דף הבית הודעות לעיתונות ספורט VERSES, DENTONS US וקרן האינטרנט המרחבית יפרסמו דו"ח תעשייה שכותרתו "נתיב לממשל AI גלובלי"
VERSES, DENTONS US וקרן האינטרנט המרחבית יפרסמו דו"ח תעשייה שכותרתו "נתיב לממשל AI גלובלי"
חיים נוי 05/06/23 |  צפיות: 502

VERSES, DENTONS US וקרן האינטרנט המרחבית יפרסמו דו"ח תעשייה שכותרתו "נתיב לממשל AI גלובלי"

תרשים 1

הדרך לאוטונומיה - תקציר מנהלים

ונקובר, קולומביה הבריטית, 5 ביוני 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

VERSES AI Inc. (CBOE CANADA:VERS) (OTCQX:VRSSF) ("VERSES" או "החברה"), חברת מחשוב קוגניטיבי המתמחה בדור הבא של בינה מלאכותית ("AI"), מודיעה על פרסום ב-8 ביוני 2023 של דו"ח תעשיית הבינה המלאכותית שכותרתו "הדרך לאוטונומיה: נתיב לממשל AI גלובלי".

הדו"ח משלב את מומחיות החקיקה של Dentons, פירמת עורכי הדין הרב-לאומית הגדולה בעולם, ואת חוש הבינה המלאכותית של VERSES עם ההנחיות לגבי תקנים טכניים מקרן האינטרנט המרחבית כדי לספק ניתוח מעמיק של מגמות חקיקה משפטיות ומרכזיות מרחבי העולם על מצב רגולציית הבינה המלאכותית והמלצות לנתיב קדימה לרגולציה ממשלתית של AI.

הדו"ח שואף להיות חלוץ בגישה רעננה עבור משפטנים, רגולטורים ממשלתיים ומחוקקים, כדי לעמוד בקצב ההתקדמות הטכנולוגית המהירה ולהנחות את הסתגלותם. ההיבט הקריטי של הדו"ח הוא לקדם את אימוץ הסטנדרטים למה ש-VERSES מכנה "חוק כקוד". המטרה היא לקודד חוקים ועקרונות משפטיים לשפה מובנת, קריאה-מכונה, שתאפשר הבנה ותאימות אוטונומית של מערכות בינה מלאכותית למסגרות משפטיות ונורמות חברתיות.

הדו"ח מנתח את האתגרים חסרי התקדים שמציבה הופעתם של בינה מלאכותית ותוכנה, מכשירים וכלי רכב אוטונומיים, ומתייחס לשאלות בסיסיות כמו "כיצד ממשלות יכולות להסדיר מערכות AI שנמצאות בדרך לווסת את עצמן? כיצד בני אדם יכולים להישאר בעניינים כדי להבטיח שהבינה המלאכותית תיישר קו עם הערכים, העקרונות והחוקים האנושיים, תוך הבטחת שירותים הוגנים לכל האנשים והקהילות ואיך אנחנו מקודדים ואוכפים את חוקי הבינה המלאכותית ישירות במערכות הבינה המלאכותית עצמן"

הדו"ח בוחן באופן ביקורתי את כוחן הטרנספורמטיבי של טכנולוגיות המתפתחות במהירות כגון מערכות AI והשפעתן הצפויה על מגזרי המשפט, הרגולציה והממשל, ומדגיש את הצורך החיוני בפיתוח ואימוץ תקנים המטפחים את ההבנה, הממשל ויכולת הפעולה ההדדית של בינה מלאכותית ומערכות אוטונומיות. הדו"ח מדגיש את תפקידם של תקנים טכניים אלה בעיצוב חוקים דינמיים ויעילים להסדרה, פיקוח והתאמה עכשווית של פעילויות AI.

מטרת הדו"ח היא לספק לממשלות, רגולטורים ומחוקקים מסגרת פרגמטית שלא רק מיידעת אלא גם מספקת מפת דרכים לקביעת מדיניות, חקיקה ומאמצי ציות בתחום הבינה המלאכותית. זה רלוונטי לתעשיית הרכב האוטונומי המשגשגת, תוך שהוא משמש גם כמדריך בסיסי לכל המערכות העתידיות מונעות בינה מלאכותית. הדו"ח מדגיש את הדחיפות של גישה גלובלית מאוחדת וחושבת קדימה לממשל AI, ומציין את הצורך החיוני בפיתוח ופריסה של תקנים בזמן שהעולם מנווט את הנתיב למערכות אינטליגנטיות אוטונומיות ("AIS").

באופן משמעותי, הדו"ח מצביע על התפקיד האינסטרומנטלי של סטנדרטים סוציוטכניים, כפי שהודגם על ידי העבודה של המכון למהנדסי חשמל ואלקטרוניקה IEEE P2874 קבוצת העבודה. יוזמה זו של האיגוד הגדול בעולם של אנשי מקצוע טכניים, מדגישה את החשיבות של יישור AIS עם ערכים אנושיים והפחתת הסיכון להתנהגות מזיקה.

הדו"ח מדגיש גם את פרויקט Flying Forward 2020 ("FF2020") של הנציבות האירופית ליישום מוצלח של תקנים אלה. פרויקט FF2020, שהובל על ידי VERSES ורץ על פלטפורמת KOSM שלו, כלל רחפנים אוטונומיים המופעלים על ידי בינה מלאכותית המבצעים משימות שונות, כגון אספקת אספקה רפואית, בדיקה ביטחונית של מבנים וניטור קהל גדול, כל זאת תוך שמירה על החוקים המקומיים. הפרויקט מדגים כיצד שילוב חלק של תקנים לבינה מלאכותית עם ניידות אווירית עירונית ומסגרות משפטיות ורגולטוריות נוכחיות יכול לשפר את היישום של שירותים מבוססי בינה מלאכותית בקנה מידה עירוני ומחוצה לו.

הדו"ח חוזה את היישום של סטנדרטים אלה בשורה של מגזרים, כולל בריאות, חינוך, פיננסים, שרשרת אספקה ועוד, וסולל את הדרך לעולם חכם יותר עם בינה מלאכותית הפועלת בצורה חלקה מאחורי הקלעים.

"הבינה המלאכותית מתקדמת בקצב חסר תקדים, ומעלה חששות לגבי כיוון המסלול העתידי שלה. ככל שהבינה המלאכותית מתפתחת לעבר מערכות אוטונומיות, הצורך ברגולציה הופך קריטי. עלינו להתמודד עם האתגר של רגולציה עצמית של בינה מלאכותית כדי להבטיח התאמה לערכים אנושיים ולמנוע סיכונים פוטנציאליים. על ידי יישום תקנים טכניים גלובליים והקמת מסגרת רגולטורית בינלאומית של בינה מלאכותית, אנו יכולים לרתום את היתרונות העצומים של AI תוך הגנה מפני הסכנות הפוטנציאליות שלה", אמר מנכ"ל VERSES, גבריאל רנה.

"אנו נרגשים לשתף פעולה עם VERSES, שכן האתגר של רגולציה על מכונות מעלה את השאלה כיצד לאזן בין שליטה וחופש עבור ישויות שאינן מסוגלות להבין חוקים או עקרונות מנחים. הקצב הנוכחי של מערכת המשפט מעכב רגולציה אפקטיבית ומאפשר פיתוח בלתי מבוקר של טכנולוגיות המתפתחות במהירות כמו בינה מלאכותית. גישה חדשה המבוססת על סטנדרטים חברתיים-טכנולוגיים נראית כדרך פרגמטית ומושכת מאוד קדימה", אמר פיטר סטוקברגר, שותף ב- Dentons ארה"ב.

לסיכום, הדו"ח קורא למסע בטוח, יעיל וכולל לאורך "הדרך לאוטונומיה", ויבטיח שמערכות AI עתידיות לא רק יהיו מתקדמות מבחינה טכנית, אלא גם יעלו בקנה אחד עם האינטרסים הטובים ביותר של האנושות, הן עכשיו והן בעתיד. כאשר בינה מלאכותית משפיעה על כל מגזר, דו"ח מלא תובנות זה מציע המלצות פרגמטיות לעתיד מאובטח, חדשני ומשולב יותר המונע על ידי בינה מלאכותית. הדו"ח המלא יהיה זמין באתרי VERSES, DENTONS ו-Spatialweb.org בסביבות 8 ביוני 2023, כאשר תקציר המנהלים כבר זמין לתצוגה מקדימה.

אודות VERSES

VERSES היא חברת מחשוב קוגניטיבי המתמחה בבינה מלאכותית של הדור הבא. מודל הדגל של VERSES, GIA™ , שעוצב על פי המערכות הטבעיות ועקרונות העיצוב של המוח האנושי והחוויה האנושית, הוא עוזר חכם לכולם המופעל על ידי KOSMOS™, מערכת הפעלה ברשת המאפשרת בינה מבוזרת.  KOSM, הבנויה על סטנדרטים פתוחים, הופכת נתונים נפרדים למודלי ידע המטפחים שיתוף פעולה אמין בין בני אדם, מכונות ובינה מלאכותית, בתחומים דיגיטליים ופיזיים. דמיינו עולם חכם יותר שמרומם את הפוטנציאל האנושי באמצעות חידושים בהשראת הטבע. קבלו מידע נוסף באתר החברה VERSES או בלינקדאין ובטוויטר.

אודות Dentons

Dentons נועדה להיות שונה. כמשרד עורכי הדין העולמי הגדול בעולם עם 21,000 אנשי מקצוע ביותר מ -200 מיקומים ביותר מ -80 מדינות, Denton יכולה לעזור לכם לצמוח, לשמור, להפעיל ולממן את העסק שלכם. הגישה הפוליצנטרית ומונעת המטרה של Dentons, יחד עם המחויבות שלהם להכללה, גיוון, הוגנות ו-ESG, מבטיחה שהם יאתגרו את הסטטוס קוו כדי להישאר ממוקדים במה שהכי חשוב לכם. www.dentons.com

אודות קרן האינטרנט המרחבית

קרן האינטרנט המרחבי (The Spatial Web Foundation ) היא ארגון ללא מטרות רווח המוקדש לפיתוח ושימוש אתי בטכנולוגיה, במיוחד ביצירה ויישום של פרוטוקול האינטרנט המרחבי. יוזמות הליבה של הקרן כוללות פיתוח סטנדרטים ופרוטוקולים פתוחים, קידום יכולת פעולה הדדית וחינוך הציבור וקובעי המדיניות. הקרן תומכת בשקיפות ובאחריותיות בפיתוח טכנולוגיה ובשימוש בה, מקדמת חדשנות אחראית, עוסקת בדיאלוג ובשיתוף פעולה עם בעלי עניין שונים, ומאמצת גישה פרואקטיבית להתמודדות עם אתגרים אתיים מתפתחים. בסופו של דבר, קרן האינטרנט המרחבי שואפת ליצור אינטרנט כוללני, נגיש ושוויוני יותר שמעצים יחידים וקהילות להתחבר, ליצור ולשגשג.

בשם החברה

Gabriel René
VERSES Technologies Inc.
Co-Founder & CEO
[email protected]

פניות בנושא מדיה וקשרי משקיעים

Leo Karabelas
Focus Communications
President
[email protected]
416-543-3120

NEO לא בדקו או אישרו הודעה זו לעיתונות עבור הלימות או דיוק של התוכן שלה.

תמונת יח"צ הנלווית להודעה לעיתונות זו זמינה בכתובת:

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/1df22be2-a8db-4ce3-8217-05fbc905429f

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI