דף הבית הודעות לעיתונות ספורט Sweegen מנצחת בערעור בבית המשפט הפדרלי, מבטיחה את הניצחון נגד PureCircle
Sweegen מנצחת בערעור בבית המשפט הפדרלי, מבטיחה את הניצחון נגד PureCircle
חיים נוי 03/01/24 |  צפיות: 308

Sweegen מנצחת בערעור בבית המשפט הפדרלי, מבטיחה את הניצחון נגד PureCircle

פוטהיל ראנץ', קליפורניה, 2 בינואר 2024 (GLOBE NEWSWIRE):

Sweegen, המובילה הגלובלית בטכנולוגיות חלוציות של מרכיבים בריאותיים ואפנון טעם, הכריזה על ניצחון מובהק בבית המשפט הפדרלי לערעורים בארצות הברית, אשר התייצב לצד Sweegen ואישר את פסילת הפטנטים של PureCircle המכסים את ממתיק הסטיביה המבוקש, Rebaudioside M (Reb M).

Sweegen היא היצרנית העיקרית של Reb M ללא GMO שמקורו בעלי הסטיביה, שמופק בשיטת המרה ביולוגית נקייה קניינית. הניצחון הזה בערעור מחזק עוד יותר את מעמדה הטכנולוגי המוביל של Sweegen בתעשיית ממתקי הסטיביה בכללותה.

ל-Reb M, מולקולת סטיביה גליקוזידית נחשקת ביותר, תפקיד חשוב ביותר בייצור העולמי של ממתיקים מבוססי סטיביה. החלטה זו, ברמה הפדרלית, מסירה כל ספק מתמשך לכך שלקוחות של מוצרים ארוזים לצרכן (CPG) עשויים לסבול משעבוד לפטנטים של PureCircle המשתמשים ב-Reb M של Sweegen.

"כאחת הנאמנות המובילות ביותר לטכנולוגיות קנייניות במרכיבי בריאות, Sweegen הגנה באופן אקטיבי על זכויות הקניין הרוחני שלה תוך שמירה על מחויבות לכבד את זכויותיהם של אחרים", ציין מנכ"ל Sweegen, סטיבן צ'ן. "לאורך ההתדיינות הזו טענו בעקביות לחוסר התקפות של הפטנטים של PureCircle, וטענו שהתיק שלהם נגד Sweegen חסר בסיס ומלאכותי. ניצחון זה בבית המשפט לערעורים בארצות הברית משמש להדגיש את מסירותה של Sweegen לחדשנות עקרונית ולתחרות הוגנת בתעשייה".

במאי 2022, Sweegen השיגה פסק דין מקוצר פורץ דרך, והכריזה שההצהרות של PureCircle לגבי פטנטים משלה הקשורים לייצור של Reb M אינן תקפות. האישור היום של פסק דין זה על ידי בית המשפט לערעורים הפדרלי בארצות הברית מחזק את עמדתה של Sweegen ומסיר כל מכשול שהפטנטים של PureCircle עשויים להציב עבור יצרנים בארצות הברית. באופן מוגדר, חוות הדעת של בית המשפט הפדרלי אישרה את החלטת בית המשפט המחוזי לפיה תביעות מסוימות בפטנטים נמצאו בלתי תקפות עקב היעדר תיאור כתוב. בנוסף, נקבע כי תביעה מסוימת באחד מהפטנטים אינה ניתנת להגדרה כפטנט לפי 35 USC § 101.

"המחויבות של Sweegen לחדשנות, מצוינות ותחרות הוגנת אושרה מחדש באמצעות תהליך הערעור המוצלח", אמר צ'ן. "הניצחון זה, מעבר לכך שהוא מחזק את מעמדה של Sweegen בשוק, תורם בנוסף לנוף הרחב יותר של תעשיית ממתקי הסטיביה. Sweegen ממוקמת כדי להוביל את האחריות בעיצוב הנוף הזה שמציע אפשרויות בלתי מוגבלות, לספק מתיקות שאין שני לה לצרכנים ולהניע שינוי חיובי בקנה מידה עולמי".

Sweegen נשארת מחויבת להניע שינוי חיובי בתעשיית הממתיקים ותמשיך להשקיע במחקר ופיתוח כדי לספק פתרונות חדשניים לבסיס הלקוחות העולמי שלה.

בנובמבר 2023, הודיעה Sweegen כי היא מטפלת בסוגיה הדחופה של תיוג שגוי בתעשיית הסטיביה, במיוחד בנוגע לסטיביה מסוג Reb M שנמכרת בכוונה תחת תביעות שווא. באמצעות בדיקות עצמאיות, החברה קבעה שמוצרי Reb M מסוימים של צד שלישי, שנמכרים לחברות מזון ומשקאות תחת תוויות שטוענות שמדובר ב-"Reb-M ברמת 95%", "Reb-M בהמרה ביולוגית ברמה של 95%" או "תמצית סטיביה (אורגנית) Reb-M ברמה של 95%", אינם מיוצרים באמצעות מיצוי או המרה ביולוגית. Sweegen ממשיכה לחקור את ה-Reb M המהול.

בית המשפט לערעורים בארה"ב בתיק המסלול הפדרלי הוא Pure Circle Inc., et al v. Sweegen, et al., מספר תיק ערעור מספר 2022-1946.

ערעור זה הוא מתיק פסק הדין המסכם הראשון PureCircle USA Inc., et al. v. Sweegen, Inc., et al., תיק מספר8:18-CV-01679-JVS-JDE, בבית המשפט המחוזי של ארצות הברית, מחוז מרכז של קליפורניה, המחלקה הדרומית, השופט ג'יימס וי. סלנה. Sweegen יוצגה הן בבית המשפט המחוזי בארה"ב והן בפדרל ריזרב על ידי ג'ון כריסטופר "JC" רוזנדאל, דני ורוגזה, מייקל א. ג'ופרה, אנה פיליפס וסשה ראו ממשרד עורכי הדין Sterne Kessler Goldstein &Fox PLLC.

אודות Sweegen

SweeGen מספקת פתרונות של טעם מתוק ליצרני מזון ומשקאות ברחבי העולם.

יש לנו משימה להפחית את הסוכר והממתיקים המלאכותיים בתזונה הגלובלית שלנו. בשיתוף פעולה עם הלקוחות, אנו יוצרים מוצרים טעימים עם אפס סוכר שהצרכנים אוהבים. עם ממתיקי הסטיביה מהדור הבא הטובים ביותר בתיק שלנו כגון Bestevia® Rebs B, D, E, I, M, N ו- brazzein, יחד עם הידע המעמיק שלנו במשני טעם וחומרי מרקם, SweeGen מספקת פתרונות מובילים בענף שהלקוחות רוצים והצרכנים מעדיפים. ובכן, אל העתיד.

למידע נוסף, אנא צרו קשר עם [email protected] ובקרו באתר האינטרנט של Sweegen, www.sweegen.com.

קובץ מצורף

The Federal Circuit decision removes any lingering doubt that Consumer Packaged Goods (CPG) customers may be encumbered by PureCircle’s patents for using Sweegen’s Reb M.

ליצירת קשר:

Ana Capretz, Head of Public Relations and Communications

Sweegen

+1.949.709.0583

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
מייסד Xsolla שוריק אגפיטוב ידבר על עתיד האינטרנט בפורום הכלכלי של קטאר
יציג בפני המנהיגים הגלובליים את החדשנות של המטאברס והזדמנויות שיתופיות בתחומי הגיימינג וה-Fintech

סורים מבקשים פסיקת זכויות אדם של האו"ם נגד רוסיה בשל תקיפת בתי חולים ב-2019
הפדרציה הרוסית הואשמה בפני ועדת זכויות האדם של האו"ם בז'נבה בביצוע התקפה מכוונת על בית חולים בסוריה – בפעולה משפטית המדגישה את השימוש החוזר ונשנה של מוסקבה בכוח צבאי נגד מתקני בריאות בסוריה, שם כוחותיה תומכים במשטרו של הנשיא בשאר אל-אסד.

רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד משקיעים של Global Cord Blood Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד משקיעים של Global Cord Blood Corporation לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CO, CORBF

TUM שעטו לניצחון במרוץ הפתיחה של ליגת המרוצים של מכוניות מרוץ אוטונומיות של ASPIRE אבו דאבי על מסלול המרוצים Yas Marina Circuit
צוות TUM (האוניברסיטה הטכנית של מינכן) מגרמניה חטף את הניצחון במרוץ ליגת המרוצים של מכוניות המרוץ האוטונומיות של אבו דאבי (A2RL), על מסלול Yas Marina בשבת (27 באפריל). בזמן שהמכוניות הסתדרו על המסלול, עם אנטנות, חיישנים, יכולות AI ומערכות היגוי אלקטרוניות במקום נהגים אנושיים, התחרו שמונה צוותים זה עם זה במשך יומיים של מרוצים ואתגרים.

Monday.com מכריזה על מינוי מנהל כללי ראשון לאזור EMEA
monday.com Ltd.‏ (נאסד"ק: MNDY) (“monday.com”), פלטפורמה מרובת מוצרים המריצה את כל היבטי הליבה של העבודה, הכריזה היום על מינוי פייר ברלין כמנהל כללי לאזור EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה).

תאריך מועד לתביעה נגד IRBT: רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי iRobot Corporation עם הפסדים העולים על 100 אלף דולר להבטיח ייעוץ
תאריך מועד לתביעה נגד IRBT: רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי iRobot Corporation עם הפסדים העולים על 100 אלף דולר להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב של 7 במאי בתביעה ייצוגית בניירות ערך - IRBT

רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד את משקיעי Lincoln National Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד את משקיעי Lincoln National Corporation לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – LNC

רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד את משקיעי Lincoln National Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד את משקיעי Lincoln National Corporation לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – LNC

רוזן, משרד עורכי דין אמין ומוביל, מעודד את משקיעי Innoviz Technologies Ltd. לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין אמין ומוביל, מעודד את משקיעי Innoviz Technologies Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – INVZ, INVZW

רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד את המשקיעים של Luna Innovations Incorporated לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד את המשקיעים של Luna Innovations Incorporated לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי החברה – LUNA
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI