דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים וודו (Vudoo) לוקחת את פלטפורמת מסחר התוכן החלוצית שלה לעולם הרחב
וודו (Vudoo) לוקחת את פלטפורמת מסחר התוכן החלוצית שלה לעולם הרחב
חיים נוי 11/10/23 |  צפיות: 196

וודו (Vudoo) לוקחת את פלטפורמת מסחר התוכן החלוצית שלה לעולם הרחב

נטלי קרטיס-לת'ברידג' מונתה להוביל את המטה החדש בלונדון עבור EMEA וצפון אמריקה

לונדון, 10 באוקטובר 2023, (BUSINESS WIRE):

חברת וודו Vudoo, חלוצת מסחר התוכן והתשלום בהזרמה, השיקה את הפלטפורמה שלה לשוק הבינלאומי, עם פתיחת משרדה בלונדון שמציין את הצעד הראשון בתוכניות ההתרחבות הגלובלית שלה.

החברה מינתה את נטלי קרטיס-לת'ברידג' לתפקיד האחראית על הצמיחה הגלובלית והמנהלת הכללית שלה עבור EMEA וצפון אמריקה. המשרד בלונדון ישרת את אירופה, המזרח התיכון, אפריקה ובתחילה גם את אזורי צפון אמריקה. נטלי תדווח למייסד ומנכ"ל וודו, ניק מורגן והיא מציינת כי היא מקבלת את המשימה להוביל את הצמיחה הגלובלית של Vudoo ולבנות את עסקיה באזור EMEA .

דיליפ יוגאשינגהאם, מנהל חשבונות אסטרטגיים באזור EMEA עבר מאוסטרליה למשרד בלונדון, עם מספר עובדים נוספים ששמותיהם יוכרזו בקרוב. בנוסף, מנואלה קאד, המנהלת לשעבר של אזור היציאה לשוק ב-Criteo, תצטרף ל- כמנהלת שותפויות עסקיות אסטרטגיות, שבסיסה באוסטרליה. ל- Vudoo יש גם תוכניות למנות מנהלים אזוריים לאזור צפון אמריקה ואסיה פאסיפיק, ולפתוח משרדים בצפון אמריקה ב-12 החודשים הקרובים.

נטלי קרטיס-לתברידג' הקימה את Atonik Digital, סוכנות בינלאומית של מומחים, המתמקדת במונטיזציה של תוכן וכן תכנים, בידור בסטרימינג, שותפויות אסטרטגיות, כניסה לשוק וצמיחה ב-2012 ומאז היא עובדת בצומת של תוכן, טכנולוגיה ומונטיזצייה עם רשימה יוקרתית של לקוחות בינלאומיים, כולל אולפנים בארה"ב, חברות טלקום, פלטפורמות תוכן, חברות טכנולוגיות תוכן חדשניות ומפיקי תוכן.

ההתרחבות של Vudoo לשוק הבינלאומי מגיעה על רקע הצמיחה האקספוננציאלית של המסחר בתוכן ועלייה מסיבית בביקוש לטכנולוגיה החלוצית שלה, במיוחד עם התפוצצות המדיה הקמעונאית, כאשר ההכנסות מפרסום מערוץ זה צפויות לצמוח ל-125.7 מיליארד דולר עד סוף 2023.

Vudoo, שנוסדה באוסטרליה על ידי היזם וחלוץ המסחר האלקטרוני ניק מורגן, הקימה שותפויות עם מוציאים לאור כולל News Corp, Are Media ו-New Zealand Media and Entertainment (NZME). הלקוחות הגלובליים האחרים של Vudoo כוללים את Forever New, S&P Global ו-Kohler, כשהחברה מסייעת לביצוע קמפיינים בין מותגים כמו הילטון, סמסונג, Moët & Chandon, Burberry, Dyson, Lexus, Hotel Clicquot וכן Sunday Riley.

ניק מורגן, מייסד ומנכ"ל Vudoo אמר: "ראינו תוצאות נפלאות בקרב הלקוחות הקיימים שלנו, ועם פריחה עולמית ברשתות מדיה קמעונאיות ומסחר תוכן, הגיע הזמן להביא את הפתרון הייחודי של וודו לבסיס לקוחות גלובלי בכל נקודות המגע של המדיה".

"הניסיון, המומחיות והחיבורים המדהימים של מומחיות תוכן, טכנולוגיה ומונטיזצייה, והניסיון שלה בסיוע ללקוחותיה להרחיב את גודלם ולצמוח הופכים אותה להתאמה מושלמת ל- Vudoo. התשוקה שלה לחדשנות והדרכה לעזור לנו להתמודד עם העלייה המהירה של העניין בפתרון שלנו עד היום. הייתה חשובה לאין ערוך ואנו שמחים לקבל אותה כעת על הסיפון כחלק מצוות Vudoo, כדי לתמוך בצמיחה הגלובלית שלנו", הוא הוסיף.

בהתייחסה מדוע היא מצטרפת ל- Vudooולהזדמנות הגלובלית של החברה, אמרה נטלי קרטיס-לת'ברידג': "עם תחזית המסחר בתוכן לצמיחה מהירה יותר מאשר הרשתות החברתיות ככלי הפעלה פרימיום, עבור ערוץ המדיה הקמעונאי המשגשג בעולם, זהו אזור צמיחה דינמי לבניית הזדמנויות מונטיזצייה עבור תוכן על פני מספר נקודות של מגע עם קהל. הטכנולוגיה של Vudoo מספקת גשר קריטי בין מסחר תוכן ואינטראקציה עם לקוחות בנקודת ההשראה, מאפשרת עסקת זרימה חלקה ומציעה מבט של משפך מלא על התנהגות הצופים.

"בעבודה עם Vudoo כיועץ במהלך החודשים האחרונים, ראיתי ממקור ראשון את מהירות ההתעניינות הגבוהה בפתרון שלה ואת הפוטנציאל העצום לצמיחה גלובלית, במה שהוא מרחב טרנספורמטיבי מאוד מרגש, המשלב תוכן, טכנולוגיה ומונטיזצייה - שלוש מהן הנן התשוקות והבסיס להצעת הייעוץ שלי בעשור האחרון. ההזדמנות לעבוד עם הצוות המוכשר מאוד ב- Vudoo ומתן חלק בסיוע להם להתרחב ברחבי העולם בתקופה הטרנספורמטיבית הזו במסחר של תוכן ובמדיה קמעונאית היא מרגשת להפליא", היא הוסיפה.

כאשר Vudoo עוברת לעתיד, החברה מתכננת לפתח כלים לפלטפורמות CTV שיאפשרו לקהל הזרמה ו-VoD כדי לגלות ולרכוש מוצרים בתוך הפרסום ותכני הווידאו עצמם.

"תארו לעצמכם עתיד שבו פלטפורמות CTV יכולות לשתף פעולה עם מותגים כדי ליצור רגעים שניתנים לקנייה בזרם, שבהם קהלים יכולים לקנות מוצרים מתוך התוכניות שהם אוהבים, בלא לעזוב את פלטפורמת התוכן שלהם", אמרה נטלי קרטיס-לת'ברידג' על החזון של Vudoo לגבי ל-CTV. "על ידי יצירת אינטראקטיביות גדולה יותר על המסך הגדול, זה ישנה את כל חווית הצפייה, מפסיבית לאקטיבית, ויפתח זרמי הכנסה חדשים עבור ספקי CTV", הוסיפה נטלי קרטיס-לת'ברידג'.

אודות Vudoo

נוסדה בשנת 2017, Vudoo פלטפורמת מסחר התוכן והתכנים, מאפשרת למפרסמים לשפר את התוכן שלהם על ידי יצירת מסעות מותאמים אישית באמצעות סיפור ייחודי, אחד לאחד, שלוכד את תשומת הלב של הקהל להגביר את המעורבות.

תכונת התשלום בזרימה של החברה, מוגשת כפטנט ומאפשרת ללקוחות לבצע עסקאות ישירות בתוך התוכן, מה שמאפשר למפרסמים להגביר את ההמרות ולצמצם את משפך המכירות. טביעת הרגל הנמוכה של וודו משמעותה שמותגים ובעלי אתרים, יכולים לשלב פונקציות של סחר תוכן במצבור הטכנולוגיה שלהם ללא צורך בשדרוג התשתית או היכולות התפעוליות שלהם.

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת – https://www.businesswire.com/news/home/53583235/en

למידע נוסף

Luke Bohanan
[email protected]

מקור: Vudoo

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
ריסקיפייד תדווח ב-14 באוגוסט על התוצאות הכספיות לרבעון השני של 2024
Riskified Ltd. ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הונאות מסחר אלקטרוני ומודיעין סיכונים, הכריזה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון השני של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-14 באוגוסט 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

ExaGrid ו-StorIT מכריזות על שותפות אסטרטגית
השותפות החדשה מביאה עמה פתרון אחסון גיבוי מרובד לאזור מועצת שיתוף הפעולה של מדינות המפרץ (GCC)

NIQ פרסמה את דו"ח ההתקדמות לשנת 2023 בנושאי סביבה, חברה ופיקוח (ESG)
NielsenIQ ‏(NIQ), החברה המובילה בעולם למודיעין צרכני, פרסמה את דו"ח ההתקדמות השני שלה בנושאי סביבה, חברה ופיקוח (ESG)המפרט את עדיפויות ESG של החברה, את הדרך בה היא מיישמת עקרונות הכללה וקיימות במודל העסקה שלה ואת המחויבות שלה לאספקת מודיעין וחדשנות ללקוחותיה עם השפעה חיובית על הכלכלה, הקהילה והסביבה

אנדרסן גלובל מוסיפה יכולות שמאות בבולגריה
אנדרסן גלובל Andersen Global מחזקת את יכולות השמאות הגלובליות שלה בדמות שיתוף פעולה נוסף עם חברת Advance Valuations שבבולגריה.

ה-A2RL נוסקת לגבהים חדשים: משיקה אליפות מרוצי השקת מרוץ רחפנים אוטונומית עם פרסים המגיעים בסך הכול למיליון דולר
ליגת המרוצים האוטונומית של אבו דאבי (A2RL), שהופעת הבכורה שלה התקיימה באפריל במגרש המרוצים Yas Marina Circuit, הכריזה על האתגר הבא שלה, שייערך עם ליגת האלופים למזל"טים (DCL), ארגון מרוצי המזל"טים המקצועיים המוביל בעולם

Gravity הכריזה על ההשקה הרשמית של PIGROMANCE -משחק הרפתקה עמוס חידות, חמוד ואפל, ב-Steam
מפתחת המשחקים והמפיצה הגלובלית Gravity הודיעה על השחרור הרשמי של משחק ההרפתקה/חידות PIGROMANCE ב-Steam ב-25 ביולי.

Kolmar BNH מזרזת את הרחבת השוק האירופי עם HemoHIM G מונחה הטכנולוגיה שלה
Kolmar BNH (KRX: 200130), חברת פיתוח וייצור מקורית (ODM) קוראינית מובילה של מזון בריאות פונקציונלי, מאיצה את מאמצי התרחבותה לשווקים בדרום מזרח אסיה ואירופה עם HemoHIM G, מוצר שנועד לזירה הגלובלית.

Corpay Cross-Border היא הספקית הרשמית להמרות מט"ח של World Athletics
Corpay, Inc*, ‏(NYSE: CPAY) חברה מובילה בתחום התשלומים הארגוניים, שמחה להכריז כי עסק Cross-Border של Corpay חתם על הסכם עם World Athletics, גוף הפיקוח הבינלאומי בתחום האתלטיקה הקלה הכולל מסלולים ושטח, ריצת שטח, ריצה על כביש, הליכה תחרותית, טיפוס תחרותי על הרים ואולטרה מרתון והפך בזאת לספק המט"ח הרשמי (FX).

אנדרסן גלובל מרחיבה את טביעת הרגל בצ'כיה
אנדרסן גלובל Andersen Global מקדמת את כיסוי הערכת השווי שלה באירופה דרך הסכם שיתוף פעולה עם הפירמה להערכת שווי עסקים המבוססת בצ'כיה (PZK) Pražská Znalecká Kancelář.

קובעי המדיניות צריכים להכיר בטיפולי בריאות למניעה עצמית #SelfCareIsHealthcare בניסיון הקמפיין להתמודד עם אתגרי הבריאות העולמיים
* טיפול עצמי מתאר את תפקידם של אנשים במניעת מחלות, קידום ושמירה על בריאותם הנפשית והגופנית, והשתתפות פעילה בטיפול הרפואי שלהם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI