דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים בית החולים ומרכז המחקר ע"ש המלך פייסל מקדם בברכה את המשנה למנכ"ל החדש על רקע שינויים אסטרטגיים
בית החולים ומרכז המחקר ע"ש המלך פייסל מקדם בברכה את המשנה למנכ"ל החדש על רקע שינויים אסטרטגיים
חיים נוי 14/05/24 |  צפיות: 116

בית החולים ומרכז המחקר ע"ש המלך פייסל מקדם בברכה את המשנה למנכ"ל החדש על רקע שינויים אסטרטגיים

ריאד, ערב הסעודית, 14 במאי 2024 (GLOBE NEWSWIRE):

King Faisal Specialist Hospital and Research Centre בית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל (KFSH&RC) קיבל לאחרונה בברכה את ד"ר ביורן זואגה (Dr. Björn Zoéga ) כמשנה למנכ"ל, מינוי המדגיש את מחויבותו לקידום וטיפוח מצוינות בתחום הבריאות. ד"ר זואגה, הידוע בניסיונו הרב בניהול ומדיניות בריאות, מצטרף לצוות ייעודי בזמן שבית החולים ממשיך להניע יוזמות אסטרטגיות מרכזיות.

בית החולים ומרכז המחקר KFSH&RC, מוביל במחקר רפואי ושירותים קליניים, ממשיך למשוך מומחיות גלובלית כדי לחזק את חזונו למצוינות בתחום הבריאות. במעורבותו של ד"ר זואגה, בית החולים מקדם אסטרטגיית טרנספורמציה דיגיטלית שנועדה לשפר את היעילות התפעולית ולשפר את הטיפול בחולים. מומחיותו בטיפוח שיתופי פעולה בינלאומיים, כפי שמעיד תפקידו הקודם כנשיא ברית בתי החולים האוניברסיטאיים האירופיים (EUHA) ובאמצעות יוזמות כמו JOIN4ATMP שמטרתן לקדם גישה לטיפולים חדשניים, מיישרת עוד יותר את השירותים של KFSH &RC עם מגמות הבריאות העולמיות.

פרויקטים מרכזיים ב-KFSH&RC כוללים פריסת טכנולוגיות דיגיטליות מתקדמות לייעול תהליך הטיפול בחולה, אימוץ מודלים טיפוליים חדשניים ושדרוג מתקני המתקן. מאמצים אסטרטגיים אלה נועדו לשפר את הגישה לשירותים רפואיים ולהקל על תקשורת טובה יותר, המשקפים את המסירות של KFSH &RC לקביעת סטנדרטים חדשים בתחום הבריאות.

תרומותיו הקודמות של ד"ר זואגה בבית החולים האוניברסיטאי קרולינסקה, המדורג במקום השני הטוב ביותר באירופה והשביעי בעולם על ידי בתי החולים הטובים בעולם לשנת 2024 של ניוזוויק, שם טיפח תרבות של הדרכה מתמשכת ושיתוף פעולה בין אנשי מקצוע בתחום הבריאות, תואמות היטב את יעדי KFSH &RC. תפקידו בטיפוח תוכניות כמו EUCARE והקלה על חילופי אחיות טיפול נמרץ ברחבי אירופה במהלך משברים שיפר משמעותית את פיתוח הצוות ותמך במטרה של בית החולים הקודם שלו למשוך כישרונות מובילים - עיקרון המשתקף במסע השינוי של KFSH &RC. עם תרומתו של ד"ר זואגה למנהיגות, KFSH&RC ערוכה לקדם את תפקידה כשחקן מרכזי בעיצוב עתיד שירותי הבריאות בערב הסעודית.

אודות בית החולים ומרכז המחקר ע"ש המלך פייסל:

King Faisal Specialist Hospital and Research Centre בית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל עומד בין המובילים העולמיים במתן שירותי בריאות מיוחדים, הנעת חדשנות ומשמש כמרכז מחקר וחינוך רפואי מתקדם. באמצעות שותפויות אסטרטגיות עם מוסדות מקומיים, אזוריים ובינלאומיים בולטים, בית החולים מוקדש לקידום טכנולוגיות רפואיות והעלאת תקני הבריאות ברחבי העולם.

בית החולים הבטיח את מעמדו כמותג המוביל במגזר הבריאות ברחבי הממלכה והמזרח התיכון, וציין את שנתו השנייה ברציפות כמותג הבריאות היוקרתי ביותר. הוא מדורג במקום ה-9 בממלכה ובמקום ה-28 במזרח התיכון. בית החולים מבדיל את עצמו כבית החולים היחיד בעולם שפרץ לעשרת המותגים המובילים בארצו, כפי שהודגש בשני דו"חות של "Brand Finance" על 50 המותגים היוקרתיים ביותר בערב הסעודית ועל 150 המותגים היוקרתיים ביותר במזרח התיכון בשנת 2024.

בשל תוכניות השינוי וחזון 2030 של הממלכה, שהושק על ידי יורש העצר וראש הממשלה - כדי לחזק את מנהיגות הממלכה במגזר הבריאות העולמי, KFSH&RC התגלה כמרכז רפואי אקדמי מוביל במזרח התיכון ובאפריקה. הוא שמר על הדירוג ה-20 שלו בעולם זו השנה השנייה ברציפות ב-2024, לפי "Brand Finance". בנוסף, הוא דורג בין 250 בתי החולים המובילים בעולם בשנת 2024 על ידי המגזין האמריקני "ניוזוויק".

למידע נוסף אנא צרו קשר עם:

Mr. Essam AlZahrani, Acting Head of Media Affairs, 0555254429

Mr. Abdullah Alown, Media Coordination Officer, 0556294232

תמונת יח"צ הנלווית להודעה זו זמינה בכתובת

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/83d04605-9a75-41cb-8947-81c858209621

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
ריסקיפייד תדווח ב-14 באוגוסט על התוצאות הכספיות לרבעון השני של 2024
Riskified Ltd. ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הונאות מסחר אלקטרוני ומודיעין סיכונים, הכריזה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון השני של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-14 באוגוסט 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

ExaGrid ו-StorIT מכריזות על שותפות אסטרטגית
השותפות החדשה מביאה עמה פתרון אחסון גיבוי מרובד לאזור מועצת שיתוף הפעולה של מדינות המפרץ (GCC)

NIQ פרסמה את דו"ח ההתקדמות לשנת 2023 בנושאי סביבה, חברה ופיקוח (ESG)
NielsenIQ ‏(NIQ), החברה המובילה בעולם למודיעין צרכני, פרסמה את דו"ח ההתקדמות השני שלה בנושאי סביבה, חברה ופיקוח (ESG)המפרט את עדיפויות ESG של החברה, את הדרך בה היא מיישמת עקרונות הכללה וקיימות במודל העסקה שלה ואת המחויבות שלה לאספקת מודיעין וחדשנות ללקוחותיה עם השפעה חיובית על הכלכלה, הקהילה והסביבה

אנדרסן גלובל מוסיפה יכולות שמאות בבולגריה
אנדרסן גלובל Andersen Global מחזקת את יכולות השמאות הגלובליות שלה בדמות שיתוף פעולה נוסף עם חברת Advance Valuations שבבולגריה.

ה-A2RL נוסקת לגבהים חדשים: משיקה אליפות מרוצי השקת מרוץ רחפנים אוטונומית עם פרסים המגיעים בסך הכול למיליון דולר
ליגת המרוצים האוטונומית של אבו דאבי (A2RL), שהופעת הבכורה שלה התקיימה באפריל במגרש המרוצים Yas Marina Circuit, הכריזה על האתגר הבא שלה, שייערך עם ליגת האלופים למזל"טים (DCL), ארגון מרוצי המזל"טים המקצועיים המוביל בעולם

Gravity הכריזה על ההשקה הרשמית של PIGROMANCE -משחק הרפתקה עמוס חידות, חמוד ואפל, ב-Steam
מפתחת המשחקים והמפיצה הגלובלית Gravity הודיעה על השחרור הרשמי של משחק ההרפתקה/חידות PIGROMANCE ב-Steam ב-25 ביולי.

Kolmar BNH מזרזת את הרחבת השוק האירופי עם HemoHIM G מונחה הטכנולוגיה שלה
Kolmar BNH (KRX: 200130), חברת פיתוח וייצור מקורית (ODM) קוראינית מובילה של מזון בריאות פונקציונלי, מאיצה את מאמצי התרחבותה לשווקים בדרום מזרח אסיה ואירופה עם HemoHIM G, מוצר שנועד לזירה הגלובלית.

Corpay Cross-Border היא הספקית הרשמית להמרות מט"ח של World Athletics
Corpay, Inc*, ‏(NYSE: CPAY) חברה מובילה בתחום התשלומים הארגוניים, שמחה להכריז כי עסק Cross-Border של Corpay חתם על הסכם עם World Athletics, גוף הפיקוח הבינלאומי בתחום האתלטיקה הקלה הכולל מסלולים ושטח, ריצת שטח, ריצה על כביש, הליכה תחרותית, טיפוס תחרותי על הרים ואולטרה מרתון והפך בזאת לספק המט"ח הרשמי (FX).

אנדרסן גלובל מרחיבה את טביעת הרגל בצ'כיה
אנדרסן גלובל Andersen Global מקדמת את כיסוי הערכת השווי שלה באירופה דרך הסכם שיתוף פעולה עם הפירמה להערכת שווי עסקים המבוססת בצ'כיה (PZK) Pražská Znalecká Kancelář.

קובעי המדיניות צריכים להכיר בטיפולי בריאות למניעה עצמית #SelfCareIsHealthcare בניסיון הקמפיין להתמודד עם אתגרי הבריאות העולמיים
* טיפול עצמי מתאר את תפקידם של אנשים במניעת מחלות, קידום ושמירה על בריאותם הנפשית והגופנית, והשתתפות פעילה בטיפול הרפואי שלהם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI