דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים משקיעים קיבלו בברכה יוזמה לשתף פעולה בפסגת שער ההשקעות בסנט קיטס ונוויס
משקיעים קיבלו בברכה יוזמה לשתף פעולה בפסגת שער ההשקעות בסנט קיטס ונוויס
חיים נוי 01/04/24 |  צפיות: 133

משקיעים קיבלו בברכה יוזמה לשתף פעולה בפסגת שער ההשקעות בסנט קיטס ונוויס

באסטר, 1 באפריל 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

סנט קיטס ונוויס (St. Kitts and Nevis ) מתכוננת לארח את פסגת שער ההשקעות הראשונה שלה, שהיא חוויה של פעם בחיים עבור אזרחיה בעלי יכולת השקעה כלכלית "להתחבר, לשתף פעולה ולחגוג" עם משקיעים גלובליים בעלי דעות דומות. הפסגה תתקיים בין ה-11 ל-15 במאי באתר הנופש סנט קיטס מריוט (St. Kitts Marriot Resort), ותציג פרקטיקות פיתוח עסקיות והשקעות בנות קיימא ברמה עולמית בפדרציה התאומה.

פסגת שער ההשקעות של סנט קיטס ונוויס אינה עוסקת רק בנאומים מתוסרטים או בחוברות מבריקות - היא עוסקת בשיחות אמיתיות ובהזדמנויות מוחשיות שאזרחי העולם יכולים לחקור. הפסגה מציעה גם מגוון הזדמנויות להתחבר עם יזמים בולטים בתעשייה ויזמים עמיתים.

עם מאות משתתפים ממדינות ברחבי העולם, כולל איחוד האמירויות הערביות, ניגריה, מצרים, דרום אפריקה, סינגפור, סין ועוד, הפסגה מבטיחה סיכויי נטוורקינג שאין שני להם.

שותפויות אסטרטגיות

האירוע בן 5 הימים יפגיש משקיעים בעלי אזרחות השוהים בחו"ל, קובעי מדיניות, מנהיגי תאגידים, משלחות עסקיות, אקדמיה וצוותי חשיבה מרחבי העולם כדי לחקור באופן קולקטיבי הזדמנויות עסקיות וליצור שותפויות חדשות.

מציגים מקומיים ונותני חסות בינלאומיים יקבלו הזדמנות ייחודית להציג את עסקיהם ולקדם את המותגים שלהם לקהל נישה זה.

פסגת שער ההשקעות היא הזדמנות לבעלי עניין מרכזיים מאנשי עסקים, יזמים כלכליים וממשלות לשתף פעולה בפיתוח בר קיימא ולהתחבר לשיתופי פעולה ארוכי טווח. המשתתפים יקבלו גישה בלעדית למומחיות ולמשאבים שלא יסולא בפז ממנהיגים ומשקיעים גלובליים בעלי מוניטין.

הפסגה תכלול מפגשי נטוורקינג אינטראקטיביים ופאנלים, כולל חוויות סביב הפדרציה התאומה

הזדמנויות עסקיות

סנט קיטס ונוויס הוא מיקום עסקי מעולה בקריביים המציע שיטות עסקיות אקולוגיות והזדמנויות צמיחה. גורמים רבים הופכים את הפדרציה התאומה לסביבה עסקית חיובית, אלה כוללים את המיקום האסטרטגי של המדינה המהווה חלק משער לסחר בינלאומי והשקעות.

תוכנית פסגת שער ההשקעה

בכל יום סדר היום המפורט עמוס באירועים מרגשים שיתקיימו, כמו הזדמנות בלעדית לחגוג עם ראש ממשלת סנט קיטס ונוויס, ד"ר טרנס דרו בארוחת ערב חגיגית פרטית, לצד יזמים כלכליים אחרים ואורחים מיוחדים.

ארוחת הערב החגיגית היא אך ורק על פי הזמנה, מכיוון שיש כרטיסים מוגבלים זמינים, זו תהיה ההזדמנות שלכם להתחבר, לחגוג ולשתף פעולה עם יזמים כלכליים, לחלוק ערכים והשראה.

התוכנית כוללת הזדמנויות ייחודיות לאורחיה לחקור את האי האידילי באמצעות אירועים כגון הרכבת הנופית של סנט קיטס, ליצור חוויה תרבותית בלתי נשכחת ברצועת מפרץ פריגטה, וללמוד על אחד מאתרי המורשת העולמית של אונסק"ו, מבצר ברימסטון ההיסטורי.

שתפו איתנו פעולה

מעוניינים לקדם את המותג שלכם, את השירותים העסקיים שלכם או לבחון הזדמנויות למתן חסויות? אנא השאירו תגובה כאן יחד עם שאלתכם בטופס יצירת הקשר, ואנו נגיב מייד עם פרטים על חבילות זמינות.

קובץ מצורף

סנט קיטס ונוויס

למידע נוסף:

Secretary of St. Kitts and Nevis Citizenship by Investment Programme

Government of St. Kitts and Nevis

00 (1-869) 467-1474

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
מידע למשקיעי AXTI: רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד את משקיעי AXT, Inc. לקבל ייעוץ
מידע למשקיעי AXTI: רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד את משקיעי AXT, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי החברה – AXTI

התראת מועד לתביעה נגד VXX: רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- Barclays PLC לקבל ייעוץ
התראת מועד לתביעה נגד VXX: רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- Barclays PLC לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב של 20 במאי בתביעה ייצוגית בניירות ערך - VXX

רוזן, משרד עורכי דין אמין ומוביל, מעודד את משקיעי BLUEBIRD BIO Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין אמין ומוביל, מעודד את משקיעי BLUEBIRD BIO Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – BLUE

מידע למשקיעי Altimmune: רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד את משקיעי Altimmune, Inc להבטיח ייעוץ
מידע למשקיעי Altimmune: רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד את משקיעי Altimmune, Inc להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ALT

מידע למשקיעי AUTODESK: רוזן, חברה שפתחה בהליכים לראשונה, מעודדת את משקיעי Autodesk, Inc. להשיג ייעוץ
מידע למשקיעי AUTODESK: רוזן, חברה שפתחה בהליכים לראשונה, מעודדת את משקיעי Autodesk, Inc. להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי החברה – ADSK

KFSH&RC שואף להיות חלוץ במקסום ערך ההוצאה על בריאות
ד"ר אל פיאד מהרווארד: אנו ממנפים טכנולוגיה כדי להתמודד עם אתגרי בריאות גלובליים

KFSH&RC פורץ גבולות עם שנה של הישגים בשלושה מרכזי מצוינות
מרכז המצוינות האונקולוגי של KFSH&RC ממשיך להוביל את המאבק במחלה בממלכת ערב הסעודית. רק השנה טיפל המרכז ב-25% מכלל מקרי הסרטן בערב הסעודית, והשיג שיעור החלמה כולל של 50% ועד 90% החלמה במקרי לוקמיה.

Curia ו-Carterra משתפות פעולה בסימפוזיון ביולוגי לקידום מחקר ביוטכנולוגי בצפון מערב האוקיינוס השקט
Curia (קוריה), חברה מובילה למחקר, פיתוח וייצור לפי חוזים, ו-Carterra Inc. (קרטרה), המובילה העולמית בגילוי נוגדנים ללא תווית בתפוקה גבוהה ותרופות למולקולות קטנות, הודיעו היום על שותפותם באירוח סימפוזיון ביולוגי עתיר נושאים המתוכנן ל-31 במאי במלון רזידנס אין במריוט בסיאטל, וושינגטון.

חברות ייעוץ הפרוקסי העצמאיות המובילות ISS ו-Glass Lewis ממליצות לבעלי המניות של תרו להצביע "בעד" המיזוג של Taro Sun Pharma
Taro Pharmaceutical Industries Ltd. תרו תעשיות פרמצבטיות (NYSE:TARO) ("תרו" או "החברה") הודיעה היום כי חברות ייעוץ הפרוקסי העצמאיות המובילות Institutional Shareholder Services ("ISS") ו- Glass Lewis & Co.("Glass Lewis") המליצו שתיהן כי בעלי המניות של Taro יצביעו "בעד" עסקת המיזוג הצפויה עם Sun Pharmaceutical Industries Ltd. ("Sun Pharms") במהלך האספה הכללית המיוחדת של בעלי המניות, שתיערך ב-22 במאי, 2024.

Nyxoah : אסיפות החברה יתקיימו ביום 12 ביוני 2024
דירקטוריון החברה מתכבד להזמין את מחזיקי ניירות הערך להשתתף באסיפת בעלי המניות השנתית של החברה, שתתקיים ביום רביעי, 12 ביוני 2024 בשעה 14:00 CET במושב החברה, או במקום אחר כפי שיצוין לפני מועד זה. אסיפת בעלי המניות השנתית תלווה מיד באסיפת בעלי מניות שלא מן המניין.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI