דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Meltwater מאחדת כוחות עם Microsoft כדי להביא לשוק את הדור הבא של פתרון תובנות תקשורת הבנוי על Microsoft Azure
Meltwater מאחדת כוחות עם Microsoft כדי להביא לשוק את הדור הבא של פתרון תובנות תקשורת הבנוי על Microsoft Azure
חיים נוי 16/02/24 |  צפיות: 297

Meltwater מאחדת כוחות עם Microsoft כדי להביא לשוק את הדור הבא של פתרון תובנות תקשורת הבנוי על Microsoft Azure

סן פרנסיסקו, 15 בפברואר 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

Meltwater, ספקית גלובלית מובילה של מדיה, מדיה חברתית ומודיעין צרכני, הודיעה על השקת שיתוף פעולה יוצר שוק עם Microsoft. מיקרוסופט חתמה על הסכם עם Meltwater כדי שתשמש כספקית מדיה, מדיה חברתית ומודיעין צרכני בקנה מידה עולמי. מיקרוסופט, מצידה, תעבוד עם Meltwater כדי לספק פתרון תובנות תקשורת משולב שישתמש ביכולות כלי ההאזנה המובילים של Meltwater בשילוב עם הכלים הטכנולוגיים של Microsoft, כולל Microsoft Azure, Microsoft 365 ו-Microsoft Teams. פתרון זה ישלב את שירותי הבינה המלאכותית המתקדמים של Microsoft עם עיצוב ממוקד משתמש כדי להגדיר מחדש את חוויית הלקוח על ידי הפיכת נתונים לדיאלוג המאפשר שיתוף פעולה טוב יותר של חדשות קריטיות לעסק, שינויים בשוק, מגמות ובינה תחרותית, ולהגיב מהר על סמך נתונים אלו. Meltwater גם הסכימה להתחייבות רב-שנתית להפוך את Microsoft Azure לפלטפורמת הענן המועדפת עליה לפריסות עתידיות של לקוחות מיקרוסופט.

בעידן הבינה המלאכותית, ארגונים זקוקים לפתרונות קלים לשימוש המאפשרים להם להיות פרודוקטיביים יותר, יעילים יותר ויצירתיים יותר. Meltwater משתמשת במערך הנתונים ברמה העולמית שלה ונבנית על טכנולוגיות הבינה המלאכותית המובילות בתעשייה של Microsoft כדי לפתוח תובנות מונעות נתונים, וכדי לאפשר קבלת החלטות טובה יותר. יחד, יפתחו החברות פתרון חדש מבוסס בינה מלאכותית, כשהערך ללקוח במרכז, כדי לפתור אתגרים קריטיים של לקוחות - מהר יותר.

הפתרון החדש יאפשר למשתמשים ארגוניים של Copilot עבור Microsoft 365 ו-Microsoft Teams, שהינם לקוחות Meltwater, לנהל שיחה עם מערך הנתונים הגלובלי של Meltwater, כדי שיקבלו גישה קלה לתובנות בזמן אמת כגון אזכורים של מותג, ניתוח סנטימנטים, בעיות מפתח ומדידת התחרויות. זה אומר שמעבר לכך שהתובנה הנכונה נמצאת במרחק שאילתה פשוטה, היא גם מוצגת באופן נגיש, קלה לפעולה, ומניעה החלטות אסטרטגיות, והכל משולב ישירות בתוך Teams. זה מתבסס על האינטגרציה הקיימת של Meltwater עם Teams, שכבר מביאה ערך ליותר מ-1,500 לקוחות Meltwater עם אספקה ​​חלקה של התראות מבוססות בינה מלאכותית ישירות לתוך Teams.

"על-ידי רתימת העוצמה של מערך הטכנולוגיה ויכולות הבינה המלאכותית של Microsoft, אנו מרחיבים עוד יותר את גבולות האינטגרציה הקיימת שלנו, ומאפשרים למשתמשים לקיים אינטראקציה עם כלי הניתוח של Meltwater באמצעות דיאלוג אינטואיטיבי, לשאול שאלות ולקבל תובנות כאילו הם משוחחים עם עמית בעל ידע בנתונים. מטרתנו היא לשנות את האופן שבו ניגשים לתובנות ופועלים להן, ולהטמיע את יכולות ההאזנה העמוקות של Meltwater בקצב היומיומי של התקשורת העסקית", הוסיף ג'ון בוקס, מנכ"ל Meltwater.

באמצעות שיתוף פעולה זה, Meltwater הופכת לספק גלובלי של צורכי המדיה, המדיה החברתית והבינה הצרכנית של Microsoft, ומאפשרת לארגון התקשורת של Microsoft ולבעלי העניין הפנימיים שלו לגשת לתובנות בזמן אמת בין צוותים ואזורים גיאוגרפיים. "המטרה שלנו היא להמציא מחדש את התקשורת באמצעות בינה מלאכותית. רצינו לעבוד עם שותף שיוכל לעזור לנו לספק תובנות עמוקות יותר באמצעות טכנולוגיית הבינה המלאכותית של Microsoft במקום שבו הצוותים שלנו מבצעים את עבודתם באמצעות Copilot עבור Microsoft 365 ו- Microsoft Teams. הטכנולוגיה המובילה והפלטפורמה האינטואיטיבית של Meltwater הפכו אותם לשותף הטוב ביותר שעזר לנו לבנות פתרון שהוא מעבר לדיווח בדיעבד, ומספק תובנות חיזוי בזמן אמת ומבוססות בינה מלאכותית", אמר סטיב קלייטון, סגן נשיא לאסטרטגיית תקשורת במיקרוסופט.

Meltwater תוצג גם ב- Azure Marketplace עבור כל לקוחות Microsoft כדי לפרוס בקלות את פתרונות Meltwater, תוך ניצול העוצמה של תובנות הנתונים העמוקות של החברה בשילוב עם פלטפורמת הענן המהימנה של Azure. חברת Meltwater תשתתף גם בתוכנית שותפי המכירה המשותפת של Microsoft ISV.

"Meltwater נרגשת מאוד להתחיל את השותפות העוצמתית הזו עם מיקרוסופט, שבה המנצחים האמיתיים יהיו הלקוחות המשותפים שלנו, שיש להם גישה לפתרונות מובילים בשוק הפועלים על פלטפורמת הענן המובילה", אמר דאג בלוט, סגן נשיא לבריתות ושותפויות גלובליות ב- Meltwater.

למידע נוסף, אנא צרו קשר:
Kelly Costello
Corporate Communications Director
[email protected]

אודות Meltwater

Meltwater מעצימה חברות עם חבילת פתרונות הכוללת מודיעין מדיה, חברתי, צרכני ומכירות. על ידי ניתוח כ-1 מיליארד פיסות תוכן מדי יום והפיכתן לתובנות חיוניות, Meltwater משחררת את היתרון התחרותי כדי להשיג תוצאות. עם 27,000 לקוחות גלובליים, 50 משרדים בשש יבשות ו-2,300 עובדים, Meltwater היא השותפה המועדפת בתעשייה עבור מותגים גלובליים שמשפיעים. קבלו מידע נוסף בכתובת meltwater.com.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
קבוצת Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases ו-GTT מכריזות על שותפות לקידום שוק שילוח המטענים המונעים בגז טבעי נוזלי
קבוצת Nikkiso Clean Energy &Industrial Gases, חלק מהחטיבה התעשייתית של Nikkiso Co. Ltd., ו-GTT הודיעו כי נכנסו לשותפות לתמיכה בשוק שילוח המטענים המונעים בגז טבעי נוזלי (LNG). השותפות בין Nikkiso CE&IG ו-GTT מפגישה הנדסה וטכנולוגיה מתקדמת עבור מערכות עיבוד והכלה של גז טבעי נוזלי עם יכולות חומרה, ייצור גלובלי ואינטגרציה טכנית מהטובות שיש.

AI-Media תציג את החידושים המתקדמים של פלטפורמת ה-Alta שלה ב-IBC 2024
AI-Media, המובילה בפתרונות להצגת כתוביות כולל בווידאו בשידור חי, אמורה לחשוף חבילת עדכונים פורצי דרך לפלטפורמת ה-Alta שלה בכנס השידור הבינלאומי (IBC) לשנת 2024 שיתקיים באמסטרדם בין 13-16 בספטמבר.

שוהיי אוטני מתמנה לשגריר החדש של מותג Beats
Beats by Dr. Dre (Beats) הודיעה היום על מינוי שוהיי אוטני, כוכב העל בליגת הבייסבול ובקבוצת לוס אנג'לס דודג'רס, לתפקיד השגריר הרשמי של המותג. במסגרת המינוי, אוטני יופיע בקמפייני השיווק של Beats אשר נותנים דגש על קו המוצרים הדינמי של המותג.

TOM FORD הודיעה על מינוי היידר אקרמן לתפקיד מנהל קריאטיב
בתפקידו החדש, אקרמן יוביל את מחלקת הקריאטיב בכל קטגוריות האופנה של TOM FORD, כולל מכנסי גברים, מכנסי נשים, אביזרים ומשקפיים, וינחה את חזון הקריאטיב הכולל של המותג. TOM FORD היא חברה בבעלות The Estée Lauder Companies Inc ‏(NYSE:EL) כאשר עסקי האופנה הם ברישיון Ermenegildo Zegna Group ‏(NYSE:ZGN) ועסקי המשקפיים ברישיון Marcolin SpA.

Nyxoah מודיעה על השתתפותה בכנסי משקיעים קרובים
Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah" או "החברה"), חברת טכנולוגיות רפואיות שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים לדום נשימה בשינה (OSA), הודיעה היום כי החברה תשתתף בשלושה כנסי משקיעים קרובים בניו יורק.

XTCC משתפת פעולה עם FINMAAL DMCC כדי להציע הזדמנויות לקיזוז פחמן ללקוחות שירותים פיננסיים
XTCC, חברה המתמחה במכשירים פיננסיים סחירים הקשורים לאשראי פחמן בשלמות גבוהה, מכריזה על שותפות אסטרטגית עם Finmaal, ספקית שירותי שוק אלקטרוני מובילה המתמקדת בפתרונות פינטק ואינשורטק, שפועלת מדובאי, איחוד האמירויות

משקיעים זרים בפרויקט SouthFace Village at Okemo (JF36) מקבלים אישורי גרין קארד מותנים
EB5 Capital שמחה להודיע על שני אישורי הבקשה הראשונים של I-526E למשקיעים בפרויקט SouthFace Village at Okemo (JF36). אישור I-526E הוא צעד משמעותי בתהליך ההגירה EB-5 מכיוון שהוא מכשיר את המשקיע ובני משפחתם הקרובה הזכאים לתושבות קבע מותנית בארצות הברית. העתירות שאושרו הוגשו בדצמבר 2023 ובינואר 2024.

JMGO מתכוונת לבלוט בתחום ההקרנה מבוססת הלייזר ב-IFA 2024 עם MALC™ 2.0 Triple Laser Optics
קביעת סטנדרטים חדשים לתעשיית המקרנים עם בהירות, ניגודיות ושכפול צבעים אגדיים – המושגים בבת אחת

Blackstone הכריזה על הסכם לרכישת AirTrunk בעסקה בשווי 24 מיליארד דולר אוסטרלי
קרנות המנוהלות בידי Blackstone Real Estate Partners, Blackstone Infrastructure Partners, Blackstone Tactical Opportunities וקרן השקעות פרטית למשקיעים בודדים של Blackstone, לצד הוועדה המייעצת להשקעות של תוכניות הפנסיה הקנדיות ("CPP Investments"), התקשרו בהסכם סופי לרכישת AirTrunk, פלטפורמת מרכז הנתונים המובילה באזור אסיה פסיפיק, מ- Macquarie ניהול נכסים והוועדה המייעצת להשקעות של תוכניות הפנסיה של המגזר הציבורי, עבור שווי ארגוני משוער של למעלה מ-24 מיליארד דולר אוסטרלי1.

איתיחאד (Ittihad ) מודיעה על תוצאותיה הכספיות למחצית שנת 2024
*הכנסות הקבוצה בסך 1.6 מיליארד דולר (6.0 מיליארד דירהם) לעומת 1.5 מיליארד דולר (5.4 מיליארד דירהם) * EBITDA מתואם של הקבוצה* של 73.6 מיליון דולר (270.4 מיליון דירהם) לעומת 67.9 מיליון דולר (249.4 מיליון דירהאם)
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI