דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים WadzPay מתכננת להרחיב את הפורטפוליו שלה אל עסקי מטבעות יציבים
WadzPay מתכננת להרחיב את הפורטפוליו שלה אל עסקי מטבעות יציבים
חיים נוי 04/05/24 |  צפיות: 153

WadzPay מתכננת להרחיב את הפורטפוליו שלה אל עסקי מטבעות יציבים

מברכת את ג'ייסון סאריה-סוליס שיוביל את המיזם. מי שידווח לג'ייסון יהיה ראש המוצר של קו העסקים מר דינש קר

WadzPay מתכננת להרחיב את הפורטפוליו לעסקי מטבעות יציבים

WadzPay, חברת פינטק מובילה המתמחה בטכנולוגיה מבוססת בלוקצ'יין לפתרונות תשלום על נכסים וירטואליים, גאה להודיע על כוונתה להיכנס לעסקי המטבעות היציבים, ובכך מסמנת הרחבה משמעותית של היצע המוצרים שלה. עם מחויבות איתנה לחדשנות ומענה לדרישות השוק המתפתחות, החברה מיצבה את עצמה אסטרטגית כדי לנצל את ההזדמנויות הגדלות בתחום השירותים הפיננסיים בנכסים וירטואליים.

סינגפור, 3 במאי 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

WadzPay, חברת פינטק מובילה המתמחה בטכנולוגיה מבוססת בלוקצ'יין לפתרונות תשלום באמצעות נכסים וירטואליים, גאה להכריז על תוכניתה להיכנס לעסקי המטבעות הדיגיטליים היציבים, ולציין הרחבה משמעותית של הפתרונות שלה. עם מחויבות איתנה לחדשנות ולאספקת מענה לדרישות השוק המתפתחות, החברה מיקמה את עצמה באופן אסטרטגי כדי לנצל את ההזדמנויות הגדלות בתחום השירותים הפיננסיים לנכסים וירטואליים.

זה גם מסמן שינוי באסטרטגיה של Wadzpay להעלות את עצמה מלהיות חברת תשלומים בנכסים וירטואליים מבוססת בלוקצ'יין לספקית פתרונות שירותים פיננסיים בבלוקצ'יין. ההחלטה להיכנס לשוק המטבעות היציבים מגיעה כתגובה לביקוש הגובר לפתרונות תשלום דיגיטליים מאובטחים, שקופים ויעילים ברחבי העולם.

על פי מחקר שוק שנערך לאחרונה על ידי Bernstein, השוק העולמי של מטבעות יציבים צפוי לגדול מ -125 מיליארד דולר לכמעט 3 טריליון דולר ב -5 השנים הקרובות. צמיחה זו מונעת על ידי גורמים כגון עלייתם של יישומי מימון מבוזר (DeFi), העברות כספים חוצות גבולות והצורך בנכסים דיגיטליים יציבים כדי להפחית סיכוני תנודתיות בשוקי מטבעות קריפטוגרפיים.

על ידי מינוף טכנולוגיית הבלוקצ'יין, WadzPay שואפת לספק למשתמשים אלטרנטיבה אמינה למטבעות פיאט מסורתיים, המציעה יציבות, נוחות ומהירות בעלות נמוכה יותר בעסקאות עבור סוחרים, עסקים ואנשים פרטיים ברחבי העולם. עם דגש על תאימות ותקנות, WadzPay ערוכה לתת מענה לביקוש הגובר למטבעות יציבים תוך הבטחת אבטחה ותאימות רגולטורית בפעילותה. מלבד מקרי השימוש המסורתיים, WadzPay תוסיף כמה שימושים חדשים וחדשניים במטבעות יציבים לתערובת.

WadzPay תציג שני מוצרים עיקריים: Stable Coin as a Service ו-USD$ Stablecoin מוסדר משלה, המיועד לתשלומים מקומיים ובינלאומיים, העברות כספים חוצות גבולות והסדרים של עסקאות בשרשרת הקשורות ל-RWA.

הפתרונות החדשים יאורגנו כעסק חדש ומותג חדש. כדי להבטיח תאימות לתקנות, WadzPay תקים ישות חדשה ותפעל לקבלת אישורים באיחוד האמירויות, הונג קונג וסינגפור.

באמצעות מהלך אסטרטגי זה, WadzPay שואפת לחדש בפתרון בעיות מט"ח ותציג מודל עסקי חדשני ראשון בשוק, המבדיל את עצמו מהמתחרים. WadzPay תבנה צוות ברמה עולמית תחת ההנהגה החדשה כדי להניע את העסק הזה.

מייסד ומנכ"ל קבוצת WadzPay, אניש ג'יין, הדגיש את המשמעות האסטרטגית של התרחבות זו, ואמר: "כניסתנו לעסקי המטבעות היציבים משקפת את מסירותנו לענות על הצרכים המתפתחים של לקוחותינו ולהישאר בחזית החדשנות הטכנולוגית. עם האימוץ הגובר של נכסים וירטואליים, במיוחד מטבעות יציבים, אנו רואים פוטנציאל עצום לצמיחה ונרגשים להציע את המומחיות שלנו בתחום זה, תוך שמירה על מחויבות לציות ולתקנות".

כדי להוביל יוזמה אסטרטגית זו, WadzPay שמחה לקבל את פניו של ג'ייסון סאריב-סוליס כנשיא לעסקים חדשים ופורצים שיהיה אחראי לעסקי המטבעות היציבים. עם למעלה מ-20 שנות ניסיון בתעשיית הטכנולוגיה והפינטק, מר ג'ייסון מביא שפע של ידע ורקורד מוכח של הנעת צמיחה וחדשנות עסקית. הוא הוביל מספר פרויקטים החל מהקמת והרחבת סטארט-אפ מצליח בתחום הטלקום בבריטניה ועד להובלת בנקאות דיגיטלית, מימון משובץ ופרויקטים של בלוקצ'יין באסיה.

ג'ייסון סריה-סוליס הביע את התלהבותו ואמר: "אני נרגש להצטרף ל-WadzPay ברגע כה מכריע במסע של החברה. שוק המטבעות היציבים מציג הזדמנויות עצומות לשינויים והתקדמות בתחום התשלומים, העברות הכספים והסליקה ברשת, ואני מצפה להוביל את הצוות שלנו באספקת פתרונות חדשניים העונים על צרכי המשתמשים שלנו ומניעים את צמיחת החברה".

WadzPay נותרה מחויבת למשימתה לחולל מהפכה בנוף השירותים הפיננסיים של הנכסים הווירטואליים באמצעות טכנולוגיית בלוקצ'יין, וההתרחבות לעסקי המטבעות היציבים מסמנת ציון דרך משמעותית במסע זה. עם דגש על מצוינות טכנולוגית, שביעות רצון לקוחות ושותפויות אסטרטגיות, החברה עומדת להתגלות כשחקנית מפתח במערכת האקולוגית של השירותים הפיננסיים.

אודות WadzPay:

WadzPay נוסדה בשנת 2018 בסינגפור מתוך מחויבות להניע הכלה פיננסית ולחולל מהפכה בנוף השירותים הפיננסיים בנכסים וירטואליים. היא ספקית עולמית מובילה של טכנולוגיה מבוססת בלוקצ'יין לנכסים וירטואליים. הפלטפורמה החדשנית של החברה הזמינה כהצעת SaaS מספקת פתרונות טכנולוגיים מאובטחים, יעילים ושקופים, הנותנים מענה לעסקים (B2B) ולצרכנים (B2B2C). חברת WadzPay עובדת עם חברות בינלאומיות גדולות, בנקים ופינטקים כדי לאפשר עיבוד עסקאות מבוססות נכסים וירטואליים, משמורת וסליקה. היא פועלת על פני אזורים גיאוגרפיים המשתרעים על פני אסיה פסיפיק, המזרח התיכון, אפריקה, אירופה ואמריקה.

לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר www.wadzpay.com

למידע נוסף – תקשורת:

Arijit Das

PR and Communications

[email protected]

+919654930523

תמונת יח"צ הנלווית להודעה זו זמינה בכתובת

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/31287a08-4771-465f-8c63-595aa0259016

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Tealium חושפת אינטגרציה של CDP עם ה-API של Snowpipe Streaming מבית Snowflake
אינטגרציה זו משלבת את העוצמות של Snowflake Data Cloud ו-Tealium CDP כדי להאיץ את חוויית הלקוח לאורך כל המסע שלו

הודעה על הצעת הסדר ותוכנית הקצאה הכוללת רוכשי מניות רגילות של Perrigo מ-21 באפריל 2015 עד 2 במאי 2017 ובעלי מניות רגילות של Perrigo מיום 12 בנובמבר 2015
הודעה מסכמת על (I) הסדר מוצע ותכנית הקצאה; (2) דיון בפשרה; ו- (3) בקשה לשכר טרחת עורך דין והוצאות התדיינות משפטית

איתיחאד מודיעה על תוצאותיה הכספיות לשנת 2023 כולה
שנת טרנספורמציה - ערוכה היטב לצמיחה עתידית

תרו תפרסם את תוצאות השנה המלאה ב-20 במאי 2024
‎ Taro Pharmaceutical Industries Ltd. תרו תעשיות פרמצבטיות (NYSE:TARO) הודיעה היום שהיא מתכננת לפרסם את התוצאות הפיננסיות השנתיות שלה לשנה שהסתיימה ב-31 במרץ 2024, בתום סגירת השוק ביום שני, 20 במאי 2024.

אנדרסן גלובל משיקה פירמת חברים בבלגיה
אנדרסן גלובל Andersen Global משיקה את Andersen בבלגיה עם הפיכתה של Seeds of Law, חברה שמשתפת איתה פעולה משנת 2022, לחברה הראשונה במדינה שמאמצת את מותג Andersen.

ACT Abu Dhabi פתוח כעת לעסקים
Arabian Chemical Terminals LLC באבו דאבי (ACTAD) גאה להכריז על תחילת הפעילות בטרמינל אחסון מיכלי הכימיקליים החדש בנמל ח'ליפה, אבו דאבי, איחוד האמירויות הערביות. הטרמינל הוא חוות מיכלי כימיקלים מסחרית ראשונה מסוגה באמירויות.

Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה הנבחרת עבור Workplace from Meta
Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה המועדפת היחידה של Meta עבור לקוחותיה לאורך תהליך הפסקת השירות Workplace from Meta.

MidOcean Energy של EIG ממנה את ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברה שממוקדת בגז טבעי נוזלי (LNG), שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על מינוי של ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי (CFO).

שפתונים ורודים ואגודלים ירוקים: .Mary Kay Inc חוגגת 60 שנה של יופי בר-קיימא באירוע מיוחד של נטיעת עץ בלואיסוויל
מרי קיי .Mary Kay Inc, חברה מובילה בתחום הקיימות הגלובלית, מחזקת את השורשים שלה בלואיסוויל. ב-10 במאי הצטרפה החברה ל-Arbor Day Foundation ול-Keep Lewisville Beautiful כמארחת של אירוע נטיעה ב-Railroad Park לציון יום "אימא טבע" ויום האם.

Irdeto מציגה את Irdeto Experience ב-CABSAT 2024
חבילת פתרונות זו, המתרחבת מעבר לאבטחה, מציעה יכולות צבירה על, תכונות מונטיזציה, חוויית משתמש עשירה ונתונים וניתוחים הניתנים לפעולה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI