דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים קדימה לשחק! מייג'ור ליג בייסבול וזום מכריזות על שותפות ראשונה מסוגה: Zoom Contact Center ישמש כדי להפעיל את Zoom Replay Operations Center
קדימה לשחק! מייג'ור ליג בייסבול וזום מכריזות על שותפות ראשונה מסוגה: Zoom Contact Center ישמש כדי להפעיל את Zoom Replay Operations Center
חיים נוי 18/03/23 |  צפיות: 342

קדימה לשחק! מייג'ור ליג בייסבול וזום מכריזות על שותפות ראשונה מסוגה: Zoom Contact Center ישמש כדי להפעיל את Zoom Replay Operations Center

· Zoom הופכת לפלטפורמת התקשורת האחודה הרשמית של MLB ולשותפה מייצגת של MLB Replay Review

· MLB, לראשונה במשחקי הליגה, תספק הצצה לשידורים מ-Zoom Replay Operations Center

· Zoom Contact Center, Zoom Events ופלטפורמת שיתוף הפעולה המוכללת של Zoom יספקו שקיפות חסרת תקדים לאוהדים וכן יעזרו לתקשורת משופרת בין צוות התפעול בשטח, השופטים ומנהלי הליגה

סן חוזה, קליפורניה וניו יורק, 16 במרץ 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

Major League Baseball (MLB) ו-Zoom Video Communications, Inc (נאסד"ק: ZM) הכריזו על שותפות ראשונה מסוגה לליגה, שמטרתה לשפר את משחקי ה-MLB וכן את חוויית הצפייה של האוהדים. כפלטפורמת התקשורת האחודה הרשמית החדשה של ה-MLB, Zoom Contact Center והטכנולוגיה של פלטפורמת Zoom יניעו אלמנטים חדשים במשחקים ובשידורים של ליגת הבייסבול האמריקאית הבכירה.

מנהל התפעול והאסטרטגיה הראשי של ה-MLB, כריס מרינאק, אמר: "אנחנו תמיד מחפשים דרכים חדשניות למנף טכנולוגיות מובילות כדי לקדם את חוויית ה-MLB ולספק יותר לאוהדים שלנו. השותפות עם Zoom, מובילה קטגורית שהמציאה מחדש את הדרך בה אנו יוצרים קשר, הייתה השלב הבא הטבעי עבורנו. אנו נרגשים לשלב את Zoom Contact Center וטכנולוגיות אחרות מהפלטפורמה של Zoom בפעילות יום המשחק שלנו, ולהמשיך לחדש את החוויות בצורה מאובטחת, אמינה וחדשנית".

מנהלת השיווק הראשית של זום, ג'נין פלוסי אמרה: "MLB מחברת בין עשרות מיליוני אוהדים נלהבים בכל עונה. קצב החדשנות המהיר והאובססיה של Zoom להפיכת הקשר בין אנשים לקל וטוב יותר, חיוני כדי לעזור ל-MLB לפתח את החוויה שלה ולספק שקיפות וגישה חסרת תקדים לאוהדים שלה. עם MLB הממנפת את Zoom Contact Center ואת פלטפורמת שיתוף הפעולה המוכללת של Zoom, אנו מסוגלים להראות לעולם באמת כיצד מותג היסטורי יכול להמשיך לחדש ולפתוח אפשרויות חדשות".

שילוב פלטפורמת Zoom מניע חידושים ב-:MLB

· Zoom Contact Center משנה את הסקירה של הילוכים חוזרים - במהלך עונת 2022 של ה-MLB היו יותר מ-1,400 בדיקות של הילוכים חוזרים. היסטורית, הסקירה החוזרת של הליגה הייתה תלויה בטכנולוגיה מפורדת ותקשורת אודיו בלבד עם השופטים במגרש, וכתוצאה מכך האוהדים נותרו מנותקים מתהליך קבלת ההחלטות.

החל מעונת 2023, ראש הצוות, החבר הבכיר ביותר בצוות השופטים המורכב ארבעה אנשים, יתחבר ל-Zoom Replay Operations Center באמצעות פתרון ה-Contact Center של Zoom במהלך כל סקירה של הילוך חוזר. במהלך השידורים הארציים ברשת MLB וב-+Apple TV, גם האוהדים יראו בנוסף גם את Zoom Replay Operations Center בפעולה בזמן סקירות של הילוכים חוזרים, וישמעו ניתוח של מומחה לחוקי המשחק שידון בבדיקה עם צוות השידור. המטרה של MLB עם ההגדרה החדשה הזו היא ליצור תהליך סקירה שקוף ומרתק יותר.

· פלטפורמת Zoom מסייעת לייעל את התקשורת - Zoom תשמש כדי להעביר מידע רגיש בצורה מאובטחת באחד מאירועי ה-MLB המלחיצים והמתוקשרים ביותר, היום הראשון של דראפט ה-MLB של 2023.

· שילובים נרחבים יותר של Zoom בכל הליגה כדי לקדם את שיתוף הפעולה - פלטפורמת שיתוף הפעולה המוכללת של Zoom משולבת במספר מועדונים, פלטפורמות ומרכזי שידור ב-MLB. בנוסף ל-Zoom Meetings, מועדוני MLB רבים משתמשים ב-Zoom Phone כדי לשמור על קשר עם עמיתים ולקוחות, כמו גם ב-Zoom Contact Center כדי לספק חוויות מהירות, מדויקות ומותאמות יותר למעריצים שלהם. במשרדי התאגיד של MLB משתמשים ב-Zoom Meetings, Zoom Rooms, Zoom Phone ו-Zoom Webinar כדי להתחבר, לשתף פעולה ולתקשר.

למידע נוסף על פלטפורמת זום והטכנולוגיה שתניע מספר אלמנטים חדשים ב-MLB החל מעונת 2023, קראו את הבלוג כאן.

אודות MLB

מייג'ור ליג בייסבול (באנגלית: Major League Baseball, בראשי תיבות: MLB) היא ליגת הספורט המקצוענית ההיסטורית ביותר בארצות הברית, המורכבת מ-30 מועדונים חברים בארצות הברית ובקנדה, המייצגים את הרמה הגבוהה ביותר של בייסבול מקצועני. בניהולו של הנציב רוברט ד. מנפרד ג'וניור, MLB נשארת מחויבת להשפיע על הקהילות של ארה"ב, קנדה וברחבי העולם, להנציח את התפקיד הגדול יותר של הספורט בחברה ולחלחל לכל היבט של מאמצי העסקים, השיווק, קשרי הקהילה והאחריות החברתית של הבייסבול. ה-MLB מציגה כיום רמות שיא של איזון תחרותי, ממשיכה להרחיב את התפוצה הגלובלית שלה באמצעות תוכניות ותוכן לאוהדים בכל רחבי העולם, ורשמה שיאים במשחקים ובדקות שנצפו העונה ב-MLB.TV. עם ההצלחה המתמשכת של MLB Networkוהפלטפורמות הדיגיטליות של MLB, MLB ממשיכה למצוא דרכים חדשניות עבור אוהדיה ליהנות מהבילוי הלאומי של אמריקה וממשחק גלובלי באמת. למידע נוסף על מייג'ור ליג בייסבול, בקרו באתר www.MLB.com.

אודות זום

Zoom היא פלטפורמת שיתוף פעולה אינטליגנטית שהופכת את החיבור לקל יותר, סוחף יותר ודינמי יותר עבור עסקים ואנשים פרטיים. טכנולוגיית Zoom שמה את האנשים במרכז, מאפשרת קשרים משמעותיים, מאפשרת שיתוף פעולה מודרני ומניעה חדשנות אנושית באמצעות פתרונות כמו שיחות צוות, טלפון, פגישות, מרכז קשר רב ערוצי מבוסס ענן, הקלטות חכמות, לוח חכם ועוד, והכל בפתרון אחד. זום שהוקמה ב-2011 נסחרת בבורסה (נאסד"ק:( ZMוהמטה שלה בסן חוזה, קליפורניה. בקרו באתר zoom.com לקבלת מידע נוסף.

ליצירת קשר:

MLB Communications
David Hochman
[email protected]

Zoom Public Relations
Candace Dean
[email protected]


*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI