דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים MidOcean Energy של EIG ממנה את ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי
MidOcean Energy של EIG ממנה את ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי
חיים נוי 16/05/24 |  צפיות: 267

MidOcean Energy של EIG ממנה את ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי

וושינגטון, 14 במאי 2024, (BUSINESS WIRE):

MidOcean Energy ("MidOcean"), חברה שממוקדת בגז טבעי נוזלי (LNG), שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על מינוי של ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי (CFO).

ארמנד לומנס מביא עמו ל-MidOcean יותר מ-30 שנות ניסיון בעל רלוונטיות רבה בתחומי המיזוגים והרכישות, ההון הפרטי, פיתוח עסקי, מסחר, מימון, ביקורת, ניהול סיכונים, הון סיכון, עסקאות take-private והנפקות ראשוניות לציבור.

"אנחנו מקבלים בשמחה את ארמנד לצוות של MidOcean", אומר דה לה ריי וונטר, מנכ"ל MidOcean. "אנחנו בטוחים ביכולתו לקדם מצוינות פיננסית ולתרום לצמיחה ולהצלחה המתמשכות של החברה. ניסיונו העשיר יהיה נכס רב ערך, בעת ש-MidOcean תמשיך לקדם את יעדיה האסטרטגיים".

לדברי ארמנד לומנס, " MidOceanנמצאת בעמדה שמאפשרת לה להשפיע במידה משמעותית על מעבר האנרגיה, דרך מומחיותה בגז טבעי נוזלי והתמקדותה בו. אני נלהב להצטרף לדה לה ריי ולצוות של EIG, במסעו לגיבוש פורטפוליו גלובלי של גז טבעי נוזלי".

לאחרונה, ארמנד לומנס כיהן כמנהל הכספים הראשי של Neptune Energy, שם מילא תפקיד מרכזי בפיתוח וביישום אסטרטגיות הכספים וה-IT של החברה, ומימוש הצלחתה התפעולית. לפני כן הוא כיהן כמנהל הכספים הראשי ב-Louis Dreyfus. מוקדם יותר, לומנס עבד במשך 24 שנים בחברת Shell, שם מילא מספק תפקידים בכירים, כולל מנהל כספים ראשי של Shell Trading, מבקר פנימי ראשי וראש קבוצת הדיווח החיצוני והתכנון.

לארמנד לומנס תואר ראשון מאוניברסיטת מסטריכט ותואר שני בפיננסים של ה-London Business School. הוא מבקר פנימי מוסמך ובוגר ה- Executive Leadership Programשל IMD. ארמנד לומנס דובר באופן שוטף אנגלית, הולנדית, צרפתית, גרמנית ואיטלקית.

אודותEIG

EIG היא משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים עם 24.7 מיליארד דולר מנוהלים, נכון ל-31 במאי 2024. EIG מתמחה בהשקעות פרטיות בתחומי האנרגיה ותשתיות הקשורות לאנרגיה ברמה עולמית. לאורך 42 שנות פעילותה, EIG השקיעה במגזר האנרגיה מעל 47.9 מיליארד דולר ביותר מ-410 פרויקטים או חברות ב-42 מדינות על פני שש יבשות. לקוחותיה של EIG כוללים רבים מתוכניות הפנסיה המובילות, חברות ביטוח, הקדשים, קרנות מוסדיות וקרנות הון ריבוניות בארה"ב, אסיה ואירופה. מטה חברת EIG ממוקם בוושינגטון, עם סניפים ביוסטון, לונדון, סידני, ריו דה ז'נרו, הונג קונג וסיאול.

אודות MidOcean Energy

MidOcean Energy, חברה המתמחה בגז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, שואפת לגבש פורטפוליו גלובלי מגוון, חסין ותחרותי מבחינת עלויות ופחמן של מוצרי גז טבעי נוזלי. היא משקפת את האמונה של EIG ב-LNG כמרכיב קריטי במעבר האנרגיה ואת החשיבות הגוברת של LNG כמשאב אנרגיה אסטרטגי גאופוליטי. בראש MidOcean Energy עומד דה לה ריי ונטר, שכיהן במגוון תפקידי ניהול בכירים, לרבות ראש LNG גלובלי ב-Shell Plc, ולו ניסיון של 26 שנה בענף.

למידע נוסף, בקרו באתר האינטרנט של EIG בכתובת www.eigpartners.com או באתר האינטרנט של MidOcean Energy, בכתובת www.midoceanenergy.com.

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת:

https://www.businesswire.com/news/home/53985677/en

למידע נוסף:

EIG
FGS Global
קלי קימברלי / ברנדון מסינה
+1 212-687-8080
[email protected]

מקור:EIG

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
ריסקיפייד תדווח ב-14 באוגוסט על התוצאות הכספיות לרבעון השני של 2024
Riskified Ltd. ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הונאות מסחר אלקטרוני ומודיעין סיכונים, הכריזה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון השני של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-14 באוגוסט 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

ExaGrid ו-StorIT מכריזות על שותפות אסטרטגית
השותפות החדשה מביאה עמה פתרון אחסון גיבוי מרובד לאזור מועצת שיתוף הפעולה של מדינות המפרץ (GCC)

NIQ פרסמה את דו"ח ההתקדמות לשנת 2023 בנושאי סביבה, חברה ופיקוח (ESG)
NielsenIQ ‏(NIQ), החברה המובילה בעולם למודיעין צרכני, פרסמה את דו"ח ההתקדמות השני שלה בנושאי סביבה, חברה ופיקוח (ESG)המפרט את עדיפויות ESG של החברה, את הדרך בה היא מיישמת עקרונות הכללה וקיימות במודל העסקה שלה ואת המחויבות שלה לאספקת מודיעין וחדשנות ללקוחותיה עם השפעה חיובית על הכלכלה, הקהילה והסביבה

אנדרסן גלובל מוסיפה יכולות שמאות בבולגריה
אנדרסן גלובל Andersen Global מחזקת את יכולות השמאות הגלובליות שלה בדמות שיתוף פעולה נוסף עם חברת Advance Valuations שבבולגריה.

ה-A2RL נוסקת לגבהים חדשים: משיקה אליפות מרוצי השקת מרוץ רחפנים אוטונומית עם פרסים המגיעים בסך הכול למיליון דולר
ליגת המרוצים האוטונומית של אבו דאבי (A2RL), שהופעת הבכורה שלה התקיימה באפריל במגרש המרוצים Yas Marina Circuit, הכריזה על האתגר הבא שלה, שייערך עם ליגת האלופים למזל"טים (DCL), ארגון מרוצי המזל"טים המקצועיים המוביל בעולם

Gravity הכריזה על ההשקה הרשמית של PIGROMANCE -משחק הרפתקה עמוס חידות, חמוד ואפל, ב-Steam
מפתחת המשחקים והמפיצה הגלובלית Gravity הודיעה על השחרור הרשמי של משחק ההרפתקה/חידות PIGROMANCE ב-Steam ב-25 ביולי.

Kolmar BNH מזרזת את הרחבת השוק האירופי עם HemoHIM G מונחה הטכנולוגיה שלה
Kolmar BNH (KRX: 200130), חברת פיתוח וייצור מקורית (ODM) קוראינית מובילה של מזון בריאות פונקציונלי, מאיצה את מאמצי התרחבותה לשווקים בדרום מזרח אסיה ואירופה עם HemoHIM G, מוצר שנועד לזירה הגלובלית.

Corpay Cross-Border היא הספקית הרשמית להמרות מט"ח של World Athletics
Corpay, Inc*, ‏(NYSE: CPAY) חברה מובילה בתחום התשלומים הארגוניים, שמחה להכריז כי עסק Cross-Border של Corpay חתם על הסכם עם World Athletics, גוף הפיקוח הבינלאומי בתחום האתלטיקה הקלה הכולל מסלולים ושטח, ריצת שטח, ריצה על כביש, הליכה תחרותית, טיפוס תחרותי על הרים ואולטרה מרתון והפך בזאת לספק המט"ח הרשמי (FX).

אנדרסן גלובל מרחיבה את טביעת הרגל בצ'כיה
אנדרסן גלובל Andersen Global מקדמת את כיסוי הערכת השווי שלה באירופה דרך הסכם שיתוף פעולה עם הפירמה להערכת שווי עסקים המבוססת בצ'כיה (PZK) Pražská Znalecká Kancelář.

קובעי המדיניות צריכים להכיר בטיפולי בריאות למניעה עצמית #SelfCareIsHealthcare בניסיון הקמפיין להתמודד עם אתגרי הבריאות העולמיים
* טיפול עצמי מתאר את תפקידם של אנשים במניעת מחלות, קידום ושמירה על בריאותם הנפשית והגופנית, והשתתפות פעילה בטיפול הרפואי שלהם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI