דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
חיים נוי 25/04/24 |  צפיות: 83

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי

אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC

מרלבורו, מסצ'וסטס, 23 באפריל 2024, --( BUSINESS WIRE)

‏ExaGrid®, הספקית של פתרון הגיבוי השכבתי היחיד בענף עם נעילת שמירה מבוססת זמן הכוללת שכבה שאינה פונה לרשת (יצירת מרווח אוויר שכבתי), מחיקות מושהות ואובייקטים שאינם ניתנים לשינוי לשחזור מתוכנות כופר, הודיעה כי אנדי וולסקי, סגן נשיא ExaGrid למכירות באזורים EMEA ו-APAC, קיבל הכרה ברשימת ראשי הערוצים של CRN UK לאזור EMEA ו-APAC.

רשימה זו היא מהדורת CRN השנתית הראשונה שמתמקדת בראשי ערוץ באזורים EMEA ו-APAC של החברה האחות של CRN UK. מנהלי הערוץ המופיעים ברשימה זו מבינים מהי החשיבות האסטרטגית ההולכת וגוברת של התפקיד בו נושאים שותפי הערוץ שלהם והם מפתחים תוכניות מעשיות ויוצרים תוכניות שותפים שעוזרות לשותפים לעמוד באתגרים הללו.

"אני מתכבד להצטרף לרשימה הראשונה של ראשי ערוץ באזור במקביל לראשי ערוץ נוספים בענף, ומודה ל-CRN UK על התמקדותה באזורים EMEA ו-APAC", אמר אנדי וולסקי.

הדבר נעשה לאחר ש-ExaGrid קיבלה לאחרונה דירוג של 5 כוכבים עבור תכנית שותפי המפיצים שלה ב- 2024 CRN® Partner Program Guide, אשר נותן דגש על מחויבותה של ExaGrid לטפח שותפויות חזקות, רווחיות ומוצלחות בערוץ.

"ExaGrid תמשיך להרחיב את פעילותה ברחבי העולם עם לקוחות שנמצאים בלמעלה מ-80 ארצות. 48% מהעסקים שלנו מתקיימים כעת מחוץ לארצות הברית, והצמיחה באזורים EMEA ו-APAC ממשיכה בשנת 2024", אמר ביל אנדרוז, נשיא ומנכ"ל ExaGrid. "אנו מתמקדים בגיבוש שותפויות נוספות בערוץ בכל אזור, ושמחים לקבל את הכרת CRN כמובילי הערוץ".

אודות ExaGrid

ExaGrid מספקת אחסון גיבוי מדורג עם אזור נחיתה ייחודי מבוסס מטמון כוננים, מאגר החזקה לטווח ארוך וארכיטקטורת התרחבות. אזור הנחיתה של ExaGrid מספק את הגיבויים, השחזורים ואת אתחולי המכונות וירטואליות המהירים ביותר. מאגר ההחזקה מציע את העלות הנמוכה ביותר לשמירה לטווח ארוך. ארכיטקטורת ההתרחבות של ExaGrid כוללת התקנים מלאים ומבטיחה חלון גיבוי באורך קבוע ככל שהנתונים גדלים, ומבטלת שדרוגים יקרים והתיישנות מוצרים. ExaGrid מציעה את גישת אחסון הגיבוי הדו-שכבתי היחידה עם שכבה שאינה מחבורת לרשת, מחיקות מושהות ואובייקטים בלתי ניתנים לשינוי להתאוששות מהתקפות של תוכנות כופר.

ל-ExaGrid מהנדסי מערכי מכירות וטרום-מכירה פיזיים במדינות הבאות: ארגנטינה, אוסטרליה, בנלוקס, ברזיל, קנדה, צ'ילה, חבר העמים, קולומביה, צ'כיה, צרפת, גרמניה, הונג קונג, הודו, ישראל, איטליה, יפן, מקסיקו , המדינות הנורדיות, פולין, פורטוגל, קטאר, ערב הסעודית, סינגפור, דרום אפריקה, דרום קוריאה, ספרד, טורקיה, איחוד האמירויות הערביות, בריטניה, ארצות הברית ואזורים נוספים.

בקרו אותנו בכתובת exagrid.com או התחברו אלינו בלינקדאין. ראו מה יש ללקוחות שלנו לומר על חוויות ExaGrid שלהם ולמדו מדוע הם מקדישים כעת הרבה פחות זמן לגיבוי בסיפורי ההצלחה של הלקוחות שלנו. ExaGrid גאה בדירוג NPS 81+ שלה!

ExaGrid הוא סימן מסחרי רשום של ExaGrid Systems, Inc.. כל הסימנים המסחריים האחרים הם רכושם של בעליהם בהתאמה.

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת https://www.businesswire.com/news/home/53947811/en

אנשי קשר

Mary Domenichelli
ExaGrid
[email protected]

מקור: ExaGrid

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
KFSH&RC דורג כמותג הבריאות היוקרתי ביותר בערב הסעודית ובמזרח התיכון
King Faisal Specialist Hospital and Research Centre - בית החולים ומרכז המחקר ע"ש המלך פייסל KFSH&RC מוביל את מגזר הבריאות בממלכת ערב הסעודית והמזרח התיכון, ומוכר בה כמותג הבריאות היוקרתי ביותר באזורים אלה זו השנה השנייה

רוזן, משרד עורכי דין אמין ומוביל, מעודד את משקיעי Rivian Automotive, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין אמין ומוביל, מעודד את משקיעי Rivian Automotive, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – RIVN

רוזן, חברה שפתחה בהליכים ראשונה, מעודדת את משקיעי Sharecare, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, חברה שפתחה בהליכים ראשונה, מעודדת את משקיעי Sharecare, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי החברה – SHCR

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Plug Power Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Plug Power Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PLUG

רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד את משקיעי Sonder Holdings Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד את משקיעי Sonder Holdings Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי החברה – SOND

WadzPay מתכננת להרחיב את הפורטפוליו שלה אל עסקי מטבעות יציבים
WadzPay, חברת פינטק מובילה המתמחה בטכנולוגיה מבוססת בלוקצ'יין לפתרונות תשלום על נכסים וירטואליים, גאה להודיע על כוונתה להיכנס לעסקי המטבעות היציבים, ובכך מסמנת הרחבה משמעותית של היצע המוצרים שלה. עם מחויבות איתנה לחדשנות ומענה לדרישות השוק המתפתחות, החברה מיצבה את עצמה אסטרטגית כדי לנצל את ההזדמנויות הגדלות בתחום השירותים הפיננסיים בנכסים וירטואליים.

INVNT GROUP ו-MSM משפרות את היצע שירותי השותפות והשיווק בתעשיית הספורט המוטורי עם מינוי אסטרטגי של מנהל חדש
INVNT GROUP מקבלת בברכה את לוקה זנלו, בעל הוותק ב-Roc Nation, כסמנכ"ל אסטרטגיית התוכן

Arqit ו-SoftIron ישתפו פעולה כדי למכור יותר פריסות של דאטה סנטרים מאובטחים
Arqit Quantum Inc. (נאסד"ק: ARQQ, ARQQW) (Arqit), מובילה בהצפנה בטוחה בקוונטים, ו-SoftIron, המובילות בתחום התשתית לענן פרטי אמיתי ברחבי העולם, מכריזות על שותפות שתאפשר ללקוחות לבצע הגירה חלקה למטלות קוונטים שמבוצעות בבטיחות בענן, עם תעדוף להתמקדות עדיפות בתחום האבטחה. מוצרי הקוונטים הבטוחים לשימוש של Arqit יהיו זמינים ב-SoftIron Partner Marketplace לצד פתרונות מובילים אחרים בתעשייה.

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי SSR Mining Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי SSR Mining Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב של 17 במאי בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי החברה – SSRM

מייסד Xsolla שוריק אגפיטוב ידבר על עתיד האינטרנט בפורום הכלכלי של קטאר
יציג בפני המנהיגים הגלובליים את החדשנות של המטאברס והזדמנויות שיתופיות בתחומי הגיימינג וה-Fintech
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI