דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים סוראב צ'נדראקר מכחיש בתוקף את ההאשמות בהונאת האפליקציות של Mahadev
סוראב צ'נדראקר מכחיש בתוקף את ההאשמות בהונאת האפליקציות של Mahadev
חיים נוי 12/10/23 |  צפיות: 695

סוראב צ'נדראקר מכחיש בתוקף את ההאשמות בהונאת האפליקציות של Mahadev

סוראב צ'נדראקר קורא לכלי התקשורת לתקן את הנרטיב הרווח ומציע שיתוף פעולה מלא כדי להבטיח שהצדק ייעשה

דלהי, הודו, 12 באוקטובר 2023, (GLOBE NEWSWIRE):

מר סוראב צ'נדראקאר, שהתמודד לאחרונה עם האשמות חמורות הקשורות לבקשת Mahadev, טוען בתוקף כי אין לו כל מעורבות בהונאה הפיננסית לכאורה. הוא מתחרט עמוקות על מעורבותו השגויה ועל תיאורו כמארגן מאחורי המבצע הזה.

הוא קובע בתוקף כי טענות אלה חסרות כל בסיס והן ניסיון להכפיש את מעמדו הטוב של אזרח הגון. הוא מדגיש כי אין לפרש הנאה מאורח חיים נוח כראיה למעורבותו בפעילות בלתי חוקית.

האנשים קוראים לכל כלי התקשורת לשקול עובדות אלה, לתקן את הנרטיב הרווח ולהפנות משאבים כלפי עושי העוולה בפועל. הוא מחויב להציע את שיתוף הפעולה המלא שלו לרשויות כדי להבטיח שהצדק ייעשה והאמת תנצח ללא פגע. הוא קורא לחקירה הוגנת ובלתי משוחדת בנושא, ומדגיש את מחויבותו לשתף פעולה באופן מלא כדי להביא את האשמים בפועל לדין.

אודות Sourabh Chandrakar

בהודו, סוראב צ'נדראקאר הוא הבעלים של "מפעל מיצים" (Juice Factory) עם 25 סניפים בכל רחבי בילאי, צ'האטיסגאר.

הוא מגיע מרקע צנוע וניהל עסקים שונים הקשורים ל- FMCG, בנייה, קבלנות משנה ופיתוח במזרח התיכון יחד עם שותפים ומותגים שונים.

פעילותו היזמית במזרח התיכון היא Empire One Global Real Estate בה הוא נהנה מתפקיד מנכ"ל משותף. הן מר אופאל והן מר צ'נדראקר יוצרים ערך מעבר לנדל"ן עבור לקוחותיהם הממוקמים במזרח התיכון וברחבי העולם.

*מקור: NewsBeatWire

למידע נוסף:

Saurabh Chandrakar
00447723436941

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
ריסקיפייד תדווח ב-14 באוגוסט על התוצאות הכספיות לרבעון השני של 2024
Riskified Ltd. ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הונאות מסחר אלקטרוני ומודיעין סיכונים, הכריזה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון השני של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-14 באוגוסט 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

ExaGrid ו-StorIT מכריזות על שותפות אסטרטגית
השותפות החדשה מביאה עמה פתרון אחסון גיבוי מרובד לאזור מועצת שיתוף הפעולה של מדינות המפרץ (GCC)

NIQ פרסמה את דו"ח ההתקדמות לשנת 2023 בנושאי סביבה, חברה ופיקוח (ESG)
NielsenIQ ‏(NIQ), החברה המובילה בעולם למודיעין צרכני, פרסמה את דו"ח ההתקדמות השני שלה בנושאי סביבה, חברה ופיקוח (ESG)המפרט את עדיפויות ESG של החברה, את הדרך בה היא מיישמת עקרונות הכללה וקיימות במודל העסקה שלה ואת המחויבות שלה לאספקת מודיעין וחדשנות ללקוחותיה עם השפעה חיובית על הכלכלה, הקהילה והסביבה

אנדרסן גלובל מוסיפה יכולות שמאות בבולגריה
אנדרסן גלובל Andersen Global מחזקת את יכולות השמאות הגלובליות שלה בדמות שיתוף פעולה נוסף עם חברת Advance Valuations שבבולגריה.

ה-A2RL נוסקת לגבהים חדשים: משיקה אליפות מרוצי השקת מרוץ רחפנים אוטונומית עם פרסים המגיעים בסך הכול למיליון דולר
ליגת המרוצים האוטונומית של אבו דאבי (A2RL), שהופעת הבכורה שלה התקיימה באפריל במגרש המרוצים Yas Marina Circuit, הכריזה על האתגר הבא שלה, שייערך עם ליגת האלופים למזל"טים (DCL), ארגון מרוצי המזל"טים המקצועיים המוביל בעולם

Gravity הכריזה על ההשקה הרשמית של PIGROMANCE -משחק הרפתקה עמוס חידות, חמוד ואפל, ב-Steam
מפתחת המשחקים והמפיצה הגלובלית Gravity הודיעה על השחרור הרשמי של משחק ההרפתקה/חידות PIGROMANCE ב-Steam ב-25 ביולי.

Kolmar BNH מזרזת את הרחבת השוק האירופי עם HemoHIM G מונחה הטכנולוגיה שלה
Kolmar BNH (KRX: 200130), חברת פיתוח וייצור מקורית (ODM) קוראינית מובילה של מזון בריאות פונקציונלי, מאיצה את מאמצי התרחבותה לשווקים בדרום מזרח אסיה ואירופה עם HemoHIM G, מוצר שנועד לזירה הגלובלית.

Corpay Cross-Border היא הספקית הרשמית להמרות מט"ח של World Athletics
Corpay, Inc*, ‏(NYSE: CPAY) חברה מובילה בתחום התשלומים הארגוניים, שמחה להכריז כי עסק Cross-Border של Corpay חתם על הסכם עם World Athletics, גוף הפיקוח הבינלאומי בתחום האתלטיקה הקלה הכולל מסלולים ושטח, ריצת שטח, ריצה על כביש, הליכה תחרותית, טיפוס תחרותי על הרים ואולטרה מרתון והפך בזאת לספק המט"ח הרשמי (FX).

אנדרסן גלובל מרחיבה את טביעת הרגל בצ'כיה
אנדרסן גלובל Andersen Global מקדמת את כיסוי הערכת השווי שלה באירופה דרך הסכם שיתוף פעולה עם הפירמה להערכת שווי עסקים המבוססת בצ'כיה (PZK) Pražská Znalecká Kancelář.

קובעי המדיניות צריכים להכיר בטיפולי בריאות למניעה עצמית #SelfCareIsHealthcare בניסיון הקמפיין להתמודד עם אתגרי הבריאות העולמיים
* טיפול עצמי מתאר את תפקידם של אנשים במניעת מחלות, קידום ושמירה על בריאותם הנפשית והגופנית, והשתתפות פעילה בטיפול הרפואי שלהם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI