דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Meltwater מאחדת כוחות עם Microsoft כדי להביא לשוק את הדור הבא של פתרון תובנות תקשורת הבנוי על Microsoft Azure
Meltwater מאחדת כוחות עם Microsoft כדי להביא לשוק את הדור הבא של פתרון תובנות תקשורת הבנוי על Microsoft Azure
חיים נוי 16/02/24 |  צפיות: 280

Meltwater מאחדת כוחות עם Microsoft כדי להביא לשוק את הדור הבא של פתרון תובנות תקשורת הבנוי על Microsoft Azure

סן פרנסיסקו, 15 בפברואר 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

Meltwater, ספקית גלובלית מובילה של מדיה, מדיה חברתית ומודיעין צרכני, הודיעה על השקת שיתוף פעולה יוצר שוק עם Microsoft. מיקרוסופט חתמה על הסכם עם Meltwater כדי שתשמש כספקית מדיה, מדיה חברתית ומודיעין צרכני בקנה מידה עולמי. מיקרוסופט, מצידה, תעבוד עם Meltwater כדי לספק פתרון תובנות תקשורת משולב שישתמש ביכולות כלי ההאזנה המובילים של Meltwater בשילוב עם הכלים הטכנולוגיים של Microsoft, כולל Microsoft Azure, Microsoft 365 ו-Microsoft Teams. פתרון זה ישלב את שירותי הבינה המלאכותית המתקדמים של Microsoft עם עיצוב ממוקד משתמש כדי להגדיר מחדש את חוויית הלקוח על ידי הפיכת נתונים לדיאלוג המאפשר שיתוף פעולה טוב יותר של חדשות קריטיות לעסק, שינויים בשוק, מגמות ובינה תחרותית, ולהגיב מהר על סמך נתונים אלו. Meltwater גם הסכימה להתחייבות רב-שנתית להפוך את Microsoft Azure לפלטפורמת הענן המועדפת עליה לפריסות עתידיות של לקוחות מיקרוסופט.

בעידן הבינה המלאכותית, ארגונים זקוקים לפתרונות קלים לשימוש המאפשרים להם להיות פרודוקטיביים יותר, יעילים יותר ויצירתיים יותר. Meltwater משתמשת במערך הנתונים ברמה העולמית שלה ונבנית על טכנולוגיות הבינה המלאכותית המובילות בתעשייה של Microsoft כדי לפתוח תובנות מונעות נתונים, וכדי לאפשר קבלת החלטות טובה יותר. יחד, יפתחו החברות פתרון חדש מבוסס בינה מלאכותית, כשהערך ללקוח במרכז, כדי לפתור אתגרים קריטיים של לקוחות - מהר יותר.

הפתרון החדש יאפשר למשתמשים ארגוניים של Copilot עבור Microsoft 365 ו-Microsoft Teams, שהינם לקוחות Meltwater, לנהל שיחה עם מערך הנתונים הגלובלי של Meltwater, כדי שיקבלו גישה קלה לתובנות בזמן אמת כגון אזכורים של מותג, ניתוח סנטימנטים, בעיות מפתח ומדידת התחרויות. זה אומר שמעבר לכך שהתובנה הנכונה נמצאת במרחק שאילתה פשוטה, היא גם מוצגת באופן נגיש, קלה לפעולה, ומניעה החלטות אסטרטגיות, והכל משולב ישירות בתוך Teams. זה מתבסס על האינטגרציה הקיימת של Meltwater עם Teams, שכבר מביאה ערך ליותר מ-1,500 לקוחות Meltwater עם אספקה ​​חלקה של התראות מבוססות בינה מלאכותית ישירות לתוך Teams.

"על-ידי רתימת העוצמה של מערך הטכנולוגיה ויכולות הבינה המלאכותית של Microsoft, אנו מרחיבים עוד יותר את גבולות האינטגרציה הקיימת שלנו, ומאפשרים למשתמשים לקיים אינטראקציה עם כלי הניתוח של Meltwater באמצעות דיאלוג אינטואיטיבי, לשאול שאלות ולקבל תובנות כאילו הם משוחחים עם עמית בעל ידע בנתונים. מטרתנו היא לשנות את האופן שבו ניגשים לתובנות ופועלים להן, ולהטמיע את יכולות ההאזנה העמוקות של Meltwater בקצב היומיומי של התקשורת העסקית", הוסיף ג'ון בוקס, מנכ"ל Meltwater.

באמצעות שיתוף פעולה זה, Meltwater הופכת לספק גלובלי של צורכי המדיה, המדיה החברתית והבינה הצרכנית של Microsoft, ומאפשרת לארגון התקשורת של Microsoft ולבעלי העניין הפנימיים שלו לגשת לתובנות בזמן אמת בין צוותים ואזורים גיאוגרפיים. "המטרה שלנו היא להמציא מחדש את התקשורת באמצעות בינה מלאכותית. רצינו לעבוד עם שותף שיוכל לעזור לנו לספק תובנות עמוקות יותר באמצעות טכנולוגיית הבינה המלאכותית של Microsoft במקום שבו הצוותים שלנו מבצעים את עבודתם באמצעות Copilot עבור Microsoft 365 ו- Microsoft Teams. הטכנולוגיה המובילה והפלטפורמה האינטואיטיבית של Meltwater הפכו אותם לשותף הטוב ביותר שעזר לנו לבנות פתרון שהוא מעבר לדיווח בדיעבד, ומספק תובנות חיזוי בזמן אמת ומבוססות בינה מלאכותית", אמר סטיב קלייטון, סגן נשיא לאסטרטגיית תקשורת במיקרוסופט.

Meltwater תוצג גם ב- Azure Marketplace עבור כל לקוחות Microsoft כדי לפרוס בקלות את פתרונות Meltwater, תוך ניצול העוצמה של תובנות הנתונים העמוקות של החברה בשילוב עם פלטפורמת הענן המהימנה של Azure. חברת Meltwater תשתתף גם בתוכנית שותפי המכירה המשותפת של Microsoft ISV.

"Meltwater נרגשת מאוד להתחיל את השותפות העוצמתית הזו עם מיקרוסופט, שבה המנצחים האמיתיים יהיו הלקוחות המשותפים שלנו, שיש להם גישה לפתרונות מובילים בשוק הפועלים על פלטפורמת הענן המובילה", אמר דאג בלוט, סגן נשיא לבריתות ושותפויות גלובליות ב- Meltwater.

למידע נוסף, אנא צרו קשר:
Kelly Costello
Corporate Communications Director
[email protected]

אודות Meltwater

Meltwater מעצימה חברות עם חבילת פתרונות הכוללת מודיעין מדיה, חברתי, צרכני ומכירות. על ידי ניתוח כ-1 מיליארד פיסות תוכן מדי יום והפיכתן לתובנות חיוניות, Meltwater משחררת את היתרון התחרותי כדי להשיג תוצאות. עם 27,000 לקוחות גלובליים, 50 משרדים בשש יבשות ו-2,300 עובדים, Meltwater היא השותפה המועדפת בתעשייה עבור מותגים גלובליים שמשפיעים. קבלו מידע נוסף בכתובת meltwater.com.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
ריסקיפייד תדווח ב-14 באוגוסט על התוצאות הכספיות לרבעון השני של 2024
Riskified Ltd. ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הונאות מסחר אלקטרוני ומודיעין סיכונים, הכריזה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון השני של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-14 באוגוסט 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

ExaGrid ו-StorIT מכריזות על שותפות אסטרטגית
השותפות החדשה מביאה עמה פתרון אחסון גיבוי מרובד לאזור מועצת שיתוף הפעולה של מדינות המפרץ (GCC)

NIQ פרסמה את דו"ח ההתקדמות לשנת 2023 בנושאי סביבה, חברה ופיקוח (ESG)
NielsenIQ ‏(NIQ), החברה המובילה בעולם למודיעין צרכני, פרסמה את דו"ח ההתקדמות השני שלה בנושאי סביבה, חברה ופיקוח (ESG)המפרט את עדיפויות ESG של החברה, את הדרך בה היא מיישמת עקרונות הכללה וקיימות במודל העסקה שלה ואת המחויבות שלה לאספקת מודיעין וחדשנות ללקוחותיה עם השפעה חיובית על הכלכלה, הקהילה והסביבה

אנדרסן גלובל מוסיפה יכולות שמאות בבולגריה
אנדרסן גלובל Andersen Global מחזקת את יכולות השמאות הגלובליות שלה בדמות שיתוף פעולה נוסף עם חברת Advance Valuations שבבולגריה.

ה-A2RL נוסקת לגבהים חדשים: משיקה אליפות מרוצי השקת מרוץ רחפנים אוטונומית עם פרסים המגיעים בסך הכול למיליון דולר
ליגת המרוצים האוטונומית של אבו דאבי (A2RL), שהופעת הבכורה שלה התקיימה באפריל במגרש המרוצים Yas Marina Circuit, הכריזה על האתגר הבא שלה, שייערך עם ליגת האלופים למזל"טים (DCL), ארגון מרוצי המזל"טים המקצועיים המוביל בעולם

Gravity הכריזה על ההשקה הרשמית של PIGROMANCE -משחק הרפתקה עמוס חידות, חמוד ואפל, ב-Steam
מפתחת המשחקים והמפיצה הגלובלית Gravity הודיעה על השחרור הרשמי של משחק ההרפתקה/חידות PIGROMANCE ב-Steam ב-25 ביולי.

Kolmar BNH מזרזת את הרחבת השוק האירופי עם HemoHIM G מונחה הטכנולוגיה שלה
Kolmar BNH (KRX: 200130), חברת פיתוח וייצור מקורית (ODM) קוראינית מובילה של מזון בריאות פונקציונלי, מאיצה את מאמצי התרחבותה לשווקים בדרום מזרח אסיה ואירופה עם HemoHIM G, מוצר שנועד לזירה הגלובלית.

Corpay Cross-Border היא הספקית הרשמית להמרות מט"ח של World Athletics
Corpay, Inc*, ‏(NYSE: CPAY) חברה מובילה בתחום התשלומים הארגוניים, שמחה להכריז כי עסק Cross-Border של Corpay חתם על הסכם עם World Athletics, גוף הפיקוח הבינלאומי בתחום האתלטיקה הקלה הכולל מסלולים ושטח, ריצת שטח, ריצה על כביש, הליכה תחרותית, טיפוס תחרותי על הרים ואולטרה מרתון והפך בזאת לספק המט"ח הרשמי (FX).

אנדרסן גלובל מרחיבה את טביעת הרגל בצ'כיה
אנדרסן גלובל Andersen Global מקדמת את כיסוי הערכת השווי שלה באירופה דרך הסכם שיתוף פעולה עם הפירמה להערכת שווי עסקים המבוססת בצ'כיה (PZK) Pražská Znalecká Kancelář.

קובעי המדיניות צריכים להכיר בטיפולי בריאות למניעה עצמית #SelfCareIsHealthcare בניסיון הקמפיין להתמודד עם אתגרי הבריאות העולמיים
* טיפול עצמי מתאר את תפקידם של אנשים במניעת מחלות, קידום ושמירה על בריאותם הנפשית והגופנית, והשתתפות פעילה בטיפול הרפואי שלהם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI