דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים King Faisal Specialist Hospital & Research Centre מחזיק בעמדה כמוביל עולמי ואזורי בתחום הבריאות
King Faisal Specialist Hospital & Research Centre מחזיק בעמדה כמוביל עולמי ואזורי בתחום הבריאות
חיים נוי 18/02/24 |  צפיות: 278

King Faisal Specialist Hospital & Research Centre מחזיק בעמדה כמוביל עולמי ואזורי בתחום הבריאות

 

ריאד, ערב הסעודית, 16 בפברואר 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

בית החולים ומרכז המחקר ע"ש המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital & Research Centre(KFSH&RC) הבטיח שוב את מעמדו זו השנה השנייה ברציפות כמוביל עולמי בתחום הבריאות וכמספר אחד במזרח התיכון ובאפריקה, כשהוא מדורג במקום ה-20 בעולם בין מוסדות הבריאות המובילים בדו"ח Brand Finance Global Top 250 Hospitals 2024.

KFSH&RC ממשיך לעמוד בחזית הן ברמה המקומית והן ברמה האזורית, ומדגיש את מחויבותו לספק חדשנות רפואית ושירותי בריאות ברמה עולמית הממוקדים במטופלים.

KFSH &RC הוא מוביל את הדרך ומצטרף לעיר הרפואית על שם המלך סעוד, עם בית החולים האוניברסיטאי המלך ח'אלד, מרכז הבריאות של המשמר הלאומי והעיר הרפואית המלך פאהד, כולם מדורגים בין 100 המובילים בעולם. בעוד בית החולים האוניברסיטאי המלך פהד והעיר הרפואית המלך עבדאללה מדורגים בין 101 ל -250. הערכה זו מבוססת על תובנות של אלפי אנשי מקצוע בתחום הבריאות ביותר מ-30 מדינות.

הביצועים יוצאי הדופן של KFSH&RC בדירוג עולמי זה הם עדות ליעדי השינוי בתחום הבריאות של הממלכה ולהשפעה הטרנספורמטיבית של חזון 2030, המשתקפת באמצעות שיפור מתמיד של שירותי הבריאות והמרדף אחר התקדמות טכנולוגית ברחבי הממלכה לאומה בריאה ומשגשגת יותר.

Brand Finance, שנוסד בשנת 1996, מעריך מדי שנה יותר מ-500 בתי חולים ברחבי העולם, תוך שימוש ביותר מ-30 מדדי ביצועים הכוללים שירותי בריאות, מרכזי מחקר והדרכה כדי לתמוך בקבלת החלטות אסטרטגיות מבוססות מדע.

בית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל עומד בין המובילים העולמיים במתן שירותי בריאות מיוחדים, הנעת חדשנות ומשמש כמרכז מתקדם למחקר רפואי והדרכה. באמצעות שותפויות אסטרטגיות עם מוסדות מקומיים, אזוריים ובינלאומיים בולטים, בית החולים מוקדש לקידום טכנולוגיות רפואיות והעלאת הסטנדרטים של שירותי הבריאות ברחבי העולם.

אודות בית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל (KFSH&RC):

King Faisal Specialist Hospital & Research Centre (KFSH&RC) - בית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל הוא מוסד בריאות מוביל במזרח התיכון, שנועד להיות הבחירה האופטימלית עבור כל מטופל המבקש טיפול רפואי מיוחד. לבית החולים היסטוריה עשירה בטיפול בסרטן, מחלות לב וכלי דם, השתלות איברים, מדעי המוח וגנטיקה.

בשנת 2024, "Brand Finance" דירג את בית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל כמרכז הרפואי האקדמי המוביל במזרח התיכון ובאפריקה, ובין 20 המובילים בעולם. בנוסף, בשנת 2022 הוא הוכר כאחד מספקי שירותי הבריאות המובילים בעולם על ידי מגזין ניוזוויק.

כחלק מחזון 2030 הסעודי, הוצא צו מלכותי ב-21 בדצמבר 2021, להפוך את בית החולים לגוף עצמאי, ללא מטרות רווח, בבעלות ממשלתית, ולסלול את הדרך לתוכנית טרנספורמציה מקיפה שמטרתה להשיג מנהיגות עולמית בתחום הבריאות באמצעות מצוינות וחדשנות.

תמונת יח"צ הנלווית להודעה זו זמינה בכתובת

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/1cab7add-5d3e-482c-bd5b-cc8856cf7875

למידע נוסף וליצירת קשר:

Mr. Essam Al-Zahrani, Acting Head of Media Affairs, 0555254429

Mr. Abdullah Al-Awn, Media Coordination Officer, 0556294232

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
ריסקיפייד תדווח ב-14 באוגוסט על התוצאות הכספיות לרבעון השני של 2024
Riskified Ltd. ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הונאות מסחר אלקטרוני ומודיעין סיכונים, הכריזה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון השני של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-14 באוגוסט 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

ExaGrid ו-StorIT מכריזות על שותפות אסטרטגית
השותפות החדשה מביאה עמה פתרון אחסון גיבוי מרובד לאזור מועצת שיתוף הפעולה של מדינות המפרץ (GCC)

NIQ פרסמה את דו"ח ההתקדמות לשנת 2023 בנושאי סביבה, חברה ופיקוח (ESG)
NielsenIQ ‏(NIQ), החברה המובילה בעולם למודיעין צרכני, פרסמה את דו"ח ההתקדמות השני שלה בנושאי סביבה, חברה ופיקוח (ESG)המפרט את עדיפויות ESG של החברה, את הדרך בה היא מיישמת עקרונות הכללה וקיימות במודל העסקה שלה ואת המחויבות שלה לאספקת מודיעין וחדשנות ללקוחותיה עם השפעה חיובית על הכלכלה, הקהילה והסביבה

אנדרסן גלובל מוסיפה יכולות שמאות בבולגריה
אנדרסן גלובל Andersen Global מחזקת את יכולות השמאות הגלובליות שלה בדמות שיתוף פעולה נוסף עם חברת Advance Valuations שבבולגריה.

ה-A2RL נוסקת לגבהים חדשים: משיקה אליפות מרוצי השקת מרוץ רחפנים אוטונומית עם פרסים המגיעים בסך הכול למיליון דולר
ליגת המרוצים האוטונומית של אבו דאבי (A2RL), שהופעת הבכורה שלה התקיימה באפריל במגרש המרוצים Yas Marina Circuit, הכריזה על האתגר הבא שלה, שייערך עם ליגת האלופים למזל"טים (DCL), ארגון מרוצי המזל"טים המקצועיים המוביל בעולם

Gravity הכריזה על ההשקה הרשמית של PIGROMANCE -משחק הרפתקה עמוס חידות, חמוד ואפל, ב-Steam
מפתחת המשחקים והמפיצה הגלובלית Gravity הודיעה על השחרור הרשמי של משחק ההרפתקה/חידות PIGROMANCE ב-Steam ב-25 ביולי.

Kolmar BNH מזרזת את הרחבת השוק האירופי עם HemoHIM G מונחה הטכנולוגיה שלה
Kolmar BNH (KRX: 200130), חברת פיתוח וייצור מקורית (ODM) קוראינית מובילה של מזון בריאות פונקציונלי, מאיצה את מאמצי התרחבותה לשווקים בדרום מזרח אסיה ואירופה עם HemoHIM G, מוצר שנועד לזירה הגלובלית.

Corpay Cross-Border היא הספקית הרשמית להמרות מט"ח של World Athletics
Corpay, Inc*, ‏(NYSE: CPAY) חברה מובילה בתחום התשלומים הארגוניים, שמחה להכריז כי עסק Cross-Border של Corpay חתם על הסכם עם World Athletics, גוף הפיקוח הבינלאומי בתחום האתלטיקה הקלה הכולל מסלולים ושטח, ריצת שטח, ריצה על כביש, הליכה תחרותית, טיפוס תחרותי על הרים ואולטרה מרתון והפך בזאת לספק המט"ח הרשמי (FX).

אנדרסן גלובל מרחיבה את טביעת הרגל בצ'כיה
אנדרסן גלובל Andersen Global מקדמת את כיסוי הערכת השווי שלה באירופה דרך הסכם שיתוף פעולה עם הפירמה להערכת שווי עסקים המבוססת בצ'כיה (PZK) Pražská Znalecká Kancelář.

קובעי המדיניות צריכים להכיר בטיפולי בריאות למניעה עצמית #SelfCareIsHealthcare בניסיון הקמפיין להתמודד עם אתגרי הבריאות העולמיים
* טיפול עצמי מתאר את תפקידם של אנשים במניעת מחלות, קידום ושמירה על בריאותם הנפשית והגופנית, והשתתפות פעילה בטיפול הרפואי שלהם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI