דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים הרשת להוראת יזמות (NFTE) מכריזה על 60 המועמדים הסופיים לתחרות החדשנות העולמית
הרשת להוראת יזמות (NFTE) מכריזה על 60 המועמדים הסופיים לתחרות החדשנות העולמית
חיים נוי 10/02/24 |  צפיות: 210

הרשת להוראת יזמות (NFTE) מכריזה על 60 המועמדים הסופיים לתחרות החדשנות העולמית

ניו יורק, 9 בפברואר 2024 (GLOBE NEWSWIRE):

הרשת להוראת יזמות (NFTE) The Network for Teaching Entrepreneurshipשמחה להכריז על המועמדים הסופיים לתחרות World Series of Innovation (WSI) לשנת 2023-2024. תחרות שנתית זו, המוצגת על ידי NFTE, Aramco וקרן MetLife, מספקת לצעירים בגילאי 11 עד 24 הזדמנות להציג את הפתרונות החדשניים שלהם לאתגרים המתמקדים בקידום יעדי האו"ם לפיתוח בר קיימא (SDGs).

"תחרות World Series of Innovation מציגה את הכישרון והיצירתיות המדהימים של הדור הבא של יזמים מגוונים מרחבי העולם", אמר ד"ר ג'יי די לרוק (J.D. LaRock), נשיא ומנכ"ל NFTE. "אנו גאים לתמוך במנהיגי העתיד הללו כשהם מפתחים פתרונות חדשניים לטיפול בסוגיות הבוערות ביותר של זמננו - כולל הצורך בשוויון והכללה לנוכח התקדמות הבינה המלאכותית, טכנולוגיות תחבורה חדשות וחינוך".

5,537 משתתפים מ-77 מדינות שונות הגישו את רעיונותיהם לאתגר WSI השנה, שהחל בספטמבר 2023. המועמדים הסופיים נבחרו באמצעות מערכת שיפוט ממוחשבת ובלתי ניתנת לזיהוי בתוך קהילת NFTE. שישים קבוצות נבחרו לעבור לסבב הבא על סמך הפתרונות החדשניים שלהן לשש קטגוריות אתגר הנתמכות על ידי Aramco,BMO, Citi Foundation, Ernst & Young LLP(EY US), MetLife Foundation ו- Zuora.

"אני נרגשת מההשתתפות הנלהבת ומהאנרגיה היצירתית שמפגינים סטודנטים צעירים באתגר הערים המחוברות של Aramco, המחזקים את אמונתנו בכוחו של STEM להניע חדשנות ויזמות, ששניהם חשובים לארמקו. על ידי אתגר מוחות צעירים לחשוב על נושאים כמו קיימות וצמיחה כלכלית אחראית חברתית, NFTE ותוכניות מלהיבות כמו אליפות העולם בחדשנות מפתחות מנהיגים עסקיים עתידיים ומלמדות אותם כיצד למצוא פתרונות", אמרה פדה אל-טוואיג'רי, ראש תחום אזרחות תאגידית בארמקו.

"סדרת החדשנות העולמית היא קריטית לטיפוח הכישרון והיצירתיות של צעירים ברחבי העולם שההגשות שלהם מראות פוטנציאל גדול בפתרון האתגרים הדחופים ביותר של ימינו", אמרה טיה הודג'ס, נשיאה ומנכ"לית קרן MetLife וראש תחום נתינה תאגידית והתנדבות עובדים ב- MetLife. "אנו להוטים לראות כיצד המועמדים הסופיים ממשיכים לעצב את רעיונותיהם כדי לשפר את רווחתם של אנשים בקהילה שלהם ומחוצה לה".

המועמדים הסופיים יכולים כעת להמשיך לפתח את רעיונותיהם כשהם מתחרים על פרסים כספיים של יותר מ-14,000 דולר. הזוכים במקום הראשון, השני והשלישי בכל קטגוריית אתגר יוכרזו ב-15 באפריל 2024 באתר innovation.nfte.com.

הפיינליסטים של תחרות החדשנות העולמית 2024:

אתגר הערים המחוברות של ארמקו

* WayWise, קליפורניה, ארצות הברית

* I-traffic, טיוואן

* Road crossing button, הודו

* NavStick, טקסס, ארצות הברית

* SalekVision, ערב הסעודית

* CleanJet, הודו

* Electropace, ערב הסעודית

* عربات تحت الارض لنقل النفايات , (כלי רכב תת קרקעיים להובלת פסולת) ערב הסעודית

* EcoMile Logistics, קליפורניה, ארה"ב

* Greenpath, טיוואן

אתגר המגוון הביולוגי של BMO

* Floridian Recycling, פלורידה, ארצות הברית

* SeaBloom, קנדה

* Eco Reef Solutions, פלורידה, ארצות הברית

* RE_BANATEX, רואנדה

* PTravel, פנמה

* AquaBalance: AlkaliDrones, אילינוי, ארצות הברית

* SCB Biovinyl, קוריאה

* Nature’s Notes/Green4Grains, פיליפינים

* A2D2, קליפורניה, ארצות הברית

* Liyab Biosolution, פיליפינים

אתגר כישורי Citi Foundationלהצלחה

* LectoLens, מקסיקו

* CareerSync, טיוואן

* Access Empower, פלורידה, ארצות הברית

* Future Pros, ניו יורק, ארצות הברית

* DeCode, פולין

* PATHS, קליפורניה, ארצות הברית

* Bumps & Books, גרמניה

* LearnSphere Voyager, קנדה

* Jasa, קזחסטן

* GoClean, פקיסטן

אתגר הבינה המלאכותית המכלילה של EY

* LingoGate Innovations, אילינוי, ארצות הברית

* CapyChat, וושינגטון, ארצות הברית

* DiversiLearn, ניו ג'רסי, ארצות הברית

* OrganTrack, טקסס, ארצות הברית

* Sixth Sense, יוון

* Inkwell ASL, קליפורניה, ארצות הברית

* THRAIVE, אריזונה, ארצות הברית

* InclusifyIQ, קליפורניה, ארצות הברית

* SkillSync, קליפורניה, ארצות הברית

* GunWatch, טקסס, ארצות הברית

אתגר הבריאות והרווחה של MetLife Foundation

* NightGuard, ניו יורק, ארצות הברית

* PopVax, פלורידה, ארצות הברית

* Laennec, אוסטרליה

* Lifewatch, קליפורניה, ארצות הברית

* SamariAID, קליפורניה, ארצות הברית

* Pawfect Date, טיוואן

* Sugar Tears, ניו ג'רסי, ארצות הברית

* HEALit, הודו

* React Glove, טקסס, ארצות הברית

* AlzSaliva, קנדה

אתגר כלכלת המנויים של Zuora

* Moroccan Heart, מרוקו

* Egreen, קליפורניה, ארצות הברית

* Script Cycle, קליפורניה, ארצות הברית

* Maternal Moments, קנדה

* GreenMeld, קוריאה

* Greenfuse Lens, אינדיאנה, ארצות הברית

* Evergreen, ניו יורק, ארצות הברית

* Techscription, קליפורניה, ארצות הברית

* Chiang Mai Scholar’s Sustainability, תאילנד

* Voltify, ניו יורק, ארצות הברית

למידע נוסף על אתגרי החדשנות של NFTE WSI, הארגונים נותני החסות והפרסים המוצעים, אנא בקרו באתר innovation.nfte.com.

לפניות בנושא מדיה, אנא צרו קשר עם אנג'ליקה סימן, 603-504-8554, או דניס ברקהלטר, APR, 917-281-4362, באמצעות הדוא"ל [email protected].

אודות NFTE:

Network for Teaching Entrepreneurship - רשת להוראת יזמות (NFTE) מציתה את הלך הרוח היזמי עם חוויות למידה ייחודיות המעצימות את התלמידים להיות הבעלים של עתידם. NFTE, ארגון עולמי ללא מטרות רווח שנוסד בשנת 1987, מספק חינוך ליזמות באיכות גבוהה לתלמידי חטיבת ביניים ותיכונים. NFTE מביא את כוח היזמות לתלמידים, ללא קשר להכנסה משפחתית, משאבים קהילתיים, צרכים מיוחדים, זהות מגדרית, גזע או מוצא אתני. NFTE חינכה יותר ממיליון תלמידים, ומספקת את התוכניות שלנו בבית הספר, מחוץ לבית הספר, באופן אישי, באינטרנט או באמצעות מודלים היברידיים. בקרו באתר nfte.com לקבלת מידע נוסף.

אודות Aramco:

ארמקו Aramcoהיא חברה גלובלית משולבת אנרגיה וכימיקלים. אנו מונעים על ידי אמונת הליבה שלנו שאנרגיה היא הזדמנות. החל מהפקת אחת מכל שמונה חביות מאספקת הנפט העולמית ועד לפיתוח טכנולוגיות אנרגיה חדשות, הצוות הגלובלי שלנו מחויב ליצירת השפעה בכל מה שאנו עושים. אנו מתמקדים בהפיכת המשאבים שלנו לאמינים יותר, בני קיימא יותר ושימושיים יותר. זה עוזר לקדם יציבות וצמיחה ארוכת טווח ברחבי העולם. www.aramco.com

אודות MetLife Foundation:

בקרן מטלייף (MetLife Foundation), אנו מחויבים להניע ניידות כלכלית מכלילה עבור קהילות מוחלשות וקהילות ברחבי העולם. אנו משתפים פעולה עם ארגונים ללא כוונת רווח ומספקים מענקים המותאמים לשלושה תחומי מיקוד אסטרטגיים - הכלה כלכלית, בריאות פיננסית וקהילות עמידות - תוך שיתוף מתנדבי עובדי MetLifeכדי לסייע ביצירת השפעה. קרן MetLifeהוקמה בשנת 1976 כדי להמשיך את המסורת הארוכה של MetLifeשל תרומות תאגידיות ומעורבות קהילתית. מאז הקמתה, קרן MetLifeתרמה מעל מיליארד דולר לחיזוק קהילות שבהן יש ל- MetLife נוכחות. למידע נוסף על קרן MetLife, בקרו באתר www.MetLife.org.

למידע נוסף:

Denise L. Berkhalter, APR

Network for Teaching Entrepreneurship (NFTE)

917-281-4362

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
ריסקיפייד תדווח ב-14 באוגוסט על התוצאות הכספיות לרבעון השני של 2024
Riskified Ltd. ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הונאות מסחר אלקטרוני ומודיעין סיכונים, הכריזה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון השני של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-14 באוגוסט 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

ExaGrid ו-StorIT מכריזות על שותפות אסטרטגית
השותפות החדשה מביאה עמה פתרון אחסון גיבוי מרובד לאזור מועצת שיתוף הפעולה של מדינות המפרץ (GCC)

NIQ פרסמה את דו"ח ההתקדמות לשנת 2023 בנושאי סביבה, חברה ופיקוח (ESG)
NielsenIQ ‏(NIQ), החברה המובילה בעולם למודיעין צרכני, פרסמה את דו"ח ההתקדמות השני שלה בנושאי סביבה, חברה ופיקוח (ESG)המפרט את עדיפויות ESG של החברה, את הדרך בה היא מיישמת עקרונות הכללה וקיימות במודל העסקה שלה ואת המחויבות שלה לאספקת מודיעין וחדשנות ללקוחותיה עם השפעה חיובית על הכלכלה, הקהילה והסביבה

אנדרסן גלובל מוסיפה יכולות שמאות בבולגריה
אנדרסן גלובל Andersen Global מחזקת את יכולות השמאות הגלובליות שלה בדמות שיתוף פעולה נוסף עם חברת Advance Valuations שבבולגריה.

ה-A2RL נוסקת לגבהים חדשים: משיקה אליפות מרוצי השקת מרוץ רחפנים אוטונומית עם פרסים המגיעים בסך הכול למיליון דולר
ליגת המרוצים האוטונומית של אבו דאבי (A2RL), שהופעת הבכורה שלה התקיימה באפריל במגרש המרוצים Yas Marina Circuit, הכריזה על האתגר הבא שלה, שייערך עם ליגת האלופים למזל"טים (DCL), ארגון מרוצי המזל"טים המקצועיים המוביל בעולם

Gravity הכריזה על ההשקה הרשמית של PIGROMANCE -משחק הרפתקה עמוס חידות, חמוד ואפל, ב-Steam
מפתחת המשחקים והמפיצה הגלובלית Gravity הודיעה על השחרור הרשמי של משחק ההרפתקה/חידות PIGROMANCE ב-Steam ב-25 ביולי.

Kolmar BNH מזרזת את הרחבת השוק האירופי עם HemoHIM G מונחה הטכנולוגיה שלה
Kolmar BNH (KRX: 200130), חברת פיתוח וייצור מקורית (ODM) קוראינית מובילה של מזון בריאות פונקציונלי, מאיצה את מאמצי התרחבותה לשווקים בדרום מזרח אסיה ואירופה עם HemoHIM G, מוצר שנועד לזירה הגלובלית.

Corpay Cross-Border היא הספקית הרשמית להמרות מט"ח של World Athletics
Corpay, Inc*, ‏(NYSE: CPAY) חברה מובילה בתחום התשלומים הארגוניים, שמחה להכריז כי עסק Cross-Border של Corpay חתם על הסכם עם World Athletics, גוף הפיקוח הבינלאומי בתחום האתלטיקה הקלה הכולל מסלולים ושטח, ריצת שטח, ריצה על כביש, הליכה תחרותית, טיפוס תחרותי על הרים ואולטרה מרתון והפך בזאת לספק המט"ח הרשמי (FX).

אנדרסן גלובל מרחיבה את טביעת הרגל בצ'כיה
אנדרסן גלובל Andersen Global מקדמת את כיסוי הערכת השווי שלה באירופה דרך הסכם שיתוף פעולה עם הפירמה להערכת שווי עסקים המבוססת בצ'כיה (PZK) Pražská Znalecká Kancelář.

קובעי המדיניות צריכים להכיר בטיפולי בריאות למניעה עצמית #SelfCareIsHealthcare בניסיון הקמפיין להתמודד עם אתגרי הבריאות העולמיים
* טיפול עצמי מתאר את תפקידם של אנשים במניעת מחלות, קידום ושמירה על בריאותם הנפשית והגופנית, והשתתפות פעילה בטיפול הרפואי שלהם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI