דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים קריאה לכל המחדשים הגלובליים: המשיכו להתעדכן בעידן הזהב של ה-I&T
קריאה לכל המחדשים הגלובליים: המשיכו להתעדכן בעידן הזהב של ה-I&T
חיים נוי 02/03/24 |  צפיות: 127

קריאה לכל המחדשים הגלובליים: המשיכו להתעדכן בעידן הזהב של ה-I&T

HKSTP יוצאת ל-LEAP 2024 כדי לתדלק את הבום הטכנולוגי בערב הסעודית והמזרח התיכון וכדי להוביל שיתוף פעולה בין כוחות חדשנות גלובליים שעולים במהירות כשלב חדש של Belt and Road Initiative

הונג קונג , 1 במרץ 2024 - NewswireMedia OutReach :

שתי ספינות דגל של חדשנות וטכנולוגיה בהונג קונג, Hong Kong Science and Technology Parks Corporation (HKSTP) ו-Hong Kong Cyberport, משתפות פעולה כדי לארח ביחד את הביתן הראשון אי פעם של הונג קונג באירוע הטכנולוגי הגדול ביותר של ערב הסעודית, LEAP 2024 , שייערך בריאד בין ה-4-7 במרץ. באירוע יוצגו 16 טכנולוגיות מתקדמות מהונג קונג ליותר מ-172,000 מבקרים, והוא מסמל ציון דרך משמעותי עבור תעשיית ה-I&T של הונג קונג על הבמה העולמית.

שמונה סטארט-אפים ומיזמי טכנולוגיה עתידניים של HKSTP יוצגו בביתן של הונג קונג, עם חדשנות מתקדמת ממגזרים כמו ביוטכנולוגיה, טכנולוגיות בריאות, לוגיסטיקה, בינה מלאכותית, רובוטיקה ואנרגיה חדשה (עיינו בנספח לפרטים על שמונה החברות). HKSTP שואפת ליצור שותפויות עם עסקים סעודיים ולהזרים אנרגיה חדשה אל Belt and Road Initiative, יוזמה המקיפה למעלה מ-180 מדינות וארגונים בינלאומיים, כולל במזרח התיכון.

מר אלברט וונג, מנכ"ל HKSTP, הצהיר, "עידן זהב של חדשנות וטכנולוגיה צומח בהונג קונג, אזור המפרץ הגדול וברחבי אסיה, ואנו רואים פוטנציאל חדשנות משותפת מדהים בחיבור של האקו סיסטם שלנו בהונג קונג עם זה של ערב הסעודית. ההשתתפות של HKSTP ב-LEAP 2024 מסמלת את המחויבות שלנו לזנק לעולמות חדשים ולאמץ את הערש החדש של חדשנות גלובלית, שמציע רב-צדדיות ויכולת השפעה. המשימה שלנו היא להניע הצלחה על ידי התקדמות במסע ממחקר למסחור, מחדשנות להצלחה פיננסית, עבור סטארטאפים מקומיים ובינלאומיים כאחד".

HKSTP גאה ליצור קשרים חזקים בין שניים מהכוחות העולים במהירות בעולם בחדשנות העולמית. סצנת הסטארט-אפים התוססת של הונג קונג מדורגת במקום השני בעולם והראשון באסיה בין 100 המערכות האקולוגיות המתעוררות המובילות, עם שווי מוערך של אקוסיסטם הסטארט-אפים בעיר ב-70 מיליארד דולר, כפול מהממוצע העולמי.1 במקביל, שוק הטכנולוגיה הסעודי הגיע בסוף 2022 להיקף מרשים של 40 מיליארד דולר, וביסס את מעמדו כגדול ביותר באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה.2

במהלך LEAP 2024 תארח HKSTP פאנל דיונים בפרופיל גבוה המתמקד במגזרי הצומחים של ביוטכנולוגיה ובריאות, שהם תחומי מפתח לשיתוף פעולה, שכן הונג קונג וגם בערב הסעודית הגדירו אותם כעמודי התווך המועדפים לגיוון כלכלי ולצמיחה עתידית.

את הפאנל, שיתקיים תחת הכותרת "חידושים בתחום טכנולוגיית הבריאות של הונג קונג המניעים שינויים גלובליים לדורות הבאים", ינחה המנכ"ל וונג והוא יציג מובילים בסצנת החדשנות הביוטכנולוגית והבריאותית של הונג קונג: פרופסור סמואל או, נשיא Cornerstone Robotics; מר צ'י מן לאם, מייסד ומנכ"ל Applied Technology Group; וד"ר זו טיאן, ​​מייסד שותף ומנכ"ל GenEditBio.

שר התקשורת, המידע והטכנולוגיה של ערב הסעודית (MCIT)המהנדס עבדאללה אל-סוואה, ביקר בפארק המדע של הונג קונג באירוע One Gateway Shared Vision - Hong Kong Special Administrative Region x Kingdom of Saudi Arabia (חזון משותף של One Gateway - האזור המנהלי המיוחד של הונג קונג x ממלכת ערב הסעודית) ביולי 2023, והציג הזדמנויות בלתי מוגבלות עבור חברות טכנולוגיה, סטארטאפים וכישרונות. בתמיכת משרד התקשורת, המידע והטכנולוגיה הסעודי, LEAP 2024 יעמיק את שיתוף הפעולה של שני כוחות ה-I&T ויחזק את יחסי הונג קונג-סעודיה בתחום של Belt and Road.

למידע נוסף על LEAP 2024, בקרו באתר:

https://www.hkstp.org/our-community/events-and-happenings/leap-2024/

ביתן הונג קונג @ LEAP 2024

תאריך: 4 עד 7 במרץ 2024

מקום מפגש: Riyadh Exhibition and Convention Centre, מלחם, ערב הסעודית (Hall 5 – World Tech)

מספר דוכן: HKSTP H5. D10 | Cyberport: H5. C10

"חידושים בתחום טכנולוגיית הבריאות של הונג קונג מניעים שינויים גלובליים לדורות הבאים" - פאנל בהובלת אנשי מושב HKSTP

תאריך: 4 מרץ 2024

שעה: 14:40 – 15:20

מקום מפגש: Orbital Stage, אולם 5

מקורות נתונים:

[1] https://www.investhk.gov.hk/es/why-hong-kong/whats-happening-hong-kong/a-global-hub-of-innovation-and-technology/#:~:text=According%20to%20the%202023%20Emerging,fundraising%20hub%20for%20biotechnology%20companies.

2 https://www.frost.com/frost-perspectives/unlocking-growth-opportunities-saudi-arabias-booming-ict-sector/#:~:text=According%20to%20The%20Communications%2C%20Space,in%20reshaping%20policies%20and%20regulations

נספח: חברות פארק HKSTP המשתתפות ב-LEAP 2024 (מסודרות בסדר אלפביתי לפי שמות חברות):

ALcarbo Technology Limited (ALcarbo)

ALcarbo היא חברת ביוטכנולוגיה שמציעה פתרון חלוצי בדמות מערכת פוטוביוריאקטור מבוססת אצות וברת קיימא לספיגה ולנטרול פחמן דו חמצני. ב-LEAP 2024, ALcarbo תציג את כור האצות לוכד פחמן שלה.

Applied Technology Group Limited (ATG)

ATG היא חברת טכנולוגיות בריאות המשתמשת במחשוב ענן ואנליטיקה של ביג דאטה כדי לפתח פלטפורמות ניהול בריאות מוכללות. ClinicONE, פתרון מרפאה חכם לרופאים ולמטופלים, יוצג ב-LEAP 2024.

Cornerstone Robotics Limited (CSR)

CSR מחויבת לפתח פתרונות מעשיים וחדשניים ולספק מכשור רפואי איכותי למשתמשים ולמטופלים ברחבי העולם. Sentire Endoscopic Surgical System, רובוט כירורגי שפותח בידי CSR, יעשה את הופעת הבכורה שלו במזרח התיכון במסגרת LEAP 2024.

Fano Labs Limited (Fano Labs)

מומחית הבינה המלאכותית Fano Labs תציג את Callinter, מערכת לניתוח אינטראקציות מבוססת בינה מלאכותית, ב-LEAP 2024. Callinter מעניקה למרכזי שירות לקוחות את האפשרות לנתח אינטראקציות עם הלקוחות, והיא מתמחה בניתוח של שיחות מוקלטות בסביבות עבודה רב לשוניות, ובשפות מעורבות.

FJ Dynamics International Limited (FJ Dynamics)

FJ Dynamics היא חברת רובוטיקה המספקת פתרונות דיגיטליים ועצמאיים לתחומי החקלאות, הבנייה ומגזרים אחרים. ב-LEAP 2024 תציג FJ Dynamics את שלושת המרכיבים של פלטפורמת ניהול הבנייה הדיגיטלית שלה - סורק LiDAR תלת ממדי, מערכת בקרת מכונות לבנייה דיגיטלית ואת RTK Rover.

Floship Limited (Floship)

Floship היא ספקית שרשרת אספקה ​​מעגלית וספקית פתרונות הגשמה גלובלית מובילה עבור מותגי מסחר אלקטרוני גלובליים וקמפיינים של מימון המונים. Floship מצטרפת בפעם הראשונה ל-LEAP, והיא תציג את המחסן החדש ואת מיקומי האספקה ​​שלה ברחבי המזרח התיכון ואוסטרליה.

Geek Plus International Company Limited (Geek+)

Geek+ היא מובילה עולמית ברובוטיקה ניידת אמינה וספקית לוגיסטיקה חכמה. בשנת 2023, Geek+פתחה את מרכז המסחר האלקטרוני הרובוטי הראשון בערב הסעודית עם Starlinks. בכנס LEAP 2024, חברת Geek+ תדגים כיצד רובוטי הליקוט שלה ממקסמים את יעילות המחסן ומגבירים את דיוק הליקוט.

Halo Energy Limited (Halo Energy)

Halo Energy היא ספקית של פתרונות טעינה חכמים וברי-קיימא לרכב חשמלי (EV). חברת Halo Energy מצטרפת לראשונה ל-LEAP, ותציג את מערכת ניהול העומסים האקטיבית עטורת הפרסים שלה, שממטבת את חלוקת החשמל כדי למקסם את היעילות, יחד עם פלטפורמות ניהול טעינה אחרות.

אודות תאגיד פארקי המדע והטכנולוגיה של הונג קונג

תאגיד פארקי המדע והטכנולוגיה של הונג קונג (HKSTP) הוקם בשנת 2001 במטרה למצב את הונג קונג כמרכז חדשנות וטכנולוגיה בינלאומי (I&T). תאגיד HKSTP יצר אקוסיסטם I&T משגשג התומך ביותר מ -10 חדי קרן עם יותר מ -13,000 אנשי מקצוע בתחום המחקר וכ -1,700 חברות טכנולוגיה מ -24 מדינות ואזורים המתמקדים בטכנולוגיות בריאות, AI ורובוטיקה, פינטק ועיר חכמה.

אנו מציעים תמיכה מקיפה כדי למשוך ולטפח כישרונות, להאיץ ולמסחר חדשנות עבור מיזמים טכנולוגיים במסע ה- I&T שלהם. מערכת החדשנות הצומחת שלנו בנויה סביב מיקומי המפתח שלנו בפארק המדע של הונג קונג בשאטין, InnoCentre בקאולון טונג ושלושה InnoParks מודרניים בטאי פו, טסאונג קוואן או ויואן לונג. שלושת InnoParks מגשימים חזון של תיעוש חדש עבור הונג קונג, שבה מגזרים הכוללים ייצור מתקדם, מיקרו-אלקטרוניקה וביוטכנולוגיה מחושבים מחדש עבור דור חדש של תעשייה.

כדי לתמוך בפיתוח העתידי של הונג קונג ובדרישות ההולכות וגדלות שלה לתעשיית ה- I&T, תאגיד HKSTP מחבר באופן פעיל את העיר עם שנזן. זה נועד לחזק את חילופי חוצה גבולות, למשוך חברות טכנולוגיה, כמו גם כישרונות מרחבי העולם, לעזור להם להפוך גלובליים על ידי חקר סין היבשתית ושווקים בחו"ל.

סניף שנזן בפארק המדע של הונג קונג בפוטיאן, שנזן, נפתח בספטמבר 2023 בשטח רצפה ברוטו של 31,000 מ"ר. שני הבניינים מספקים מעבדות יבשות ורטובות, אזורי עבודה משותפים, חללי כנסים ותערוכות ועוד. נתמקד במשיכת ארגונים בשבעה תחומים מרכזיים: מדטק, ביג דאטה ובינה מלאכותית, רובוטיקה, חומרים חדשים, מיקרואלקטרוניקה, פינטק וקיימות.

באמצעות התשתית, השירותים, המומחיות ורשת השותפויות שלנו, HKSTP תסייע לבסס את I&T כעמוד צמיחה עבור הונג קונג, תוך חיזוק מעמד מרכז ה- I&T הבינלאומי של העיר ככן שיגור לצמיחה בלב מעצמת החדשנות GBA.

מידע נוסף על HKSTP זמין בכתובת www.hkstp.org.

למידע נוסף:

HKSTP

Gloria Ip

Tel: +852 2629 6770 / 9215 6251

Email: [email protected]

Edelman Public Relations

June Wong

Tel: +852 3756 8623 / 6986 5822

Email: [email protected]/

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Media OutReach


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים
אבו דאבי תארח אירוע פורץ דרך עם 10,000 צופים אשר יהיו עדים לחנוכת ASPIRE ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאביA2RL במסלול המרוצים המוכר Yas Marina. תחרות המרוץ האוטונומי, החדשה לגמרי, מהווה אבן דרך משמעותית בהיסטוריית הספורט המוטורי שנחשב לליגה הגדולה ביותר בעולם.

בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI