דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Axi משיקה את Axi Select, תוכנית חלוצית מוכללת להקצאת הון המציעה מימון בהיקף של עד 1,000,000 דולר לסוחרים מיומנים
Axi משיקה את Axi Select, תוכנית חלוצית מוכללת להקצאת הון המציעה מימון בהיקף של עד 1,000,000 דולר לסוחרים מיומנים
חיים נוי 18/09/23 |  צפיות: 312

Axi משיקה את Axi Select, תוכנית חלוצית מוכללת להקצאת הון המציעה מימון בהיקף של עד 1,000,000 דולר לסוחרים מיומנים

Axi Select

קמפיין Axi Select

גרג רובין, ראש Axi Select

גרג רובין, ראש Axi Select

עם Axi Select קרנות גישה של עד $1,000,000

עם Axi Select קרנות גישה של עד $1,000,000

[אנו רואים את הסוחר שבכם!]

סידני, אוסטרליה, 18 בספטמבר 2023, (GLOBE NEWSWIRE):

Axi, ברוקרית מסחר במט"ח ו-CFD גלובלית מובילה, הודיעה על השקת Axi Select, תוכנית הקצאת הון פורצת דרך. התוכנית נוצרה במיוחד כדי להעצים סוחרי מטבע חוץ עם הענקת מסלול לגישה למימון הון של עד 1,000,000 דולר שיקל על ההתקדמות שלהם אל מסחר מקצועי. Axi Select יוצרת תקדים חדש בתעשייה, ומציעה לסוחרים יתרון יוצא דופן בדמות הצטרפות לתוכנית ללא דמי רישום, כמו גם את ההזדמנות להשאיר בכיסם עד 90% מהרווחים שלהם.

גרג רובין, בעומד בראש Axi Select, אומר: "באמצעות הצגת Axi Select, תוכנית הקצאת ההון החדשנית שלנו, אנו שואפים לספק הזדמנות לסוחרים לבנות קריירה ארוכת ימים מצליחה, ולהעצים אותם לממש את שאיפותיהם להפוך לסוחרים מקצועיים לכל החיים. התוכנית המקיפה שלנו מספקת את ההון, התמיכה והמשאבים הדרושים לסוחרים כדי לשגשג בעולם המסחר הדינמי. אנו מחויבים לתדלק את התשוקה שלהם, להניע את הצלחתם ולספק תמיכה בלתי מעורערת בזמן שהם מנווטים לקראת השגת המטרות שלהם".

[למידע נוסף והצטרפות ל-AXI SELECT]


תוכנית Axi Select זמינה רק ללקוחות של AxiTrader Limited.

CFD נושאים סיכון גבוה להפסד השקעה. תוכן זה אינו זמין עבור לקוחות ניו זילנד, אוסטרליה ובריטניה. לקבלת מידע נוסף, עיינו בתנאי השירות שלנו. חיובים אחרים עשויים לחול.

לחצו כאן כדי לצפות בצ'אט של Axi Select לצד האח

התוכנית מציעה מגוון תכונות בולטות, כולל תנאי מסחר בלתי מוגבלים, ציון Edge המאפשר לסוחרים לכוונן את האסטרטגיות שלהם ולשפר את ביצועי המסחר שלהם, וחדר מסחר בלעדי המשמש כמרכז ייעודי המציע עדכוני שוק בזמן אמת ומצבור של תכנים לימודיים.

לואי קופר, מנהל מסחרי ראשי ב-Axi , אמר את הדברים הבאים: " אנו גאים ב-Axi בהיותנו מותג שמביא באופן עקבי יתרונות לחיי הלקוחות שלנו. ההצעה החדשה והמהפכנית שלנו, Axi Select, היא הראשונה מסוגה בקרב ברוקרים ועוד שיקוף אמיתי להבטחה של המותג שלנו. בעבר הקצנו לסוחרים, בתוכניות קודמות, 39 מיליון דולר ואפשרנו למספר סוחרים לפרוץ דרך אל מעמד של סוחרים מקצועיים. עם Axi Select, נספק הזדמנויות חסרות תקדים לסוחרים שלנו, תוך הגדרה מחדש של הגבולות של מה שאפשר להשיג במסחר וגם נעצב מחדש את ההתפתחות של התעשייה הפיננסית".

Axi מציעה תהליך יעיל להשתתפות ב-Axi Select - ללא דמי הרשמה או דמי חבר, סוחרים יכולים להגיש ללא מאמץ את בקשתם ולהתחיל לסחור. עם השגת ציון Edge ייעודי, סוחרים יכולים להתחיל להבטיח מימון הון של עד 1,000,000 דולר.

[למידע נוסף והצטרפות ל-AXI SELECT]


תוכנית Axi Select זמינה רק ללקוחות של AxiTrader Limited.

CFD נושאים סיכון גבוה להפסד השקעה. תוכן זה אינו זמין עבור לקוחות ניו זילנד, אוסטרליה ובריטניה. לקבלת מידע נוסף, עיינו בתנאי השירות שלנו. חיובים אחרים עשויים לחול.

לחצו כאן כדי לצפות בצ'אט Axi Select fireside

אודות Axi

Axi היא חברה גלובלית למסחר במט"ח ו-CFD, שאמונה על אלפי לקוחות שאפתניים ביותר מ-100 מדינות ברחבי העולם. אנו עוזרים לכל סוגי הסוחרים, עסקי המסחר, הבנקים והארגונים הפיננסיים למצוא את היתרון הדרוש להם כדי להשיג את היעדים הפיננסיים שלהם באמצעות עסקאות מושכלות שבוצעו בשווקים הפיננסיים בעולם. Axi מציעה מגוון רחב של נכסים, כולל CFD למספר סוגי נכסים, כולל מסחר במט"ח, מניות, זהב, כסף, נפט, קפה, מדדים וסחורות אחרות.

אנו גאים במוניטין של Axi כמתווכת ישרה, הוגנת ומהימנה. הפרסים הרבים וביקורות ה-Great שלנו מטעמה של Trustpilot מוכיחים שהרווחנו את אמון הלקוחות שמעריכים את השירות המצוין שלנו, הביצוע המהיר, התשלומים המאובטחים, הפרדת הכספים ומשיכות הכספים הקלות שלנו.

לבירורים נוספים צרו קשר עם [email protected]

Check out other Axi communication at https://www.axi.com/int/blog/company-news

תמונות הנלוות להודעה זו זמינות בכתובת:

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/d50c2d41-8931-47bd-9b0f-6a5572fb88e4
https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/987d1f0e-63e9-4234-aaaf-6c041d74d3ba
https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/9a391ff3-5046-485a-916e-cca5bbb247b2

קובץ PDF הנלווה להודעה זו זמין בכתובת:

http://ml-eu.globenewswire.com/Resource/Download/1cfa04fb-a4cb-4b4d-b0dc-5b14a9f0aa0f

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
ריסקיפייד תדווח ב-14 באוגוסט על התוצאות הכספיות לרבעון השני של 2024
Riskified Ltd. ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הונאות מסחר אלקטרוני ומודיעין סיכונים, הכריזה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון השני של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-14 באוגוסט 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

ExaGrid ו-StorIT מכריזות על שותפות אסטרטגית
השותפות החדשה מביאה עמה פתרון אחסון גיבוי מרובד לאזור מועצת שיתוף הפעולה של מדינות המפרץ (GCC)

NIQ פרסמה את דו"ח ההתקדמות לשנת 2023 בנושאי סביבה, חברה ופיקוח (ESG)
NielsenIQ ‏(NIQ), החברה המובילה בעולם למודיעין צרכני, פרסמה את דו"ח ההתקדמות השני שלה בנושאי סביבה, חברה ופיקוח (ESG)המפרט את עדיפויות ESG של החברה, את הדרך בה היא מיישמת עקרונות הכללה וקיימות במודל העסקה שלה ואת המחויבות שלה לאספקת מודיעין וחדשנות ללקוחותיה עם השפעה חיובית על הכלכלה, הקהילה והסביבה

אנדרסן גלובל מוסיפה יכולות שמאות בבולגריה
אנדרסן גלובל Andersen Global מחזקת את יכולות השמאות הגלובליות שלה בדמות שיתוף פעולה נוסף עם חברת Advance Valuations שבבולגריה.

ה-A2RL נוסקת לגבהים חדשים: משיקה אליפות מרוצי השקת מרוץ רחפנים אוטונומית עם פרסים המגיעים בסך הכול למיליון דולר
ליגת המרוצים האוטונומית של אבו דאבי (A2RL), שהופעת הבכורה שלה התקיימה באפריל במגרש המרוצים Yas Marina Circuit, הכריזה על האתגר הבא שלה, שייערך עם ליגת האלופים למזל"טים (DCL), ארגון מרוצי המזל"טים המקצועיים המוביל בעולם

Gravity הכריזה על ההשקה הרשמית של PIGROMANCE -משחק הרפתקה עמוס חידות, חמוד ואפל, ב-Steam
מפתחת המשחקים והמפיצה הגלובלית Gravity הודיעה על השחרור הרשמי של משחק ההרפתקה/חידות PIGROMANCE ב-Steam ב-25 ביולי.

Kolmar BNH מזרזת את הרחבת השוק האירופי עם HemoHIM G מונחה הטכנולוגיה שלה
Kolmar BNH (KRX: 200130), חברת פיתוח וייצור מקורית (ODM) קוראינית מובילה של מזון בריאות פונקציונלי, מאיצה את מאמצי התרחבותה לשווקים בדרום מזרח אסיה ואירופה עם HemoHIM G, מוצר שנועד לזירה הגלובלית.

Corpay Cross-Border היא הספקית הרשמית להמרות מט"ח של World Athletics
Corpay, Inc*, ‏(NYSE: CPAY) חברה מובילה בתחום התשלומים הארגוניים, שמחה להכריז כי עסק Cross-Border של Corpay חתם על הסכם עם World Athletics, גוף הפיקוח הבינלאומי בתחום האתלטיקה הקלה הכולל מסלולים ושטח, ריצת שטח, ריצה על כביש, הליכה תחרותית, טיפוס תחרותי על הרים ואולטרה מרתון והפך בזאת לספק המט"ח הרשמי (FX).

אנדרסן גלובל מרחיבה את טביעת הרגל בצ'כיה
אנדרסן גלובל Andersen Global מקדמת את כיסוי הערכת השווי שלה באירופה דרך הסכם שיתוף פעולה עם הפירמה להערכת שווי עסקים המבוססת בצ'כיה (PZK) Pražská Znalecká Kancelář.

קובעי המדיניות צריכים להכיר בטיפולי בריאות למניעה עצמית #SelfCareIsHealthcare בניסיון הקמפיין להתמודד עם אתגרי הבריאות העולמיים
* טיפול עצמי מתאר את תפקידם של אנשים במניעת מחלות, קידום ושמירה על בריאותם הנפשית והגופנית, והשתתפות פעילה בטיפול הרפואי שלהם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI