דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים תכונות חדשות של Zoom IQ, המבוססות על בינה מלאכותית יוצרת, זמינות כעת למשתמשי זום להתנסות בחינם
תכונות חדשות של Zoom IQ, המבוססות על בינה מלאכותית יוצרת, זמינות כעת למשתמשי זום להתנסות בחינם
חיים נוי 06/06/23 |  צפיות: 160

תכונות חדשות של Zoom IQ, המבוססות על בינה מלאכותית יוצרת, זמינות כעת למשתמשי זום להתנסות בחינם

תכונות כמו סיכום פגישות וניסוחי שיחות של Zoom IQ מאפשרות למשתמשים לסכם במהירות פגישות Zoom מבלי להקליט ולנסח תוכן ב-Zoom Team Chat

סן חוזה, קליפורניה, 5 ביוני 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

Zoom Video Communications, Inc זום (נאסד"ק: ZM) חשפה תכונות מפתח חדשות של Zoom IQ, בן לוויה חכם המעצים שיתוף פעולה ומשחרר את הפוטנציאל של אנשים באמצעות בינה מלאכותית יוצרת. תכונות אלו זמינות כעת להתנסות בחינם ללקוחות בתוכניות נבחרות1. תכונות הסיכום של Zoom Meetings וניסוח השיחות של Zoom Team Chat יסייעו לצוותים לשפר את הפרודוקטיביות, לאזן סדרי עדיפויות ביום העבודה ולשתף פעולה בצורה יעילה יותר.

"עם הצגת היכולות החדשות הללו ב-Zoom IQ, בדמות סייע בינה מלאכותית יוצרת תוכן מדהים, צוותים יכולים לשפר עוד יותר את הפרודוקטיביות שלהם במשימות יומיומיות, ולפנות יותר זמן לעבודה יצירתית ולהרחבת שיתוף הפעולה", אמרה סמיטה חאשים, מנהלת המוצר הראשית ב-Zoom. "אין גישה שמתאימה לכולם למודלים גדולים של שפה, ועם הגישה האחודה של Zoom לבינה מלאכותית, אנו מסוגלים להביא יכולות עוצמתיות ללקוחות ולמשתמשים שלנו באמצעות מודלים של Zoom כמו גם מודלים של השותפים שלנו".

הגישה המאוחדת של זום לבינה מלאכותית ממנפת מודלים קנייניים של בינה מלאכותית בשפות גדולות, אלה של חברות AI מובילות - כמו OpenAI ו- Anthropic - ומודלים נבחרים של לקוחות עצמם. עם גמישות זו לשלב סוגים רבים של מודלים, המטרה של זום היא לספק את הערך הרב ביותר לצרכים המגוונים של לקוחותיה.

המערך הראשון של יכולות Zoom IQ זמין כעת באופן כללי ללקוחות Zoom בתוכניות נבחרות כגרסה להתנסות בחינם:

*סיכום פגישה: מארחים ב-Zoom Meeting יכולים כעת ליצור סיכום באמצעות מודלי השפה הגדולים של Zoom ולשתף אותו באמצעות Zoom Team Chat ודואר אלקטרוני מבלי להקליט את השיחה. המארחים מקבלים סיכומים אוטומטיים ויכולים לשתף אותם עם המשתתפים ועם אלה שלא הגיעו כדי לשפר את שיתוף הפעולה בצוות וכדי להאיץ את הפרודוקטיביות.

*ניסוח שיחה: משתמשי Zoom Team Chat יכולים כעת להשתמש בתכונת הכתיבה המופעלת באמצעות בינה מלאכותית יוצרת תוכן, הממנפת את הטכנולוגיה של OpenAI, כדי לכתוב טיוטות להודעות על סמך ההקשר של תזרים ההודעות בשיחת הצוות בנוסף לשינוי הטון והאורך של ההודעה, כמו גם לנסח מחדש את התגובות בהתאמה להמלצות הטקסט.

Zoom מחויבת להעצים לקוחות עם הכלים להם הם זקוקים כדי לשלוט בנתונים שלהם. על מנת להשתמש בתכונות אלו, הלקוחות יצטרכו לעבור למסוף הניהול של Zoom ולבחור להצטרף לגרסת ההתנסות בחינם עבור כל תכונה. כחלק מההצטרפות, הלקוחות יבחרו גם אפשרויות שיתוף נתונים עם Zoom. מנהלי חשבון רשאים לשנות את בחירת שיתוף הנתונים הזו בכל עת. נתוני לקוחות לא ישמשו לאימון מודלים מצד שלישי. מידע נוסף ניתן למצוא כאן.

כדי לעזור יותר ללקוחותיה ולמשתמשים שלה, Zoom תמשיך לשפר את מוצריה עם יכולות Zoom IQ. המערך הבא של תכונות מבוססות בינה מלאכותית יוצרת, המתוכנן להשקה בקרוב, יאפשר למשתמשים לנסח תוכן בדואר אלקטרוני, לסכם פתילי שיחות צוות, לארגן רעיונות ולנסח תוכן עבור לוח לבן:

*כתיבת דואר אלקטרוני: באמצעות רתימת הכוח של הבינה המלאכותית יוצרת התוכן, המשתמשים יקבלו הצעות לטיוטות בדואר אלקטרוני בתגובה שמתאימה בהקשר שלה לפגישות Zoom Meetings קודמות, שיחות ב-Zoom Phone וחילופי דואר אלקטרוני. תכונה זו תהיה זמינה תחילה ב-Zoom IQ for Sales, ומקצועני המכירות יוכלו לספק המשך טיפול במהירות ללקוחות בהתבסס על הקשרים בשיחה האחרונה ביניהם. כתיבת הודעות דואר אלקטרוני תהיה זמינה באופן עקרוני בשבועות הקרובים.

*סיכומי שיחות ב- Zoom Team Chat: האם אי פעם התרחקתם מהמחשב לכמה דקות רק כדי לחזור לשלל הודעות בשיחת צוות? תכונת סיכומי השיחות תהיה זמינה בחודשים הקרובים, והיא תאפשר בלחיצת כפתור להתעדכן באמצעות תקציר של פתיל השיחה ב-Team Chat.

*שאילתות ב-Meeting: הצטרפות באיחור לפגישת Zoom Meeting עלולה לגרום לבלבול וחוסר יכולת לעקוב, אבל לא עוד. שאילתות ב-Meeting יאפשרו למשתמשים להתעדכן במהירות מבלי לשבש את הפגישות על ידי שליחת שאילתה דיסקרטית באמצעות חלונית השיחה וקבלת סיכום שנוצר באמצעות בינה מלאכותית של מה שהוחמץ. תכונת השאילתות בפגישות צפויה להיות זמינה באופן כללי בחודשים הקרובים.

*כתיבה טיוטה עבור לוח לבן: מי לא חווה את בעיית ה-'התחלה הקשה'? התחלה איטית במפגש סיעור מוחות יכולה להכביד על יצירת רעיונות, אבל עם התכונה של הכנת טיוטה עבור הלוח הלבן, הצוותים יוכלו לקבל מערך של רעיונות ראשוניים באמצעות הנחיות טקסטואליות בלבד. תכונת טיוטת הלוח הלבן תהיה זמינה באופן כללי בחודשים הקרובים.

*סינתזה של לוח לבן: מפגשי סיעור מוחות מסתיימים בדרך כלל בהרבה רעיונות שצריך לארגן כדי להוציא אותם לפועל. תכונת הסינתזה של הלוח לבן מארגנת באופן אוטומטי רעיונות לקטגוריות, כך שצוותים יכולים להתחיל לעבוד מהר יותר. תכונה זו צפויה להיות זמינה באופן כללי בחודשים הקרובים.

אודות זום

זום ZOOMהיא פלטפורמת שיתוף פעולה חכמה שהופכת את החיבור לקל יותר, סוחף יותר ודינמי יותר עבור עסקים ואנשים פרטיים. טכנולוגיית Zoom שמה את האנשים במרכז, מאפשרת קשרים משמעותיים, מאפשרת שיתוף פעולה מודרני ומניעה חדשנות אנושית באמצעות פתרונות כמו שיחת צוות, טלפון, פגישות, מרכז שירות מרובה ערוצים בענן, הקלטות חכמות, לוח חכם ועוד, והכל בפתרון אחד. זום שהוקמה ב-2011 נסחרת בבורסה (נאסד"ק:( ZMוהמטה שלה בסן חוזה, קליפורניה. לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר zoom.com.

ליצירת קשר:

Zoom Public Relations
Lacretia Taylor
[email protected]

1 סיכום פגישות וחיבור צ'אט עם Zoom IQ זמינים כרגע באנגלית רק לחבילות Zoom One (Enterprise Plus, Enterprise, Business Plus, Business, Pro) ולחבילות נבחרות מדור קודם של Zoom (Enterprise Named Host, Enterprise Active Host, Zoom Meetings Enterprise, Zoom Meetings Business, Zoom Meetings Pro) כגרסאות ניסיון בחינם לזמן מוגבל. ייתכן שלא ייכללו אנכיים ואזורים גיאוגרפיים נבחרים.

תכונות ניסיון ללא תשלום עשויות להיפסק או להשתנות בכל עת ועשויות להיות כפופות למגבלות שימוש, הגבלות אזוריות או מגבלות רישיון ותנאים והתניות אחרים.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI