Secrets® Resorts & Spas, Dreams® Resorts & Spas, Vivid Hotels & Resorts®, Alua Hotels & Resorts®, ו- Sunscape® Resorts & Spas. חברות בנות של החברה מפעילות את תוכנית הנאמנות World of Hyatt®, ALG Vacations® ,Unlimited Vacation Club®, שירותי ניהול יעדים שלAmstar DMC ושירותי טכנולוגיה של Trisept Solutions®. לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת www.hyatt.com.

אודות Dream Hotel Group

קבוצת Dream Hotel היא מותג מלונאות וחברת ניהול עם היסטוריה עשירה בת 35 שנה של ניהול נכסים בכמה מסביבות המלונות התחרותיות ביותר בעולם, כולל ניו יורק, לוס אנג'לס, מיאמי, בנגקוק ולאחרונה נאשוויל. ביתם של מלונות Dream, מלונות חסרי מיתוג- The Chatwalוהמותגים החדשים של קבוצת מלונות Dream, קבוצת מלונות Dream כוללת שלושה קווי עסקים: מותגים קנייניים, ניהול מלונות, ואוכל וחיי לילה. החברה מחויבת לפילוסופיה שלפיה עיצוב, שירות וחוויות אורח עם חשיבה קדימה צריכים להיות זמינים בכל פלחי השוק. קבוצת Dream Hotel מחויבת להציע למטיילים חיבור אותנטי ליעד שבחרו באמצעות גישה מקורית באמת. למידע נוסף על קבוצת Dream Hotel והמותגים שלה, בקרו בכתובת www.DreamHotelGroup.com ועקבו אחר @dreamhotelgroupבטוויטר ובלינקדאין.

למידע נוסף:

Media contact for further information:

Hyatt:
Franziska Weber
[email protected]

Investor Contact:
Noah Hoppe
[email protected]

Dream Hotel Group:
Katie Fontana
[email protected]

מקור: Hyatt Hotels Corporation

תוכן הודעה זו בשפת המקור, היא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI