דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים סדרת שאקה אילמבה מוכנה להגיע למסכים העולמיים!
סדרת שאקה אילמבה מוכנה להגיע למסכים העולמיים!
חיים נוי 03/06/23 |  צפיות: 157

סדרת שאקה אילמבה מוכנה להגיע למסכים העולמיים!

יוהנסבורג, 2 ביוני 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

*MultiChoice Group, המפיקה הגדולה ביותר של תוכן מקורי ביבשת אפריקה, עומדת להשיק לראשונה את SHAKA ILEMBE, סדרת הדרמה הגדולה ביותר שלה אי פעם בפריים-טיים.

*נוצרה על ידי הצוות הדרום אפריקני עטור הפרסים שהיה מועמד לאמי ולאוסקר ב-Bomb Productions, עם הכוכבת העולמית נומזמו מבאטה שלקחה על עצמה את התפקיד הכפול כשחקנית ראשית ומפיקה בפועל.

קבוצת MultiChoice הנסחרת בבורסה של יוהנסבורג עומדת להשיק את סדרת הדרמה הגדולה ביותר שלה אי פעם בפריים טיים, Shaka Ilembe, סיפור אפי בן 12 פרקים העוקב אחר סיפור מקורותיו של המלך האפריקני האגדי והאסטרטג הצבאי, המלך שאקה. שש שנים בהתהוות, הסדרה המצופה מאוד מתגאה בכישרונות של כמה מהכוכבים הגדולים ביותר של דרום אפריקה, כוללהשחקנית הראשית של Coming 2 America נומזמו מבאטה.

עם השקת הסדרה האפית ברחבי אפריקה שמדרום לסהרה בשירות בידור הווידאו DStv של MultiChoice ביוני הקרוב, שאקה אילמבה כבר מושכת עניין משמעותי מחוץ ליבשת. אולפני MultiChoice, זרוע המכירות וההפצה העמוסה של העסקים שמדרום לסהרה, עובדים קשה על הצגת הכותר לרוכשים בינלאומיים בשוקי הסרטים מקאן ועד לוס אנג'לס, תוך התבססות על לוח הולך וגדל של יצוא הפקות מקוריות, כולל Reyka שהיה מועמד לאמי ו-Trackers שכתב דיון מאייר.

עבור נומסה פיליסו, מנכ"לית MultiChoice General Entertainment, שאקה אילמבה מציעה לקהלים ברחבי העולם את ההזדמנות לשקוע בסיפור אפריקני שושלתי עשיר, המתרחש במאה ה-17.

"אנחנו בטוחים שהסדרה הזו תעבור. היא מדברת לא רק על המורשת של אומת הזולו, אלא על הקסם שתמיד היה לעולם עם המלך שאקה. זה מדבר לאפריקנים שבבעלותם הסיפורים שאבותיהם חיו. והיא חוגגת את העובדה שהרבה לפני הקולוניאליזם, מעבר לדפי ההיסטוריה, הייתה תקופה עתיקה ומלכותית מלכותית של אפריקנים, לוחמים, מרפאים ומנהיגים שחיו, אהבו, שלטו, נלחמו, ומעל לכל, ביססו מורשת ותרבות שמחזיקה מעמד גם היום. יתר על כן, הסדרה צולמה באיזיזולו כך שהיא נושאת זהות שפה מובחנת, אך היא תהיה כתוביות במספר שפות כדי שקהלים מכל רחבי העולם יוכלו ליהנות ממנה".

במרכז הסיפור של שאקה אילמבה עומדת השחקנית נומזמו מבאטה, שמאזנת בין אחריותה כמפיקה בפועל לבין הגשמת שאיפת חייה לגלם את אמו האהובה של המלך שאקה, המלכה ננדי.

בהתייחסה לתפקידיה הכפולים בסדרה "שאקה אילמבה", אומרת מבאטה: "הסדרה הזו עשירה בעומק, וצולמה ב-4K בקנה מידה אדיר שמזין את הנרטיב. מהכוריאוגרפיה העזה בשדה הקרב והדיוק המוקפד של המלתחה ועד לתהודה של התסריט, זה מדהים. ולמרות שמדובר בסיפור בדיוני, הוא שואב השראה מאירועים, אנשים ומקומות אמיתיים. כבר עכשיו, לקראת ההשקה הביתית שלנו הקהל בבית מאוד תומך, כי הם יודעים כמוני שסדרות טלוויזיה כמו שאקה אילמבה מתעלה על בידור, ומספקות ייצוג, גיוון והתקדמות".

מבאטה מובילה אנסמבל שחקנים משובח הכולל כמה מהגברים המובילים הכריזמטיים ביותר במדינה - למוגנג טסיפה, סנזו ראדבה, וייסמן מנקובה, תמבינקוסי מת'מבו ומונדלי מח'ובה לצד שחקניות אופי חזקות חבונינה קובקה, סטנדיווה קגורוג, דון הודיקה קינג והכוכבת העולה הופ מבלה. בינתיים, מי שמשחק את הילד המיועד להיות מלך, הוא צעיר מחונן חדש נטנדו זונדי אשר הכישרון העצום שלו נחשף במהלך צילומי הסדרה.

צולם בדרום אפריקה, SHAKA ILEMBE מציג את רוב חיות הבר והנוף המרהיבים של המדינה, כולל ההרים, הסוואנה וקו החוף של מחוז קוואזולו נטאל השופע והיפה, ביתם של רוב בני הזולו בדרום אפריקה. אתרי הצילומים העיקריים כאן כללו את העיירות Eshowe, יער Nkandla, פורט אדוארד, Drakensburg, נהר Mooi ומפלי זולו.

בינתיים, חלקים אחרים של הסדרה צולמו במגרש אחורי שנבנה במיוחד ליד אתר המורשת העולמית של אונסק"ו "ערש המין האנושי", שם אירחו יוצרי הסדרה המועמדים לאמי ולאקדמיה Bomb Productions את מלך אומת הזולו, מיסוזולו קזווליתיני, במהלך ביקור מיוחד בסט הצילומים של בית המלוכה כדי לראות ממקור ראשון את רמת הפירוט והטיפול שננקטו כדי להבטיח את האותנטיות של הסט.

עבור מאורו בלאק, מנהל התוכן, המכירות וההפצה של MultiChoice Studios, אמינות זו של כוונה וביצוע היא שהופכת את SHAKA ILEMBE לייצוא תרבותי רב עוצמה.

"קונים בינלאומיים מבחינים מה הם יביאו את הקהל המקומי שלהם משוק הטלוויזיה העולמי. לכן, מההתחלה, SHAKA ILEMBE עוצב כדי לרתך עומק עצום של היסטוריה בעל פה, כתובה ומאוירת של הזולו למסגרת של דרמה נצפית מאוד בפריים טיים. התוצאה היא כותר בעל משמעות עמוקה אך מהנה מאוד, שאמור לזכות באוהדים בשווקים מגוונים כמו אפריקה, האיים הקריביים, אירופה, אסיה ואמריקה".

עם למעלה מ-8,000 אנשים שתרמו מכישוריהם ליצירת Shaka Ilembe, הסדרה כבר זכתה לתמיכה של חמישה מהמותגים הגדולים ביותר בדרום אפריקה (Telkom, LottoStar, Grant's Whisky, Toyota SA ו-Santam) שכולם חתמו כשותפים מסחריים תוך ימים ספורים מרגע שראו תצוגה מקדימה מורחבת של הסדרה.  בנוסף, הבמאי הקריאטיבי אנגוס גיבסון שהיה מועמד לפרס האוסקר ולבאפט"א והמפיקה בפועל זוכת סאנדנס דזירה מרקגראף שאבו ממיטב הכישרונות של דרום אפריקה, כולל מוזיקאי הזולו המוערך מבוסו קוזה, שכישוריו וחזונו מניעים את פסקול הסדרה.

קובץ מצורף

למידע נוסף:

Elizabeth Ferreira

MultiChoice Group Ltd

+27834825241

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI