דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים BlueGrace Energy Bolivia משתפת פעולה כדי לקדם שימור סביבתי ומעבר לאנרגיה נקייה בבוליביה
BlueGrace Energy Bolivia משתפת פעולה כדי לקדם שימור סביבתי ומעבר לאנרגיה נקייה בבוליביה
חיים נוי 15/09/23 |  צפיות: 217

BlueGrace Energy Bolivia משתפת פעולה כדי לקדם שימור סביבתי ומעבר לאנרגיה נקייה בבוליביה

שותפות חדשנית שואפת לשמר 8.3 מיליון הקטאר של יערות גשם באמזונס ולקדם אנרגיה נקייה

סנטה קרוז, בוליביה, 14 בספטמבר 2023, ACCESSWIRE:

BlueGrace Energy Bolivia נרגשת להכריז על יוזמה פורצת דרך המבקשת לחולל מהפכה בשימור הסביבה ובמעבר לאנרגיה נקייה בבוליביה. שותפות חלוצית זו מונעת על ידי מסירות הדדית לשמירה על יערות הגשם יקרי הערך באמזונס ולקידום פרקטיקות אנרגיה בנות קיימא, כל זאת תוך השפעה חיובית על קהילות מקומיות.

תמונה קשורה

חברה מובילה לפיתוח פרויקטים של קרדיט פחמן, הידועה במומחיותה בפתרונות טכנולוגיים, חתמה על מזכר הבנות (MOU) עם BlueGrace Energy Bolivia. מזכר הבנות זה ממנה את החברה כמנהלת קרדיט הפחמן הבלעדית לפרויקט שאפתני לשימור יערות הגשם באמזונס המשתרע על פני 8.3 מיליון הקטאר בבוליביה. החברה תנהל שירותי קרדיט פחמן ותהיה זכאית לחלק מהזיכויים המתקבלים.

מנכ"ל חברת קרדיט הפחמן הדגיש את חשיבות השמירה על שטחי יערות הגשם, והדגיש כי הטכנולוגיה יכולה להגביר את שמירת הטבע. על ידי רתימת למידת מכונה, בינה מלאכותית, בלוקצ'יין וטכניקות הדמיה מתקדמות, החברה שואפת להגן על שטחים נרחבים של קרקע תוך שמירה על עקרונות הליבה של פחמן הקשורים לממשל, השפעה על פליטות וצמיחה בת קיימא.

חוליו מונטנגרו, מנכ"ל BlueGrace בוליביה, הדגיש את החשיבות של שיתוף פעולה עם חברת קרדיט פחמן מכובדת הידועה בשקיפות, מומחיות ויושרה. BlueGrace שמחה לעבוד יחד כדי להגן על אזורים חיוניים אלה ולקדם פרויקטים חברתיים והומניטריים לטובת הקהילות הילידיות החיות ביערות.

מוסד פיננסי ידוע, עם היסטוריה של חדשנות במימון אקלים, ממלא תפקיד מכריע בסיוע לארגונים פיננסיים ולא פיננסיים במימוש יעדי האו"ם לפיתוח בר קיימא (UN SDG). מוסד זה הוא חבר מפתח בכוח המשימה לגילוי פיננסי הקשור לאקלים (TCFD) ויפעל כמרכז משמורת והתיישבות לכל העסקאות הקשורות לאג"ח יעדי פיתוח בר קיימא (SDG) במסגרת יוזמה זו.

השימוש החריג בקרקע בשטחים טבעיים, במסגרת פרויקט זה, "מבוסס הון טבעי", תוך שימוש במתודולוגיית IFC - Infinite Forest Carbon המיושמת ביער השטח הטבעי, מקפיד על עקרונות החברה, הסביבה והקיימות. עם אפס פליטות, היא מקדמת לכידה וצבירה של נכסי 'tGEI.eCN', בהיקף של 3,163,960,000.00 טון מטרי, והשיגה בהצלחה את יעד SDG 13. זה מסייע ישירות בהפחתת פליטות באמצעות פיצוי קבוע עבור בקרת CMNUCC ויכול גם להיות מוכר כיעד SDG 13, כפי שהומלץ על ידי האו"ם.

חזון לעתיד ירוק יותר

בלב המשימה של BlueGrace Energy Bolivia נמצא שימור של 8.3 מיליון הקטאר של יער הגשם באמזונס של בוליביה. מאמץ זה מסמל מהלך משמעותי לקראת קביעת אמות מידה חדשות לטיפול סביבתי אחראי והתקדמות אנרגיה בת קיימא בדרום אמריקה.

הרמוניה של שימור וקידמה

BlueGrace Energy Bolivia משלבת בצורה חלקה שימור סביבתי עם צמיחה כלכלית. המטרה העיקרית של החברה היא לקדם יעדי פיתוח בר קיימא, תוך התמקדות בולטת במעבר לאנרגיה נקייה.

מהפכה בייצור קרדיט פחמן

תוך התרחקות מהשיטות הקונבנציונליות, הפרויקט משתמש בטכנולוגיה חדישה, כולל בינה מלאכותית, למידת מכונה והדמיית לוויין, כדי לחשב במדויק זיכויי פחמן. גישה חדשנית זו מבטיחה הערכה מדויקת יותר של ההשפעות הסביבתיות.

יוזמות ממוקדות קהילה

מעבר להגנה על יערות הגשם, הפרויקט מציב בחזית גם את רווחת הקהילות הילידיות והחקלאיות החיות בתחומו. המטרה היא להקצות משאבים לפרויקטים חברתיים, הכוללים פיתוח תשתיות, חינוך, בריאות ועוד.

החזון שלנו

BlueGrace Energy Bolivia מחויבת לקביעת הסטנדרט בשימור הסביבה בדרום אמריקה, תוך שימוש בקרדיטים פחמניים כדי להניע אנרגיה נקייה, כרייה אחראית ושימור יערות הגשם באמזונס של בוליביה.

הצטרפו אלינו

BlueGrace Energy Bolivia מזמינה אתכם להשתתף במסע טרנספורמטיבי זה לעבר עתיד בהיר ובר-קיימא יותר עבור בוליביה והעולם.

וידאו קשור

אודות Bluegrace Energy Bolivia

Bluegrace Energy Bolivia הוא איגוד של מומחים ואנשי מקצוע מרחבי העולם עם שנים של ניסיון בתחום האנרגיה, במטרה משותפת לתרום תרומה חשובה למעבר האנרגיה העולמי לעבר עתיד אפס נטו. כשחזינו בהשפעות המדאיגות של שינויי האקלים ובאתגרים העומדים בפני חברות בדרכן לקיימות, הגינו את Bluegrace Energy Bolivia SRL כפלטפורמה שממנה נוכל לתאם את מאמצינו במשימה שלנו. המומחים שלנו בולטים הן בתחום האנרגיה הנקייה והן בתחום האנרגיה המתחדשת ובעלי ניסיון של עשרות שנים בהובלת פרויקטים חדשניים בתחום המעבר האנרגטי למודל "מתאים לאתגרי המאה ה-21". ב- Bluegrace, אנו דבקים בעקרונות המשותפים של מומחיות מקצועית, היושרה הגבוהה ביותר ויצירת ערך אמיתי הן בעסקים והן בחברה. בקרו באתר https://bluegracebolivia.com לקבלת מידע נוסף.

למידע נוסף אנא צרו קשר עם:

JULIO JOSE MONTENEGRO
[email protected]
+1 (305) 9728173 (Miami - EE.UU.)

NELSON PINEDA MARTINEZ
[email protected]
+591 714-72257 (Bolivia)

For all media inquiries, please contact:

Ivan Linde
[email protected]
+1 (786) 273-7068 (Miami - EE.UU.)

כתב ויתור

הודעה זו נועדה לשימוש אינפורמטיבי בלבד ואין לראות בה הכוונה פיננסית, משפטית או השקעות. הוא כולל תחזיות והצהרות שאינן מבוססות על אירועי עבר. כל אמירה במהדורה זו שאינה עובדה היסטורית היא השלכה. על הקוראים להיות מודעים לכך שהבסיס לתחזיות אלה עלול להיות שגוי ומומלץ לא להסתמך עליהן בלבד. כל התחזיות בהודעה זו מגיעות עם אזהרה. הם עדכניים נכון למועד הפרסום, ולחברה אין כל כוונה לעדכן אותם, למעט כמתחייב מתקנות ניירות ערך.

מקור: BLUEGRACE ENERGY BOLIVIA

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
ריסקיפייד תדווח ב-14 באוגוסט על התוצאות הכספיות לרבעון השני של 2024
Riskified Ltd. ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הונאות מסחר אלקטרוני ומודיעין סיכונים, הכריזה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון השני של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-14 באוגוסט 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

ExaGrid ו-StorIT מכריזות על שותפות אסטרטגית
השותפות החדשה מביאה עמה פתרון אחסון גיבוי מרובד לאזור מועצת שיתוף הפעולה של מדינות המפרץ (GCC)

NIQ פרסמה את דו"ח ההתקדמות לשנת 2023 בנושאי סביבה, חברה ופיקוח (ESG)
NielsenIQ ‏(NIQ), החברה המובילה בעולם למודיעין צרכני, פרסמה את דו"ח ההתקדמות השני שלה בנושאי סביבה, חברה ופיקוח (ESG)המפרט את עדיפויות ESG של החברה, את הדרך בה היא מיישמת עקרונות הכללה וקיימות במודל העסקה שלה ואת המחויבות שלה לאספקת מודיעין וחדשנות ללקוחותיה עם השפעה חיובית על הכלכלה, הקהילה והסביבה

אנדרסן גלובל מוסיפה יכולות שמאות בבולגריה
אנדרסן גלובל Andersen Global מחזקת את יכולות השמאות הגלובליות שלה בדמות שיתוף פעולה נוסף עם חברת Advance Valuations שבבולגריה.

ה-A2RL נוסקת לגבהים חדשים: משיקה אליפות מרוצי השקת מרוץ רחפנים אוטונומית עם פרסים המגיעים בסך הכול למיליון דולר
ליגת המרוצים האוטונומית של אבו דאבי (A2RL), שהופעת הבכורה שלה התקיימה באפריל במגרש המרוצים Yas Marina Circuit, הכריזה על האתגר הבא שלה, שייערך עם ליגת האלופים למזל"טים (DCL), ארגון מרוצי המזל"טים המקצועיים המוביל בעולם

Gravity הכריזה על ההשקה הרשמית של PIGROMANCE -משחק הרפתקה עמוס חידות, חמוד ואפל, ב-Steam
מפתחת המשחקים והמפיצה הגלובלית Gravity הודיעה על השחרור הרשמי של משחק ההרפתקה/חידות PIGROMANCE ב-Steam ב-25 ביולי.

Kolmar BNH מזרזת את הרחבת השוק האירופי עם HemoHIM G מונחה הטכנולוגיה שלה
Kolmar BNH (KRX: 200130), חברת פיתוח וייצור מקורית (ODM) קוראינית מובילה של מזון בריאות פונקציונלי, מאיצה את מאמצי התרחבותה לשווקים בדרום מזרח אסיה ואירופה עם HemoHIM G, מוצר שנועד לזירה הגלובלית.

Corpay Cross-Border היא הספקית הרשמית להמרות מט"ח של World Athletics
Corpay, Inc*, ‏(NYSE: CPAY) חברה מובילה בתחום התשלומים הארגוניים, שמחה להכריז כי עסק Cross-Border של Corpay חתם על הסכם עם World Athletics, גוף הפיקוח הבינלאומי בתחום האתלטיקה הקלה הכולל מסלולים ושטח, ריצת שטח, ריצה על כביש, הליכה תחרותית, טיפוס תחרותי על הרים ואולטרה מרתון והפך בזאת לספק המט"ח הרשמי (FX).

אנדרסן גלובל מרחיבה את טביעת הרגל בצ'כיה
אנדרסן גלובל Andersen Global מקדמת את כיסוי הערכת השווי שלה באירופה דרך הסכם שיתוף פעולה עם הפירמה להערכת שווי עסקים המבוססת בצ'כיה (PZK) Pražská Znalecká Kancelář.

קובעי המדיניות צריכים להכיר בטיפולי בריאות למניעה עצמית #SelfCareIsHealthcare בניסיון הקמפיין להתמודד עם אתגרי הבריאות העולמיים
* טיפול עצמי מתאר את תפקידם של אנשים במניעת מחלות, קידום ושמירה על בריאותם הנפשית והגופנית, והשתתפות פעילה בטיפול הרפואי שלהם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI