דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים אימפולס דיינמיקס עוברת 10,000 מטופלים הזוכים לטיפול CCM® לאי ספיקת לב
אימפולס דיינמיקס עוברת 10,000 מטופלים הזוכים לטיפול CCM® לאי ספיקת לב
חיים נוי 13/05/24 |  צפיות: 248

אימפולס דיינמיקס עוברת 10,000 מטופלים הזוכים לטיפול CCM®לאי ספיקת לב

ציון דרך המדגיש ניהול סימפטומים טרנספורמטיבי עבור חולים הלוקים באי ספיקת לב

מרלטון, ניו ג'רזי, 13 במאי 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

Impulse Dynamics, חברת מכשור רפואי גלובלית המוקדשת לשיפור חייהם של אנשים עם אי ספיקת לב (HF), הודיעה היום כי הגיעה לציון דרך עולמית כאשר עברה את 10,000 החולים שקיבלו את מערכת Optimizer® לטיפול ב- HF בינוני. ציון דרך זה מדגיש את התועלת והחשיבות של הטיפול בסיוע לחולים לחיות חיים מלאים עם HF.

"שמתי לב לשינויים חיוביים מאז ההליך, כמו חוסר תחושה של קור או חוסר תחושה, יכולתי ללכת כל יום ובכל מקום, עשיתי את המטלות הרגילות שלי ואת הקניות, ושיתפתי פעילויות כמו שחייה עם הבת שלי", אמרה טרייסי, שקיבלה את מכשיר CCM®שלה בשנת 2023. "אני כבר לא מתנשף בשביל אוויר", אמר ג'ו, חולה נוסף שקיבל את מכשיר ה-CCM שלו ב-2022. "נולדתי מחדש - אדם חדש לגמרי - כבר לא נכה. החיים שלי השתנו כל כך שאנחנו שוקלים לצאת לטיול. ואשתי באקסטזה כי לי יש את החיים שלי בחזרה, ויש לנו את חיינו שוב".

"יש לנו מוטיבציה עמוקה מהמטופלים שנהנים מטיפול CCM. ההתקדמות שלהם מעוררת בנו השראה לשפר ללא הרף את הטכנולוגיה שלנו, במטרה לשפר את חייהם של אלה הסובלים מאי ספיקת לב", אמר דיוויד פרוצ'י, מנהל הטכנולוגיה הראשי של Impulse Dynamics, שעבד על פיתוח טיפול CCM מאז הקמתו.

לדיוויד הייתה הזדמנות לפגוש את אחת המטופלות הללו, רייניטה, שהושתלה השנה במכשיר Optimizer. רייניטה ראתה שיפור מיידי לאחר שהחלה בטיפול CCM ונתנה את ההערות הבאות על החוויה: "אני מרגישה כמו אדם שונה. אני יכול לעשות דברים שלא עשיתי שנים. אני משתתפת בטקס סיום הקולג' של נכדתי!"

CCM זמין ב-44 מדינות, והטכנולוגיה המשיכה להתקדם, בהתבסס על הצרכים של מטופלים ורופאים. הדור האחרון של טכנולוגיית CCM הקניינית הוא Optimizer Smart Mini, המציע סוללה נטענת עם חיי סוללה של 20 שנה וגודל קטן יותר שנועד להפוך את הליך ההשתלה למהיר וקל יותר עבור מטופלים ורופאים.

"אנו מחויבים לחדשנות מתמשכת בטיפול חשוב זה, שיש לו צורך קליני כה ברור ברחבי העולם", אמר ג'ייסון ספיס, מנכ"ל Impulse Dynamics. "אנו גם מתקרבים להשפעה משמעותית על שוק דפיברילטור הלב המושתל (ICD) עם הרשמה מוצלחת לניסוי הקליני INTEGRA-D שלנו במערכת CCM-D® HF, שהיא הטכנולוגיה הראשונה מסוגה, המשלבת את היתרונות מצילי החיים של ICD עם הקלה בתסמיני HF באמצעות טיפול CCM במכשיר אחד".

הצהרות המטופלים בהודעה לעיתונות זו מייצגות את העדויות של התוצאות האישיות שלהם וייתכן שאינן אופייניות לכל המטופלים.

על האופטימיזציה וטיפולCCM

מערכת Optimizer Smart Mini מספקת טיפול CCM - הטכנולוגיה הקניינית של החברה - ללב, ומספקת אפשרות טיפול חשובה למיליוני חולים הסובלים מאי ספיקת לב. טיפול CCM נועד לשפר באופן משמעותי את התכווצות הלב, ומאפשר ליותר דם עשיר בחמצן להידחף החוצה דרך הגוף.[1] טיפול CCM מצביע על שיפור הליכה במסדרון של 6 דקות, איכות חיים ומצב תפקודי של חולי NYHA Class III HF שנשארים סימפטומטיים למרות טיפול רפואי מכוון הנחיה, אינם מסומנים עבור CRT, ויש להם מקטע פליטה של החדר השמאלי הנע בין 25 ל -45 אחוזים.

CCM הוא שם המותג של אפנון התכווצות הלב - הפולסים החשמליים הלא מעוררים המסופקים על ידי מכשיר האופטימיזציה המושתל לשיפור התכווצות הלב. טיפול CCM שולח פולסים חשמליים ייחודיים לתאי הלב במהלך תקופת הטיפול. בעשותו כן, CCM עוזר ללב להתכווץ בכוח רב יותר. Impulse Dynamics השלימה מחקרים קליניים רבים, כולל מספר ניסויים מבוקרים אקראיים, שתוצאותיהם הופיעו ביותר מ -100 מאמרים מכתבי עת רפואיים מובילים.

אודות Impulse Dynamics

Impulse Dynamics מחויבת לעזור לספקי שירותי רפואה לשפר את חייהם של אנשים עם אי ספיקת לב על ידי שינוי אופן הטיפול. החברה הייתה חלוצה בטיפול CCM הקנייני שלה, המשתמש בפלטפורמת Optimizer לשיפור איכות החיים של חולי אי ספיקת לב. טיפול CCM מועבר באמצעות מערכת Optimizer, הכוללת מחולל דופק IPG המושתל בהליך זעיר פולשני ומאושר לשימוש מסחרי בארה"ב וב-44 מדינות ברחבי העולם. יותר מ -10,000 חולים קיבלו את הטיפול כחלק מניסויים קליניים ושימוש בעולם האמיתי, שם הוא הוכח כבטוח ויעיל עבור חולי אי ספיקת לב עם תסמינים מתישים שאחרת היו להם מעט אפשרויות יעילות זמינות.

לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר www.ImpulseDynamics.com, או עקבו אחר החברה בלינקדאין, ב- X (לשעבר טוויטר) ובפייסבוק.

[1] כתב העת האירופי לאי ספיקת לב (2021) doi:10.1002/ejhf.2202

קובץ מצורף

David and Raynita

למידע נוסף:

Scott Way, Executive Vice President, General Counsel

Impulse Dynamics

856-434-7906

[email protected]

Rohan More, Global Vice President, Marketing

Impulse Dynamics

856-642-9933

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
ריסקיפייד תדווח ב-14 באוגוסט על התוצאות הכספיות לרבעון השני של 2024
Riskified Ltd. ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הונאות מסחר אלקטרוני ומודיעין סיכונים, הכריזה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון השני של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-14 באוגוסט 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

ExaGrid ו-StorIT מכריזות על שותפות אסטרטגית
השותפות החדשה מביאה עמה פתרון אחסון גיבוי מרובד לאזור מועצת שיתוף הפעולה של מדינות המפרץ (GCC)

NIQ פרסמה את דו"ח ההתקדמות לשנת 2023 בנושאי סביבה, חברה ופיקוח (ESG)
NielsenIQ ‏(NIQ), החברה המובילה בעולם למודיעין צרכני, פרסמה את דו"ח ההתקדמות השני שלה בנושאי סביבה, חברה ופיקוח (ESG)המפרט את עדיפויות ESG של החברה, את הדרך בה היא מיישמת עקרונות הכללה וקיימות במודל העסקה שלה ואת המחויבות שלה לאספקת מודיעין וחדשנות ללקוחותיה עם השפעה חיובית על הכלכלה, הקהילה והסביבה

אנדרסן גלובל מוסיפה יכולות שמאות בבולגריה
אנדרסן גלובל Andersen Global מחזקת את יכולות השמאות הגלובליות שלה בדמות שיתוף פעולה נוסף עם חברת Advance Valuations שבבולגריה.

ה-A2RL נוסקת לגבהים חדשים: משיקה אליפות מרוצי השקת מרוץ רחפנים אוטונומית עם פרסים המגיעים בסך הכול למיליון דולר
ליגת המרוצים האוטונומית של אבו דאבי (A2RL), שהופעת הבכורה שלה התקיימה באפריל במגרש המרוצים Yas Marina Circuit, הכריזה על האתגר הבא שלה, שייערך עם ליגת האלופים למזל"טים (DCL), ארגון מרוצי המזל"טים המקצועיים המוביל בעולם

Gravity הכריזה על ההשקה הרשמית של PIGROMANCE -משחק הרפתקה עמוס חידות, חמוד ואפל, ב-Steam
מפתחת המשחקים והמפיצה הגלובלית Gravity הודיעה על השחרור הרשמי של משחק ההרפתקה/חידות PIGROMANCE ב-Steam ב-25 ביולי.

Kolmar BNH מזרזת את הרחבת השוק האירופי עם HemoHIM G מונחה הטכנולוגיה שלה
Kolmar BNH (KRX: 200130), חברת פיתוח וייצור מקורית (ODM) קוראינית מובילה של מזון בריאות פונקציונלי, מאיצה את מאמצי התרחבותה לשווקים בדרום מזרח אסיה ואירופה עם HemoHIM G, מוצר שנועד לזירה הגלובלית.

Corpay Cross-Border היא הספקית הרשמית להמרות מט"ח של World Athletics
Corpay, Inc*, ‏(NYSE: CPAY) חברה מובילה בתחום התשלומים הארגוניים, שמחה להכריז כי עסק Cross-Border של Corpay חתם על הסכם עם World Athletics, גוף הפיקוח הבינלאומי בתחום האתלטיקה הקלה הכולל מסלולים ושטח, ריצת שטח, ריצה על כביש, הליכה תחרותית, טיפוס תחרותי על הרים ואולטרה מרתון והפך בזאת לספק המט"ח הרשמי (FX).

אנדרסן גלובל מרחיבה את טביעת הרגל בצ'כיה
אנדרסן גלובל Andersen Global מקדמת את כיסוי הערכת השווי שלה באירופה דרך הסכם שיתוף פעולה עם הפירמה להערכת שווי עסקים המבוססת בצ'כיה (PZK) Pražská Znalecká Kancelář.

קובעי המדיניות צריכים להכיר בטיפולי בריאות למניעה עצמית #SelfCareIsHealthcare בניסיון הקמפיין להתמודד עם אתגרי הבריאות העולמיים
* טיפול עצמי מתאר את תפקידם של אנשים במניעת מחלות, קידום ושמירה על בריאותם הנפשית והגופנית, והשתתפות פעילה בטיפול הרפואי שלהם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI