דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Rochester Electronics תציע פתרונות אותות משולבים עבור רכיבים המיוצרים כעת ורכיבים שייצורם הופסק ((EOL של Semtech
Rochester Electronics תציע פתרונות אותות משולבים עבור רכיבים המיוצרים כעת ורכיבים שייצורם הופסק ((EOL של Semtech
חיים נוי 18/09/23 |  צפיות: 265

Rochester Electronics תציע פתרונות אותות משולבים עבור רכיבים המיוצרים כעת ורכיבים שייצורם הופסק ((EOL של Semtech

תמיכה ביישומים ארוכי טווח והארכת מחזורי החיים של מוצרים

ניובריפורט, מסצ'וסטס, 18 בספטמבר 2023, (BUSINESS WIRE):

Rochester Electronics, LLC ו-Semtech Corporation משתפות פעולה כדי לספק ללקוחות מגוון רחב של פתרונות אותות משולבים ותמיכה מתמשכת בערוצים עבור רכיבים המיוצרים כעת ורכיבים שייצורם הופסק (EOL). הפתרונות נועדו עבור מוצרים ויישומים ארוכי טווח שתואמים למחויבות של Semtech לענות על צרכי הלקוחות בכל העולם.

ל-Semtech היסטוריה עשירה שהחלה עוד ב-1960 כיצרנית של מוצרים אמינים ביותר ומאז היא התפתחה ליצרנית בינלאומית של חידושים טכנולוגיים המספקת מוליכים למחצה מובחנים ומשבשים, אנלוגיים או בעלי אותות משולבים. באמצעות הקפדה על תקני איכות יוצאי דופן, Semtech מספקת ערך באופן עקבי ומבטיחה רמה גבוהה של שביעות רצון לקוחות.

Rochester Electronics היא המקור הרציף והגדול ביותר בעולם של מוליכים למחצה, המציעה מכשירים מורשים, ניתנים למעקב, מאושרים ומובטחים במאת האחוזים. Rochester מתמקדת בהארכת הזמינות של מוצרים שייצורם הופסק, ביחד עם מתן תמיכה למוצרים המיוצרים כעת.

כחלק מחבילת המלאי הראשונית, Rochester קיבלה 12 מיליון יחידות של מוצרי Semtech, כולל מבחר מגוון של התקני ניהול צריכת חשמל, מנהלי התקן LED, מסננים, התקני הגנת TVS/ESD, חיישני קירבה, מרחיבים ליציאות I/O ומקלטי RF.

מרק גור, מנהל מחלקת פיתוח ספקים ב-Rochester Electronics, אמריקה, אמר: "Rochester מקדמת בברכה את ההזדמנות להציע את המגוון הרחב של פתרונות אותות משולבים של Semtech. הצעה זו משפרת את המצב של Rochester בשוק בכך שהיא מאפשרת לנו לשרת מגוון רחב של ענפי מסחר עולמיים, ואנו מצפים להמשיך לפתח את מערכת היחסים שלנו עם לקוחותינו ברחבי העולם".

הייו דונג, מנהל בכיר של מכירות בערוצים גלובליים, Semtech אמר: "אנו שמחים לעבוד עם Rochester Electronics שכעת יציעו מבחר מתיק המוצרים המקיף של Semtech הכולל פתרונות של מוליכים למחצה עם אותות משולבים. Rochester Electronics היא מהמובילות בענף המקורות המתמשכים של הפתרונות ומוצרי המוליכים למחצה, המאושרת על-ידי יותר מ-‏70 מיצרניות המוליכים למחצה המובילות ומספקת מגוון רחב של מוליכים למחצה של מוצרים שייצורם הופסק (EOL). הקשר הזה עם Rochester מספק ערך מוסף ללקוחותינו, בתמיכה ביישומים ארוכי טווח והארכת מחזורי החיים של מוצרים."


אודות Rochester Electronics


Rochester Electronics היא המקור הרציף והגדול ביותר בעולם של מוליכים למחצה–המורשים במאת האחוזים על-ידי יותר מ-‏70 יצרניות מובילות של מוליכים למחצה.

כמפיצה של מלאי מוצרים של יצרנים מקוריים, ל-Rochester יש יותר מ-‏15 מיליארד רכיבים במלאי המקיף יותר מ-200,000 מספרים קטלוגיים, והיא מציעה הן את המגוון הרחב ביותר בעולם של מוליכים למחצה שייצורם הופסק (EOL) והן את המגוון הרחב ביותר של מוליכים למחצה המיוצרים כעת.


כיצרנית מורשית של מוליכים למחצה, חברת Rochester מייצרת יותר מ-‏20,000 סוגי רכיבים. עם יותר מ-‏12 מיליארד פיסות סיליקון במלאי, לחברת Rochester יש יכולת לייצר יותר מ‏-70,000 סוגי רכיבים.Rochesterמציעה מערך מושלם של שירותי ייצור הכוללים תכנון, עיבוד פרוסות סיליקון, הרכבה, בדיקה, אמינות וארכוב IP, אשר מאפשרים מתן פתרונות נקודתיים ועד פתרונות כוללים בייצור מותאם מוכן להפעלה (turnkey), שמקצרים את זמן-ההגעה-לשוק.

Rochester מציעה את ה-.The Semiconductor Lifecycle Solution‎ שום חברה אחרת לא מתחרה במבחר המוצרים, בשירותי הערך-המוסף, ובפתרונות הייצור שלה.

עם צוותי מכירות ותמיכה ישירים בכל השווקים העיקריים, ובשילוב עם רשת של שותפים אזוריים ועולמיים, אנחנו מחויבים לעמוד בצרכים שלך דרך הטלפון או דרך פלטפורמות המסחר האלקטרוני שלנו בכל זמן, ובכל מקום. לקבלת מידע נוסף בקרו בכתובת: www.rocelec.co.il

אודות Semtech


Semtech Corporation (נאסד"ק: SMTC) היא ספקית שירות בעלת ביצועים גבוהים, של מוליכים למחצה, מערכות IoT, וקישוריות ענן המחויבת לספק פתרונות טכנולוגיה באיכות גבוהה המאפשרים את קיומו של עולם חכם יותר, מחובר יותר ובר קיימא. הצוותים הגלובליים שלה מחויבים לחזק ולעודד אדריכלי פתרונות ומפתחי אפליקציות לפתח מוצרים פורצי דרך עבור שווקי התשתית, התעשייה והצרכנים.למידע נוסף על Semtech technology, בקרו באתר Semtech.com או עקבו אחרינו ב-LinkedIn או ב-Twitter


Semtech והלוגו שלSemtechהם סימנים מסחריים רשומים או סימני שירות של Semtech Corporation או של חברות הבת שלה.

למידע נוסף:
Rochester Electronics, LLC
דירקטור, שיווק גלובלי: טרייסי קורביט
דוא"ל: [email protected]

Semtech Corporation
מנהל בכיר - תקשורת ארגונית: לואיז מאטיץ'
דוא"ל: [email protected]

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת – https://www.businesswire.com/news/home/53550783/en

מקור: Rochester Electronics

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
ריסקיפייד תדווח ב-14 באוגוסט על התוצאות הכספיות לרבעון השני של 2024
Riskified Ltd. ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הונאות מסחר אלקטרוני ומודיעין סיכונים, הכריזה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון השני של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-14 באוגוסט 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

ExaGrid ו-StorIT מכריזות על שותפות אסטרטגית
השותפות החדשה מביאה עמה פתרון אחסון גיבוי מרובד לאזור מועצת שיתוף הפעולה של מדינות המפרץ (GCC)

NIQ פרסמה את דו"ח ההתקדמות לשנת 2023 בנושאי סביבה, חברה ופיקוח (ESG)
NielsenIQ ‏(NIQ), החברה המובילה בעולם למודיעין צרכני, פרסמה את דו"ח ההתקדמות השני שלה בנושאי סביבה, חברה ופיקוח (ESG)המפרט את עדיפויות ESG של החברה, את הדרך בה היא מיישמת עקרונות הכללה וקיימות במודל העסקה שלה ואת המחויבות שלה לאספקת מודיעין וחדשנות ללקוחותיה עם השפעה חיובית על הכלכלה, הקהילה והסביבה

אנדרסן גלובל מוסיפה יכולות שמאות בבולגריה
אנדרסן גלובל Andersen Global מחזקת את יכולות השמאות הגלובליות שלה בדמות שיתוף פעולה נוסף עם חברת Advance Valuations שבבולגריה.

ה-A2RL נוסקת לגבהים חדשים: משיקה אליפות מרוצי השקת מרוץ רחפנים אוטונומית עם פרסים המגיעים בסך הכול למיליון דולר
ליגת המרוצים האוטונומית של אבו דאבי (A2RL), שהופעת הבכורה שלה התקיימה באפריל במגרש המרוצים Yas Marina Circuit, הכריזה על האתגר הבא שלה, שייערך עם ליגת האלופים למזל"טים (DCL), ארגון מרוצי המזל"טים המקצועיים המוביל בעולם

Gravity הכריזה על ההשקה הרשמית של PIGROMANCE -משחק הרפתקה עמוס חידות, חמוד ואפל, ב-Steam
מפתחת המשחקים והמפיצה הגלובלית Gravity הודיעה על השחרור הרשמי של משחק ההרפתקה/חידות PIGROMANCE ב-Steam ב-25 ביולי.

Kolmar BNH מזרזת את הרחבת השוק האירופי עם HemoHIM G מונחה הטכנולוגיה שלה
Kolmar BNH (KRX: 200130), חברת פיתוח וייצור מקורית (ODM) קוראינית מובילה של מזון בריאות פונקציונלי, מאיצה את מאמצי התרחבותה לשווקים בדרום מזרח אסיה ואירופה עם HemoHIM G, מוצר שנועד לזירה הגלובלית.

Corpay Cross-Border היא הספקית הרשמית להמרות מט"ח של World Athletics
Corpay, Inc*, ‏(NYSE: CPAY) חברה מובילה בתחום התשלומים הארגוניים, שמחה להכריז כי עסק Cross-Border של Corpay חתם על הסכם עם World Athletics, גוף הפיקוח הבינלאומי בתחום האתלטיקה הקלה הכולל מסלולים ושטח, ריצת שטח, ריצה על כביש, הליכה תחרותית, טיפוס תחרותי על הרים ואולטרה מרתון והפך בזאת לספק המט"ח הרשמי (FX).

אנדרסן גלובל מרחיבה את טביעת הרגל בצ'כיה
אנדרסן גלובל Andersen Global מקדמת את כיסוי הערכת השווי שלה באירופה דרך הסכם שיתוף פעולה עם הפירמה להערכת שווי עסקים המבוססת בצ'כיה (PZK) Pražská Znalecká Kancelář.

קובעי המדיניות צריכים להכיר בטיפולי בריאות למניעה עצמית #SelfCareIsHealthcare בניסיון הקמפיין להתמודד עם אתגרי הבריאות העולמיים
* טיפול עצמי מתאר את תפקידם של אנשים במניעת מחלות, קידום ושמירה על בריאותם הנפשית והגופנית, והשתתפות פעילה בטיפול הרפואי שלהם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI