דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים מייסד Xsolla שוריק אגפיטוב ידבר על עתיד האינטרנט בפורום הכלכלי של קטאר
מייסד Xsolla שוריק אגפיטוב ידבר על עתיד האינטרנט בפורום הכלכלי של קטאר
חיים נוי 02/05/24 |  צפיות: 150

מייסד Xsolla שוריק אגפיטוב ידבר על עתיד האינטרנט בפורום הכלכלי של קטאר

יציג בפני המנהיגים הגלובליים את החדשנות של המטאברס והזדמנויות שיתופיות בתחומי הגיימינג וה-Fintech

לוס אנג'לס, 30 באפריל 2024, (BUSINESS WIRE):

Xsolla, חברה גלובלית שמתמחה במסחור של משחקי וידאו, מודיעה כי שוריק אגפיטוב, מייסד החברה, יהיה משתתף מרכזי בסשן חשוב של ההפורום הכלכלי של קטאר, שייערך בחסות Bloomberg ואשר צפוי להתקיים בדוחא בין התאריכים 14 ל-16 במאי 2024. פורום משפיע זה מאחד מובילי דעה גלובליים שלוקחים חלק בדיונים כלכליים פורצי דרך, והנוכחות של Xsolla מעניקה משנה תוקף למחויבותה לעצב את העתיד של טכנולוגיית המסחר של תחום הגיימינג.

ב-15 במאי, בשעה 14:50 לפי השעון המקומי (Arabia Standard Time), שוריק אגפיטוב ישתתף בפאנל שנקרא "מטאברס: עתיד האינטרנט?" שיח מרתק זה שואף לנתח את תהליך ההפיכה של האינטרנט לעולם תלת ממדי וירטואלי מחובר, ששוויו נאמד בטריליונים רבים של דולרים. לצדו ישב בפאנל ג'אייש מגאנל, מנהל מידע ודיגיטל ראשי של קבוצת ROSHN, והדיון ינוהל בהנחייתו המקצועית של אביר אבו עומאר, סגן ראש המשרד של Bloomberg באיחוד האמירויות. יחד, הם יעריכו את ההתקדמות של יוזמות המטאברס השונות ואת הפוטנציאל שלהן לחולל מהפכה באינטראקציות בין עסקים, גיימינג וחברה בקנה מידה גלובלי, ולתת את האות לתחילתו של עידן חדש של חדשנות ואפשרויות דיגיטליות.

"כבוד גדול הוא לי לחקור את העתיד הגדול הצפוי לאינטרנט במסגרת הפורום הכלכלי של קטאר", אומר שוריק אגפיטוב, מייסד Xsolla. "הפאנל הזה הוא הזדמנות אדירה להציג את האופן שבו המטאברס יכול לעצב מחדש את כלכלת הדיגיטל הגלובלית. ב-Xsolla, אנחנו מחויבים לפיתוח חלוצי של פתרונות שתומכים במהפכה הדיגיטלית הזו ומבטיחים כי היא תהיה נגישה ומועילה עבור קהילת משחקי הווידאו העולמית ומעבר לה".

Xsolla, שהוקמה בשנת 2005, מקדמת באופן עקבי את החדשנות במגזר משחקי הווידאו על ידי אספקת כלים ושירותים חסינים, שמסייעים למפתחים ולמוציאים לאור על ידי מונטיזציה ושיווק של משחקיהם לרוחב פלטפורמות שונות ברחבי העולם.

בנוסף לדיון מרתק זה אודות המטאברס, שוריק אגפיטוב יקיים גם פגישות פרטניות באווירה סלונית ב- Fairmont Dohaשבדוחא, קטאר. מפגשים ייחודיים אלה מספקים הזדמנות ייחודית לדיאלוג אסטרטגי מעמיק עם ראשי תעשייה וגורמים מחדשים. המשתתפים מוזמנים לשתף פעולה ולחלוק רעיונות, אתגרים והזדמנויות שעמם מתמודדים ענף משחקי הווידאו, ה-fintech והמטאברס. למידע נוסף והצטרפות לפגישות, בקרו בדף הנחיתה הייעודי שלנו: xsolla.events/qatar-economic-forum.

שוריק אגפיטוב הוא גם המחבר של הספר עתיר התובנות Once Upon Tomorrow (היה היה מחר), אשר בוחן את תפקידה של הטכנולוגיה בעיצוב החברות העתידיות, דרך העדשה של המטאברס. הוא שם דגש על יכולתה של הטכנולוגיה לתרום לפוטנציאל האנושי ולדמוקרטיזציה של הגישה לרוחב פלטפורמות דיגיטליות.

הפורום הכלכלי של קטאר זוכה להכרה בזכות העובדה שהוא מקדם דיונים ברמה גבוהה בנוגע למגמות וחידושים כלכליים אסטרטגיים, ומקבץ אליו בעלי עניין משלל תעשיות, לצורך גיבוש מסלולים אשר יעצבו את עתיד הסביבה הפיננסית העתידית בקנה מידה גלובלי.

אודות Xsolla

Xsolla היא חברה גלובלית של מסחור משחקי וידאו, שלה ערכה מקיפה ועוצמתית של כלים ושירותים, אשר מיועדים ספציפית לענף. מאז היווסדה בשנת 2005, Xsolla מסייעת לאלפי מפתחים ומוציאים לאור של משחקי וידאו בכל הגדלים לממן, לשווק, להשיק ולהבטיח מונטיזציה של המשחקים שלהם באופן גלובלי ולרוחב פלטפורמות מרובות. כחברה מובילה וחדשנית בתחום המסחור של המשחקים, משימתה של Xsolla היא לפתור את המורכבויות המובנות של תהליכי ההפצה, השיווק והמונטיזציה הגלובליים, במטרה לסייע לשותפיה להגיע לאזורים רבים יותר, לייצר הכנסות רבות יותר וליצור קשרים עם גיימרים בכל רחבי העולם. משרדיה הראשיים של החברה נמצאים בלוס אנג'לס, קליפורניה, והיא מחזיקה משרדים גם בלונדון, ברלין, בייג'ינג, גוואנגז'ו, סיאול, טוקיו, קואלה לומפור, ראלי וערים שונות ברחבי העולם. Xsolla תומכת בכותרי גיימינג מובילים כמו Valve, Epic Games, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo ועוד.

למידע נוסף בקרו בכתובת: xsolla.com

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת – https://www.businesswire.com/news/home/53967732/en

למידע נוסף וליצירת קשר

איש קשר למדיה
דרק סטמברידג'
מנהל יחסי ציבור גלובליים, Xsolla
[email protected]

מקור: Xsolla

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
תרו תפרסם את תוצאות השנה המלאה ב-20 במאי 2024
‎ Taro Pharmaceutical Industries Ltd. תרו תעשיות פרמצבטיות (NYSE:TARO) הודיעה היום שהיא מתכננת לפרסם את התוצאות הפיננסיות השנתיות שלה לשנה שהסתיימה ב-31 במרץ 2024, בתום סגירת השוק ביום שני, 20 במאי 2024.

אנדרסן גלובל משיקה פירמת חברים בבלגיה
אנדרסן גלובל Andersen Global משיקה את Andersen בבלגיה עם הפיכתה של Seeds of Law, חברה שמשתפת איתה פעולה משנת 2022, לחברה הראשונה במדינה שמאמצת את מותג Andersen.

ACT Abu Dhabi פתוח כעת לעסקים
Arabian Chemical Terminals LLC באבו דאבי (ACTAD) גאה להכריז על תחילת הפעילות בטרמינל אחסון מיכלי הכימיקליים החדש בנמל ח'ליפה, אבו דאבי, איחוד האמירויות הערביות. הטרמינל הוא חוות מיכלי כימיקלים מסחרית ראשונה מסוגה באמירויות.

Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה הנבחרת עבור Workplace from Meta
Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה המועדפת היחידה של Meta עבור לקוחותיה לאורך תהליך הפסקת השירות Workplace from Meta.

MidOcean Energy של EIG ממנה את ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברה שממוקדת בגז טבעי נוזלי (LNG), שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על מינוי של ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי (CFO).

שפתונים ורודים ואגודלים ירוקים: .Mary Kay Inc חוגגת 60 שנה של יופי בר-קיימא באירוע מיוחד של נטיעת עץ בלואיסוויל
מרי קיי .Mary Kay Inc, חברה מובילה בתחום הקיימות הגלובלית, מחזקת את השורשים שלה בלואיסוויל. ב-10 במאי הצטרפה החברה ל-Arbor Day Foundation ול-Keep Lewisville Beautiful כמארחת של אירוע נטיעה ב-Railroad Park לציון יום "אימא טבע" ויום האם.

Irdeto מציגה את Irdeto Experience ב-CABSAT 2024
חבילת פתרונות זו, המתרחבת מעבר לאבטחה, מציעה יכולות צבירה על, תכונות מונטיזציה, חוויית משתמש עשירה ונתונים וניתוחים הניתנים לפעולה

Patron Capital מגייסת יותר מ-920 מיליון דולר בסבב הגיוס Fund VII, בעת שמשקיעים מן המזה"ת מגלים עניין בנדל"ן אירופי
Patron Capital, חברת השקעות מוסדיות הכלל-אירופית, שממוקדת בהשקעות שמגובות על ידי נכסים, השלימה את גיוס הקרן השביעית שלה, שבמהלכו גויסו יותר מ-920 מיליון דולר, כולל יותר מ-215 מיליון דולר שמיועדים להשקעה משותפת של Patron על פי שיקול דעתה בהזדמנויות גדולות.

XTCC משיקה אקו סיסטם השקעות ראשון עבור אשראי פחמני בשלמות גבוהה שתואמים את חוקי השריעה
XTCC, מערכת ההשקעות האקולוגית המתמחה באשראי פחמני בעל שלמות גבוהה, השיקה סיווג נכסים רב-מטבעי ראשון עבור אשראי פחמני בשלמות גבוהה שתואם לחוקי השריעה. עם מקורות בלעדיים בפרויקטים מאושרים (כולל אנרגיה מתחדשת, פתרונות שמבוססים על טבעיות ופחמן כחול), XTCC מעניקה למשקיעים המחפשים השקעות שתואמות לחוקי השריעה את היכולת להשתתף בשוק האשראי הפחמני הצומח במהירות.

P&G פרוקטר אנד גמבל חושפת תכניות לקידום נרחב של מותגים מובילים באולימפיאדת הנכים שתיערך בפריז ב-2024
*למעלה מ-30 מותגי P&G יושקו בקמפיינים שיקבלו השראה מאולימפיאדת הנכים כולל Pampers®, ‏Ariel®, ‏Fairy®, ‏Venus®, ‏Gillette®, ‏Always®, ‏Head & Shoulders®, ‏Oral-B® ו-ZzzQuil®
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI