דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Rapid7 רוכשת את Minerva Labs כדי להרחיב את שירות האיתור והתגובה המנוהל המוביל שלה עם טכנולוגיית למניעת כופרות
Rapid7 רוכשת את Minerva Labs כדי להרחיב את שירות האיתור והתגובה המנוהל המוביל שלה עם טכנולוגיית למניעת כופרות
חיים נוי 18/03/23 |  צפיות: 346

Rapid7 רוכשת את Minerva Labs כדי להרחיב את שירות האיתור והתגובה המנוהל המוביל שלה עם טכנולוגיית למניעת כופרות

הטכנולוגיה החזקה וצוות ההנדסה המוכשר של Minerva מרחיבים את יכולות הזיהוי והתיאום מקצה לקצה של איומים מנוהלים של Rapid7, מנקודת הקצה ועד לענן

בוסטון, 15 במרץ 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

Rapid7, Inc (נאסד"ק: RPD), מובילה בתחום איתור סיכוני ואיומי ענן, הודיעה כי רכשה את Minerva Labs, Ltd, ספקית מובילה של טכנולוגיות למניעת התחמקות ומניעת כופרות. כיום, שירותי הזיהוי והתגובה המנוהלים (MDR) של Rapid7 מספקים ללקוחות יכולות זיהוי ותגובה גדולות יותר בענן, וכן במשטחי ההתקפה המקומיים והמורחבים שלהם. עם רכישה זו, Rapid7 תרחיב עוד יותר את יכולות זיהוי האיומים המנוהלים המובילות שלה עם היכולת לתאם באופן מתקדם מניעת התקפת כופרות. היכולות החדשות הללו ירחיבו בצורה חלקה את ה-MDR אל משאבי הענן, התשתית המסורתית ותשתית ההגנה הקיימת עבור נקודות הקצה, ויאפשרו ללקוחות לאחד עוד יותר את השקעות שהם באבטחה.

עם נוף התקפות הולך וגדל והנוכחות ההולכות וגודלת של כופרות, ארגונים צריכים לנקוט בגישה הוליסטית ופרגמטית לזיהוי ותגובה. בכדי להגיע לרמת זיהוי איומים הטובה בסוגה, תוכניות אבטחה ייהנו ממינוף וגישה חלקה לטלמטריה על פני משטח ההתקפה שלהן ואיחוד טכנולוגיות שמניע תגובה יעילה יותר לאיום.

"יעילות והוצאת המירב מהשקעות באבטחה הם מניעים קריטיים שאיתם ארגונים יוכלו להקדים את ההתקפות המתחמקות והיצירתיות", אמר ג'רמיה דיואי, סגן נשיא בכיר, אספקת שירותים מנוהלים ב-Rapid7. "כיום, לקוחות ה-MDR שלנו נהנים מטכנולוגיית הזיהוי והתגובה הקניינית שלנו, וכן מצוות משולב מלא ברמה עולמית שמורכב ממהנדסי אבטחה, שפועלים 24x7, המשתמש במדע נתוני אבטחה מתקדם לאיתור, הערכה ותגובה לאיומים מתעוררים. עם Minerva, אנו מרחיבים עוד יותר את יכולות ה-MDR שלנו עם מניעה ותיאום מתקדמים יותר נגד התחמקות ותקיפה של רושעות מנקודת הקצה ועד לענן, וכן מספקים תמיכה חלקה מובילה עבור תשתית הגנת נקודות קצה קיימת. אנו נרגשים לקבל את פני Minerva ל-Rapid7 ולהמשיך לספק ללקוחותינו ולשותפינו שירות MDR ברמה עולמית והזדמנות לאיחוד טכנולוגיות ואבטחה נוספות".

"היום הוא יום מונומנטלי עבור Minerva", אמר אדי בובריצקי, מייסד שותף ומנכ"ל Minerva Labs. "עבדנו ללא לאות כדי ליצור טכנולוגיה הנלחמת בכופרות ומחזירה את הכוח לידיים של הארגונים. אנו נרגשים להצטרף ל-Rapid7 כדי להמשיך את המסע הזה ולשלב את הטכנולוגיה שלנו ביכולות הזיהוי והתגובה המנוהלות המובילות בתעשייה של Rapid7".

Minerva Labs נוסדה ב-2014 בידי אדי בובריצקי וארז בריימן כדי לסייע לארגונים להפחית את הסיכונים הכרוכים בכופרות. הטכנולוגיה של Minerva מספקת מניעה רב-שכבתית על ידי נטרול ומניעת פעילות זדונית לפני ביצוע, ובמקביל גם מאפשרת זריזות רבה העת השתלבות עם פתרונות הגנת נקודות קצה של צד שלישי.

פרטי העסקה

על פי תנאי ההסכם, Rapid7 תשלם כ-38 מיליון דולר במזומן ובמניות לרכישת Minerva Labs, Ltd, בכפוף להתאמות מסוימות. לרכישת Minervaלא צפויה להיות השפעה פיננסית מהותית על הצמיחה השנתית בהכנסות החוזרות, ההכנסות, הרווח התפעוליnon-GAAPוהרווח הנקי non-GAAPלמניה לשנה הקלנדרית 2023, כפי שהוגש ב-8 בפברואר 2023.

אודות Rapid7

Rapid7, Inc. (נאסד"ק: RPD) נמצאת במשימה ליצור עולם דיגיטלי בטוח יותר על ידי הפיכת אבטחת סייבר לפשוטה ונגישה יותר. אנו מאפשרים למומחי אבטחה לנהל משטח תקיפה מודרני באמצעות הטכנולוגיה הטובה מסוגה, מחקר מתקדם ומומחיות אסטרטגית רחבה שלנו. פתרונות האבטחה המקיפים של Rapid7 מסייעים ליותר מ-10,000 לקוחות גלובליים לאחד את ניהול סיכוני הענן וזיהוי האיומים כדי להפחית את משטחי התקיפה ולסלק איומים במהירות ובדיוק. לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר האינטרנט שלנו, עיינו בבלוג שלנו או עקבו אחרינו בלינקדאין או בטוויטר.

למידע נוסף ולקשרי מדיה

Press Contact:
Caitlin O’Connor
Corporate Communications
[email protected]

Investor Contact:
Sunil Shah
Vice President, Investor Relations
[email protected]
(617) 865-4277

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

בכנס האוקיינוס שלנו, ארגון Global Fishing Watch מקדם בברכה שותפויות בינלאומיות לשיפור ניהול האוקיינוסים
שיתופי פעולה מרכזיים יחזקו את ממשל הדיג באמצעות שקיפות רבה יותר, שיתוף נתונים ורפורמה במדיניות

פרק חדש עבור Medisca: סנג'אי ד' גורצ'ורן מונה למנכ"ל
Medisca, חברה גלובלית המתמחה בפתרונות פרמצבטיים מותאמים אישית, שמחה להכריז על מינויו של סנג'אי ד' גוראצ'ורן (Sanjay D. Goorachurn) למנכ"ל החדש של החברה. כמייסדים, טוני דוס סנטוס ומריה זקרדו, יעברו לתפקידי ייעוץ אסטרטגי כיו"ר וסגן יו"ר, בהתאמה. ההחלטה הזו מסמנת אבן דרך משמעותית בהיסטוריה של Medisca בעיתוי של יום השנה ה-35 של החברה.

TradeSun מכריזה על חתימת הסכם עם Wells Fargo
TradeSun ו-Wells Fargo חתמו על הסכם שיאפשר ל-Wells Fargo למנף את הפתרון המוביל בענף המסחר בפיננסים ודיגיטציית התאימות של TradeSun, תוך שימוש בבינה מלאכותית (AI) ובטכנולוגיות מתקדמות נוספות לפישוט התהליכים הידניים והמורכבים שמתבצעים בענף הבנקאות בכל רחבי העולם.

תרו מכריזה על אסיפה כללית יוצאת מגדר הרגיל ואסיפת בעלי מניות רגילה לאישור מיזוג עם Sun Pharmaceutical Industries Ltd
תרו תעשיות פרמצבטיות TARO (NYSE:TARO) הודיעה כי כינסה אסיפה כללית שלא מן המניין של בעלי המניות שלה ("אסיפה כללית שלא מן המניין"), שתתקיים ביום 22 במאי 2024, בשעה 10:00, שעון ישראל, ואסיפת סוג ("אספת סוג רגילה" ויחד עם האסיפה הכללית היוצאת מן הכלל, "האסיפות") של מחזיקי המניות הרגילות של החברה ("המניות הרגילות"), שיתקיימו ביום 22 במאי 2024, בשעה 11:00 בבוקר, שעון ישראל, או מיד לאחר סיום האסיפה הכללית שלא מן המניין, לפי מה שמאוחר יותר, במשרד עורכי דין מיתר בכתובת דרך אבא הלל 16, קומה 10, רמת גן, ישראל. לאחר אסיפת סוג הרגילה, תתקיים אסיפה ייצוגית של מחזיקי מניות מייסדי החברה ("מניות המייסדים").
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI