דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים RunPod מגייסת 20 מיליון דולר בסבב גיוס Seed שהובל במשותף על ידי Intel Capital ו- Dell Technologies Capital
RunPod מגייסת 20 מיליון דולר בסבב גיוס Seed שהובל במשותף על ידי Intel Capital ו- Dell Technologies Capital
חיים נוי 09/05/24 |  צפיות: 142

RunPod מגייסת 20 מיליון דולר בסבב גיוס Seed שהובל במשותף על ידי Intel Capital ו- Dell Technologies Capital

RunPod, ספקית הענן הראשונה עבור יישומי AI, מושכת מפתחים מתעשיות שונות ומאיצה את צמיחת הפלטפורמה

מאונט לורל, ניו ג'רזי, 9 במאי 2024, (BUSINESS WIRE):

RunPod, נקודת השיגור שמעצימה את המפתחים לפרוס יישומי בינה מלאכותית בהתאמה מלאה, הכריזה היום כי גייסה 20 מיליון דולר בסבב גיוס Seed, שהובל במשותף על ידי Intel Capital ו-Dell Technologies Capital, בהשתתפות ז'וליאן שומונד, נאט פרידמן ואדם לואיס. בד בבד עם המימון, מארק רוסטיק, סמנכ"ל ומנהל בכיר ב-Intel Capital, צפוי להצטרף למועצת המנהלים של RunPod.

RunPod הוא שירות מחשוב בענן מבוסס GPU בביזור גלובלי, שמיועד לצורכי הדרכה, פריסה ומדרגיות של מודלים של בינה מלאכותית. באמצעות שני מוצרי הליבה של RunPod - GPU Cloud ו-Serverless, המפתחים יכולים ליצור מופע GPU במספר לחיצות וכך ליצור נקודות קצה בעלות יכולת מדרגיות אוטומטית של API, למטרות הסקה של מדרגיות עבור מודלים של בינה מלאכותית שנמצאים בשלב הייצור.

"היכולת ליצור ולפרוס יישומי AI בקנה מידה רחב תהיה בעלת חשיבות עליונה להטמעה ולשימוש בהם", אומר אמג'ד מסאד, משקיע ב-RunPod. "הצוות של RunPod נתן עדיפות ברורה לחוויית המשתמש, לצורך יצירת פתרון אלגנטי שמאפשר פיתוח מהיר של יישומים או אינטגרציות מותאמים אישית של בינה מלאכותית, ובה בעת מכשיר את הקרקע למימוש ההבטחה הגלומה בבינה המלאכותית על ידי הארגונים השונים".

RunPod מאפשרת למפתחים להריץ בצורה חלקה כל עומס עבודה של GPU, כדי שיוכלו להתמקד פחות בפעילות של למידת מכונה ויותר בבניית היישומים שלהם. ליכולות אלה יתרונות מוכחים מבחינת המפתחים והם הובילו להתרחבות המהירה של RunPod, שנהנית מצמיחת הכנסה בשיעור של פי 10 שנה אחר שנה.

"RunPod החלה כמגרש משחקים למפתחים ולמחדשים, מקום שאליו הגיעו כדי לבצע מחקרים, לפתח ולכוונן את הפרויקטים שלהם. כיום, היא מתגאה בקהילה של יותר מ-100 אלף מפתחים", אומר ז'ן לו, מייסד שותף ומנכ"ל RunPod. "צמחנו מהר כל כך משום ש-RunPod השיגה את האיזון המושלם בין מתן חופש למפתחים, שמאפשר להם להשיק את כל מה שעולה על רוחם, תוך שהיא מחזיקה בתשתית ובכלים הדרושים כדי לסייע בתהליכי ההתאמה האישית, הפיתוח והפריסה של מוצרים מבודלים".

הופעתם של עומסי עבודה ספציפיים לבינה מלאכותית הובילה לדרישות מחשוביות מוגברות. פלטפורמות תשתית הענן המוכנות לשימוש שהיו הפתרון המובן מאליו כבר אינן חסכוניות או מהירות מספיק, במידה שתאפשר ליצור מוצרים מותאמים אישית ומבודלים. במקרה של RunPod, המפתחים יכולים לפתח, להכשיר, להרחיב ולהשיק בצורה מהימנה ופשוטה יישומי full-stack של בינה מלאכותית או אינטגרציות שלהם בענן, בקנה מידה גלובלי.

"RunPod מגדילה במהירות את בסיס הלקוחות שלה ואת הכנסותיה, על ידי כך שהיא מספקת פלטפורמה רחבה, מהירה וקלה לשימוש, שנותנת מענה לצורכי המפתחים והיישומים מבוססי המודלים שלהם", אומר מארק רוסטיק, סמנכ"ל ומנהל בכיר ב-Intel Capital. "עקבתי אחרי ההתפתחות של RunPod מחברת הזנק קטנה, שהציעה למפתחים פרטניים אקוסיסטם להשקת המחקר והפיתוח שלהם, למוצר serverless שמאפשר ללקוחות ארגוניים להרחיב את המוצרים והפתרונות המותאמים שלהם ברמה גבוהה".

הצמיחה המהירה וההטמעה בקרב המפתחים יצרו את הצורך להרחיב את הצוות בשיעור של כמעט פי 10 במהלך השנה האחרונה, כשהחברה מיצבה את עצמה כחלוצה שמובילה את שינוי ה-GPU המונע באמצעות בינה מלאכותית. הפלטפורמה השיקה לאחרונה את היכולת לפרוס מופעי מחשוב מבוססי CPU, אבן דרך אדירה בתהליך היצירה של פתרון ענן הוליסטי. גיוס Seed זה יאפשר ל-RunPod להעצים את חיי היום-יום של המפתחים, ליצור שותפויות ושילובים חדשים עבור חוויית משתמש חלקה ולספק ללקוחות חדשים ומלהיבים את הבסיס המושלם לפיתוח מודלים מותאמים אישית של בינה מלאכותית.

"ככל שהארגון פורס יותר ויותר יישומי AI לשלב הייצור, המפתח להצלחתם טמון בגישה לתשתית מהירה, אמינה ומדרגית. זה מה שז'ן, פרדיפ והצוות בנו באמצעות פלטפורמת RunPod", אומרת רדיקה מאליק, שותפה ב-Dell Technologies Capital. "הם מחויבים לשמירה על חוויית המפתחים במוקד כל הפעילות שלהם. זה הוביל לתחושה חיובית אדירה בקרב הקהילה ולצמיחה מרשימה ועקבית של קהל המשתמשים".

אודותRunPod

RunPod היא פלטפורמת ענן מבוססת GPU בביזור גלובלי, אשר מעצימה מפתחים לפרוס יישומי full-stack של בינה מלאכותית בהתאמה אישית – בצורה פשוטה, גלובלית ובקנה מידה גדול. באמצעות מוצרי המפתח של RunPod, מופעי GPU ו-Serverless GPUs, המפתחים יכולים לפתח, להכשיר ולהרחיב את יישומי הבינה המלאכותית בענן אחד בתוך שניות. RunPod מחויבת להפיכת מחשוב הענן לנגיש ובר השגה מבלי להתפשר על תכונות, שמישות או חוויה. היא שואפת להעצים אנשים וארגונים באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ולאפשר להם למצות את הפוטנציאל הגלום בבינה המלאכותית ובמחשוב הענן. למידע נוסף אודות RunPod, בקרו בכתובת https://www.runpod.io/

אנשי קשר/למידע נוסף

עיתונות
Chris Love
[email protected]

מקור: RunPod

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
ריסקיפייד רושמת שיא רבעוני של תזרימי מזומנים חופשיים; מועצת המנהלים מאשרת 75 מיליון דולר נוספים עבור תוכנית לרכישה חוזרת של מניות
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה על התוצאות הפיננסיות עבור שלושת החודשים אשר הסתיימו ב-31 במרץ 2024.

פתרון ה-Total IP של של מצלמת MIPI מבית ARASAN עם CSI ו- PHY-C משיג הסמכה לתקן ISO26262
Arasan מכריזה על תקן ההסמכה הפונקציונאלי ISO26262של פתרון הTotal IP- של מצלמת MIPI שלה כשילוב משולב של ה- MIPI CSI-2 Tx/Rx ו- C-PHY IP

חדשנות כדי להשפיע: Dentsu חושפת מיתוג גלובלי חדש המתבסס על מורשת של 120 שנה
Dentsu, עם הפנים אל הלקוחות, הודיעה על השקת המיתוג הגלובלי החדש שלה, "חדשנות כדי להשפיע" (Innovating to Impact) שמהווה ציון דרך משמעותי בהיסטוריה בת ה-120 שנים פלוס של החברה. מיתוג השיווק והחדירה לשוק החדש עוטף את המחויבות של Dentsu להניע צמיחה באמצעות חדשנות, תוך מינוף כלל החוזקות היצירתיות ממירות השוק - יצירתיות, מדיה, נתונים וטכנולוגיה.

Tealium חושפת אינטגרציה של CDP עם ה-API של Snowpipe Streaming מבית Snowflake
אינטגרציה זו משלבת את העוצמות של Snowflake Data Cloud ו-Tealium CDP כדי להאיץ את חוויית הלקוח לאורך כל המסע שלו

הודעה על הצעת הסדר ותוכנית הקצאה הכוללת רוכשי מניות רגילות של Perrigo מ-21 באפריל 2015 עד 2 במאי 2017 ובעלי מניות רגילות של Perrigo מיום 12 בנובמבר 2015
הודעה מסכמת על (I) הסדר מוצע ותכנית הקצאה; (2) דיון בפשרה; ו- (3) בקשה לשכר טרחת עורך דין והוצאות התדיינות משפטית

איתיחאד מודיעה על תוצאותיה הכספיות לשנת 2023 כולה
שנת טרנספורמציה - ערוכה היטב לצמיחה עתידית

תרו תפרסם את תוצאות השנה המלאה ב-20 במאי 2024
‎ Taro Pharmaceutical Industries Ltd. תרו תעשיות פרמצבטיות (NYSE:TARO) הודיעה היום שהיא מתכננת לפרסם את התוצאות הפיננסיות השנתיות שלה לשנה שהסתיימה ב-31 במרץ 2024, בתום סגירת השוק ביום שני, 20 במאי 2024.

אנדרסן גלובל משיקה פירמת חברים בבלגיה
אנדרסן גלובל Andersen Global משיקה את Andersen בבלגיה עם הפיכתה של Seeds of Law, חברה שמשתפת איתה פעולה משנת 2022, לחברה הראשונה במדינה שמאמצת את מותג Andersen.

ACT Abu Dhabi פתוח כעת לעסקים
Arabian Chemical Terminals LLC באבו דאבי (ACTAD) גאה להכריז על תחילת הפעילות בטרמינל אחסון מיכלי הכימיקליים החדש בנמל ח'ליפה, אבו דאבי, איחוד האמירויות הערביות. הטרמינל הוא חוות מיכלי כימיקלים מסחרית ראשונה מסוגה באמירויות.

Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה הנבחרת עבור Workplace from Meta
Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה המועדפת היחידה של Meta עבור לקוחותיה לאורך תהליך הפסקת השירות Workplace from Meta.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI