דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Elavon ו-FreedomPay ישנו את התשלומים לאירוח וקמעונאות באירופה
Elavon ו-FreedomPay ישנו את התשלומים לאירוח וקמעונאות באירופה
חיים נוי 25/04/24 |  צפיות: 61

Elavon ו-FreedomPay ישנו את התשלומים לאירוח וקמעונאות באירופה

לונדון, 24 באפריל 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

Elavon, ספקית תשלומים גלובלית מובילה, מכריזה על שיתוף פעולה מורחב באירופה עם FreedomPay, מובילה עולמית בטכנולוגיות Next Level Commerce™. השותפות שואפת לספק פתרונות מסחר משולבים מתקדמים וטכנולוגיית תשלומים רב-ערוצית לארגוני סחר גדולים ברחבי מגזרי הקמעונאות והאירוח.

ההסכם משלב את טכנולוגיות הרכישה של Elavon עם טכנולוגיות המסחר של FreedomPay כדי לסייע לסוחרים של Elavon ברחבי אירופה וכדי לספק לעסקים גמישות ואפשרויות תשלום משופרות, אבטחת מידע וטכנולוגיית תשלומים שניתן לשלב בצורה חלקה בערוצי מסחר פיזיים ובמסחר אלקטרוני כאחד.

"Elavon ו-FreedomPay רשמו הישגים מעוררי קנאה באירופה בסיוע לסוחרים בתחום האירוח והקמעונאות להגדיל את הפעילות שלהם ולספק טוב יותר את צורכי הלקוחות שלהם", אמרה המלטה נרסימהן, נשיאת Elavon באירופה. "אנו שמחים להרחיב את מערכת היחסים שלנו עם FreedomPay כדי להמשיך ולהציע את חוויית התשלומים מהשורה הראשונה שהתפרסמנו בזכותה".

Elavon כבר מזמן מובילה בתחום התשלומים במגזרי האירוח והקמעונאות, והשילוב עם פלטפורמת המסחר FreedomPay מבטיח אבטחה, זהות, תשלומים, נאמנות ופרסום עם פתרונות מונעי נתונים קנייניים.

"יחד, Elavon ו-FreedomPay מעצבים מחדש את נוף התשלומים הגלובלי, ומציגים תפקודיות וחדשנות רבה יותר לעסקים ארגוניים וללקוחותיהם", אמר כריס קרוננטל, נשיא FreedomPay. "מוכרים יכולים כעת לצפות לחוויית תשלומים חלקה ועקבית המגובה בנתונים, נאמנות ואבטחה ברמה הבאה".

אודות Elavon (elavon.co.uk)

Elavon היא חברת תשלומים גלובלית מובילה עם יותר מ-4,300 עובדים ופעילות ב-10 מדינות. חברת בת של U.S. Bancorp (NYSE:USB), Elavon מספקת לעסקים את הטכנולוגיה הדרושה לקבלת תשלומים מלקוחות, בין אם הם קונים בחנויות, בבית או בדרכים.

הפלטפורמה שלה ייחודית בכך שהיא נפוצה במדינות שונות, מה שמקל על עסקים להפעיל את מערכת התשלומים שלהם במהירות ובבטחה.

Elavon Financial Services DAC. רשומה באירלנד במשרד רישום חברות. אחריות בעלים מוגבלת. סניף בריטניה רשום באנגליה וויילס תחת המספר BR022122.

Elavon Financial Services DAC, הנסחרת בשם Elavon Merchant Services, היא מוסד אשראי המורשה ומוסדר על ידי הבנק המרכזי של אירלנד. מאושרת על ידי הרשות להסדרה יציבותית. בכפוף לרגולציה של הרשות להתנהלות פיננסית ורגולציה מוגבלת של הרשות להסדרה יציבותית. פרטים על היקף הרגולציה שלנו על ידי רשות הרגולציה היציבותית זמינים מאיתנו לפי בקשה.

אודות FreedomPay

(www.freedompay.com)

פלטפורמת המסחר ברמה הבאה של FreedomPay (Next Level Commerce™) הופכת מערכות ותהליכים קיימים ממערכת תשלומים ותהליכים קיימים מדור קודם לקצה המוביל ומאפשרת לסוחרים לשחרר את כוחו של התשלום. כבחירה המובילה עבור רבות מהחברות הגדולות בעולם בקמעונאות, אירוח, לינה, משחקים, ספורט ובידור, שירות מזון, חינוך, שירותי בריאות ושירותים פיננסיים, הטכנולוגיה של FreedomPay נבנתה בכוונה כדי לספק ביצועים סולידיים בסביבה המורכבת ביותר של המסחר העולמי.

החברה שומרת על סביבת אבטחה ברמה עולמית והייתה הראשונה לזכות באימות הנחשק על ידי מועצת תקני האבטחה של PCI כנגד תקן הצפנת נקודה לנקודה (P2PE/EMV) בצפון אמריקה. הפתרונות החזקים של FreedomPay בתשלומים, אבטחה, זהות וניתוח נתונים זמינים בחנות, באינטרנט ובנייד ונתמכים על ידי אימוץ API מהיר. פלטפורמת המסחר FreedomPay עטורת הפרסים פועלת על מחסנית טכנולוגיה מאוחדת אחת על פני יבשות מרובות ומאפשרת לארגונים לספק חוויה חדשנית ברמה הבאה בקנה מידה עולמי.

לפרטים נוספים:

Hayley Myles
Hill & Knowlton for FreedomPay
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
KFSH&RC דורג כמותג הבריאות היוקרתי ביותר בערב הסעודית ובמזרח התיכון
King Faisal Specialist Hospital and Research Centre - בית החולים ומרכז המחקר ע"ש המלך פייסל KFSH&RC מוביל את מגזר הבריאות בממלכת ערב הסעודית והמזרח התיכון, ומוכר בה כמותג הבריאות היוקרתי ביותר באזורים אלה זו השנה השנייה

רוזן, משרד עורכי דין אמין ומוביל, מעודד את משקיעי Rivian Automotive, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין אמין ומוביל, מעודד את משקיעי Rivian Automotive, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – RIVN

רוזן, חברה שפתחה בהליכים ראשונה, מעודדת את משקיעי Sharecare, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, חברה שפתחה בהליכים ראשונה, מעודדת את משקיעי Sharecare, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי החברה – SHCR

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Plug Power Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Plug Power Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PLUG

רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד את משקיעי Sonder Holdings Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד את משקיעי Sonder Holdings Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי החברה – SOND

WadzPay מתכננת להרחיב את הפורטפוליו שלה אל עסקי מטבעות יציבים
WadzPay, חברת פינטק מובילה המתמחה בטכנולוגיה מבוססת בלוקצ'יין לפתרונות תשלום על נכסים וירטואליים, גאה להודיע על כוונתה להיכנס לעסקי המטבעות היציבים, ובכך מסמנת הרחבה משמעותית של היצע המוצרים שלה. עם מחויבות איתנה לחדשנות ומענה לדרישות השוק המתפתחות, החברה מיצבה את עצמה אסטרטגית כדי לנצל את ההזדמנויות הגדלות בתחום השירותים הפיננסיים בנכסים וירטואליים.

INVNT GROUP ו-MSM משפרות את היצע שירותי השותפות והשיווק בתעשיית הספורט המוטורי עם מינוי אסטרטגי של מנהל חדש
INVNT GROUP מקבלת בברכה את לוקה זנלו, בעל הוותק ב-Roc Nation, כסמנכ"ל אסטרטגיית התוכן

Arqit ו-SoftIron ישתפו פעולה כדי למכור יותר פריסות של דאטה סנטרים מאובטחים
Arqit Quantum Inc. (נאסד"ק: ARQQ, ARQQW) (Arqit), מובילה בהצפנה בטוחה בקוונטים, ו-SoftIron, המובילות בתחום התשתית לענן פרטי אמיתי ברחבי העולם, מכריזות על שותפות שתאפשר ללקוחות לבצע הגירה חלקה למטלות קוונטים שמבוצעות בבטיחות בענן, עם תעדוף להתמקדות עדיפות בתחום האבטחה. מוצרי הקוונטים הבטוחים לשימוש של Arqit יהיו זמינים ב-SoftIron Partner Marketplace לצד פתרונות מובילים אחרים בתעשייה.

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי SSR Mining Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי SSR Mining Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב של 17 במאי בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי החברה – SSRM

מייסד Xsolla שוריק אגפיטוב ידבר על עתיד האינטרנט בפורום הכלכלי של קטאר
יציג בפני המנהיגים הגלובליים את החדשנות של המטאברס והזדמנויות שיתופיות בתחומי הגיימינג וה-Fintech
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI