דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Dyadic מקדמת שיתוף פעולה עם המכון הביולוגי הישראלי (IIBR) להתמקדות באיומים ביולוגיים ופתרונות למחלות מתפתחות
Dyadic מקדמת שיתוף פעולה עם המכון הביולוגי הישראלי (IIBR) להתמקדות באיומים ביולוגיים ופתרונות למחלות מתפתחות
חיים נוי 23/02/24 |  צפיות: 294

Dyadic מקדמת שיתוף פעולה עם המכון הביולוגי הישראלי (IIBR) להתמקדות באיומים ביולוגיים ופתרונות למחלות מתפתחות

יופיטר, פלורידה ונס-ציונה, ישראל 23 בפברואר 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

Dyadic International, Inc  (נאסד"ק: DYAI), חברת ביוטכנולוגיה גלובלית המתמחה בפלטפורמות מיקרוביאליות מתקדמות לפיתוח חלבונים וייצור ביולוגי ומתן מענה לצרכים קליניים, והמכון למחקר ביולוגי (IIBR) הודיעו כי קידמו את שיתוף הפעולה עם המכון למחקר ביולוגי (IIBR) והזרוע המסחרית שלו Life Science Research Israel (LSRI), כדי להתמקד בפתרונות מתפתחים למחלות. שותפות זו נועדה למנף את המומחיות של Dyadic בפלטפורמות מיקרוביאליות לייצור ביולוגי של חלבונים בקנה מידה גמיש ואת יכולות גילוי הנוגדנים והאנטיגנים של המכון כדי לפתח ולייצר פתרונות חדשניים לטיפול במחלות מתפתחות ובאיומים ביולוגיים פוטנציאליים. באמצעות שיתוף פעולה זה, שני הצדדים פועלים לפיתוח טיפולים וחיסונים יעילים למאבק באתגרי הבריאות העולמיים מתוך כוונה למסחור עתידי (נכון להיום, המסגרת אינה מחייבת וכפופה לביצוע הסכם מחייב שיידון על ידי הצדדים) באמצעות יוזמות שיתוף פעולה של רישוי חוץ.


מארק אמלפרב (Mark Emalfarb), מנכ"ל Dyadic, הביע התרגשות מקידום שיתוף הפעולה עם המכון. המכון ישפר את קווי תאי C1 של Dyadic באמצעות רצפי גנים קנייניים כדי לשפר את הייצור הביולוגי של חיסונים רקומביננטיים וחומרים מנטרלים, כולל אנטיגנים ממוקדים ונוגדנים חד שבטיים. המאמץ המשותף מתמקד בטיפול במחלות מתפתחות באמצעות יוזמות מסחריות גלובליות לרישוי חוץ כדי להגדיל את הגישה והמחיר של חיסונים ונוגדנים לחולים.


ברוך שחר (Baruch Shahar), מנכ"ל LSRI, הדגיש את ההיסטוריה המשותפת עם Dyadic, שהחלה בינואר 2018 והתרחבה במהלך המגפה. שחר הדגיש את שביעות רצונם מהעבודה המתמשכת באמצעות טכנולוגיית C1 של Dyadic לפיתוח משותף של חיסונים וטיפולים המכוונים להתפרצויות ביולוגיות, כולל מגפות ואיומים אחרים. שיתוף הפעולה נועד לזרז את הפיתוח של חיסונים וטיפולים בטוחים, מגנים ויעילים נגד גורמי איום ביולוגי שונים, כולל רעלים, וירוסים וחיידקים. מוצרים אלה יכולים להיות מיוצרים במהירות רבה יותר, בכמויות גדולות יותר ובעלות נמוכה יותר באמצעות פלטפורמת ביטוי חלבון C1 של Dyadic.

אודות IIBR:

המכון הישראלי למחקר ביולוגי הוקם בשנת 1952 כמכון מחקר ממשלתי, שנוסד על ידי קבוצת מדענים מחיל המדע של צה"ל ומארגונים אקדמיים. המכון ממוקם בנס ציונה. במהלך השנים עסק המכון במחקר ופיתוח בתחומי הביולוגיה, הכימיה ומדעי הסביבה במטרה לספק למדינת ישראל מענה מדעי לאיומים כימיים וביולוגיים. לצד פעילות מיוחדת זו תרמו מדעני המכון לפיתוח חיסון לפוליו (1959); פיתוח ערכות לגילוי חומרי נפץ (1980); פיתחה תרופת מותג נגד תסמונת סיוגרן (1984) המשווקת בכל העולם והיא אחת מארבע תרופות מותג שפותחו בישראל. בשנת 1991 הוקמה לצד המכון חברה ממשלתית בשם Life Sciences Research Israel (LSRI) המשמשת כזרוע העסקית והשיווקית שלו. החל משנת 1992 הוקמה במכון מעבדה ייחודית לאבחון ארצי של מחלות הנגרמות על ידי החיידקים ריקטסיה, ארלכיה ולפטוספירה. מאז 1995 פועל המכון כיחידה ממשלתית החוקרת את כל תחומי ההגנה מפני נשק כימי וביולוגי, לרבות הפעלת מעבדות לאומיות לאיתור וזיהוי סיכונים כאלה. למידע נוסף, אנא בקרו באתר www.iibr.gov.il.

אודות Dyadic International, Inc

Dyadic International, Inc היא חברת ביוטכנולוגיה גלובלית המתמקדת בבניית פלטפורמות מיקרוביאליות חדשניות כדי לענות על הביקוש הגובר לייצור ביולוגי גלובלי של חלבונים וצרכים קליניים שלא נענו למוצרים ביו-פרמצבטיים יעילים, סבירים ונגישים וחלבונים חלופיים לבריאות האדם ובעלי החיים.

פלטפורמות ביטוי הגנים וייצור החלבונים של Dyadic מבוססות על הפטרייה הפרודוקטיבית והניתנת להתרבות Thermothelomyces heterothallica (לשעבר Myceliophthora thermophila). הטכנולוגיה המובילה שלנו, פלטפורמת ייצור חלבון C1-cell, מבוססת על מיקרואורגניזם מוכח תעשייתית (בשם C1), המשמש כיום להאצת הפיתוח, הפחתת עלויות הייצור ושיפור הביצועים של חיסונים ותרופות ביולוגיים בקנה מידה מסחרי גמיש עבור שוקי בריאות האדם ובעלי החיים. Dyadic פיתחה גם את פלטפורמת ייצור החלבונים המיקרוביאליים מבוססי Dapibus™ filamentous fungalכדי לאפשר פיתוח מהיר וייצור בקנה מידה גדול של חלבונים, מטבוליטים ומוצרים ביולוגיים אחרים בעלות נמוכה לשימוש ביישומים שאינם תרופות, כגון מזון, תזונה ואיכות חיים.

עם תשוקה לאפשר לשותפים ולמשתפי הפעולה שלנו לפתח טיפולים מונעים וטיפוליים יעילים במדינות מפותחות ומתפתחות כאחד, Dyadic בונה צנרת פעילה על ידי קידום טכנולוגיות הפלטפורמה המיקרוביאלית הקניינית שלה, כולל המוצר המוביל שלנו מועמד לחיסון DYAI-100 COVID-19, כמו גם חיסונים ביולוגיים אחרים, נוגדנים ומוצרים ביולוגיים אחרים.

למידע נוסף על Dyadic ועל המחויבות שלנו לעזור להביא חיסונים ומוצרים ביולוגיים אחרים לשוק מהר יותר, בכמויות גדולות יותר ובעלות נמוכה יותר, אנא בקרו באתר https://www.dyadic.com.

למידע נוסף וליצירת קשר:

Dyadic International, Inc.
Ping W. Rawson
Chief Financial Officer
Phone: (561) 743-8333
Email: [email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
ריסקיפייד תדווח ב-14 באוגוסט על התוצאות הכספיות לרבעון השני של 2024
Riskified Ltd. ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הונאות מסחר אלקטרוני ומודיעין סיכונים, הכריזה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון השני של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-14 באוגוסט 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

ExaGrid ו-StorIT מכריזות על שותפות אסטרטגית
השותפות החדשה מביאה עמה פתרון אחסון גיבוי מרובד לאזור מועצת שיתוף הפעולה של מדינות המפרץ (GCC)

NIQ פרסמה את דו"ח ההתקדמות לשנת 2023 בנושאי סביבה, חברה ופיקוח (ESG)
NielsenIQ ‏(NIQ), החברה המובילה בעולם למודיעין צרכני, פרסמה את דו"ח ההתקדמות השני שלה בנושאי סביבה, חברה ופיקוח (ESG)המפרט את עדיפויות ESG של החברה, את הדרך בה היא מיישמת עקרונות הכללה וקיימות במודל העסקה שלה ואת המחויבות שלה לאספקת מודיעין וחדשנות ללקוחותיה עם השפעה חיובית על הכלכלה, הקהילה והסביבה

אנדרסן גלובל מוסיפה יכולות שמאות בבולגריה
אנדרסן גלובל Andersen Global מחזקת את יכולות השמאות הגלובליות שלה בדמות שיתוף פעולה נוסף עם חברת Advance Valuations שבבולגריה.

ה-A2RL נוסקת לגבהים חדשים: משיקה אליפות מרוצי השקת מרוץ רחפנים אוטונומית עם פרסים המגיעים בסך הכול למיליון דולר
ליגת המרוצים האוטונומית של אבו דאבי (A2RL), שהופעת הבכורה שלה התקיימה באפריל במגרש המרוצים Yas Marina Circuit, הכריזה על האתגר הבא שלה, שייערך עם ליגת האלופים למזל"טים (DCL), ארגון מרוצי המזל"טים המקצועיים המוביל בעולם

Gravity הכריזה על ההשקה הרשמית של PIGROMANCE -משחק הרפתקה עמוס חידות, חמוד ואפל, ב-Steam
מפתחת המשחקים והמפיצה הגלובלית Gravity הודיעה על השחרור הרשמי של משחק ההרפתקה/חידות PIGROMANCE ב-Steam ב-25 ביולי.

Kolmar BNH מזרזת את הרחבת השוק האירופי עם HemoHIM G מונחה הטכנולוגיה שלה
Kolmar BNH (KRX: 200130), חברת פיתוח וייצור מקורית (ODM) קוראינית מובילה של מזון בריאות פונקציונלי, מאיצה את מאמצי התרחבותה לשווקים בדרום מזרח אסיה ואירופה עם HemoHIM G, מוצר שנועד לזירה הגלובלית.

Corpay Cross-Border היא הספקית הרשמית להמרות מט"ח של World Athletics
Corpay, Inc*, ‏(NYSE: CPAY) חברה מובילה בתחום התשלומים הארגוניים, שמחה להכריז כי עסק Cross-Border של Corpay חתם על הסכם עם World Athletics, גוף הפיקוח הבינלאומי בתחום האתלטיקה הקלה הכולל מסלולים ושטח, ריצת שטח, ריצה על כביש, הליכה תחרותית, טיפוס תחרותי על הרים ואולטרה מרתון והפך בזאת לספק המט"ח הרשמי (FX).

אנדרסן גלובל מרחיבה את טביעת הרגל בצ'כיה
אנדרסן גלובל Andersen Global מקדמת את כיסוי הערכת השווי שלה באירופה דרך הסכם שיתוף פעולה עם הפירמה להערכת שווי עסקים המבוססת בצ'כיה (PZK) Pražská Znalecká Kancelář.

קובעי המדיניות צריכים להכיר בטיפולי בריאות למניעה עצמית #SelfCareIsHealthcare בניסיון הקמפיין להתמודד עם אתגרי הבריאות העולמיים
* טיפול עצמי מתאר את תפקידם של אנשים במניעת מחלות, קידום ושמירה על בריאותם הנפשית והגופנית, והשתתפות פעילה בטיפול הרפואי שלהם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI