דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Tealium חושפת אינטגרציה של CDP עם ה-API של Snowpipe Streaming מבית Snowflake
Tealium חושפת אינטגרציה של CDP עם ה-API של Snowpipe Streaming מבית Snowflake
חיים נוי 18/05/24 |  צפיות: 267

Tealium חושפת אינטגרציה של CDP עם ה-API של Snowpipe Streaming מבית Snowflake

אינטגרציה זו משלבת את העוצמות של Snowflake Data Cloud ו-Tealium CDP כדי להאיץ את חוויית הלקוח לאורך כל המסע שלו

סן דייגו, 16 במאי 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

Tealium הודיעה כי היא אחת מפלטפורמות נתוני הלקוחות (CDP) הראשונות שמתחברות בצורה חלקה ל-API של Snowpipe Streaming מבית Snowflake, ומציעה יכולות מובילות תעשייה לאיסוף ותפעול נתוני לקוחות. ה-CDP של Tealium, עם העוצמה של Snowflake, מייעלת את תהליך הנחיתה של נתוני התנהגות לקוחות עם שיהוי נמוך ב-Snowflake Data Cloud כדי ליזום אנליטיקות ושימוש בבינה מלאכותית ליצירת תמונת לקוחות ב-360 מעלות, וכדי לאפשר לארגונים לשרת טוב יותר את הלקוחות שלהם ולגרום למעורבותם.

"הנתונים שלכם נמצאים בליבה של כל אסטרטגיית חוויית לקוחות (CX). CDP ופלטפורמות נתונים בענן הם זרזים רבי עוצמה לניהול, אנליטיקה ותפעול נתוני לקוחות מוצלחים כדי להשיג זאת. ולמרות שהם ייחודיים בפני עצמם, יחד, הם הופכים לכוח רב עוצמה. זו הסיבה ש-Tealium ו-Snowflake באמת טובים יותר ביחד, ומספקים מרכז נתונים מרוכז בהסכמה המשלבת את היתרונות של נתונים היסטוריים, התנהגות בזמן אמת וגמישות מרבית", אומר בוב פייג', מנהל מוצר ראשי ב-Tealium.

גישה בזמן אמת לנתוני לקוחות חיונית לארגונים שרוצים להישאר תחרותיים ולספק חוויות לקוח יוצאות דופן. האינטגרציה של Tealium עם ה-API של Snowpipe Streaming מאפשרת לעסקים ללכוד, לעבד, לנתח ולתפעל נתונים ביעילות. שילוב רב עוצמה זה מאפשר לארגונים לגלות תובנות חשובות, לשפר התאמות אישיות ולקבל החלטות מונעות נתונים, בסופו של דבר להניע צמיחה ואת שביעות הרצון של הלקוחות.

האינטגרציה ממנפת את העוצמה של CDP בזמן אמת בשילוב עם מנוע הביצועים האלסטי של Snowflake כדי להניע יכולות נתוני לקוחות, כולל:

*יצירת תצוגות לקוח אחודות מובילות לפעולה כדי לתפעל מעורבות בזמן אמת, תוך מינוף נתוני זהות משופרים ב-Snowflake

*תפעול ותדלוק יוזמות בינה מלאכותית בכל תשתית הנתונים

*צמצום עד למינימום של בזבוזי הזמן בגל אי תאימות נתונים לקבלת תובנות אסטרטגיות ואיכותיות יותר

*צמצום הסיכון הרגולטורי על ידי אפשור איסוף ותפעול של נתונים בהסכמה, וכיבוד העדפות הפרטיות של הלקוחות לאורך כל המסע

*שפרו את החזר ההשקעה והשגת יעדים עסקיים באמצעות מדידה משופרת וקבלת החלטות מונחית נתונים

"בעת שהשימוש בעוגיות צד שלישי הולך ומתפוגג ותקנות הפרטיות מתעצמות, הדרישה לפתרונות נתונים מאובטחים בזמן אמת שקודם כל תומכים בפרטיות, אף פעם לא הייתה גדולה יותר", אמר אוניל גונאוורדנה, ראש מחלקת ניהול מוצרים, שיווק נתוני ענן, ב-Snowflake. "ה-CDP המתקדם של Tealium עם ניהול הסכמה, המשולב ב-Snowpipe API של Snowflake, מספק לארגונים גישה מיידית לנתונים נקיים ואיכותיים מצד ראשון. מעבר לכך שהקישוריות החלקה הזו מאיצה את קליטת נתונים עבור הבינה המלאכותית, ומשפרת את חוויית הלקוח, היא גם מבטיחה שהשימוש בנתונים יישאר תואם לסביבת האנליטיקה החזקה של Snowflake, ומעלה את רמת אסטרטגיות נתוני הלקוחות עם אבטחה ויעילות ללא תחרות".

האינטגרציה הזו גם מציידת את הצוותים בגמישות מורחבת, ומאפשרת להם להעצים את נתוני הלקוחות באמצעות בינה מלאכותית, ולספק למודלים נתונים נקיים ומוסכמים. כאשר לכל עסק יש מנדט בינה מלאכותית, האתגר הגדול ביותר שצריך להתמודד עמו במהלך האימוץ הראשוני הוא הגישה לנתונים שמוכנים לשימוש הבינה המלאכותית. האינטגרציה של Tealium ו-Snowflake אוכפת איכות נתונים וממשל משופרים התומכים ביישום בינה מלאכותית מוצלח ברחבי הארגון.

למידע נוסף על איך Tealium ו Snowflake טובים יותר יחד.

כדי להתעדכן בחדשות האחרונות של החברה, בקרו בחדר החדשות של Tealium.

הצטרפו למהפכת זמן אמת: Tealium מארחת את כנס Digital Velocity השנתי שלה בסן דייגו בתאריכים 10-12 ביוני 2024. הצטרפו למובילים בתעשייה כשהם נפגשים כדי לדון בחידושים האחרונים בנתוני הלקוחות. ביום שלישי, 11 ביוני, פטריק קרוסבי, מנהל בכיר לברית שותפים טכנולוגים ב- Snowflake, ידבר במושב על "הנעת צמיחה באמצעות שילוב נתונים: CDPs וענן נתוני השיווק של Snowflake בתיאום". קבלו מידע נוסף והירשמו כאן.

אודות Tealium

בתור CDP המהימן ביותר, Tealium מחבר נתונים כך שעסקים יכולים להתחבר טוב יותר עם הלקוחות שלהם. תשתית הנתונים בזמן אמת של Tealium מאפשרת למותגים להפעיל את מודלי הבינה המלאכותית שלהם ולהפעיל נתונים לחוויות משופרות ברגע. האקו סיסטם של אינטגרציות מוכנות מהמדף של Tealium תומך ביותר מ-1,300 חיבורים מובנים, ומעצים את המותגים ליצור תשתית נתונים שלמה בזמן אמת ללקוחות. הפתרונות של Tealium כוללים פלטפורמת נתוני לקוחות עם למידת מכונה, ניהול תגים, רכזת API ופתרונות ניהול נתונים שהופכים את נתוני הלקוחות לבעלי ערך, ישימים, תואמי פרטיות ומאובטחים יותר. יותר מ-850 עסקים מובילים ברחבי העולם, שהוכרזו כחברה מובילה ברביע הקסם של Gartner®בתחום Customer Data Platforms™, סומכים על Tealium שתעצים את אסטרטגיות נתוני הלקוחות שלהם. לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר www.tealium.com.

למידע נוסף:

Natalie Passarelli

Tealium Inc.

3129650210

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
ריסקיפייד תדווח ב-14 באוגוסט על התוצאות הכספיות לרבעון השני של 2024
Riskified Ltd. ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הונאות מסחר אלקטרוני ומודיעין סיכונים, הכריזה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון השני של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-14 באוגוסט 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

ExaGrid ו-StorIT מכריזות על שותפות אסטרטגית
השותפות החדשה מביאה עמה פתרון אחסון גיבוי מרובד לאזור מועצת שיתוף הפעולה של מדינות המפרץ (GCC)

NIQ פרסמה את דו"ח ההתקדמות לשנת 2023 בנושאי סביבה, חברה ופיקוח (ESG)
NielsenIQ ‏(NIQ), החברה המובילה בעולם למודיעין צרכני, פרסמה את דו"ח ההתקדמות השני שלה בנושאי סביבה, חברה ופיקוח (ESG)המפרט את עדיפויות ESG של החברה, את הדרך בה היא מיישמת עקרונות הכללה וקיימות במודל העסקה שלה ואת המחויבות שלה לאספקת מודיעין וחדשנות ללקוחותיה עם השפעה חיובית על הכלכלה, הקהילה והסביבה

אנדרסן גלובל מוסיפה יכולות שמאות בבולגריה
אנדרסן גלובל Andersen Global מחזקת את יכולות השמאות הגלובליות שלה בדמות שיתוף פעולה נוסף עם חברת Advance Valuations שבבולגריה.

ה-A2RL נוסקת לגבהים חדשים: משיקה אליפות מרוצי השקת מרוץ רחפנים אוטונומית עם פרסים המגיעים בסך הכול למיליון דולר
ליגת המרוצים האוטונומית של אבו דאבי (A2RL), שהופעת הבכורה שלה התקיימה באפריל במגרש המרוצים Yas Marina Circuit, הכריזה על האתגר הבא שלה, שייערך עם ליגת האלופים למזל"טים (DCL), ארגון מרוצי המזל"טים המקצועיים המוביל בעולם

Gravity הכריזה על ההשקה הרשמית של PIGROMANCE -משחק הרפתקה עמוס חידות, חמוד ואפל, ב-Steam
מפתחת המשחקים והמפיצה הגלובלית Gravity הודיעה על השחרור הרשמי של משחק ההרפתקה/חידות PIGROMANCE ב-Steam ב-25 ביולי.

Kolmar BNH מזרזת את הרחבת השוק האירופי עם HemoHIM G מונחה הטכנולוגיה שלה
Kolmar BNH (KRX: 200130), חברת פיתוח וייצור מקורית (ODM) קוראינית מובילה של מזון בריאות פונקציונלי, מאיצה את מאמצי התרחבותה לשווקים בדרום מזרח אסיה ואירופה עם HemoHIM G, מוצר שנועד לזירה הגלובלית.

Corpay Cross-Border היא הספקית הרשמית להמרות מט"ח של World Athletics
Corpay, Inc*, ‏(NYSE: CPAY) חברה מובילה בתחום התשלומים הארגוניים, שמחה להכריז כי עסק Cross-Border של Corpay חתם על הסכם עם World Athletics, גוף הפיקוח הבינלאומי בתחום האתלטיקה הקלה הכולל מסלולים ושטח, ריצת שטח, ריצה על כביש, הליכה תחרותית, טיפוס תחרותי על הרים ואולטרה מרתון והפך בזאת לספק המט"ח הרשמי (FX).

אנדרסן גלובל מרחיבה את טביעת הרגל בצ'כיה
אנדרסן גלובל Andersen Global מקדמת את כיסוי הערכת השווי שלה באירופה דרך הסכם שיתוף פעולה עם הפירמה להערכת שווי עסקים המבוססת בצ'כיה (PZK) Pražská Znalecká Kancelář.

קובעי המדיניות צריכים להכיר בטיפולי בריאות למניעה עצמית #SelfCareIsHealthcare בניסיון הקמפיין להתמודד עם אתגרי הבריאות העולמיים
* טיפול עצמי מתאר את תפקידם של אנשים במניעת מחלות, קידום ושמירה על בריאותם הנפשית והגופנית, והשתתפות פעילה בטיפול הרפואי שלהם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI