דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Nyxoah מדווחת על תוצאותיה הכספיות והתפעוליות לרבעון הראשון של 2024
Nyxoah מדווחת על תוצאותיה הכספיות והתפעוליות לרבעון הראשון של 2024
חיים נוי 15/05/24 |  צפיות: 124

Nyxoah מדווחת על תוצאותיה הכספיות והתפעוליות לרבעון הראשון של 2024

מידע מוסדר

Nyxoah מדווחת על תוצאותיה הכספיות והתפעוליות לרבעון הראשון של 2024
מוסרת כיהמחקר הפיבוטלי DREAM U.S. השיג נקודות קצה עיקריות
בדרך לאישור FDA כבר בסוף 2024

מונט-סנט-גיברט, בלגיה, 14 במאי 2024, (GLOBE NEWSWIRE) :

Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah" או "החברה"), חברת טכנולוגיות רפואיות שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים לדום נשימה בשינה (OSA), דיווחה היום על תוצאותיה הכספיות והתפעוליות לרבעון הראשון של 2024.

דגשים פיננסיים ותפעוליים אחרונים

*המחקר הפיבוטלי של DREAM U.S השיג נקודות קצה ראשוניות משותפות על בסיס כוונה לטפל (ITT) והדגים הפחתה חזקה ב-AHI בתנוחות שינה בשכיבה וללא שכיבה.

*מחקר DREAM השיג הפחתה חציונית של AHI של 70.8%, שיעור מגיב AHI של 12 חודשים, על פי קריטריוני Sher, של 63.5% (p=0.002) על בסיס ITT ושיעור מגיב ODI של 12 חודשים של 71.3% (p<0.001) על בסיס ITT.

*הכנת מודול PMA הרביעי והאחרון להגשה ברבעון זה.

*מינתה את ד"ר מאוריץ ס. בון, MD למנהל רפואי ראשי.

*אסטרטגיית גישה מתקדמת למטופלים באמצעות שותפות עם האגודה האמריקאית לאף אוזן גרון - הקרן לניתוחי ראש וצוואר (AAO-HNSF).

*החברה השיגה מכירות רבעוניות של 1.2 מיליון אירו, המציגות צמיחה של 170% לעומת הרבעון הראשון של 2023.

*סך המזומנים בסוף הרבעון עמד על 44.3 מיליון אירו.

"מחקר DREAM U.S.שהשיג את נקודות הקצה העיקריות שלו הוא ציון דרך מרכזי עבור Nyxoah ומבדיל עוד יותר את Genio כטיפול HGNS היחיד שהוכיח יעילות חזקה ב- OSA בשכיבה וללא שכיבה. עם נתוני DREAM ביד, הכנות ההשקה שלנו בארה"ב מתמקדות במשיכת כישרונות מסחריים כדי להכין אותנו להצלחה כאשר אנו מציגים את Genio", אמר אוליבייה טלמן, מנכ"ל Nyxoah. "עם המשך הפריסה המסחרית באירופה, נתוני DREAM חיוביים ופתרון HGNS מובחן מאוד וממוקד מטופלים, לא יכולתי להיות נרגש יותר לקראת העתיד של Nyxoah".

הכנסות

ההכנסות הסתכמו ב-1.2 מיליון אירו ברבעון הראשון שהסתיים ב-31 במרץ 2024, בהשוואה ל-441 אלף אירו ברבעון הראשון שהסתיים ב-31 במרץ 2023. הגידול בהכנסות מיוחס למסחור מערכת Genio® על ידי החברה, בעיקר בגרמניה.

עלות הסחורה שנמכרה

עלות הסחורות שנמכרו עמדה על 455,000 אירו בשלושת החודשים שהסתיימו ב-31 במרץ 2024, המייצג רווח גולמי של 0.8 מיליון אירו, או שולי רווח גולמי של 62.7%. זאת בהשוואה לעלות הכוללת של סחורות שנמכרו בסך 175 אלף אירו ברבעון הראשון של 2023, לרווח גולמי של 266 אלף אירו, או שולי רווח גולמי של 60.3%.

מחקר ופיתוח

ברבעון הראשון שהסתיים ב-31 במרץ 2024, הוצאות המחקר והפיתוח עמדו על 7.2 מיליון אירו, לעומת 6.2 מיליון אירו ברבעון הראשון שהסתיים ב-31 במרץ 2023.

הפסד תפעולי

סך ההפסד התפעולי ברבעון הראשון שהסתיים ב-31 במרץ 2024 הסתכם ב-12.2 מיליון אירו לעומת 11.4 מיליון אירו ברבעון הראשון שהסתיים ב-31 במרץ 2023. זאת, בשל ההאצה בהוצאות המו"פ של החברה, כמו גם הפעילות המסחרית והקלינית השוטפת.

מצב מזומנים

נכון ליום 31 במרץ 2024, המזומנים והנכסים הפיננסיים הסתכמו ב-44.3 מיליון אירו, בהשוואה ל-57.7 מיליון אירו ביום 31 בדצמבר 2023. סך הוצאת המזומנים עמד על כ-4.5 מיליון אירו בחודש במהלך הרבעון הראשון של 2024.

רבעון ראשון 2024

הדו"ח הכספי של Nyxoah לרבעון הראשון של 2024, כולל פירוט התוצאות המאוחדות, זמין בעמוד המשקיעים באתר Nyxoah בכתובת(https://investors.nyxoah.com/financials).

שיחת ועידה ומצגת שידור אינטרנט

שידור אינטרנט של השיחה יהיה נגיש דרך עמוד קשרי משקיעים באתר Nyxoah או דרך קישור זה: שידור שיחת הרווחים של Nyxoah לרבעון הראשון של 2024. למי שלא מתכוון לשאול שאלה של הנהלה, החברה ממליצה להאזין באמצעות שידור האינטרנט.

אם אתם מתכננים לשאול שאלה, אנא השתמשו בקישור הבא: שיחת הרווחים של Nyxoah לרבעון הראשון של 2024. לאחר ההרשמה יישלח דוא"ל, הכולל פרטי חיוג וקוד גישה ייחודי לשיחת הוועידה הנדרש כדי להצטרף לשיחה החיה. כדי לוודא שאתם מחוברים לפני תחילת השיחה, החברה מציעה להירשם לפחות 10 דקות לפני תחילת השיחה.

אודות Nyxoah

Nyxoah היא חברת טכנולוגיות רפואית שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים למצבי הפרעות נשימה בשינה (OSA). הפתרון המוביל של Nyxoah הוא המערכת Genio®, טיפול על ידי גירוי של העצב התת לשוני ללא עופרת וללא סוללות שמתמקד במשתמש ב-OSA, מצב הפרעות הנשימה בשינה הנפוץ ביותר בעולם שקשור לסכנת מוות מוגברת ותחלואה נלווית כולל מחלות לב וכלי דם, דיכאון ושבץ. Nyxoah מונעת על ידי החזון כי חולי OSA צריכים ליהנות מלילות נינוחים ולהרגיש שניתן לחיות את חייהם במלואם.

לאחר השלמתו המוצלחת של מחקר BLAST OSA, מערכת Genio®קיבלה את סימן תו התקן CE האירופי שלה בשנת 2019. Nyxoah השלימה שתי הנפקות מוצלחות: ביורונקסט בריסל בספטמבר 2020 ובנאסד"ק ביולי 2021. בעקבות התוצאות החיוביות של מחקר BETTER SLEEP, Nyxoah קיבלה אישור CE להרחבת האינדיקציות הטיפוליות שלה לטיפול בחולי קריסה קונצנטרית מלאה (CCC), הנוגדת כיום את הטיפול של המתחרים. בנוסף, החברה עורכת כעת את המחקר המרכזי DREAM IDEלאישור ה-FDA ומסחור בארה"ב.

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר http://www.nyxoah.com/

אזהרה - סימן CE מאז 2019. מכשיר ניסיוני בארצות הברית. מוגבל בחוק הפדרלי לשימוש ניסיוני בארצות הברית.

ליצירת קשר:

Nyxoah
David DeMartino, Chief Strategy Officer
[email protected]

קובץ מצורף:

ENGLISH_Q1 2024 Earnings PR

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
קבוצת Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases ו-GTT מכריזות על שותפות לקידום שוק שילוח המטענים המונעים בגז טבעי נוזלי
קבוצת Nikkiso Clean Energy &Industrial Gases, חלק מהחטיבה התעשייתית של Nikkiso Co. Ltd., ו-GTT הודיעו כי נכנסו לשותפות לתמיכה בשוק שילוח המטענים המונעים בגז טבעי נוזלי (LNG). השותפות בין Nikkiso CE&IG ו-GTT מפגישה הנדסה וטכנולוגיה מתקדמת עבור מערכות עיבוד והכלה של גז טבעי נוזלי עם יכולות חומרה, ייצור גלובלי ואינטגרציה טכנית מהטובות שיש.

AI-Media תציג את החידושים המתקדמים של פלטפורמת ה-Alta שלה ב-IBC 2024
AI-Media, המובילה בפתרונות להצגת כתוביות כולל בווידאו בשידור חי, אמורה לחשוף חבילת עדכונים פורצי דרך לפלטפורמת ה-Alta שלה בכנס השידור הבינלאומי (IBC) לשנת 2024 שיתקיים באמסטרדם בין 13-16 בספטמבר.

שוהיי אוטני מתמנה לשגריר החדש של מותג Beats
Beats by Dr. Dre (Beats) הודיעה היום על מינוי שוהיי אוטני, כוכב העל בליגת הבייסבול ובקבוצת לוס אנג'לס דודג'רס, לתפקיד השגריר הרשמי של המותג. במסגרת המינוי, אוטני יופיע בקמפייני השיווק של Beats אשר נותנים דגש על קו המוצרים הדינמי של המותג.

TOM FORD הודיעה על מינוי היידר אקרמן לתפקיד מנהל קריאטיב
בתפקידו החדש, אקרמן יוביל את מחלקת הקריאטיב בכל קטגוריות האופנה של TOM FORD, כולל מכנסי גברים, מכנסי נשים, אביזרים ומשקפיים, וינחה את חזון הקריאטיב הכולל של המותג. TOM FORD היא חברה בבעלות The Estée Lauder Companies Inc ‏(NYSE:EL) כאשר עסקי האופנה הם ברישיון Ermenegildo Zegna Group ‏(NYSE:ZGN) ועסקי המשקפיים ברישיון Marcolin SpA.

Nyxoah מודיעה על השתתפותה בכנסי משקיעים קרובים
Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah" או "החברה"), חברת טכנולוגיות רפואיות שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים לדום נשימה בשינה (OSA), הודיעה היום כי החברה תשתתף בשלושה כנסי משקיעים קרובים בניו יורק.

XTCC משתפת פעולה עם FINMAAL DMCC כדי להציע הזדמנויות לקיזוז פחמן ללקוחות שירותים פיננסיים
XTCC, חברה המתמחה במכשירים פיננסיים סחירים הקשורים לאשראי פחמן בשלמות גבוהה, מכריזה על שותפות אסטרטגית עם Finmaal, ספקית שירותי שוק אלקטרוני מובילה המתמקדת בפתרונות פינטק ואינשורטק, שפועלת מדובאי, איחוד האמירויות

משקיעים זרים בפרויקט SouthFace Village at Okemo (JF36) מקבלים אישורי גרין קארד מותנים
EB5 Capital שמחה להודיע על שני אישורי הבקשה הראשונים של I-526E למשקיעים בפרויקט SouthFace Village at Okemo (JF36). אישור I-526E הוא צעד משמעותי בתהליך ההגירה EB-5 מכיוון שהוא מכשיר את המשקיע ובני משפחתם הקרובה הזכאים לתושבות קבע מותנית בארצות הברית. העתירות שאושרו הוגשו בדצמבר 2023 ובינואר 2024.

JMGO מתכוונת לבלוט בתחום ההקרנה מבוססת הלייזר ב-IFA 2024 עם MALC™ 2.0 Triple Laser Optics
קביעת סטנדרטים חדשים לתעשיית המקרנים עם בהירות, ניגודיות ושכפול צבעים אגדיים – המושגים בבת אחת

Blackstone הכריזה על הסכם לרכישת AirTrunk בעסקה בשווי 24 מיליארד דולר אוסטרלי
קרנות המנוהלות בידי Blackstone Real Estate Partners, Blackstone Infrastructure Partners, Blackstone Tactical Opportunities וקרן השקעות פרטית למשקיעים בודדים של Blackstone, לצד הוועדה המייעצת להשקעות של תוכניות הפנסיה הקנדיות ("CPP Investments"), התקשרו בהסכם סופי לרכישת AirTrunk, פלטפורמת מרכז הנתונים המובילה באזור אסיה פסיפיק, מ- Macquarie ניהול נכסים והוועדה המייעצת להשקעות של תוכניות הפנסיה של המגזר הציבורי, עבור שווי ארגוני משוער של למעלה מ-24 מיליארד דולר אוסטרלי1.

איתיחאד (Ittihad ) מודיעה על תוצאותיה הכספיות למחצית שנת 2024
*הכנסות הקבוצה בסך 1.6 מיליארד דולר (6.0 מיליארד דירהם) לעומת 1.5 מיליארד דולר (5.4 מיליארד דירהם) * EBITDA מתואם של הקבוצה* של 73.6 מיליון דולר (270.4 מיליון דירהם) לעומת 67.9 מיליון דולר (249.4 מיליון דירהאם)
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI