דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים קונגרס EAACI 2024: חדשנות והתקדמות בטיפול באלרגיה
קונגרס EAACI 2024: חדשנות והתקדמות בטיפול באלרגיה
חיים נוי 30/04/24 |  צפיות: 82

קונגרס EAACI 2024: חדשנות והתקדמות בטיפול באלרגיה

*במהלך הקונגרס יוצגו למעלה מ-150 מושבים מדעיים, שיתמקדו בין היתר בהתקדמות במדעי הסביבה, אלרגיות למזון, חידושים באימונותרפיה ואלרגיות ילדים.

*רפואה מדויקת, בינה מלאכותית, אימונותרפיה ומודולטורים חיסוניים יוצגו בקונגרס הגדול ביותר לאלרגיה ואימונולוגיה.

*הקונגרס יתקיים בין ה-31 במאי ל-3 ביוני בוולנסיה, ספרד.

ולנסיה, ספרד, 30 באפריל 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

האקדמיה האירופית לאלרגיה ואימונולוגיה קלינית - European Academy of Allergy and Clinical Immunology (EAACI), אגודה הכוללת מעל 16,000 חוקרים ואנשי מקצוע בתחום הבריאות מ -125 מדינות, מזמינה אתכם לקונגרס השנתי בפריה ולנסיה, ספרד, בין התאריכים 31 במאי עד 3 ביוני. תחת הנושא "מהפכה בטיפול בחולים באמצעות כוחו של מדע הנתונים", קונגרס EAACI 2024 ממצב את עצמו כאירוע האירופי של השנה, המרכז את המחקרים וההתקדמות האחרונים באלרגיות והטיפול בהן.

אנו מאמינים באמונה שלמה בחשיבות תרומתכם לידע ובהשפעתה על שיפור הטיפול בחולים באלרגיה ואסתמה. כאנשי מקצוע בתחום הבריאות או כסטודנטים לרפואה בקונגרס, תוכלו להעשיר את הפרקטיקה והידע הקליניים שלכם ולתרום לקידום המדע והבריאות.

במהלך הקונגרס, תוכלו להשתתף בהרצאות מרכזיות, מושבי מליאה, מצגות בעל פה ומפגשי הרצאות, כולם מציגים מחקר חדשני, עדכונים קליניים וטיפולים מתפתחים באלרגיה ואסתמה. בנוסף, תהיה לכם הזדמנות להתחבר עם כמה מהמובילים המשפיעים ביותר בתחום ולעסוק בדיונים מעמיקים על ההתקדמות האחרונה. התוכנית המדעית של קונגרס EAACI 2024 תכסה את כל קשת האלרגיה הקלינית והאימונולוגיה ותכלול מעל 150 מושבים מדעיים, כולל נושאים כגון מדעי הסביבה, אלרגיות למזון, חידושים באימונותרפיה ואלרגיות ילדים, בין היתר.

אנא עיינו בתוכנית ועודדו את הצוות הרפואי שלכם, סטודנטים ופרופסורים להירשם לקונגרס EAACI 2024. זו תהיה הזדמנות שלא תסולא בפז להמשיך ללמוד, להחליף רעיונות ולשתף פעולה עם אנשי מקצוע אחרים בתחום. אנו מצפים לקבל את פניכם בברכה בוולנסיה!

תוכנית
https://eaaci.org/agenda/eaaci-congress-2024/

הרשמה
https://eaaci.org/events_congress/eaaci-congress-2024/registration/registration/

מדיה חברתית
פודקאסט: https://linktr.ee/eaaci
לינקדאין: https://www.linkedin.com/company/eaaci/
אינסטגרם: @eaaciHQ
טוויטר: @EAACI_HQ
פייסבוק: https://www.facebook.com/EAACI

למידע נוסף וליצירת קשר
[email protected]

תמונת יח"צ הנלווית להודעה זו זמינה בכתובת:

http://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/dbb1a2e3-3aaf-442d-84ff-18369811d587

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
תרו תפרסם את תוצאות השנה המלאה ב-20 במאי 2024
‎ Taro Pharmaceutical Industries Ltd. תרו תעשיות פרמצבטיות (NYSE:TARO) הודיעה היום שהיא מתכננת לפרסם את התוצאות הפיננסיות השנתיות שלה לשנה שהסתיימה ב-31 במרץ 2024, בתום סגירת השוק ביום שני, 20 במאי 2024.

אנדרסן גלובל משיקה פירמת חברים בבלגיה
אנדרסן גלובל Andersen Global משיקה את Andersen בבלגיה עם הפיכתה של Seeds of Law, חברה שמשתפת איתה פעולה משנת 2022, לחברה הראשונה במדינה שמאמצת את מותג Andersen.

ACT Abu Dhabi פתוח כעת לעסקים
Arabian Chemical Terminals LLC באבו דאבי (ACTAD) גאה להכריז על תחילת הפעילות בטרמינל אחסון מיכלי הכימיקליים החדש בנמל ח'ליפה, אבו דאבי, איחוד האמירויות הערביות. הטרמינל הוא חוות מיכלי כימיקלים מסחרית ראשונה מסוגה באמירויות.

Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה הנבחרת עבור Workplace from Meta
Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה המועדפת היחידה של Meta עבור לקוחותיה לאורך תהליך הפסקת השירות Workplace from Meta.

MidOcean Energy של EIG ממנה את ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברה שממוקדת בגז טבעי נוזלי (LNG), שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על מינוי של ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי (CFO).

שפתונים ורודים ואגודלים ירוקים: .Mary Kay Inc חוגגת 60 שנה של יופי בר-קיימא באירוע מיוחד של נטיעת עץ בלואיסוויל
מרי קיי .Mary Kay Inc, חברה מובילה בתחום הקיימות הגלובלית, מחזקת את השורשים שלה בלואיסוויל. ב-10 במאי הצטרפה החברה ל-Arbor Day Foundation ול-Keep Lewisville Beautiful כמארחת של אירוע נטיעה ב-Railroad Park לציון יום "אימא טבע" ויום האם.

Irdeto מציגה את Irdeto Experience ב-CABSAT 2024
חבילת פתרונות זו, המתרחבת מעבר לאבטחה, מציעה יכולות צבירה על, תכונות מונטיזציה, חוויית משתמש עשירה ונתונים וניתוחים הניתנים לפעולה

Patron Capital מגייסת יותר מ-920 מיליון דולר בסבב הגיוס Fund VII, בעת שמשקיעים מן המזה"ת מגלים עניין בנדל"ן אירופי
Patron Capital, חברת השקעות מוסדיות הכלל-אירופית, שממוקדת בהשקעות שמגובות על ידי נכסים, השלימה את גיוס הקרן השביעית שלה, שבמהלכו גויסו יותר מ-920 מיליון דולר, כולל יותר מ-215 מיליון דולר שמיועדים להשקעה משותפת של Patron על פי שיקול דעתה בהזדמנויות גדולות.

XTCC משיקה אקו סיסטם השקעות ראשון עבור אשראי פחמני בשלמות גבוהה שתואמים את חוקי השריעה
XTCC, מערכת ההשקעות האקולוגית המתמחה באשראי פחמני בעל שלמות גבוהה, השיקה סיווג נכסים רב-מטבעי ראשון עבור אשראי פחמני בשלמות גבוהה שתואם לחוקי השריעה. עם מקורות בלעדיים בפרויקטים מאושרים (כולל אנרגיה מתחדשת, פתרונות שמבוססים על טבעיות ופחמן כחול), XTCC מעניקה למשקיעים המחפשים השקעות שתואמות לחוקי השריעה את היכולת להשתתף בשוק האשראי הפחמני הצומח במהירות.

P&G פרוקטר אנד גמבל חושפת תכניות לקידום נרחב של מותגים מובילים באולימפיאדת הנכים שתיערך בפריז ב-2024
*למעלה מ-30 מותגי P&G יושקו בקמפיינים שיקבלו השראה מאולימפיאדת הנכים כולל Pampers®, ‏Ariel®, ‏Fairy®, ‏Venus®, ‏Gillette®, ‏Always®, ‏Head & Shoulders®, ‏Oral-B® ו-ZzzQuil®
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI