דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Nyxoah מדווחת על תוצאותיה הכספיות והתפעוליות לרבעון הראשון של 2024
Nyxoah מדווחת על תוצאותיה הכספיות והתפעוליות לרבעון הראשון של 2024
חיים נוי 15/05/24 |  צפיות: 97

Nyxoah מדווחת על תוצאותיה הכספיות והתפעוליות לרבעון הראשון של 2024

מידע מוסדר

Nyxoah מדווחת על תוצאותיה הכספיות והתפעוליות לרבעון הראשון של 2024
מוסרת כיהמחקר הפיבוטלי DREAM U.S. השיג נקודות קצה עיקריות
בדרך לאישור FDA כבר בסוף 2024

מונט-סנט-גיברט, בלגיה, 14 במאי 2024, (GLOBE NEWSWIRE) :

Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah" או "החברה"), חברת טכנולוגיות רפואיות שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים לדום נשימה בשינה (OSA), דיווחה היום על תוצאותיה הכספיות והתפעוליות לרבעון הראשון של 2024.

דגשים פיננסיים ותפעוליים אחרונים

*המחקר הפיבוטלי של DREAM U.S השיג נקודות קצה ראשוניות משותפות על בסיס כוונה לטפל (ITT) והדגים הפחתה חזקה ב-AHI בתנוחות שינה בשכיבה וללא שכיבה.

*מחקר DREAM השיג הפחתה חציונית של AHI של 70.8%, שיעור מגיב AHI של 12 חודשים, על פי קריטריוני Sher, של 63.5% (p=0.002) על בסיס ITT ושיעור מגיב ODI של 12 חודשים של 71.3% (p<0.001) על בסיס ITT.

*הכנת מודול PMA הרביעי והאחרון להגשה ברבעון זה.

*מינתה את ד"ר מאוריץ ס. בון, MD למנהל רפואי ראשי.

*אסטרטגיית גישה מתקדמת למטופלים באמצעות שותפות עם האגודה האמריקאית לאף אוזן גרון - הקרן לניתוחי ראש וצוואר (AAO-HNSF).

*החברה השיגה מכירות רבעוניות של 1.2 מיליון אירו, המציגות צמיחה של 170% לעומת הרבעון הראשון של 2023.

*סך המזומנים בסוף הרבעון עמד על 44.3 מיליון אירו.

"מחקר DREAM U.S.שהשיג את נקודות הקצה העיקריות שלו הוא ציון דרך מרכזי עבור Nyxoah ומבדיל עוד יותר את Genio כטיפול HGNS היחיד שהוכיח יעילות חזקה ב- OSA בשכיבה וללא שכיבה. עם נתוני DREAM ביד, הכנות ההשקה שלנו בארה"ב מתמקדות במשיכת כישרונות מסחריים כדי להכין אותנו להצלחה כאשר אנו מציגים את Genio", אמר אוליבייה טלמן, מנכ"ל Nyxoah. "עם המשך הפריסה המסחרית באירופה, נתוני DREAM חיוביים ופתרון HGNS מובחן מאוד וממוקד מטופלים, לא יכולתי להיות נרגש יותר לקראת העתיד של Nyxoah".

הכנסות

ההכנסות הסתכמו ב-1.2 מיליון אירו ברבעון הראשון שהסתיים ב-31 במרץ 2024, בהשוואה ל-441 אלף אירו ברבעון הראשון שהסתיים ב-31 במרץ 2023. הגידול בהכנסות מיוחס למסחור מערכת Genio® על ידי החברה, בעיקר בגרמניה.

עלות הסחורה שנמכרה

עלות הסחורות שנמכרו עמדה על 455,000 אירו בשלושת החודשים שהסתיימו ב-31 במרץ 2024, המייצג רווח גולמי של 0.8 מיליון אירו, או שולי רווח גולמי של 62.7%. זאת בהשוואה לעלות הכוללת של סחורות שנמכרו בסך 175 אלף אירו ברבעון הראשון של 2023, לרווח גולמי של 266 אלף אירו, או שולי רווח גולמי של 60.3%.

מחקר ופיתוח

ברבעון הראשון שהסתיים ב-31 במרץ 2024, הוצאות המחקר והפיתוח עמדו על 7.2 מיליון אירו, לעומת 6.2 מיליון אירו ברבעון הראשון שהסתיים ב-31 במרץ 2023.

הפסד תפעולי

סך ההפסד התפעולי ברבעון הראשון שהסתיים ב-31 במרץ 2024 הסתכם ב-12.2 מיליון אירו לעומת 11.4 מיליון אירו ברבעון הראשון שהסתיים ב-31 במרץ 2023. זאת, בשל ההאצה בהוצאות המו"פ של החברה, כמו גם הפעילות המסחרית והקלינית השוטפת.

מצב מזומנים

נכון ליום 31 במרץ 2024, המזומנים והנכסים הפיננסיים הסתכמו ב-44.3 מיליון אירו, בהשוואה ל-57.7 מיליון אירו ביום 31 בדצמבר 2023. סך הוצאת המזומנים עמד על כ-4.5 מיליון אירו בחודש במהלך הרבעון הראשון של 2024.

רבעון ראשון 2024

הדו"ח הכספי של Nyxoah לרבעון הראשון של 2024, כולל פירוט התוצאות המאוחדות, זמין בעמוד המשקיעים באתר Nyxoah בכתובת(https://investors.nyxoah.com/financials).

שיחת ועידה ומצגת שידור אינטרנט

שידור אינטרנט של השיחה יהיה נגיש דרך עמוד קשרי משקיעים באתר Nyxoah או דרך קישור זה: שידור שיחת הרווחים של Nyxoah לרבעון הראשון של 2024. למי שלא מתכוון לשאול שאלה של הנהלה, החברה ממליצה להאזין באמצעות שידור האינטרנט.

אם אתם מתכננים לשאול שאלה, אנא השתמשו בקישור הבא: שיחת הרווחים של Nyxoah לרבעון הראשון של 2024. לאחר ההרשמה יישלח דוא"ל, הכולל פרטי חיוג וקוד גישה ייחודי לשיחת הוועידה הנדרש כדי להצטרף לשיחה החיה. כדי לוודא שאתם מחוברים לפני תחילת השיחה, החברה מציעה להירשם לפחות 10 דקות לפני תחילת השיחה.

אודות Nyxoah

Nyxoah היא חברת טכנולוגיות רפואית שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים למצבי הפרעות נשימה בשינה (OSA). הפתרון המוביל של Nyxoah הוא המערכת Genio®, טיפול על ידי גירוי של העצב התת לשוני ללא עופרת וללא סוללות שמתמקד במשתמש ב-OSA, מצב הפרעות הנשימה בשינה הנפוץ ביותר בעולם שקשור לסכנת מוות מוגברת ותחלואה נלווית כולל מחלות לב וכלי דם, דיכאון ושבץ. Nyxoah מונעת על ידי החזון כי חולי OSA צריכים ליהנות מלילות נינוחים ולהרגיש שניתן לחיות את חייהם במלואם.

לאחר השלמתו המוצלחת של מחקר BLAST OSA, מערכת Genio®קיבלה את סימן תו התקן CE האירופי שלה בשנת 2019. Nyxoah השלימה שתי הנפקות מוצלחות: ביורונקסט בריסל בספטמבר 2020 ובנאסד"ק ביולי 2021. בעקבות התוצאות החיוביות של מחקר BETTER SLEEP, Nyxoah קיבלה אישור CE להרחבת האינדיקציות הטיפוליות שלה לטיפול בחולי קריסה קונצנטרית מלאה (CCC), הנוגדת כיום את הטיפול של המתחרים. בנוסף, החברה עורכת כעת את המחקר המרכזי DREAM IDEלאישור ה-FDA ומסחור בארה"ב.

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר http://www.nyxoah.com/

אזהרה - סימן CE מאז 2019. מכשיר ניסיוני בארצות הברית. מוגבל בחוק הפדרלי לשימוש ניסיוני בארצות הברית.

ליצירת קשר:

Nyxoah
David DeMartino, Chief Strategy Officer
[email protected]

קובץ מצורף:

ENGLISH_Q1 2024 Earnings PR

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
ריסקיפייד תדווח ב-14 באוגוסט על התוצאות הכספיות לרבעון השני של 2024
Riskified Ltd. ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הונאות מסחר אלקטרוני ומודיעין סיכונים, הכריזה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון השני של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-14 באוגוסט 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

ExaGrid ו-StorIT מכריזות על שותפות אסטרטגית
השותפות החדשה מביאה עמה פתרון אחסון גיבוי מרובד לאזור מועצת שיתוף הפעולה של מדינות המפרץ (GCC)

NIQ פרסמה את דו"ח ההתקדמות לשנת 2023 בנושאי סביבה, חברה ופיקוח (ESG)
NielsenIQ ‏(NIQ), החברה המובילה בעולם למודיעין צרכני, פרסמה את דו"ח ההתקדמות השני שלה בנושאי סביבה, חברה ופיקוח (ESG)המפרט את עדיפויות ESG של החברה, את הדרך בה היא מיישמת עקרונות הכללה וקיימות במודל העסקה שלה ואת המחויבות שלה לאספקת מודיעין וחדשנות ללקוחותיה עם השפעה חיובית על הכלכלה, הקהילה והסביבה

אנדרסן גלובל מוסיפה יכולות שמאות בבולגריה
אנדרסן גלובל Andersen Global מחזקת את יכולות השמאות הגלובליות שלה בדמות שיתוף פעולה נוסף עם חברת Advance Valuations שבבולגריה.

ה-A2RL נוסקת לגבהים חדשים: משיקה אליפות מרוצי השקת מרוץ רחפנים אוטונומית עם פרסים המגיעים בסך הכול למיליון דולר
ליגת המרוצים האוטונומית של אבו דאבי (A2RL), שהופעת הבכורה שלה התקיימה באפריל במגרש המרוצים Yas Marina Circuit, הכריזה על האתגר הבא שלה, שייערך עם ליגת האלופים למזל"טים (DCL), ארגון מרוצי המזל"טים המקצועיים המוביל בעולם

Gravity הכריזה על ההשקה הרשמית של PIGROMANCE -משחק הרפתקה עמוס חידות, חמוד ואפל, ב-Steam
מפתחת המשחקים והמפיצה הגלובלית Gravity הודיעה על השחרור הרשמי של משחק ההרפתקה/חידות PIGROMANCE ב-Steam ב-25 ביולי.

Kolmar BNH מזרזת את הרחבת השוק האירופי עם HemoHIM G מונחה הטכנולוגיה שלה
Kolmar BNH (KRX: 200130), חברת פיתוח וייצור מקורית (ODM) קוראינית מובילה של מזון בריאות פונקציונלי, מאיצה את מאמצי התרחבותה לשווקים בדרום מזרח אסיה ואירופה עם HemoHIM G, מוצר שנועד לזירה הגלובלית.

Corpay Cross-Border היא הספקית הרשמית להמרות מט"ח של World Athletics
Corpay, Inc*, ‏(NYSE: CPAY) חברה מובילה בתחום התשלומים הארגוניים, שמחה להכריז כי עסק Cross-Border של Corpay חתם על הסכם עם World Athletics, גוף הפיקוח הבינלאומי בתחום האתלטיקה הקלה הכולל מסלולים ושטח, ריצת שטח, ריצה על כביש, הליכה תחרותית, טיפוס תחרותי על הרים ואולטרה מרתון והפך בזאת לספק המט"ח הרשמי (FX).

אנדרסן גלובל מרחיבה את טביעת הרגל בצ'כיה
אנדרסן גלובל Andersen Global מקדמת את כיסוי הערכת השווי שלה באירופה דרך הסכם שיתוף פעולה עם הפירמה להערכת שווי עסקים המבוססת בצ'כיה (PZK) Pražská Znalecká Kancelář.

קובעי המדיניות צריכים להכיר בטיפולי בריאות למניעה עצמית #SelfCareIsHealthcare בניסיון הקמפיין להתמודד עם אתגרי הבריאות העולמיים
* טיפול עצמי מתאר את תפקידם של אנשים במניעת מחלות, קידום ושמירה על בריאותם הנפשית והגופנית, והשתתפות פעילה בטיפול הרפואי שלהם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI