דף הבית הודעות לעיתונות ספורט GMAC מרחיבה את הייצוג העולמי בחברות, בדירקטוריונים ובבתי ספר
GMAC מרחיבה את הייצוג העולמי בחברות, בדירקטוריונים ובבתי ספר
חיים נוי 06/09/23 |  צפיות: 645

GMAC מרחיבה את הייצוג העולמי בחברות, בדירקטוריונים ובבתי ספר

יו"ר דירקטוריון חדש, חברי דירקטוריון ובתי ספר חברים משתרעים על פני טביעת רגל מאסיה לאמריקה

רסטון, וירג'יניה, 5 בספטמבר 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

מועצת הקבלה לניהול תארים מתקדמים (GMAC), איגוד עולמי של בתי ספר מובילים למנהל עסקים לתארים מתקדמים, הודיעה היום על שינויים במועצת המנהלים שלה. תאמין סוורדי, חבר מועצת המנהלים של GMAC מאז 2019 ורקטור עמית לחינוך מקצועי לתואר שני באוניברסיטה לניהול של סינגפור, נבחר ליו"ר מועצת המנהלים של GMAC. אנה מריה זרמניו פאדילה, מנהלת תפעול וניסיון אקדמי בבית הספר לעסקים EGADE של Tecnológico de Monterrey במקסיקו, כמו גם קרטיס פרגוסון, שותף מנהל ב-Ventech China, הצטרפו למועצת המנהלים של GMAC כחברים החדשים ביותר שלה.

בנוסף, GMAC קידמה בברכה את Asia School of Business (ASB) כבית הספר החבר ה-227 שלה. ASB, שבסיסה בקואלה לומפור, הוקמה בשנת 2015 על ידי הבנק המרכזי של מלזיה, בנק נגרה מלזיה, בשיתוף עם בית הספר לניהול סלואן של MIT בתגובה לצורך בכישרונות ברמה עולמית במלזיה, באזור ובעולם המתעורר. כיום, תוכנית התואר MBA עטורת הפרסים של ASB הוכתרה כאחת מתוכניות ה- MBA החדשניות ביותר בעולם.

"מחקר GMAC הראה כי בתי ספר לעסקים באסיה פסיפיק מושכים יותר כישרונות באזור מאשר לפני המגפה למרות הניידות הבינלאומית המתאוששת, בעוד שאלו באמריקה הלטינית נהנים מיישומים בינלאומיים הולכים וגדלים", אמרה ג'וי ג'ונס, מנכ"לית GMAC. "אני נרגשת מכך שהאנשים המוכשרים האלה וארגון ASB המוערך מעמיקים את מעורבותם עם המועצה, משפרים את הגיוון במועצת המנהלים ואת רשימת החברים שלנו. הם מביאים נקודות מבט יקרות ערך ותובנות קריטיות למשימה הגלובלית של GMAC לעזור לבתי ספר לעסקים וכישרונות לגלות ולהעריך זה את זה".

מידע נוסף על דירקטורים חדשים במועצת המנהלים של GMAC

לאנה מריה זרמניו פאדילה יש רקורד מוכח כמובילה אקדמאית במספר מוסדות בין מערכת Tec de Monterrey, כולל האוניברסיטה הווירטואלית ו TecMilenio. בבית הספר לעסקים EGADE, היא מפקחת על כל הניסיון האקדמי וניסיון החיים של התלמידים, פעולות מנהליות ולוגיסטיקה לסטודנטים אישיים ומקוונים. היא חברה במועצת המנהלים של Somos El Cambio ו-Instituto de Formacion y Perfeccionamiento Policial de San Pedro, שניהם מוסדות אקדמיים. היא בעלת תואר ראשון במנהל עסקים, תואר שני בחינוך ודוקטורט בחדשנות בחינוך מ- Tecnológico de Monterrey בנוסף לתואר שני בניתוח עסקי מבית הספר לעסקים EGADE.

קרטיס פרגוסון הוא שותף מנהל של Ventech China, שם הוא מוביל השקעות בשוקי הצרכנים הצומחים במהירות במדינה. הוא היה מנהל לשעבר בחברת קוקה קולה במשך כמעט ארבעה עשורים ולאחרונה נשיא היחידה העסקית של קוקה קולה סין רבתי, קוריאה ומונגוליה. הוא היה מעורב באופן פעיל בחינוך, לאחר שכיהן כיו"ר המכללה האמריקנית של קהיר ובמועצה המייעצת של דיקן בית הספר לעסקים קלי של אוניברסיטת אינדיאנה. יוזמתו של תוכנית מלגות לטובת סטודנטים מעוטי יכולת מהמזרח התיכון ומאפריקה הובילה לכך שהוא וקוקה קולה זכו בפרס מחלקת המדינה האמריקנית לאזרחות תאגידית. מר פרגוסון הוא בעל תואר ראשון במדעים מבית הספר קלי של אוניברסיטת אינדיאנה והוא בוגר תוכניות פיתוח מנהלים בבית הספר לעסקים של סטנפורד ובבית הספר וורטון של אוניברסיטת פנסילבניה.

בעוד GMAC מקדמת בברכה את ההנהגה החדשה ואת התוספת למועצת המנהלים שלה, GMAC גם מכירה ומודה ליו"ר מועצת המנהלים היוצא, ג'ון אריקסון, לשעבר נשיא שירותי חינוך וקריירה ב-ACT, וחברת מועצת המנהלים היוצאת, קייטי מונטגומרי, לשעבר דיקנית עמיתה לתוכניות תואר ב-INSEAD.

"בשנים האחרונות עבדתי לצד ג'ון וקייטי, וראיתי ממקור ראשון את מסירותם כאשר אנו תומכים יחד בקהילת החינוך לניהול בוגרים. אני אסיר תודה על תרומתם", אמר תאמין סוורדי, יו"ר מועצת המנהלים של GMAC שנבחר לאחרונה. "אני מצפה להוביל את מועצת המנהלים, כולל התוספות החדשות שלנו אנה מריה וקורט, כדי ליצור ערכים נוספים עבור בתי הספר והמועמדים שאנו משרתים ללא לאות".

מידע נוסף על בית הספר לעסקים של אסיה וחברות ב-GMAC

Asia School of Business (ASB) - בית הספר הראשון החבר ב- GMAC ממלזיה - שואף להיות בית ספר מוביל לניהול באסיה המוכר ביכולתו לפתח מנהיגים טרנספורמטיביים ועקרוניים שיתרמו לעתיד טוב יותר ולקידום העולם המתעורר. הגישה שלהם ללמידה מתמקדת בקפדנות בכיתה בשילוב עם חוויות למידה של פעולה באתר ברחבי אסיה. מלבד תוכנית תואר MBA, ASB מציעה גם MBA מנהלים, מאסטר בבנקאות מרכזית, ותואר שני בניהול שיושק בהמשך השנה.

כדי להיחשב לחברות ב-GMAC, בית ספר חייב לקיים תהליך קבלה סלקטיבי; להציע תכנית לתואר שני במנהל עסקים, נושאי ניהול או שווה ערך; ולהפגין תמיכה במשימה של GMAC לספק את הכלים והמידע הדרושים לבתי ספר וכישרונות לגלות ולהעריך זה את זה.

אודות GMAC

המועצה לקבלה ללימודי ניהול למוסמכים (GMAC) היא ארגון מכוון משימה של בתי ספר למינהל עסקים למוסמכים מובילים מכל העולם. GMAC מספקת מחקר ברמה עולמית, כנסים של הענף, כלי גיוס והערכות לענף לימודי הניהול למוסמכים, וגם כלים, משאבים, אירועים ושירותים שעוזרים להדריך מועמדים במסע ההשכלה הגבוהה שלהם. הבחינה Graduate Management Admission Test™ (GMAT™) שבבעלות וניהול GMAC היא ההערכה הנפוצה ביותר לתואר שני בבית הספר למינהל עסקים.

יותר מ-12 מיליון מועמדים ללימודים של מנהל העסקים או MBA ביקרו באתר של GMAC mba.com -כדי ללמוד על תוכניות לתואר שני במנהל עסקים וכדי לבחון אפשרויות לבחירת בית ספר למינהל עסקים, להתכונן ולהירשם למבחנים, ולקבל ייעוץ על תהליך הקבלה לתוכניות MBA ומאסטר עסקי. BusinessBecause ו-GMAC Toursהן חברות בנות של GMAC, ארגון גלובלי עם משרדים בסין, הודו, בריטניה וארצות הברית.

למידע נוסף על הפעילות שלנו בקרו בכתובת www.gmac.com

קשרי מדיה

Teresa Hsu
Sr. Manager, Media Relations
Mobile: 202-390-4180
[email protected]


*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
מייסד Xsolla שוריק אגפיטוב ידבר על עתיד האינטרנט בפורום הכלכלי של קטאר
יציג בפני המנהיגים הגלובליים את החדשנות של המטאברס והזדמנויות שיתופיות בתחומי הגיימינג וה-Fintech

סורים מבקשים פסיקת זכויות אדם של האו"ם נגד רוסיה בשל תקיפת בתי חולים ב-2019
הפדרציה הרוסית הואשמה בפני ועדת זכויות האדם של האו"ם בז'נבה בביצוע התקפה מכוונת על בית חולים בסוריה – בפעולה משפטית המדגישה את השימוש החוזר ונשנה של מוסקבה בכוח צבאי נגד מתקני בריאות בסוריה, שם כוחותיה תומכים במשטרו של הנשיא בשאר אל-אסד.

רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד משקיעים של Global Cord Blood Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד משקיעים של Global Cord Blood Corporation לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CO, CORBF

TUM שעטו לניצחון במרוץ הפתיחה של ליגת המרוצים של מכוניות מרוץ אוטונומיות של ASPIRE אבו דאבי על מסלול המרוצים Yas Marina Circuit
צוות TUM (האוניברסיטה הטכנית של מינכן) מגרמניה חטף את הניצחון במרוץ ליגת המרוצים של מכוניות המרוץ האוטונומיות של אבו דאבי (A2RL), על מסלול Yas Marina בשבת (27 באפריל). בזמן שהמכוניות הסתדרו על המסלול, עם אנטנות, חיישנים, יכולות AI ומערכות היגוי אלקטרוניות במקום נהגים אנושיים, התחרו שמונה צוותים זה עם זה במשך יומיים של מרוצים ואתגרים.

Monday.com מכריזה על מינוי מנהל כללי ראשון לאזור EMEA
monday.com Ltd.‏ (נאסד"ק: MNDY) (“monday.com”), פלטפורמה מרובת מוצרים המריצה את כל היבטי הליבה של העבודה, הכריזה היום על מינוי פייר ברלין כמנהל כללי לאזור EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה).

תאריך מועד לתביעה נגד IRBT: רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי iRobot Corporation עם הפסדים העולים על 100 אלף דולר להבטיח ייעוץ
תאריך מועד לתביעה נגד IRBT: רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי iRobot Corporation עם הפסדים העולים על 100 אלף דולר להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב של 7 במאי בתביעה ייצוגית בניירות ערך - IRBT

רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד את משקיעי Lincoln National Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד את משקיעי Lincoln National Corporation לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – LNC

רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד את משקיעי Lincoln National Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד את משקיעי Lincoln National Corporation לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – LNC

רוזן, משרד עורכי דין אמין ומוביל, מעודד את משקיעי Innoviz Technologies Ltd. לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין אמין ומוביל, מעודד את משקיעי Innoviz Technologies Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – INVZ, INVZW

רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד את המשקיעים של Luna Innovations Incorporated לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד את המשקיעים של Luna Innovations Incorporated לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי החברה – LUNA
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI