דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים שפתונים ורודים ואגודלים ירוקים: .Mary Kay Inc חוגגת 60 שנה של יופי בר-קיימא באירוע מיוחד של נטיעת עץ בלואיסוויל
שפתונים ורודים ואגודלים ירוקים: .Mary Kay Inc חוגגת 60 שנה של יופי בר-קיימא באירוע מיוחד של נטיעת עץ בלואיסוויל
חיים נוי 16/05/24 |  צפיות: 156

שפתונים ורודים ואגודלים ירוקים: .Mary Kay Inc חוגגת 60 שנה של יופי בר-קיימא באירוע מיוחד של נטיעת עץ בלואיסוויל

דאלאס, 14 במאי 2024, (BUSINESS WIRE):

מרי קיי .Mary Kay Inc, חברה מובילה בתחום הקיימות הגלובלית, מחזקת את השורשים שלה בלואיסוויל. ב-10 במאי הצטרפה החברה ל-Arbor Day Foundation ול-Keep Lewisville Beautiful כמארחת של אירוע נטיעה ב-Railroad Park לציון יום "אימא טבע" ויום האם.

"השותפות עם ארגונים דוגמת Arbor Day Foundation מאפשרת ל-Mary Kay להשפיע באופן חיובי על הסביבה במערכות האקולוגיות שבה אנו פועלים ברחבי העולם", אמר רייאן רוג'רס, מנכ"ל Mary Kay Inc. ונכדה של מרי קיי אש. "אבל השינוי מתחיל בחצר האחורית שלנו. אנו נהנים 'לטפח' את הקהילה באמצעות נטיעה של עצים אשר ייטיבו עם משפחות מקומיות עוד דורות רבים".

המתנדבים של Mary Kay נטעו 60 עצים מקומיים לאורך השבילים ונתיבי המים ב-Railroad Park לציון 60 שנה מאז החלה החברה להעשיר את חייהם של נשים ומשפחותיהן בכל העולם ולהגן על כדור הארץ. הפארק ממקום כשישה וחצי קילומטרים ממרכז הייצור/המחקר והפיתוח המתקדם ע"ש ריצ'רד ר' רוג'רס (R3). העצים שנטעו במקום משפיעים ישירות על הקהילות בלואיסוויל באמצעות יצירת צל נדרש ביותר במקומות ציבוריים, שיפור המראה של אזורי הפנאי והענקת יתרונות חשובים למערכת האקולוגית בקו פרשת המים של נהר טריניטי.

"אנו נרגשים מן התרומה של Mary Kay לחופת העצים של לואיסוויל", אמר טי.ג'יי. גילמור, ראש עיריית לואיסוויל". יוזמה זו היא לא רק משב של אוויר רענן עבור עירנו אלא עדות לשותפות המלבלבת בין הקהילה שלנו לבין תאגיד שאינו מפסיק להחזיר. ביחד, אנו הופכים את לואיסוויל למקום טוב יותר לחיות ולעבוד בו".

השותפות בין Mary Kay לבין Arbor Day Foundation נמשכת כבר למעלה מ-16 שנים - ועד כה סייעה החברה בנטיעת 1.4 מיליון עצים ברחבי העולם. Arbor Day Foundation היא ארגון החברים ללא מטרת רווח הגדול ביותר בעולם המקדיש את פעילותו לנטיעת עצים.

"Arbor Day Foundation פועלת על מנת לעזור לשותפי הנטיעה המקומיים שלנו לשחרר את עוצמת השינוי שעצים יכולים לחולל בקהילה", אמר דן לאמב, מנכ"ל Arbor Day Foundation. "עצים מנקים את האוויר שאנו נושמים, מצננים את הערים שלנו ומשפרים את חייהם של האנשים החיים סביבם. אנו שמחים לחבור שוב אל Mary Kay ו-Keep Lewisville Beautiful על מנת למקסם את ההשפעה על החופה העירונית ולהעניק השראה ליותר אנשים להיות מעורבים בטבע באופן משמעותי".

Keep Lewisville Beautiful הוא ארגון סביבתי מקומי ללא מטר רווח הפועל בשיתוף עם ארגונים לצורך נטיעת עצים ועל מנת להעניק לתושבים הזדמנויות לדאוג לחופת העצים של לואיסוויל בשטחים ציבוריים.

"נטיעת עצים היא השקעה בעתיד של הקהילה שלנו", אמרה איימי וולס, מנכ"ליתKeep Lewisville Beautiful. "עצים אלה יעזרו להעניק צל עבור משפחות המבקרות ב-Railroad Park, ליצור סביבת מחיה עבור חיות הבר המקומיות ויספקו המון יתרונות אקולוגיים לסביבה המקומית שלנו. Keep Lewisville Beautiful שמחה לעבוד בשיתוף עם Mary Kay ו-Arbor Day Foundation על מנת להגדיל את חופת העצים של לואיסוויל וליצור שינוי בולט לעין בקהילה שלנו בעזרת המתנדבים של Mary Kay. התרומה שלהן לקהילה שלנו ול-KLB תסייע רבות לשמירה על יופיה של לואיסוויל".

לאחר הנטיעה מחויבת מחלקת הפארקים של לואיסוויל לתחזק ולשמור על העצים בטווח הארוך באמצעות השקיה, גיזום וטיפול.

האם ידעתם:

*מרכז הייצור/המחקר והפיתוח R3 בלואיסוויל נקרא על שמו של המייסד השותף של .Mary Kay Inc ובנה של מרי קיי אש, ריצ'רד ר' רוג'רס.

*מרכז R3, הבנוי על שטח של למעלה מ-105 דונם, כולל מעבדות מחקר והפיתוח המתקדמות מסוגן וטכנולוגיית ייצור פורצת דרך.

*57% מהמוצרים המיוצרים ב-R3 מיוצאים לשווקים הבינלאומיים של Mary Kay.

*יכולת הייצור של R3 היא עד 1.1 מיליון מוצרים ביממה. המתקן כולל 20 קווי אריזה למוצרים ו-21 כלי עיבוד ומכלי ערבוב.

* R3 הוא מתקן בעל תו הכסף של LEED לעיצוב בניינים ולבנייה.

אודות Mary Kay

אז. כעת. תמיד. כאחת מפורצות הדרך המקוריות, מרי קיי אש הקימה את מותג היופי החלומי שלה בטקסס בשנת 1963 במטרה אחת: להעשיר את חייהן של נשים. חלום זה פרח והפך לחברה גלובלית המעסיקה מיליוני נציגי מכירות עצמאיים ביותר מ-35 מדינות. במשך 60 שנה, ההזדמנות שמרי קיי העניקה הובילה להעצמתן של נשים באמצעות חינוך, חונכות, הסברה וחדשנות ועזרה להן להגדיר את עתידן. Mary Kay משקיעה במדע שמאחורי היופי ובייצור של מוצרים לטיפוח העור, קוסמטיקה צבעונית, תוספי תזונה ובשמים מן השורה הראשונה. מרי קיי מאמינה בחשיבות שימור כדור הארץ לדורות הבאים, בהגנה על נשים שחלו בסרטן ובנשים שחוו או חוות התעללות במשפחה, ובצורך לעודד בני נוער לממש את החלום שלהם. למידע נוסף בקרו באתר marykayglobal.com. מצאו אותנו בפייסבוק, אינסטגרם ולינקדאין או עקבו אחרינו ב-X (לשעבר טוויטר).

אודות Arbor Day Foundation

Arbor Day Foundation, אשר נוסדה ב-1972, היא ארגון החברים ללא מטרת רווח הגדול ביותר בעולם המקדיש את פעילותו לנטיעת עצים. ביחד עם שותפינו עזרנו לנטוע יותר מ-500 מיליון עצים בשכונות, בקהילות, בערים וביערות בכל רחבי העולם. החזון שלנו הוא ליצור עולם בו עצים משמשים לפתרון בעיות קריטיות להישרדות. בעזרת החברים, השותפים והתוכניות שלנו, Arbor Day Foundation מעניקה לאנשים בכל העולם השראה לנטוע, לטפח ולחגוג עצים. ניתן למצוא מידע נוסף ב-arborday.org.

אודות Keep Lewisville Beautiful

Keep Lewisville Beautiful (KLB) היא שותפה ללא מטרת רווח ועטורת פרסים של Keep America Beautiful ו-Keep Texas Beautiful. המשימה של KLB היא "ליצור מעורבות בקרב תושבי לואיסוויל באמצעות שירות וחינוך לשיפור הסביבה הקהילתית שלהם". החזון שלנו הוא לחבור לקהילה לצורך קידום איכות סביבתית ולהפוך את לואיסוויל למקום הטוב ביותר לחיות, לעבוד ולשחק בו. מדי שנה תורמים המתנדבים של KLB למעלה מ-10,000 שעות התנדבות לניקוי פסולת, חינוך סביבתי ותוכניות ייפוי ומפנים למעלה מ-25 טונות של אשפה משטחים ירוקים ונתיבי מים קהילתיים. ניתן למצוא מידע נוסף ב-keeplewisvillebeautiful.org.

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת –
https://www.businesswire.com/news/home/53988232/en

למידע נוסף:

מחלקת התקשורת הארגונית של .Mary Kay Inc
marykay.com/newsroom
972.687.5332 או [email protected]

מקור: Mary Kay Inc

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Myriad Genetics משתפת פעולה עם GSK כדי לשפר את הגישה לבדיקות HRD ב-9 מדינות
תוכנית בדיקות ממומנות חדשה ממנפת את בדיקות MyChoice של Myriad לחולות עם סרטן שחלות נסיובי בדרגה גבוהה

CSG קיבלה הכרה כמתאמת מסע לקוחות מובילה מטעם חברת אנליסטים ראשית
פלטפורמת מעורבות הלקוחות CSG Xponent קיבלה את הדירוג הגבוה ביותר שניתן לקבל ב-16 קריטריונים

Rosond דרום אפריקה ו- Bin Harkil ערב הסעודית מכריזות על הקמת Rosond Arabia
Rosond, חברה דרום אפריקאית מובילה המספקת פתרונות חיפוש וקידוח, ו- Bin Harkil Saudi Arabia, שם ידוע בתעשיית הכרייה והבנייה, מכריזות בגאווה על הקמת Rosond Arabia. חברת מיזם משותף חדשה זו שואפת לחולל מהפכה בתעשיית החיפוש בערב הסעודית על ידי קביעת הסטנדרטים הגבוהים ביותר בבטיחות, יעילות וחדשנות.

Quantexa מציגה לראשונה את Q Assist, חבילת טכנולוגיית בינה מלאכותית יוצרת חדשה שמודעת להקשרים
Quantexa, המובילה העולמית בפתרונות מודיעין לקבלת החלטות (DI), הציגה לראשונה על הבמה המרכזית ב-London Tech Week 2024 את Q Assist - חבילת טכנולוגיות בינה מלאכותית יוצרת עם מודעות להקשרים שמטרתה לעזור לארגונים לקבל יותר החלטות מהימנות בצוותים של עובדים בחזית ועובדי נתונים.

Zain Sudan מקימה עסק אלחוטי מחדש בזמן שיא עם CSG
Zain Sudan, חלק מקבוצת Zain, ספקית אלחוטית מובילה במזרח התיכון ובצפון אפריקה, המובילה את תחום מעורבות הלקוח באמצעות נתוני שירות משלימים ולא מובנים (USSD). לאחר השבתה שאירעה לאחרונה במרכז נתונים, Zain Sudan נותנת את אמונה ב-CSG® (נאסד"ק: CSGS) שתניע את ההתאוששות מאסון של עסקי האלחוט שלה ותשמור על תושבי סודן מחוברים, תוך שימור מיצובה המוביל בשוק.

נשיא ברזיל לולה ינאם בפסגת FII PRIORITY בריו דה ז'ניירו בארמון קופקבנה ביום רביעי
נשיא ברזיל לואיז אינסיו לולה דה סילבה ינאם בפסגת FII PRIORITY באמריקה הלטינית בריו דה ז'ניירו ב-12 ביוני, ויציין ציון דרך משמעותי בפסגה

e& מובילה כחברת ההעסקה המובילה בשוק הטלקום לפי Employer Brand Index 2024
e&, קבוצת הטכנולוגיה העולמית, השיגה את המיקום הגבוה ביותר בדו"ח מותגי המעסיקים -Employer Brand Report 2024 הראשון אי פעם של Brand Finance שהישות שלה באיחוד האמירויות דורגה כחברת ההעסקה המובילה בשוק הטלקום.

20 בוגרי אוניברסיטת AI הראשונים מחזור הדוקטורט הראשון
101 בוגרים מתגברים את המערכת האקולוגית של AI של איחוד האמירויות הערביות של מחקר, פיתוח והתקדמות יישומים מסחריים - יצירת מרכז טכנולוגי AI של הדרום הגלובלי

20 בוגרי אוניברסיטת AI הראשונים מחזור הדוקטורט הראשון
101 בוגרים מתגברים את המערכת האקולוגית של AI של איחוד האמירויות הערביות של מחקר, פיתוח והתקדמות יישומים מסחריים - יצירת מרכז טכנולוגי AI של הדרום הגלובלי

היטאצ'י אנרג'י תשקיע 4.5 מיליארד דולר נוספים עד 2027 כדי להאיץ את ההמרה לשימוש באנרגיה הנקייה
צברה הזמנות יותר מפי שלושה ליותר מ-30 מיליארד דולר מאז 2020 -- יותר מכפול השקעות חדשות בייצור, הנדסה, דיגיטל, מו"פ ושותפויות בכל השווקים העיקריים בין 2024 ל-2027 -- כ-330 מיליון דולר בהרחבת קיבולת, מודרניזציה ובנייה חדשה בשוודיה, בכל תיקי המוצרים עם 2,000 עובדים נוספים -- מרכז הטכנולוגיה והחדשנות העולמי בהודו יגדל ליותר מ-4,000 עובדים כדי לשרת יותר מ-40 מדינות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI