דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים דייב אנד באסטר'ס יפתחו 20 חנויות בהודו ובאוסטרליה
דייב אנד באסטר'ס יפתחו 20 חנויות בהודו ובאוסטרליה
חיים נוי 07/06/23 |  צפיות: 195

דייב אנד באסטר'ס יפתחו 20 חנויות בהודו ובאוסטרליה יעד הבידור מכריז על שותפות זיכיון בינלאומית עם קבוצת Malpani ו-NightOwl Entertainment

דאלאס, 6 ביוני 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

Dave & Buster's, היעד האולטימטיבי לאוכל, משקאות ובידור, מכריזים על שתי עסקאות משמעותיות נוספות עבור תוכניות ההתרחבות הגלובלית שלה. העסקה הראשונה כוללת שותפות של 15 חנויות בהודו עם קבוצת Malpani, והעסקה השנייה כוללת שותפות של 5 חנויות עם NightOwl Entertainment Group באוסטרליה. שיתופי פעולה אסטרטגיים אלה מסמנים את הסכמי הזיכיון הרב-סניפיים השני והשלישי של דייב אנד באסטר'ס, המבססים את המותג באזורי APAC ו-MEA עם סך של 31 חנויות המחויבות לפיתוח מאז הוכרזו תוכניות ההתרחבות הגלובלית בשנת 2022.

"אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם קבוצת Malpani כדי להביא את החוויה של Dave & Buster לצרכן ההודי, שכן הכלכלה התוססת של הודו דירגה את המדינה בחמישייה הראשונה בעולם. קבוצת Malpani, הידועה בתשוקה שלה לחדשנות ולצמיחה מגוונת, עומדת לשלוט בתעשיית הבידור הפנימית והחיצונית", אמר אנטוניו באוטיסטה, מנהל הפיתוח הבינלאומי הראשי של דייב אנד באסטר'ס. הוא הוסיף: "כמו כן, אנו שמחים לאחד כוחות עם NightOwl Entertainment Group, חברת אירוח ובידור שחושבת קדימה ומחוללת מהפכה בתעשייה באוסטרליה. השוק הדינמי של אוסטרליה מהווה הזדמנות משמעותית לצמיחה, וקבוצת NightOwl Entertainment Group, הידועה בגישתה החדשנית, היא השותפה האידיאלית עבור המותג שלנו. אנחנו לא יכולים לחכות להביא את חוויית הבידור שאין שנייה לה לשוק התוסס הזה".

ג'אי מלפני, מנהל קבוצת Malpani, הביע את התלהבותו מהשותפות. "אנו שמחים לשתף פעולה עם Dave & Buster's, מותג מבוסס עם רקורד מוכח בתעשיית הבידור", אמר מלפני. "אנחנו מאמינים שהמומחיות שלהם בבידור משפחתי ובחוויות אוכל תשלים את הפורטפוליו שלנו, ואנחנו מצפים לשיתוף פעולה מוצלח".

דיוויד היטון, המייסד והמנכ"ל של NightOwl Entertainment, שיתף גם הוא בהתרגשותו מהשותפות. "אנחנו נרגשים מאוד לשתף פעולה עם המותג שהיה חלוץ הבידור מבוסס המיקום וממשיך להיות נקודת ההתייחסות הגלובלית בתחום זה", אמר היטון. "אנחנו בטוחים שיחד, נביא חוויות שאין שני להן ללקוחות שלנו".

Dave & Buster's יישמו מספר יוזמות אסטרטגיות כדי להבטיח התרחבות גלובלית מוצלחת, כולל טביעת רגל הניתנת להתאמה אישית המותאמת לדרישות שוק ספציפיות ולוקליזציה של היצע תפריטים עם תהודה אזורית גבוהה כדי לספק העדפות וטעמים מקומיים. הם גם הציגו מודל תמחור דינמי קנייני כדי להציע אפשרויות תמחור גמישות, השיקו תוכניות שיווק גלובליות שהן אגנוסטיות מבחינה דמוגרפית אך ניתנות לביצוע מקומי, ויישמו אסטרטגיית שעשועים ייחודית וחבילות כדי לבדל את עצמם בשוק.

Dave & Buster's נרגשים גם להציע בידור מקומי ותוכניות בשעות הלילה המאוחרות ללקוחות ולהציג חוויות סוחפות כדי לשפר את מעורבות הלקוחות במרחב החברתי התחרותי. עם יוזמות אלה, Dave & Buster's בטוחים שהם יספקו חוויה יוצאת דופן ללקוחות הגלובליים שלהם.

אודות Dave & Buster’s

Dave & Buster's Entertainment, Inc, נוסדה בשנת 1982 ומשרדיה הראשיים נמצאים בקופל, טקסס, והיא הבעלים והמפעילה של 200 מקומות בצפון אמריקה המציעים חוויות בידור ואוכל מעולות לאורחים באמצעות שני מותגים נפרדים: Dave & Buster's ו-Main Event. לדייב אנד באסטר'ס יש 152 חנויות ב-41 מדינות, פורטו ריקו וקנדה, והם מציעים לאורחים את ההזדמנות "לאכול, לשתות, לשחק ולצפות", והכל במקום אחד. כל חנות מציעה תפריט מלא של מנות ראשונות ומתאבנים, מבחר שלם של משקאות אלכוהוליים ולא אלכוהוליים, ומבחר נרחב של אטרקציות בידור שבמרכזן משחקים וצפייה באירועי ספורט חיים ואירועים טלוויזיוניים אחרים. האירוע המרכזי מפעיל 52 מרכזים ב-17 מדינות ברחבי ארה"ב ומציע באולינג חדיש, לייזר טאג, מאות משחקי ארקייד ומציאות מדומה, מה שהופך אותו למקום המושלם למשפחות להתחבר וליצור זיכרונות. לקבלת מידע נוסף על כל מותג, בקרו בכתובות www.daveandbusters.com ו- www.mainevent.com.

אודות Malpani Group

קבוצת מלפאני (Malpani Group) מבית סנגמנר (Sangamner) היא בית עסקים מגוון עם אינטרסים באנרגיה מתחדשת, מוצרי FMCG, נדל"ן, מלונאות ועוד. עם זאת, סיפור ההצלחה של הקבוצה חורג מעבר לפורטפוליו העסקים המגוון שלה. קבוצת מלפאני תמיד הייתה מחויבת לשביעות רצון הלקוחות ולאחריות חברתית, שהייתה המפתח לצמיחתה הפנומנלית.

כיום, קבוצת Malpaniהיא אחת הבעלים והמפעילים המובילים של פארקי שעשועים ומים בהודו. הם מפעילים את פארק השעשועים והמים הגדול ביותר בהודו, Imagicaa, יחד עם חמישה פארקים אחרים בהודו. פארקי השעשועים והמים שלהם הפכו ליעד פופולרי עבור משפחות, מחפשי ריגושים ותיירים, ומציעים חוויה ייחודית וסוחפת לכל הגילאים. עם מחויבותה הבלתי מעורערת למצוינות ולשביעות רצון הלקוחות, קבוצת מלפניי הציבה סטנדרט חדש להצלחה עסקית ואחריות חברתית, המשקף את אמונתם החזקה בנתינה חזרה לחברה.

אודות NightOwl Entertainment

נוסדה בשנת 2008, NightOwl Entertainment היא אחת מקבוצות האירוח הגדולות ביותר בפרת'. הפעלת מספר מקומות ברחבי פרת' ובניית רבים נוספים ברמה הארצית! לכל אחד מהם זהות נפרדת ודמוגרפיית יעד. בעסקי הפאבים והמועדונים וכעת בידור מבוסס מיקום מיישם אתוס ארגוני חזק ומתגאה באחת ממערכות הניהול המתוחכמות ביותר בתעשייה, עם תהליכים ונהלים מרכזיים, ניתוח נתונים של שיטות עבודה מומלצות והכשרה פנימית מותאמת אישית לצוות.

למידע נוסף:

Media Contact:
Antonio Bautista
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC

EIG MidOcean Energy משלימה רכישה של 20 אחוזים ממניות Peru LNG
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם עליו הכריזה קודם לכן לרכישת 20 אחוזים ממניות SK earthon ‏("SK") ב-Peru LNG ‏("PLNG"), הבעלים והמפעילה של המתקן הראשון בדרום אמריקה לייצוא גז טבעי נוזלי.

Biolojic Design מכריזה כי Nektar Therapeutics מימשה את אופציית הרישיון שלה כדי לפתח באמצעות בינה מלאכותית נוגדן אגוניסטי מכוון לקולטן TNFR2 לטיפול במחלות אוטואימוניות
התוכנית היא תוצר של שיתוף פעולה מחקרי בין ביולוג'יק דיזיין לבין Nektar שהחל בשנת 2021

KnowBe4 רוכשת את Egress
תוספת פתרון אבטחה של Egress לדואר אלקטרוני בענן עבור חבילת המוצרים המקיפה של KnowBe4 תיצור את הפלטפורמה הגדולה והמתקדמת ביותר של אבטחת סייבר מונעת בינה מלאכותית לניהול סיכוני אנוש

ThreatLocker® מגייסת 115 מיליון דולר מסדרה D כדי להמשיך לספק אבטחת נקודות קצה בגישת אפס אמון לארגונים נוספים
את הסבב הובילה חברת השקעות הצמיחה הגלובלית General Atlantic, יחד עם StepStone Group וקבוצת DE Shaw, כדי להאיץ את חדשנות המוצר ולהגדיל את טווח ההגעה של אבטחת נקודות הקצה בשיטת אפס אמון לארגונים ברחבי העולם

Elavon ו-FreedomPay ישנו את התשלומים לאירוח וקמעונאות באירופה
Elavon, ספקית תשלומים גלובלית מובילה, מכריזה על שיתוף פעולה מורחב באירופה עם FreedomPay, מובילה עולמית בטכנולוגיות Next Level Commerce™. השותפות שואפת לספק פתרונות מסחר משולבים מתקדמים וטכנולוגיית תשלומים רב-ערוצית לארגוני סחר גדולים ברחבי מגזרי הקמעונאות והאירוח.

מדענים בולטים זכו להוקרה על התקדמות בריפוי גנטי למחלות נוירומוסקולריות ותגליות RNA
חתני הפרס ע"ש המלך פייסל הם: פרופסור ג'רי מנדל - רפואה, פרופסור הווארד צ'אנג - מדע במהלך המושב ה-46 הוענק פרס המלך פייסל לאישים בולטים נוספים בתחומי לימודי האסלאם והשירות לאסלאם

מחקר משותף עם בי"ח מוביל בארה"ב להערכת ההשפעה של פלטפורמת בריאות האוכלוסייה המדויקת, FeelBetter, על ניהול מטופלים המקבלים תרופות רבות בו זמנית
המחקר אשר בוחן את הפוטנציאל הטמון בפלטפורמת הבינה המלאכותית של FeelBetter ככלי המסייע בשיפור תוצאת הטיפול, הוזלה של עלויות שירותי הבריאות ואופטימיזציה של תהליכי טיפול

טקסי פרסי יפן לשנת 2024 נערך בנוכחות הקיסר והקיסרית של יפן
קרן פרסי יפן (The Japan Prize Foundation), אשר נשיאה הוא הירושי קומיאמה, קיימה את טקס חלוקת הפרסים ביום שלישי ה-16 באפריל במלון אימפריאל שבמחוז צ’יודה בטוקיו במהלכו העניקה את פרס יפן למדענים שהגיעו להישגים יצירתיים ומשמעותיים בתחומי הטכנולוגיה והמדע הגלובליים ואשר תרמו משמעותית ליוזמות של שלום ושגשוג המיטיבות עם האנושות.

EMGA גייסה מימון בסך 15 מיליון דולר עבור Banco Improsa בקוסטה ריקה
Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA) בשיתוף עם Banco Improsa, מודיעה כי גייסה קו אשראי של 15 מיליון דולר מהסוכנות הבינלאומית לשיתוף פעולה ביפן (JICA).
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI