דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
חיים נוי 27/03/24 |  צפיות: 73

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות

ניו יורק, 27 במרץ 2024, --(BUSINESS WIRE)

Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

במסגרת שיתוף הפעולה, Aqara ו-e& UAE מביאות לשוק המקומי מגוון רחב של מכשירי Aqara, לרבות רכזת הבית החכם, חיישנים חכמים, מתגי אור, התקני בקרת תריסים גלגליים ומתגים אלחוטיים. זמינה גם ערכה בסיסית למי שמחפש חוויית בית חכם חלקה והוליסטית. יתר על כן, החבילה מגעה עם שירות התקנה חלק, המאפשר ליותר צרכנים מקומיים ליהנות מכל היתרונות של טכנולוגיית הבית החכם ללא המורכבות שבדבר.

מכשירי Aqara מציעים למשתמשים גמישות גבוהה, ומאפשרים מקרי שימוש מותאמים אישית המבוססים על הצרכים הייחודיים של האדם. לדוגמה, ניתן לשייך את חיישן התנועה הרב-תכליתי P1 עם חיישן הדלת והחלון, עם חיישן דליפת המים ועם גלאי העשן החכם כדי לשפר את האבטחה והבטיחות בבית. לחלופין, ניתן לשייך את חיישן התנועה למתג קיר חכם H1 EU, כדי לאפשר תאורה אוטומטית המופעלת רק כאשר מישהו נוכח. עם סל המוצרים הרחב הזה, משתמשים יכולים ליצור בית חכם שהוא לא רק רב תכליתי אלא גם מתאים לצרכים המתפתחים שלהם.

שותפות זו מסמנת צעד משמעותי קדימה בהפיכת החיים החכמים לנגישים ונוחים לכל תושבי איחוד האמירויות, בקנה אחד עם החזון המשותף להניע את העתיד הדיגיטלי לבתים. במבט קדימה, הן Aqara והן e&UAE מתלהבות להרחיב את שיתוף הפעולה ביניהן כך שיכלול מוצרים, פתרונות ופלטפורמות בית חכם חדשים וחדשניים לחוויות מתקדמות.

למידע נוסף על מוצרי הבית החכם של Aqara הזמינים באמצעות e&UAE, בקרו בחנות המקוונת שלה.

אודותAqara

Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, מציעה מגוון רחב של מוצרים עטורי פרסים וידידותיים למשתמש ביותר מ-30 קטגוריות. אנו משרתים בגאווה למעלה מ-12 מיליון לקוחות ביותר מ-170 מדינות וטריטוריות.

אנו מחויבים לייצור מוצרי בית חכם שהם גם קלים לשימוש וגם נגישים. הפתרונות של Aqara מתוכננים להשתלב בצורה חלקה עם מערכות אקולוגיות גדולות של צד שלישי ומציעים גמישות שאין שניה לה למשתמשים. המוצרים שלנו, המצוידים בטכנולוגיית החומרה וביכולות הבינה המלאכותית העדכניות ביותר, מותאמים לעזור למשתמשים לייעל את הנוחות והביטחון שלהם תוך חיסכון באנרגיה. המשימה שלנו ב-Aqara היא ליצור את חוויית הבית החכם האולטימטיבית, ולהעצים את חיי היומיום על ידי הפיכת בתים לחכמים יותר, ברי קיימא יותר וניתנים להתאמה לצרכים המתפתחים שלנו.

למידע נוסף, בקרו באתר האינטרנט שלנו, ועקבו אחרינו בפייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, X/טוויטר ויוטיוב.

אודותe& UAE

e& UAE מגלמת את זרוע הטלקום של e& באיחוד האמירויות, ומשימתה להשיא ערך עבור בעלי העניין, לספק חוויית לקוח שאין שנייה לה ולייעל את הביצועים העסקיים לצמיחה והצלחה בת קיימא.

באמצעות מינוף הטכנולוגיות העדכניות ביותר ברמה עולמית, e&UAE תצמיח שירותי ליבה ושירותים דיגיטליים ותעשיר את הצעות הערך לצרכן, עם שירותים דיגיטליים הנותנים מענה לאורח חיים צרכני חדש ולדרישות מתעוררות מעבר לשירותי ליבה בטלקום, לרבות בריאות, ביטוח וגיימינג. e&UAE תמשיך לפעול כשותפה מהימנה לארגונים, במתן מענה לצרכי הקישוריות שלהם ומעבר לכך.

מחזקת את מעמדה המנהיגותי כטלקו דיגיטלי הדוגלת בלקוחות בעולם דיגיטלי היפר-מחובר, e&UAE תעביר את דרישת הקיימות החדשה למרחבים עתידיים כמו רשתות פרטיות, רכבים אוטונומיים ובינה מלאכותית.

למידע נוסף על e&UAE, בקרו בכתובת:https://www.etisalat.ae .

אנשי קשר

לפניות התקשורת:
[email protected]

מקור: Aqara

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים
אבו דאבי תארח אירוע פורץ דרך עם 10,000 צופים אשר יהיו עדים לחנוכת ASPIRE ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאביA2RL במסלול המרוצים המוכר Yas Marina. תחרות המרוץ האוטונומי, החדשה לגמרי, מהווה אבן דרך משמעותית בהיסטוריית הספורט המוטורי שנחשב לליגה הגדולה ביותר בעולם.

בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI