דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Getinge בוחרת ב-Anaqua כדי לספק פלטפורמת ניהול IP מרכזית יחידה
Getinge בוחרת ב-Anaqua כדי לספק פלטפורמת ניהול IP מרכזית יחידה
חיים נוי 06/06/23 |  צפיות: 186

Getinge בוחרת ב-Anaqua כדי לספק פלטפורמת ניהול IP מרכזית יחידה

חברת הטכנולוגיה הרפואית הגלובלית תשתמש ב-AQX של Anaqua כדי לסייע באיחוד ותיאום הניהול של כל נכסי הקניין הרוחני שלה

בוסטון, 6 ביוני 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

Anaqua, ספקית הטכנולוגיה המובילה לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP), הודיעה היום כי חברת הטכנולוגיה הרפואית הגלובלית Getinge בחרה ב-AQX של Anaqua במטרה לאחד את ניהול כל נכסי הקניין הרוחני שלה לפלטפורמה אחת מרכזית.

Getinge, שנוסדה בשוודיה בשנת 1904, מספקת לבתי חולים ומוסדות מדעי החיים ב-133 מדינות מוצרים ופתרונות שמטרתם לשפר את התוצאות הקליניות ולייעל את תהליכי העבודה.

אנה מריה לגרקוויסט גאהם, ראשת תחום קניין רוחני ומשפט דיגיטלי ב-Getinge, אמרה: "עם מגוון המוצרים והפתרונות הרחב שלנו לטיפול נמרץ, הליכים קרדיווסקולריים, חדרי ניתוח, עיבוד מחדש סטרילי, מדעי החיים ופתרונות בריאות דיגיטליים והנוכחות הבינלאומית החזקה שלנו עם פעילות ביותר מ-40 מדינות ברחבי העולם, היה חשוב לשפר את היעילות והתיאום של ניהול הקניין הרוחני שלנו על ידי איחוד למערך מרכזי פלטפורמה. AQX מאפשרת לנו לעשות זאת, תוך מתן פונקציונליות משולבת מאוד בתחומי מפתח כגון ניתוח וניהול המצאות".

בוב רומיאו, מנכ"ל Anaqua, אמר: "Getinge מתמקדת בסיוע ללקוחותיה להציל חיים באמצעות המוצרים והפתרונות שהיא מפתחת, ובהשגת מטרתה להפוך לחברת המדטק האמינה והמוערכת ביותר בעולם. אנו שמחים לתמוך ב-Getinge במסע זה על ידי סיוע בניהול והגנה על נכסי הקניין הרוחני יקרי הערך של החברה. Anaqua ממשיכה להשקיע בהנפקות כדי לעמוד בדרישות המתפתחות ללא הרף של חברות מדעי החיים החדשניות ביותר בעולם ואף להתעלות עליהן".

אודות Getinge

מתוך אמונה איתנה שלכל אדם וקהילה צריכה להיות גישה לטיפול הטוב ביותר האפשרי, Getinge מספקת לבתי חולים ומוסדות מדעי החיים מוצרים ופתרונות שמטרתם לשפר את התוצאות הקליניות ולייעל את זרימות העבודה. ההיצע כולל מוצרים ופתרונות לטיפול נמרץ, פרוצדורות לב וכלי דם, חדרי ניתוח, עיבוד סטרילי מחדש ומדעי החיים. Getinge מעסיקה מעל 11,000 עובדים ברחבי העולם והמוצרים נמכרים ב-133 מדינות.

אודות Anaqua

Anaqua, Inc היא ספקית פרימיום של פתרונות ושירותים משולבים של טכנולוגיית ניהול קנין רוחני (IP) עבור תאגידים ומשרדי עורכי דין. פתרונות התוכנה שלה לניהול קניין רוחני פלטפורמת AQX ו- PATTSY WAVE מציעים שניהם זרימות עבודה מומלצות עם ניתוחי ביג דאטה ויכולות טכנולוגיות אחרות במטרה ליצור סביבה חכמה המעודכנת באסטרטגיית הקנין הרוחני, מאפשרות לקבל החלטות הקשורות בקניין הרוחני, ומייעלות את הפעולות הנוגעות לקניין רוחני המותאמות לצורך של כל מגזר. כיום, כמעט מחצית מ-100 מגישי הפטנטים והמותגים הגלובליים המובילים בארה"ב, כמו גם מספר גדל והולך של משרדי עורכי דין ברחבי העולם, משתמשים בפתרונות של Anaqua. למעלה ממיליון בכירים בתפקידי קנין רוחני, עורכי דין, עוזרים משפטיים, מנהלים וממציאים בחברות גדולות ובינוניות משתמשים בפלטפורמה לצרכי ניהול הקנין הרוחני שלהם. מרכזה של החברה ממוקם בבוסטון, ולה משרדים ברחבי ארה"ב, אירופה, אסיה ואוסטרליה. למידע נוסף, אנא בקרו ב-anaqua.com או ב-LinkedIn.

למידע נוסף:

Amanda Glagolev
Director, Communications
Anaqua
617-375-5808
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC

EIG MidOcean Energy משלימה רכישה של 20 אחוזים ממניות Peru LNG
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם עליו הכריזה קודם לכן לרכישת 20 אחוזים ממניות SK earthon ‏("SK") ב-Peru LNG ‏("PLNG"), הבעלים והמפעילה של המתקן הראשון בדרום אמריקה לייצוא גז טבעי נוזלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI