דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים נפתחה ההרשמה לאירוע ה- Women’s Entrepreneurship Accelerator, שיתקיים בכינוס ה- UNGA78שמציין ארבע שנות פעילות
נפתחה ההרשמה לאירוע ה- Women’s Entrepreneurship Accelerator, שיתקיים בכינוס ה- UNGA78שמציין ארבע שנות פעילות
חיים נוי 15/09/23 |  צפיות: 258

נפתחה ההרשמה לאירוע ה- Women’s Entrepreneurship Accelerator, שיתקיים בכינוס ה- UNGA78שמציין ארבע שנות פעילות

"הון מכליל: העצמת נשים יזמות בקנה מידה גלובלי" יקדם דוח שיח בין בעלי העניין, באקוסיטמה של יזמות נשים

ניו יורק, 14 בספטמבר 2023, (BUSINESS WIRE):

בד בבד עם הכינוס ה-78 של האספה הכללית של האו"ם, ה-Women’s Entrepreneurship Accelerator (WEA) גאה להכריז על אירוע משמעותי, שישים דגש על הפער המטריד הקיים במימון עבור עסקים שמובלים על ידי נשים. היוזמה היא פרי מאמץ משותף של סוכנויות האו"ם שלוקחות חלק ב-WEA, Mary Kay Global, Yildiz Holding ויוזמת ה- Women Entrepreneurs Act (WE Act) שפועלת במדינות ה-Women20 (W20).

"הון מכליל: העצמת נשים יזמות בקנה מידה גלובלי", חדר כנסים 2, בניין האו"ם, ניו יורק, יום חמישי 21 בספטמבר, 2023: 6:00 – 8:00 בערב שעון החוף המזרחי - הירשמו כאן

האירוע שואף לקדם דיאלוג בין בעלי העניין באקוסיסטמה של יזמות נשים. הדיונים יעסקו באתגרים הפיננסיים שעמם מתמודדות נשים יזמות, החשיבות של השקעה מכלילה והצורך בהטמעת פרספקטיבה מכלילה מגדרית על ידי גופים מוסדיים ותאגידיים במסגרת תהליכי קבלת ההחלטות שלהם.

"דרך גיבוש ה-Women’s Entrepreneurship Accelerator, Mary Kay סייעה להתוויית נתיב התערבות חדש עבור המגזר העסקי", אומרת דברה גיבינס, מנכ"לית ומנהלת כספים ראשית, Mary Kay Inc.. "WEA הוא כלי של שותפות פורצת דרך, שמאפשר לאומות המאוחדות, למגזר הציבורי והפרטי, לארגונים אזרחיים ולמומחי מדיניות לעבוד יחד לטובת יצירת שינוי עולמי לצד נשים יזמיות ולמענן".

האירוע יתחיל בדברי ברכה של המנהיגות הבכירה של UN Women ובנאום פתיחה של פוליה פרייזר, מנהלת צמיחה ראשית ב-Pladis – חלק ממשפחת החברות של Yildiz Holding.

הנושאים שבמוקד האירוע ינותחו לעומק במסגרת שני סבבי פאנל:

*האצת Agenda 2030 דרך יזמות נשים – בהנחיית וירג'יניה ליטלג'ון, מתאמת גלובלית עבור Women Entrepreneurs Act (WE Act), שמיועד לקדם נקיטת פעולות והטמעה במסגרת W20. הסבב יבחן את "ההבטחה בשווי טריליון דולר שגלומה במתן תמיכה לנשים יזמיות" ואת ההשפעה הכלכלית הפוטנציאלית הצפויה אם עסקים שמובלים על ידי נשים יצליחו להתגבר על מכשולים פיננסיים. עם הדוברים נמנים מנהיגים בכירים מן הגופים השותפים ב-WEA UN.

*פעולה גלובלית למען יזמות נשים – פאנל זה יתמקד בפרויקטים ובתוכניות מרכזיים ביזמות הנשים, כולל תובנות של מנהיגות פיתוח בינלאומי כמו אדריאנה קרוולו (W20Brazil), וונדי טלקי (World Bank), מארי-כריסטין אוהלי (Femmes Chefs d’ Entreprise Mondiales – (FCEM); קתרין בוסארט (Business and Professional Women - BPW), אן רבנונה (Global InvestHER), דברה גיבינס, Mary Kay Global, למיה קמאל-שאווי- (Organisation for Economic Co-operation and Development - OECD)

את הנאום המרכזי באירוע תישא שאזי ויסראם, מייסדת ומנכ"לית של מותגי Happy Family.

ההרשמה פתוחה עד ליום ראשון, 17 בספטמבר בשעה 11:59 בערב, שעון החוף המזרחי, עבור השתתפות פיזית באירוע שייערך בבניין האו"ם, ניו יורק. מי שלא יוכלו להשתתף יוכלו ליהנות מסטרימינג בשידור חי של האירוע, באתר האינטרנט של האומות המאוחדות Web TV.

למידע נוסף ולהרשמה, לחצו כאן.

אודות ה- Women’s Entrepreneurship Accelerator

ה-Women’s Entrepreneurship Accelerator (WEA) הוא שותפות של בעלי עניין מרובים שממוקדת ביזמות נשים מאז הקמתה במהלך ה-UNGA 74. השותפות מאגדת שש סוכנויות של האו"ם, ארגון העבודה הבינלאומי (ILO), מרכז הסחר הבינלאומי (ITC), איגוד הטלקומוניקציה הבינלאומי (ITU), תוכנית הפיתוח של האו"ם (UNDP), United Nations Global Compact (UNGC), UN Women ו-Mary Kay Inc., ושואפת להעצים 5 מיליון נשים יזמיות עד לשנת 2030.

המטרה האולטימטיבית של היוזמה היא למקסם את פיתוח ההשפעה של נשים יזמיות במסגרת הגשמת יעדי פיתוח בני קיימא (SDGs) וזאת על ידי יצירת אקוסיסטמה תומכת עבור נשים יזמיות ברחבי העולם. ה- Accelerator ממחיש את הכוח המהפכני של שותפות מרובת בעלי עניין, שעוצמתה הייחודית מאפשרת למצות את הפוטנציאל של נשים יזמיות.

קבלו מידע נוסף בכתובת we-accelerate. עקבו אחרינו: Twitter/X (We_Accelerator), Instagram (@we_accelerator), Facebook (@womensentrepreneurshipaccelerator), LinkedIn (@womensentrepreneurshipaccelerator).

למידע נוסף

Mary Kay Inc. Corporate Communications
marykay.com/newsroom
(+1) 972.687.5332 או [email protected]

מקור: Women’s Entrepreneurship Accelerator

תוכן הודעה זו בשפת המקור, היא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
ריסקיפייד תדווח ב-14 באוגוסט על התוצאות הכספיות לרבעון השני של 2024
Riskified Ltd. ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הונאות מסחר אלקטרוני ומודיעין סיכונים, הכריזה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון השני של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-14 באוגוסט 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

ExaGrid ו-StorIT מכריזות על שותפות אסטרטגית
השותפות החדשה מביאה עמה פתרון אחסון גיבוי מרובד לאזור מועצת שיתוף הפעולה של מדינות המפרץ (GCC)

NIQ פרסמה את דו"ח ההתקדמות לשנת 2023 בנושאי סביבה, חברה ופיקוח (ESG)
NielsenIQ ‏(NIQ), החברה המובילה בעולם למודיעין צרכני, פרסמה את דו"ח ההתקדמות השני שלה בנושאי סביבה, חברה ופיקוח (ESG)המפרט את עדיפויות ESG של החברה, את הדרך בה היא מיישמת עקרונות הכללה וקיימות במודל העסקה שלה ואת המחויבות שלה לאספקת מודיעין וחדשנות ללקוחותיה עם השפעה חיובית על הכלכלה, הקהילה והסביבה

אנדרסן גלובל מוסיפה יכולות שמאות בבולגריה
אנדרסן גלובל Andersen Global מחזקת את יכולות השמאות הגלובליות שלה בדמות שיתוף פעולה נוסף עם חברת Advance Valuations שבבולגריה.

ה-A2RL נוסקת לגבהים חדשים: משיקה אליפות מרוצי השקת מרוץ רחפנים אוטונומית עם פרסים המגיעים בסך הכול למיליון דולר
ליגת המרוצים האוטונומית של אבו דאבי (A2RL), שהופעת הבכורה שלה התקיימה באפריל במגרש המרוצים Yas Marina Circuit, הכריזה על האתגר הבא שלה, שייערך עם ליגת האלופים למזל"טים (DCL), ארגון מרוצי המזל"טים המקצועיים המוביל בעולם

Gravity הכריזה על ההשקה הרשמית של PIGROMANCE -משחק הרפתקה עמוס חידות, חמוד ואפל, ב-Steam
מפתחת המשחקים והמפיצה הגלובלית Gravity הודיעה על השחרור הרשמי של משחק ההרפתקה/חידות PIGROMANCE ב-Steam ב-25 ביולי.

Kolmar BNH מזרזת את הרחבת השוק האירופי עם HemoHIM G מונחה הטכנולוגיה שלה
Kolmar BNH (KRX: 200130), חברת פיתוח וייצור מקורית (ODM) קוראינית מובילה של מזון בריאות פונקציונלי, מאיצה את מאמצי התרחבותה לשווקים בדרום מזרח אסיה ואירופה עם HemoHIM G, מוצר שנועד לזירה הגלובלית.

Corpay Cross-Border היא הספקית הרשמית להמרות מט"ח של World Athletics
Corpay, Inc*, ‏(NYSE: CPAY) חברה מובילה בתחום התשלומים הארגוניים, שמחה להכריז כי עסק Cross-Border של Corpay חתם על הסכם עם World Athletics, גוף הפיקוח הבינלאומי בתחום האתלטיקה הקלה הכולל מסלולים ושטח, ריצת שטח, ריצה על כביש, הליכה תחרותית, טיפוס תחרותי על הרים ואולטרה מרתון והפך בזאת לספק המט"ח הרשמי (FX).

אנדרסן גלובל מרחיבה את טביעת הרגל בצ'כיה
אנדרסן גלובל Andersen Global מקדמת את כיסוי הערכת השווי שלה באירופה דרך הסכם שיתוף פעולה עם הפירמה להערכת שווי עסקים המבוססת בצ'כיה (PZK) Pražská Znalecká Kancelář.

קובעי המדיניות צריכים להכיר בטיפולי בריאות למניעה עצמית #SelfCareIsHealthcare בניסיון הקמפיין להתמודד עם אתגרי הבריאות העולמיים
* טיפול עצמי מתאר את תפקידם של אנשים במניעת מחלות, קידום ושמירה על בריאותם הנפשית והגופנית, והשתתפות פעילה בטיפול הרפואי שלהם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI