דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים אמריקן אקספרס חושפת את מגמות החופשה המובילות לשנת 2023
אמריקן אקספרס חושפת את מגמות החופשה המובילות לשנת 2023
חיים נוי 24/03/23 |  צפיות: 260

אמריקן אקספרס חושפת את מגמות החופשה המובילות לשנת 2023

דוח מגמות החופשה הגלובלי לשנת 2023 של אמריקן אקספרס ‏1 מראה כי מטיילים, ובמיוחד אנשי המילניום ודור ה- Z2, מתכננים להגדיל את הוצאות החופשה שלהם בשנת 2023 לעומת 2022.

המטיילים מושפעים מהתוכניות ומהסרטים החביבים עליהם, הם מתכננים את יעד החלומות הבא משיקולים קולינריים, והם מונעים מתשוקה לשיפור הרווחה והתמיכה בקהילות מקומיות.

ניו יורק, 23 במרץ 2023, (BUSINESS WIRE):

American Express Travel®‎ פרסמה היום את דו"ח מגמות החופשה הגלובלי לשנת 2023, ובו ארבעת המגמות הגלובליות שמעניקות לאנשים השראה לטייל השנה:

*עלייתה של חופשת "האקרנים": סרטים ותכניות טלוויזיה פופולריות, וכן המדיה החברתית נותנים לאנשים השראה לטייל אל מקומות אותם הם ראו על גבי המסך כגון איטליה, פריז, ילוסטון ולונדון

*יעדים ערבים לחך: אנשים בוחרים את היעד הבא שלהם בהתאם למה שהם אוכלים, החל במסעדות המפורסמות, דרך מקומות החביבים על המקומיים ועד לסדנאות בישול.

*גל של בריאות: מגמת החופשות המחזקות את הנשמה והגוף בעלייה, והמטיילים נותנים עדיפות לרווחה העצמית וכן לבריאות הנפשית והפיזית שלהם

*חופשה במקומות לא מוכרים: המטיילים רוצים לגלות פינות חמד נסתרות ולתמוך בקהילה המקומית בה הם מבקרים

מנתוני הדו"ח, המבוסס על נתוני סקר שנערך בקרב מטיילים מארצות הברית, אוסטרליה, קנדה, מקסיקו, יפן, הודו ואנגליה, עולה כי למעלה מחצי (52%) מהמשיבים אמרו כי הם מתכננים לצאת לטיולים רבים יותר לעומת השנה הקודמת ואילו 50% מהמשיבים מתכננים להוציא בשנת 2023 סכום גבוה יותר על טיולים מאשר בשנת 2022. 84% מבני דור ה-Z והמילניום שענו על הסקר מעדיפים לצאת לחופשת החלומות במקום לקנות פריט יוקרתי, ואילו 79% מסכימים כי טיול הוא מרכיב חשוב בתקציב שלהם.

"חופשה היא דבר חשוב ביותר, והמטיילים נותנים עדיפות למסלול מותאם אישית שנבנה סביב תשוקותיהם, החל בתכנון חופשה מלאה סביב הזמנה יחידה לארוחת ערב ועד להפקת הסרטון המושלם בטיק טוק", זאת לדברי אודרי הנדלי, נשיא American Express Travel. "ליועצים של American Express Travel יש את הכלים והניסיון שיאפשרו להם לעזור לכל מטייל לתכנן את כל סוגי החופשות המושפעות מכל סוג של השראה".

התובנות העיקריות מדוח מגמות החופשה הגלובליות של American Express Travel לשנת 2023 כוללות את הדברים הבאים:

*תרבות הפופ והמדיה החברתית משפיעות על הפופולריות של חופשת ה"אקרנים", במיוחד בקרב מטיילים צעירים.

o75% מהמשיבים מסכימים שקיבלו את ההשראה לטיול אל יעד ספציפי מהמדיה החברתית

o70% ממשיבי דור Z והמילניום מסכימים שקיבלו את ההשראה לביקור ביעד מסוים לאחר שצפו בו בתכנית טלוויזיה, במקור חדשות או בסרט

o46% ממשיבי דור Z והמילניום אמרו שקיבלו את ההשראה לנסיעה אל יעד מסוים בהשפעת אינסטגרם

*לאוכל יש השפעה עצומה על יעדי הנסיעה, החל מביקור במסעדות ובמקומות החביבים על המקומיים ועד להשתתפות בסדנאות בישול.

o81% מהמשיבים מסכימים כי ההתנסות בבישול ובאוכל מקומי מהווה את אחד החלקים הנכספים ביותר בנסיעה

o66% ממשיבי דור Z והמילניום מסכימים כי הם מקבלים את ההשראה לאוכל בטיול מהמדיה החברתית

oקרוב לחצי (47%) ממשיבי דור Z והמילניום מסכימים כי הם תכננו נסיעה שלמה סביב ביקור במסעדה ספציפית

*הרווחה העצמית מקבלת עדיפות גבוהה יותר באתרי חופשה ש"ממלאת את המצברים".

o73% מהמשיבים מתכננים לצאת השנה לחופשה במטרה לשפר את הבריאות הנפשית, הפיזית והרגשית שלהם

o60% ממשיבי דור Z והמילניום אמרו שהם יעשו מאמץ מיוחד כדי להזמין מקום במלון שכולל שירותי ספא ובריאות

*המטיילים מעוניינים לגלות פינות חמד נסתרות ולתמוך בקהילות המקומיות בהן הם מבקרים.

o85% מהמשיבים רוצים לבקר במקום בו הם יוכלו להתמסר לגמרי לחוויית התרבות המקומית

o78% מהמשיבים מעוניינים לצאת ב-2023 לחופשה שתתמוך בקהילות המקומיות

לנוכח הגידול בדרישה לטיולים בשנת 2023, American Express Travel מציעה לחברים בעלי כרטיסים זכאים גישה ייחודית לטיולים הכוללת למעלה מ-1,400 טרקלינים בשדות תעופה באמצעות Global Lounge Collection; למעלה מ-7,000 יועצי חופשה; הזמנות למסעדות באמצעות Resy ומדריכי אוכל הזמינים בכתובת Resy.com/Travel; הטבות בלמעלה מ-2,000 בתי מלון ברחבי העולם אשר נבחרו באופן ידני, באמצעות Fine Hotels + Resorts® ו- The Hotel Collection; ועוד.

ניתן לעיין בדו"ח המלא של American Express Travel למגמות החופשה הגלובליות לשנת 2023 כאן.

אודות AMERICAN EXPRESS

American Express היא חברה לאספקת שירותי תשלומים משולבים וגלובליים, המקנה ללקוחות גישה אל מוצרים, תובנות וחוויות מעשירות חיים כמו גם יצירת הצלחה עסקית. ניתן לקבל פרטים נוספים בכתובת americanexpress.com ולהתחבר אלינו ב-facebook.com/americanexpress, instagram.com/americanexpress, linkedin.com/company/american-express, twitter.com/americanexpress, ו-youtube.com/americanexpress.

קישורים עיקריים למוצרים, שירותים ומידע על אחריות תאגידית: כרטיסים אישיים, שירותים וכרטיסי ביקור, שירותי נסיעות, כרטיסי מתנה, כרטיסי חיוב, שירותי בית עסק, Accertify, Kabbage, Resy, , כרטיסים של חברות, נסיעות עסקים, גיוון והכללה, אחריות תאגידית ודוחות סביבתיים, חברתיים וממשל.

מתודולוגיה:

1דוח מגמות החופשה הגלובלי לשנת 2023 של American Express מבוסס על נתונים שהתקבלו משאלון מקוון אשר נערך על ידי Morning Consult בין התאריכים ה-3 ל-11 בפברואר, 2023 בקרב מדגם בן 1,000 מטיילים מאוסטרליה, מקנדה, מהודו, מיפן, ממקסיקו, מאנגליה וכן 2,000 מטיילים בארה"ב להם הכנסת משק בית השווה ל-70 אלף דולר לפחות, והנוהגים לטוס לחופשה לפחות פעם בשנה. התוצאות מכל סקר שוק כוללות טווח שגיאה של פלוס או מינוס 3 נקודות אחוזים.

2משיבי דור Z והמילניום מוגדרים כמשיבים שנולדו בין השנים 1981 ל-2012.

מכירת שירותי נסיעות

American Express Travel Related Services Company, Inc. פועלת אך ורק כסוכנת נסיעות עבור ספקי שירותי חופשה ואינה אחראית על הפעולות או על חוסר הפעולה של ספקים מעין אלה. ישנם ספקים המשלמים לחברה עמלה ותמריצים אחרים על עמידה ביעדי מכירות או ביעדים נוספים, וייתכן שהם מעניקים תמריצים ליועצי הנסיעות שלנו. לפרטים נוספים ניתן לבקר בכתובת www.americanexpress.com/travelterms.

קליפורניה CST#1022318; וושינגטון UBI#600-469-694

מקור: American Express Company

מיקום: ניו יורק

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת – https://www.businesswire.com/news/home/53366199/en

אנשי קשר

AMERICAN EXPRESS
Emily Vicker
[email protected]

מקור: American Express

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI