דף הבית הודעות לעיתונות ספורט במהלך MWC23 חברת Zain KSA וחברת וואווי חתמו על מזכר הבנות לבניית רשת 5.5G גלובלית חלוצה "5.5G City"
במהלך MWC23 חברת Zain KSA וחברת וואווי חתמו על מזכר הבנות לבניית רשת 5.5G גלובלית חלוצה "5.5G City"
חיים נוי 04/03/23 |  צפיות: 765

במהלך MWC23 חברת Zain KSA וחברת וואווי חתמו על מזכר הבנות לבניית רשת 5.5G גלובלית חלוצה "5.5G City"

ברצלונה, ספרד, 3 במרץ 2023, (BUSINESS WIRE):

במהלך קונגרס המובייל העולמי MWC23 בברצלונה, וואווי ומפעילת התקשורת הערבית הסעודית המובילה Zain KSA חתמו על מזכר הבנות לשיתוף פעולה אסטרטגי (MoU) עבור פרויקט חדשנות משותף בתחום ה-"5.5G City". מזכר ההבנות נחתם במהלך MWC23 שנערך בברצלונה בין ה-27 בפברואר ל-2 במרץ.

במסגרת ההסכם, שני הצדדים ישתפו פעולה כדי לקדם חדשנות טכנולוגית לפיתוח של 5.5G ולהרחבת ההיצעים אשר ניתנים להרחבה ללקוחות פרטיים, ארגוניים וממשלתיים. בנוסף, הם יחזקו את התשתית הדיגיטלית ויבנו רשת גלובלית חלוצה של פיתוח 5.5G, שתספק מנוע חזק להשגת יעדי הדיגיטליזציה הלאומיים המפורטים בחזון הסעודי לשנת 2030.

Zain KSA וכן וואווי ישתפו פעולה כדי לשפר את החדשנות הטכנולוגית, את חווית המשתמש וכן לפתח נושאי שימוש חדשים. שיתוף הפעולה יכלול אספקת חווית גיגה-ביט חלקה בתרחישים פנימיים וחיצוניים כאחד, באמצעות פריסה בקנה מידה גדול של MetaAAU ו-5G עם צבירה של ספקים, כמו גם פתרונות דיגיטליים פנימיים של LampSite. בנוסף, יינקטו יוזמות לשפר את הביצועים של רשתות MIMO מסיביות, ולפתח יכולות תפעול ואופטימיזציה של רשת אוטונומית מקצה לקצה. שני הצדדים גם יעבדו יחדיו כדי לפתח נושאי שימוש חדשים לשימוש באינטרנט של הדברים (IoT) ופתרונות רשת פרטיים. לבסוף, השותפות תחקור שיתוף פעולה חדשני בין היתר בתחומים כמו אתר קומפקטי במיוחד, ופתרונות אנרגיה ירוקה.

מנהל הטכנולוגיה הראשי של Zain KSA, Eng. עבדול רחמן אל-מופאדה (Abdulrahman Al-Mufadda), הגיב: "המחויבות שלנו להניע את הטרנספורמציה הדיגיטלית בממלכה התאפשרה על ידי שילוב של השקעות טכנולוגיות חדשניות עם פתרונות דיגיטליים פורצי דרך, במגוון תחומים, כולל מחשוב ענן, פינטק, תמיכה עסקית וטכנולוגיות רחפנים. Zain KSA נמצאת במשימה להעצמת חברה דיגיטלית ולתמוך במעבר לכלכלה דיגיטלית, בהתאם לחזון הסעודי לשנת 2030 ואסטרטגיית הטרנספורמציה הדיגיטלית של הממלכה. על ידי שיתוף פעולה עם מובילי ICT עולמיים, כולל וואווי, אנו מחויבים לשפר את הרשת של ZainKSA מקצה לקצה באמצעות החדשנות המשותפת שלנו בטכנולוגיית 5G-Advanced וכן על ידי יצירת מגוון שירותים אנכיים לדיגיטליזציה בתעשייה".

ריצ'י פנג (Ritchie Peng), נשיא קו מוצרי ה-5G של וואווי, אמר: "אנו מחויבים לספק מוצרים ופתרונות מובילים למפעילים ולעזור להם להקים רשתות סלולריות באיכות גבוהה באמצעות חידושים טכניים מתמשכים. אנו נרגשים לעבוד עם Zain KSA על פרויקט 5.5G City זה, ומקווים כי שיתוף הפעולה יאפשר למוצרים ולפתרונות החדשניים שלנו ליצור ערך עסקי וחברתי. החזון שלנו הוא לעזור ל-Zain KSA להקים רשתות 5G טובות יותר, ומה שחשוב מכך, להוביל תשתית דיגיטלית".

MWC Barcelona 2023 התקיימה מה-27 בפברואר עד ה-2 במרץ בברצלונה, ספרד. וואווי הציגה את המוצרים והפתרונות שלה בדוכן 1H50 באולם Fira Gran Via 1. יחד עם מפעילים גלובליים, אנשי מקצוע בתעשייה ומובילי דעה, אנו צוללים לנושאים כמו הצלחה עסקית של 5G, הזדמנויות 5.5G, כפיתוח ירוק, טרנספורמציה דיגיטלית, והחזון שלנו להשתמש בתוכנית העסקית GUIDE כדי להניח את הבסיס ל-5.5G שיתבסס על הצלחת 5G לשיגשוג גדול עוד יותר. למידע נוסף, בקרו בכתובת: https://carrier.huawei.com/en/events/mwc2023.

אודות Zain KSA

Zain KSA היא ספקית טלקום מובילה שהוקמה בממלכה הסעודית באוגוסט 2008 כחברה רשומה. תוך כבוד לתשתית המפותחת שלה, החברה הצליחה לבסס את עצמה כמפעילת טלקום אמינה וכספקית שירותים דיגיטליים, ששירותיה כוללים טלקום, רשת 5G, שירותי תשלום דיגיטליים, מחשוב ענן, פתרונות IoT, שירותי סיבים, רחפנים, ותחומים רבים אחרים.

Zain KSA מחויבת לפיתוח מתמשך של הרשת והשירותים שלה, על מנת להשיג את חווית שירות הלקוחות הטובה ביותר עבור המשתמשים, המגזר הפרטי ומוסדות ממשלתיים, בהתאם למטרות של החזון הסעודי לשנת 2030 והטרנספורמציה הדיגיטלית בממלכת סעודיה, אשר אמורה לספק את השירותים הדרושים לחברה חכמה ואיכות חיים טובה יותר.

למידע נוסף על Zain KSA, בקרו בכתובת: www.sa.zain.com.

אודות Huawei

וואוי, שנוסדה בשנת 1987, היא ספקית עולמית מובילה של תשתית טכנולוגיות מידע ותקשורת (ICT) ומכשירים חכמים. יש לנו 197,000 עובדים ואנחנו פועלים ביותר מ-170 ארצות ואזורים, ומשרתים יותר משלושה מיליארד אנשים ברחבי העולם.

החזון והמשימה שלנו הם להביא את הדיגיטל לכל אדם, בית וארגון לעולם מחובר וחכם באופן מלא. לשם כך, נפעל למען קישוריות בכל מקום וגישה מכלילה לרשת, ונניח את היסודות לעולם חכם; לספק כוח מחשוב מגוון היכן שאתם זקוקים לו, כדי להביא ענן ובינה לכל ארבע פינות כדור הארץ; לבנות פלטפורמות דיגיטליות שיעזרו לכל התעשיות והארגונים להפוך לזריזים, יעילים ודינמיים יותר; ולהגדיר מחדש את חוויית המשתמש באמצעות בינה מלאכותית, מה שהופך אותה לחכמה ומותאמת אישית יותר עבור אנשים בכל תחומי החיים שלהם, בין אם הם בבית, בדרכים, במשרד, נהנים או מתאמנים. לקבלת מידע נוסף אודות Huawei, בקרו באופן מקוון בכתובת www.huawei.com או עקבו אחרינו ב:

http://www.linkedin.com/company/Huawei
http://www.twitter.com/Huawei
http://www.facebook.com/Huawei
http://www.youtube.com/Huawei

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת – https://www.businesswire.com/news/home/53355202/en

אנשי קשר

Xu Jing, Huawei Technologies Co., Ltd, [email protected]

מקור: Huawei

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
תרו תפרסם את תוצאות השנה המלאה ב-20 במאי 2024
‎ Taro Pharmaceutical Industries Ltd. תרו תעשיות פרמצבטיות (NYSE:TARO) הודיעה היום שהיא מתכננת לפרסם את התוצאות הפיננסיות השנתיות שלה לשנה שהסתיימה ב-31 במרץ 2024, בתום סגירת השוק ביום שני, 20 במאי 2024.

אנדרסן גלובל משיקה פירמת חברים בבלגיה
אנדרסן גלובל Andersen Global משיקה את Andersen בבלגיה עם הפיכתה של Seeds of Law, חברה שמשתפת איתה פעולה משנת 2022, לחברה הראשונה במדינה שמאמצת את מותג Andersen.

ACT Abu Dhabi פתוח כעת לעסקים
Arabian Chemical Terminals LLC באבו דאבי (ACTAD) גאה להכריז על תחילת הפעילות בטרמינל אחסון מיכלי הכימיקליים החדש בנמל ח'ליפה, אבו דאבי, איחוד האמירויות הערביות. הטרמינל הוא חוות מיכלי כימיקלים מסחרית ראשונה מסוגה באמירויות.

Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה הנבחרת עבור Workplace from Meta
Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה המועדפת היחידה של Meta עבור לקוחותיה לאורך תהליך הפסקת השירות Workplace from Meta.

MidOcean Energy של EIG ממנה את ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברה שממוקדת בגז טבעי נוזלי (LNG), שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על מינוי של ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי (CFO).

שפתונים ורודים ואגודלים ירוקים: .Mary Kay Inc חוגגת 60 שנה של יופי בר-קיימא באירוע מיוחד של נטיעת עץ בלואיסוויל
מרי קיי .Mary Kay Inc, חברה מובילה בתחום הקיימות הגלובלית, מחזקת את השורשים שלה בלואיסוויל. ב-10 במאי הצטרפה החברה ל-Arbor Day Foundation ול-Keep Lewisville Beautiful כמארחת של אירוע נטיעה ב-Railroad Park לציון יום "אימא טבע" ויום האם.

Irdeto מציגה את Irdeto Experience ב-CABSAT 2024
חבילת פתרונות זו, המתרחבת מעבר לאבטחה, מציעה יכולות צבירה על, תכונות מונטיזציה, חוויית משתמש עשירה ונתונים וניתוחים הניתנים לפעולה

Patron Capital מגייסת יותר מ-920 מיליון דולר בסבב הגיוס Fund VII, בעת שמשקיעים מן המזה"ת מגלים עניין בנדל"ן אירופי
Patron Capital, חברת השקעות מוסדיות הכלל-אירופית, שממוקדת בהשקעות שמגובות על ידי נכסים, השלימה את גיוס הקרן השביעית שלה, שבמהלכו גויסו יותר מ-920 מיליון דולר, כולל יותר מ-215 מיליון דולר שמיועדים להשקעה משותפת של Patron על פי שיקול דעתה בהזדמנויות גדולות.

XTCC משיקה אקו סיסטם השקעות ראשון עבור אשראי פחמני בשלמות גבוהה שתואמים את חוקי השריעה
XTCC, מערכת ההשקעות האקולוגית המתמחה באשראי פחמני בעל שלמות גבוהה, השיקה סיווג נכסים רב-מטבעי ראשון עבור אשראי פחמני בשלמות גבוהה שתואם לחוקי השריעה. עם מקורות בלעדיים בפרויקטים מאושרים (כולל אנרגיה מתחדשת, פתרונות שמבוססים על טבעיות ופחמן כחול), XTCC מעניקה למשקיעים המחפשים השקעות שתואמות לחוקי השריעה את היכולת להשתתף בשוק האשראי הפחמני הצומח במהירות.

P&G פרוקטר אנד גמבל חושפת תכניות לקידום נרחב של מותגים מובילים באולימפיאדת הנכים שתיערך בפריז ב-2024
*למעלה מ-30 מותגי P&G יושקו בקמפיינים שיקבלו השראה מאולימפיאדת הנכים כולל Pampers®, ‏Ariel®, ‏Fairy®, ‏Venus®, ‏Gillette®, ‏Always®, ‏Head & Shoulders®, ‏Oral-B® ו-ZzzQuil®
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI