דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים בומברדייה חונכת טרקלין Aviator חדש בנסיכות מונקו
בומברדייה חונכת טרקלין Aviator חדש בנסיכות מונקו
חיים נוי 13/05/24 |  צפיות: 150

בומברדייה חונכת טרקלין Aviator חדש בנסיכות מונקו

טרקלין Aviator של בומברדייה נחנך רשמית על ידי הנסיך אלברט השני ממונקו ופייר בודואן, יו"ר מועצת המנהלים, בומברדייה. אליהם הצטרפו (משמאל לימין) עמנואל בורננד, סגן נשיא מכירות בינלאומיות, בומברדייה, הלן רוביטיי, אשתו של פייר בודואן, וד"ר דיאן ואשון, קונסולית כבוד כללית של מונקו במונטריאול ובאוטווה, נציגה קבועה ב- ICAO ונשיאת קרן הנסיך אלברט השני ממונקו (קנדה).

*טרקלין Aviator של בומברדייה נפתח רשמית על ידי הנסיך אלברט השני ממונקו

*הטרקלין החדש מספק חלל חדשני ביותר שבו המבקרים יכולים ללמוד על המטוסים בעלי הביצועים הטובים ביותר של בומברדייה, ההיסטוריה והחידושים, כולל מחקר פורץ דרך על דרכים בנות קיימא יותר לטוס

*ממוקם בלב מונקו, ברמת הנמל של מועדון היאכטות של מונקו, החלל החדש משלים את הנוכחות החזקה ממילא של החברה באירופה הכוללת שני מרכזי שירות וכמה מתקנים אחרים ברחבי היבשת

*טרקלין Aviator הוא המקום הראשון מסוג זה של חברת מטוסים כלשהי, עם חלל פנים בהתאמה אישית שעוצב על ידי אנדראה מוסקה

*אורחי חנוכת הטרקלין קיבלו הצצה ראשונה ל- Bombardier, הספר האולטימטיבי החדש של הוצאת אסולין המציג למעלה מ-80 שנות מורשת של חברה ומשפחה באמצעות ויזואליות מדהימה ותובנות בלעדיות

מונטריאול, 13 במאי 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

בומברדייה Bombardierפתחה בגאווה את טרקלין Aviatorהחדש של בומברדייה, הממוקם אסטרטגית במועדון היאכטות של מונקו. הנסיך אלברט השני ממונקו חנך רשמית את הטרקלין בחברת פייר בודואן, יו"ר מועצת המנהלים של בומברדייה וחברי הנהלה בכירים אחרים של בומברדייה. הטרקלין החדש יספק מרחב מדהים ויזואלית ומסביר פנים למבקרים ללמוד על המטוסים, המורשת והחידושים של בומברדייה. אורחי טרקלין אקסקלוסיבי זה יתארחו על ידי צוות המכירות האזורי של בומברדייה.

"אנו גאים מאוד לאשר מחדש את נוכחותנו באזור עם פתיחתו של טרקלין Aviator החדש והמרהיב של בומברדייה, החלל הראשון המותאם אישית מסוג זה על ידי יצרן מטוסים כלשהו. לכבוד הוא לנו להיות מעוגנים כל כך חזק בתוך מועדון היאכטות של מונקו, מוסד היסטורי ויוקרתי בלב נסיכות מונקו", אמר עמנואל בורננד, סגן נשיא למכירות בינלאומיות, בומברדייה. "טרקלין Aviator הוא מקום מפגש ייחודי. בזכות מיקומו, הוא מסמל את מפגש היבשה, הים והאוויר. והכי חשוב, זה מספק לנו מקום מסביר פנים להיפגש עם כל מי שרוצה לעצור כדי ללמוד על המחקר פורץ הדרך של בומברדייה בתחום הקיימות, על שמונה עשורים של חדשנות שהביאו לביצועים בלתי מתפשרים ושוברי שיאים של המטוסים שלנו, ועל המחקר הראשוני שלנו על דרכים בנות קיימא יותר לטוס".

טרקלין Aviator משלים את הנוכחות האיתנה ממילא של בומברדייה ברחבי העולם. באירופה, חברי צוות המכירות של בומברדייה ממוקמים אסטרטגית ברחבי היבשת כדי להיות זמינים ללקוחות בכל מקום שבו הם נמצאים. רשת רחבה של מתקני שירות כוללת שני מרכזי שירות, בלונדון – ביגין היל וברלין, וחמש תחנות תחזוקת קווים. אלה כוללים תחנות בשדה התעופה ניס, השני העמוס ביותר באירופה במונחים של תעופה עסקית, ובשדה התעופה לה בורז'ה בפריז.

עיצוב חדשני ומסביר פנים

טרקלין Aviator, שכבר משקף את זהות המותג החדשה של בומברדייה שנחשפה רק לפני מספר שבועות, הוא יצירת מופת עיצובית. הוא נהגה על ידי האדריכל הנודע מפריז אנדריאה מוסקה. בעבודה מתוך קנבס ריק, הוא הגה חלל מזמין שבמרכזו ערך הליבה של בומברדייה: חשיבותן של מערכות יחסים אותנטיות, אישיות ומשפחתיות.

מוסקה מצא דרכים גאוניות לשלב את החידושים וההישגים החשובים ביותר של בומברדייה בעיצוב, הן כסמלים והן כמעוררי שיחה. דלפק קבלת הפנים בצורת כנף מטוס מרמז על מורשת החדשנות של בומברדייה בעיצוב הכנפיים. זה מזכיר את הכנף ששימשה לראשונה במטוסי Learjet לפני שהפכה נפוצה בעיצוב מטוסים. זוהי גם מחווה ל-Smooth Flĕx Wing של בומברדייה, פלא הנדסי מאחורי הטיסה החלקה האגדית והביצועים הבלתי מתפשרים של מטוסי בומברדייה גלובל, שיכולים לתפקד בכל סוגי מזג האוויר והם הגדולים ביותר שנוחתים בשדות תעופה כמו סאאנן של גשטאט. תכונת ברק מדהימה המזכירה בליסק מאוורר מנוע תלויה מהתקרה, תזכורת לכך שבומברדייה הייתה הראשונה בתעופה העסקית שהשתמשה בסוג מנוע מתקדם זה.

פלטפורמת המחקר EcoJet של בומברדייה, שבאמצעותה החברה בוחנת שיפורים אווירודינמיים, הנעה ושיפורים אחרים בעלי פוטנציאל להפחית את פליטת גזי החממה של מטוס ב-50%, מוצגת גם היא באופן בולט. הוא משמש כסמל למסירות ארוכת השנים של בומברדייה ולמחויבות שלה למצוא דרכים מוחשיות להפחית את טביעת הרגל הסביבתית של התעופה.

צילומים מדהימים של מטוסי בומברדייה על ידי הצלם הצרפתי הנודע גיום פליסון מעטרים את הקירות ומרוממים עוד יותר את החלל. התמונות צולמו כחלק משיתוף הפעולה הנרחב שלו לאחרונה עם בומברדייה שהניב שלל תמונות מעוררות השראה שמוסיפות לזהות החזותית החדשה של החברה. זו הייתה הגיחה הראשונה לעולם התעופה עבור פליסון, אחד מצלמי הים והיאכטות הבולטים בעולם.

הספר החדש Assouline Ultimate חוגג את המורשת של בומברדייה

במהלך חנוכת טרקלין Aviator, האורחים גם יכלו לראות לראשונה את הספר החדש בומברדייה, של בית ההוצאה לאור עטור השבחים Assouline. הספר, מהדורת Assouline Ultimate, משרטט את ההיסטוריה של בומברדייה מראשיתה בוולקורט, קוויבק (קנדה), שם ייסד את החברה הממציא האגדי ג'וזף-ארמנד בומברדייה בשנות העשרים לאחר שהמציא את אופנוע השלג הראשון, ועד להתפתחותה הנוכחית כחברה המתמקדת אך ורק בתכנון, ייצור ושירות מטוסי המנהלים הטובים בעולם. את הספר המעמיק משלימים לורן בודואן, חתנו של ז'וזף-ארמנד בומברדייה, שניהל את החברה מ-1966 עד 2008, ונכדו פייר בודואן, יו"ר מועצת המנהלים הנוכחי של בומברדייה. הודות לצילומי ארכיון מרתקים וויזואליות חדשה של גיום פליסון, הקוראים יזכו לשבת ליד החלון אל ההיסטוריה והמורשת המרתקות של חברת מטוסי המנהלים הקנדית האגדית. הספר יוצע למכירה החל מיוני 2024.

אודות בומברדייה

בבומברדייה Bombardier (BBD-B.TO), אנו מתכננים, בונים, משנים ומתחזקים את המטוסים בעלי הביצועים הטובים ביותר בעולם עבור האנשים והעסקים, הממשלות והצבאות האנינים ביותר בעולם. זה אומר לא רק לחרוג מהסטנדרטים, אלא להבין את הלקוחות מספיק טוב כדי לצפות את הצרכים הלא מדוברים שלהם.

עבורם, אנו מחויבים לחלוץ את עתיד התעופה - לחדש כדי להפוך את הטיסה לאמינה, יעילה ובת קיימא יותר. ואנו נלהבים לספק אמינות וטיפול ללא תחרות, ולהעניק ללקוחותינו ביטחון רב יותר ואת החוויה המשופרת שהם ראויים לה ומצפים לה. כי אנשים שמעצבים את העולם תמיד יזדקקו לדרכים הפרודוקטיביות והאחראיות ביותר לנוע דרכו.

לקוחות בומברדייה מפעילים צי של כ-5,000 מטוסים, הנתמך על ידי רשת ענפה של חברי צוות של בומברדייה ברחבי העולם ו-10 מתקני שירות בשש מדינות. המטוסים המובילים של בומברדייה מיוצרים בגאווה במתקני תעופה, הרכבה והשלמה בקנדה, ארצות הברית ומקסיקו.

למידע נוסף

לקבלת חדשות ומידע תאגידי, כולל דו"ח סביבה, חברה וממשל של בומברדייה, כמו גם תוכניות החברה לכסות את כל פעילות הטיסות שלה עם תערובת דלק תעופה בר קיימא (SAF) באמצעות מערכת Book and Claim, בקרו בכתובת bombardier.com.

קבל מידע נוסף על המוצרים המובילים בתעשייה של בומברדייה ועל רשת שירות הלקוחות של bombardier.com. עקבו אחרינו ב-X (טוויטר) @Bombardier.

 

אנשי קשר במדיה
General media contact webform

Tinca Stokojnik Prouvost
+1-514-240-0356
[email protected]

Bombardier, Learjet, Global ו- Smooth Flĕx Wing הם סימנים מסחריים רשומים או לא רשומים של Bombardier Inc או של חברות הבת שלה.

תמונת יח"צ הנלווית להודעה זו זמינה בכתובת

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/c2d188cd-e45f-47b5-b5a6-d79680986ba9

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
ריסקיפייד תדווח ב-14 באוגוסט על התוצאות הכספיות לרבעון השני של 2024
Riskified Ltd. ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הונאות מסחר אלקטרוני ומודיעין סיכונים, הכריזה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון השני של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-14 באוגוסט 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

ExaGrid ו-StorIT מכריזות על שותפות אסטרטגית
השותפות החדשה מביאה עמה פתרון אחסון גיבוי מרובד לאזור מועצת שיתוף הפעולה של מדינות המפרץ (GCC)

NIQ פרסמה את דו"ח ההתקדמות לשנת 2023 בנושאי סביבה, חברה ופיקוח (ESG)
NielsenIQ ‏(NIQ), החברה המובילה בעולם למודיעין צרכני, פרסמה את דו"ח ההתקדמות השני שלה בנושאי סביבה, חברה ופיקוח (ESG)המפרט את עדיפויות ESG של החברה, את הדרך בה היא מיישמת עקרונות הכללה וקיימות במודל העסקה שלה ואת המחויבות שלה לאספקת מודיעין וחדשנות ללקוחותיה עם השפעה חיובית על הכלכלה, הקהילה והסביבה

אנדרסן גלובל מוסיפה יכולות שמאות בבולגריה
אנדרסן גלובל Andersen Global מחזקת את יכולות השמאות הגלובליות שלה בדמות שיתוף פעולה נוסף עם חברת Advance Valuations שבבולגריה.

ה-A2RL נוסקת לגבהים חדשים: משיקה אליפות מרוצי השקת מרוץ רחפנים אוטונומית עם פרסים המגיעים בסך הכול למיליון דולר
ליגת המרוצים האוטונומית של אבו דאבי (A2RL), שהופעת הבכורה שלה התקיימה באפריל במגרש המרוצים Yas Marina Circuit, הכריזה על האתגר הבא שלה, שייערך עם ליגת האלופים למזל"טים (DCL), ארגון מרוצי המזל"טים המקצועיים המוביל בעולם

Gravity הכריזה על ההשקה הרשמית של PIGROMANCE -משחק הרפתקה עמוס חידות, חמוד ואפל, ב-Steam
מפתחת המשחקים והמפיצה הגלובלית Gravity הודיעה על השחרור הרשמי של משחק ההרפתקה/חידות PIGROMANCE ב-Steam ב-25 ביולי.

Kolmar BNH מזרזת את הרחבת השוק האירופי עם HemoHIM G מונחה הטכנולוגיה שלה
Kolmar BNH (KRX: 200130), חברת פיתוח וייצור מקורית (ODM) קוראינית מובילה של מזון בריאות פונקציונלי, מאיצה את מאמצי התרחבותה לשווקים בדרום מזרח אסיה ואירופה עם HemoHIM G, מוצר שנועד לזירה הגלובלית.

Corpay Cross-Border היא הספקית הרשמית להמרות מט"ח של World Athletics
Corpay, Inc*, ‏(NYSE: CPAY) חברה מובילה בתחום התשלומים הארגוניים, שמחה להכריז כי עסק Cross-Border של Corpay חתם על הסכם עם World Athletics, גוף הפיקוח הבינלאומי בתחום האתלטיקה הקלה הכולל מסלולים ושטח, ריצת שטח, ריצה על כביש, הליכה תחרותית, טיפוס תחרותי על הרים ואולטרה מרתון והפך בזאת לספק המט"ח הרשמי (FX).

אנדרסן גלובל מרחיבה את טביעת הרגל בצ'כיה
אנדרסן גלובל Andersen Global מקדמת את כיסוי הערכת השווי שלה באירופה דרך הסכם שיתוף פעולה עם הפירמה להערכת שווי עסקים המבוססת בצ'כיה (PZK) Pražská Znalecká Kancelář.

קובעי המדיניות צריכים להכיר בטיפולי בריאות למניעה עצמית #SelfCareIsHealthcare בניסיון הקמפיין להתמודד עם אתגרי הבריאות העולמיים
* טיפול עצמי מתאר את תפקידם של אנשים במניעת מחלות, קידום ושמירה על בריאותם הנפשית והגופנית, והשתתפות פעילה בטיפול הרפואי שלהם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI