דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Zenas BioPharma מודיעה על הגדלת סבב גיוס C בסך 200 מיליון דולר לקידום תוכניות פיתוח קליני ממוקדות אימונולוגיה בשלבים בינוניים ומאוחרים
Zenas BioPharma מודיעה על הגדלת סבב גיוס C בסך 200 מיליון דולר לקידום תוכניות פיתוח קליני ממוקדות אימונולוגיה בשלבים בינוניים ומאוחרים
חיים נוי 08/05/24 |  צפיות: 146

Zenas BioPharma מודיעה על הגדלת סבב גיוס C בסך 200 מיליון דולר לקידום תוכניות פיתוח קליני ממוקדות אימונולוגיה בשלבים בינוניים ומאוחרים

מימון בהובלת SR One, NEA, Norwest Venture Partners ו-Delos Capital בהשתתפות משמעותית של Enavate Sciences, Longitude Capital ומשקיעים חדשים וקיימים אחרים

ההכנסות לתמיכה בתוכניות פיתוח קליני מתמשכות בשלבים בינוניים עד מאוחרים עבור מוצר I&I המוביל של החברה, obexelimab

וולטהם, מסצ'וסטס, 7 במאי 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

Zenas BioPharma, חברת ביו-פארמה גלובלית המחויבת להפוך למובילה בפיתוח ומסחור של טיפולים מכווני דלקות ואימונולוגיה, הודיעה היום על סגירת סבב גיוס מניות בכורה C בהיקף מוגדל של 200 מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילה SR One יחד עם NEA, Norwest Venture Partners ו-Delos Capital בהשתתפות משמעותית של Enavate Sciences ו-Longitude Capital. בגיוס השתתפו משקיעים חדשים נוספים, קרנות Federated Hermes Kaufmann Funds ו-Arrowmark Partners, יחד עם משקיעים קיימים, Fairmount, Wellington Management, Rock Springs Capital, Pivotal bioVenture Partners, Vivo Capital, Quan Venture Fund ו-Superstring Capital. יחד עם המימון, ג'ייק נון, שותף Venture ב-SR One, וטים שיאו, שותף בדלוס קפיטל, הצטרפו למועצת המנהלים של Zenas.

ההכנסות יתמכו בתוכניות פיתוח קליני מתמשכות בשלב בינוני עד מאוחר עבור המוצר המועמד המוביל של החברה, obexelimab, נוגדן חד-שבטי דו-תפקודי שנועד לקשור הן CD19 והן FcγRIIb כדי לעכב את פעילותם של תאי B, פלסמבלסטים ותאי פלזמה המבטאים CD19.

התוכניות הקליניות של obexelimab כוללות ניסוי מכוון רישום שלב 3 מתמשך במחלה הקשורה ל- IgG4, שני ניסויים מבוקרים אקראיים שלב 2 מתוכננים בטרשת נפוצה וזאבת אדמנתית מערכתית, וניסוי שלב 2 מתמשך בתווית פתוחה באנמיה המוליטית אוטואימונית חמה.

"אנו שמחים ומעריכים את התמיכה שקיבלנו מקבוצה זו של משקיעים עצומים בתחום מדעי החיים כאשר אנו מקדמים את תוכנית הפיתוח המתמשכת של obexelimab על פני מחלות אוטואימוניות מרובות", אמר לוני מולדר, מייסד ומנכ"ל Zenas BioPharma. "המחויבות שלהם לזנאס היא עדות לחזון שלנו להיות מובילים עולמיים בהבאת טיפולים חדשניים מבוססי אימונולוגיה לחולים ברחבי העולם. מימון זה מאפשר לנו להשלים מספר רב של תוכניות קליניות בעלות פוטנציאל להניע ערך".

"אנו נרגשים לתמוך בהתקדמות המתמשכת של Zenas לקראת מטרתה להפוך למובילה עולמית בטיפולים חדשניים מבוססי אימונולוגיה, ואנו בטוחים ביכולות של צוות יוצא דופן זה לקדם את תוכנית הפיתוח המקיפה עבור obexelimab על פני אינדיקציות פוטנציאליות מרובות", אמר ג'ייק נון, שותף ventureב- SR One. "ב-SR One אנחנו משקיעים בחברות כמו Zenas שלמדע שלהן יש פוטנציאל לשכתב את ספרי הלימוד הרפואיים ולשנות באופן משמעותי את הטיפול בחולים. אנו גאים לשמש כמשקיע מוביל לצד סינדיקט יוצא דופן ומצפים לתמוך ב- Zenas בקידום מגוון של גישות טיפוליות חדשניות עבור חולים במחלות דלקתיות ושל מערכת החיסון".

אודות Obexelimab

Obexelimab הוא נוגדן חד שבטי דו-תפקודי שנועד לקשור הן CD19 והן FcγRIIb כדי לעכב את פעילות תאי שושלת B . Obexelimab הוכיח פעילות קלינית והיה נסבל היטב בחמישה ניסויים קליניים, כולל במספר מחלות אוטואימוניות, שבהם 198 נבדקים קיבלו מינון. במחקרים קליניים אלה, obexelimab הדגים עיכוב של תפקוד תאי B מבלי לרוקן את התאים, וכתוצאה מכך עודד את השפעת הטיפול בחולים עם מחלות אוטואימוניות שונות. Zenas רכשה זכויות עולמיות בלעדיות ל-obexelimab מחברת Xencor, Inc. Obexelimab נחקרת כעת במחקר קליני שלב 3 עולמי בחולים עם מחלה הקשורה ל-IgG4 ובמחקר שלב 2/3 עולמי בחולים עם אנמיה המוליטית אוטואימונית חמה (wAIHA). הפיתוח הקליני של obexelimab לטרשת נפוצה וזאבת אדמנתית מערכתית נמצא בעיצומו.

מידע נוסף על מחקר שלב 3 (INDIGO) לטיפול במחלות הקשורות ל- IgG4 זמין בכתובת clinicaltrials.gov: NCT05662241. מידע נוסף על מחקר שלב 2/3 (SApHiAre) לטיפול ב-wAIHA זמין בכתובת clinicaltrials.gov: NCT05786573.

אודות Zenas BioPharma

Zenas BioPharma היא חברת ביו-פרמצבטיקה גלובלית בשלב הקליני, המחויבת להפוך למובילה בפיתוח ומסחור של טיפולים מכווני דלקות ואימונולוגיה (I&I) לחולים נזקקים ברחבי העולם. עם יכולות פיתוח קליני ופעילות גלובלית, Zenas מקדמת פורטפוליו של טיפולים אוטואימוניים בעלי פוטנציאל מובחן בתחומים של צורך רפואי גבוה שטרם קיבל מענה. צוות ההנהלה המנוסה של Zenas ורשת השותפים העסקיים מניעים מצוינות תפעולית כדי לספק טיפולים טיפולים פוטנציאליים משני מצב כדי לשפר את החיים של אנשים שמתמודדים עם מחלות אוטואימוניות ונדירות. למידע נוסף על Zenas BioPharma, בקרו באתר www.zenasbio.com ועקבו אחרינו ב-X ב-@ZenasBioPharma ובלינקדאין.

אודות SR One

SR One היא קרן הון סיכון טרנסאטלנטית בתחום הביוטכנולוגיה המשתפת פעולה עם יזמים ושותפי השקעה במאמץ לבנות חברות ביוטכנולוגיה מובחרות. המשימה של החברה היא לתרגם טכנולוגיות חדשניות ותגליות מדעיות לתרופות הדור הבא עם פוטנציאל להועיל לחולים עם צרכים רפואיים משמעותיים שלא נענו. הנהלת SR One עבדה יחד כדי לבנות ולהשקיע בחברות ביוטכנולוגיה במשך יותר מעשור. בשיתוף פעולה עם צוות ההשקעות, שותפי ההון סיכון של SR One מביאים ניסיון תפעולי עמוק כדי לסייע ביוזמות ליצירת חברות ולתמוך בחברות פורטפוליו עם אסטרטגיות מימון ותאגידים. ל-SR One משרדים ברדווד סיטי, קליפורניה, פילדלפיה, פנסילבניה, בארה"ב ובלונדון בבריטניה. למידע נוסף, אנא בקרו באתר www.srone.com.

אודות NEA

New Enterprise Associates (NEA) היא קרן הון סיכון גלובלית המתמקדת בסיוע ליזמים לבנות עסקים טרנספורמטיביים על פני מספר שלבים, מגזרים וגיאוגרפיות. NEA, שנוסדה בשנת 1977, מנהלת נכסים בשווי של למעלה מ-25 מיליארד דולר נכון ל-31 בדצמבר 2023, ומשקיעה בחברות טכנולוגיה ובריאות בכל שלבי מחזור החיים של החברה, משלב סבב הגיוס הכספי הראשוני ועד ההנפקה. רקורד ההשקעות הארוך של החברה כולל יותר מ-270 הנפקות של חברות פורטפוליו ויותר מ-450 מיזוגים ורכישות. למידע נוסף, אנא בקרו באתר www.nea.com.

אודות Norwest Venture Partners

Norwest Venture Partners היא חברת השקעות הון סיכון וצמיחה גלובלית המנהלת הון של יותר מ-15.5 מיליארד דולר. מאז הקמתה, נורווסט השקיעה ביותר מ-700 חברות וכיום היא משתפת פעולה עם יותר מ-230 חברות בפורטפוליו ההון סיכון והצמיחה שלה. החברה משקיעה בעסקים בשלבים מוקדמים עד מאוחרים במגזרי מפתח עם דגש על ארגונים, צרכנים ובריאות. הצוות של Norwest מציע רשת עמוקה של קשרים, ניסיון תפעולי נרחב ומגוון רחב של שירותים בעלי השפעה כדי לעזור למנכ"לים ולמייסדים להרחיב את עסקיהם. לנורווסט משרדים במנלו פארק ובסן פרנסיסקו, קליפורניה; מומבאי, הודו; ותל אביב, ישראל. למידע נוסף, אנא בקרו באתר www.nvp.com.

אודות Delos Capital

דלוס קפיטל Delos Capitalהיא חברת השקעות במדעי החיים שמשתפת פעולה עם צוותים יוצאי דופן המחפשים תרופות פורצות דרך המשפרות באופן משמעותי את חייהם של מטופלים. אנו צוות שיתופי וגלובלי של משקיעי ביוטק מנוסים, בוני חברות, מפעילים ואנליסטים בתעשייה, ואנו שואפים לשרת את החברות בהן אנו משקיעים על ידי הבאת הון ומומחיות ביוטכנולוגית מהותית. תכננו, בנינו, מימנו ותמכנו הן בפלטפורמות חדשניות והן בתרופות מאושרות המחזקות את חייהם של מאות מיליוני אנשים ברחבי העולם. הצוות הגלובלי שלנו פרוס על פני משרדים בקיימברידג', מסצ'וסטס ובמזרח אסיה, ומאפשר לנו לשלב חוויות עמוקות הפועלות במוקד מיזם הביוטק העולמי עם תובנות קנייניות לגבי חידושים מאשכולות ביוטק מתפתחים. Delos Capitalמנהלת כיום שלוש קרנות, עם כ-600 מיליון דולר בסך ההון המנוהל. למידע נוסף, אנא בקרו באתר www.deloscapital.com.

ליצירת קשר - משקיעים וקשרי מדיה:

Argot Partners
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
חדשנות כדי להשפיע: Dentsu חושפת מיתוג גלובלי חדש המתבסס על מורשת של 120 שנה
Dentsu, עם הפנים אל הלקוחות, הודיעה על השקת המיתוג הגלובלי החדש שלה, "חדשנות כדי להשפיע" (Innovating to Impact) שמהווה ציון דרך משמעותי בהיסטוריה בת ה-120 שנים פלוס של החברה. מיתוג השיווק והחדירה לשוק החדש עוטף את המחויבות של Dentsu להניע צמיחה באמצעות חדשנות, תוך מינוף כלל החוזקות היצירתיות ממירות השוק - יצירתיות, מדיה, נתונים וטכנולוגיה.

Tealium חושפת אינטגרציה של CDP עם ה-API של Snowpipe Streaming מבית Snowflake
אינטגרציה זו משלבת את העוצמות של Snowflake Data Cloud ו-Tealium CDP כדי להאיץ את חוויית הלקוח לאורך כל המסע שלו

הודעה על הצעת הסדר ותוכנית הקצאה הכוללת רוכשי מניות רגילות של Perrigo מ-21 באפריל 2015 עד 2 במאי 2017 ובעלי מניות רגילות של Perrigo מיום 12 בנובמבר 2015
הודעה מסכמת על (I) הסדר מוצע ותכנית הקצאה; (2) דיון בפשרה; ו- (3) בקשה לשכר טרחת עורך דין והוצאות התדיינות משפטית

איתיחאד מודיעה על תוצאותיה הכספיות לשנת 2023 כולה
שנת טרנספורמציה - ערוכה היטב לצמיחה עתידית

תרו תפרסם את תוצאות השנה המלאה ב-20 במאי 2024
‎ Taro Pharmaceutical Industries Ltd. תרו תעשיות פרמצבטיות (NYSE:TARO) הודיעה היום שהיא מתכננת לפרסם את התוצאות הפיננסיות השנתיות שלה לשנה שהסתיימה ב-31 במרץ 2024, בתום סגירת השוק ביום שני, 20 במאי 2024.

אנדרסן גלובל משיקה פירמת חברים בבלגיה
אנדרסן גלובל Andersen Global משיקה את Andersen בבלגיה עם הפיכתה של Seeds of Law, חברה שמשתפת איתה פעולה משנת 2022, לחברה הראשונה במדינה שמאמצת את מותג Andersen.

ACT Abu Dhabi פתוח כעת לעסקים
Arabian Chemical Terminals LLC באבו דאבי (ACTAD) גאה להכריז על תחילת הפעילות בטרמינל אחסון מיכלי הכימיקליים החדש בנמל ח'ליפה, אבו דאבי, איחוד האמירויות הערביות. הטרמינל הוא חוות מיכלי כימיקלים מסחרית ראשונה מסוגה באמירויות.

Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה הנבחרת עבור Workplace from Meta
Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה המועדפת היחידה של Meta עבור לקוחותיה לאורך תהליך הפסקת השירות Workplace from Meta.

MidOcean Energy של EIG ממנה את ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברה שממוקדת בגז טבעי נוזלי (LNG), שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על מינוי של ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי (CFO).

שפתונים ורודים ואגודלים ירוקים: .Mary Kay Inc חוגגת 60 שנה של יופי בר-קיימא באירוע מיוחד של נטיעת עץ בלואיסוויל
מרי קיי .Mary Kay Inc, חברה מובילה בתחום הקיימות הגלובלית, מחזקת את השורשים שלה בלואיסוויל. ב-10 במאי הצטרפה החברה ל-Arbor Day Foundation ול-Keep Lewisville Beautiful כמארחת של אירוע נטיעה ב-Railroad Park לציון יום "אימא טבע" ויום האם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI