דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים בית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל: מהפך מוביל במגזר הבריאות בערב הסעודית
בית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל: מהפך מוביל במגזר הבריאות בערב הסעודית
חיים נוי 09/05/24 |  צפיות: 180

בית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל: מהפך מוביל במגזר הבריאות בערב הסעודית

ריאד, ערב הסעודית, 9 במאי 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

אוניברסיטת הרווארד -- שמונה שנים לתוך חזון 2030, ערב הסעודית עשתה צעדים משמעותיים עם חידושים דיגיטליים וגישה משופרת לטיפול איכותי. השקעות אסטרטגיות בתשתיות, טכנולוגיה וכישרונות הובילו להתקדמות שחוללה מהפכה במתן טיפול למטופלים והעלתה את הסטנדרטים של שירותי הבריאות המקומיים. מאמצים אלה העלו באופן משמעותי את תוחלת החיים הממוצעת, הפחיתו את שיעורי התמותה ושיפרו את הרווחה הכללית ברחבי הממלכה.

במרכז להישגים אלה,- King Faisal Specialist Hospital & Research Centre בית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל (KFSH&RC), הידוע בטיפול ובטיפולים המיוחדים שלו בתחומים קריטיים כגון אונקולוגיה, קרדיולוגיה, השתלות איברים וגנטיקה, מיצב את עצמו כמוביל בטיפול מיוחד בחולים, תוך שהוא לוקח את האחריות לעבר עתיד בהיר ובריא יותר עבור הממלכה. באמצעות מחויבותו ליוזמות בריאות דיגיטלית חלוציות, תוכניות הדרכה מקיפות ומאמצי מחקר חדשניים, בית החולים ומרכז המחקר מחדש את הנוף המקומי וקובע סטנדרטים חדשים של יעילות ונגישות.

בעידן המוגדר על ידי התקדמות טכנולוגית, ועם הדחיפה של הממלכה לעבר דיגיטליזציה, KFSH&RC עומד בחזית שילוב הבריאות הדיגיטלית בקרב עמיתיו המקומיים, תוך מינוף שירותי טלרפואה חדשניים, התייעצויות וירטואליות וכלים מבוססי בינה מלאכותית כגון מערכת הבינה המלאכותית ANFAL המשנה את תוצאות המטופלים באמצעות תובנות חיזוי וטיפול מותאם אישית, ומבטיחה את התוצאות הטובות ביותר לשביעות רצון המטופלים.

יוזמות הבריאות הדיגיטלית של KFSH&RC מתרחבות לטיפול באיומי בריאות רחבים יותר באמצעות טכנולוגיות כגון ריצוף גנומי שלם (WGS) וטיפול קרינתי מתקדם. בית החולים היה גם חלוץ בתחום השתלות האיברים על ידי ביצוע השתלת הכבד הרובוטית המלאה הראשונה בעולם והציג לאזור חידושים כמו המסתם הריאתי הטרנס-צנתר הרמוני (TPV), המשפר את התאוששות המטופלים ואת חוויותיהם. טכנולוגיות אלה מאפשרות תוכניות טיפול מותאמות אישית ומשפרות את הדיוק והמהירות של האבחון הרפואי, ותורמות באופן משמעותי להעלאת תקני הטיפול במטופלים ולתשתית בריאות בת קיימא ועמידה בהתאם למטרות תוכנית השינוי במגזר הבריאות.

KFSH&RC ממשיך לדחוף את גבולות המחקר הרפואי המתמודד עם אתגרי בריאות דחופים ולתרום לנוף בריאות הציבור של ערב הסעודית, עם תגליות כמו הגן PfAP2-MRP החיוני לטיפול במלריה ולזיהוי זן החיידקים החדש של ריאדהנסיס. תגליות אלה לא רק שיפרו את דיוק האבחון, אלא גם אפשרו התערבויות מוקדמות, והבטיחו תמיכה יעילה בזמן ובחולים, בהתאם ליעדים הלאומיים להפחתת שכיחות מחלות כרוניות.

מאמצים מקיפים אלה נתמכים על ידי היוזמות החינוכיות החזקות של KFSH &RC, המכינות את הדור הבא של אנשי מקצוע רפואיים באמצעות תוכניות הכשרה ושיתופי פעולה בינלאומיים.

הוכר על ידי 'Brand Finance' בשנת 2024 כמותג הבריאות היוקרתי ביותר בערב הסעודית ובמזרח התיכון זו השנה השנייה ברציפות, במקום ה-9 בערב הסעודית וה-28 במזרח התיכון. בנוסף, KFSH&RC בולט כבית החולים היחיד בעולם שדורג בין עשרת המותגים היוקרתיים ביותר במדינה.

אודות בית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל (KFSH&RC):

בית החולים ומרכז המחקר ע"ש המלך פייסל (KFSH&RC) הוא מוסד בריאות מוביל במזרח התיכון, שנועד להיות הבחירה האופטימלית עבור כל מטופל המבקש טיפול רפואי מיוחד. לבית החולים היסטוריה עשירה בטיפול בסרטן, מחלות לב וכלי דם, השתלות איברים, מדעי המוח וגנטיקה.

בשנת 2024, "Brand Finance" דירג את בית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל כמרכז הרפואי האקדמי המוביל במזרח התיכון ובאפריקה, ובין 20 המובילים בעולם זו השנה השנייה ברציפות. בנוסף, בשנת 2024 הוא הוכר כאחד מספקי שירותי הבריאות המובילים בעולם על ידי מגזין ניוזוויק.

כחלק מחזון 2030 הסעודי, הוצא צו מלכותי ב-21 בדצמבר 2021, להפוך את בית החולים לגוף עצמאי, ללא מטרות רווח, בבעלות ממשלתית, ולסלול את הדרך לתוכנית טרנספורמציה מקיפה שמטרתה להשיג מנהיגות עולמית בתחום הבריאות באמצעות מצוינות וחדשנות.

למידע נוסף

למידע נוסף, אנא צרו קשר עם:

Mr. Essam Al-Zahrani, Media Affairs Head, 0555254429

Mr. Abdullah Al-Aown, Media Coordination Officer, 0556294232

תמונת יח"צ הנלווית להודעה זו זמינה בכתובת

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/003e76ab-3d93-42d4-9edf-5e652a14c559

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
ריסקיפייד רושמת שיא רבעוני של תזרימי מזומנים חופשיים; מועצת המנהלים מאשרת 75 מיליון דולר נוספים עבור תוכנית לרכישה חוזרת של מניות
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה על התוצאות הפיננסיות עבור שלושת החודשים אשר הסתיימו ב-31 במרץ 2024.

פתרון ה-Total IP של של מצלמת MIPI מבית ARASAN עם CSI ו- PHY-C משיג הסמכה לתקן ISO26262
Arasan מכריזה על תקן ההסמכה הפונקציונאלי ISO26262של פתרון הTotal IP- של מצלמת MIPI שלה כשילוב משולב של ה- MIPI CSI-2 Tx/Rx ו- C-PHY IP

חדשנות כדי להשפיע: Dentsu חושפת מיתוג גלובלי חדש המתבסס על מורשת של 120 שנה
Dentsu, עם הפנים אל הלקוחות, הודיעה על השקת המיתוג הגלובלי החדש שלה, "חדשנות כדי להשפיע" (Innovating to Impact) שמהווה ציון דרך משמעותי בהיסטוריה בת ה-120 שנים פלוס של החברה. מיתוג השיווק והחדירה לשוק החדש עוטף את המחויבות של Dentsu להניע צמיחה באמצעות חדשנות, תוך מינוף כלל החוזקות היצירתיות ממירות השוק - יצירתיות, מדיה, נתונים וטכנולוגיה.

Tealium חושפת אינטגרציה של CDP עם ה-API של Snowpipe Streaming מבית Snowflake
אינטגרציה זו משלבת את העוצמות של Snowflake Data Cloud ו-Tealium CDP כדי להאיץ את חוויית הלקוח לאורך כל המסע שלו

הודעה על הצעת הסדר ותוכנית הקצאה הכוללת רוכשי מניות רגילות של Perrigo מ-21 באפריל 2015 עד 2 במאי 2017 ובעלי מניות רגילות של Perrigo מיום 12 בנובמבר 2015
הודעה מסכמת על (I) הסדר מוצע ותכנית הקצאה; (2) דיון בפשרה; ו- (3) בקשה לשכר טרחת עורך דין והוצאות התדיינות משפטית

איתיחאד מודיעה על תוצאותיה הכספיות לשנת 2023 כולה
שנת טרנספורמציה - ערוכה היטב לצמיחה עתידית

תרו תפרסם את תוצאות השנה המלאה ב-20 במאי 2024
‎ Taro Pharmaceutical Industries Ltd. תרו תעשיות פרמצבטיות (NYSE:TARO) הודיעה היום שהיא מתכננת לפרסם את התוצאות הפיננסיות השנתיות שלה לשנה שהסתיימה ב-31 במרץ 2024, בתום סגירת השוק ביום שני, 20 במאי 2024.

אנדרסן גלובל משיקה פירמת חברים בבלגיה
אנדרסן גלובל Andersen Global משיקה את Andersen בבלגיה עם הפיכתה של Seeds of Law, חברה שמשתפת איתה פעולה משנת 2022, לחברה הראשונה במדינה שמאמצת את מותג Andersen.

ACT Abu Dhabi פתוח כעת לעסקים
Arabian Chemical Terminals LLC באבו דאבי (ACTAD) גאה להכריז על תחילת הפעילות בטרמינל אחסון מיכלי הכימיקליים החדש בנמל ח'ליפה, אבו דאבי, איחוד האמירויות הערביות. הטרמינל הוא חוות מיכלי כימיקלים מסחרית ראשונה מסוגה באמירויות.

Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה הנבחרת עבור Workplace from Meta
Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה המועדפת היחידה של Meta עבור לקוחותיה לאורך תהליך הפסקת השירות Workplace from Meta.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI