דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Nyxoah מודיעה על תמחור ההנפקה
Nyxoah מודיעה על תמחור ההנפקה
חיים נוי 23/05/24 |  צפיות: 119

Nyxoah מודיעה על תמחור ההנפקה

מונט-סנט-גיברט, בלגיה, 23 במאי 2024, (GLOBE NEWSWIRE) :

Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah" או "החברה"), חברת טכנולוגיות רפואיות שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים לדום נשימה בשינה (OSA), הודיעה היום על תמחור הנפקה לציבור בחיתום בארה"ב, הכוללת מניות שנמכרו בהנפקה פרטית למשקיעים כשירים או מוסדיים מסוימים מחוץ לארה"ב, כולל בתוך האיחוד האירופי, של 5,374,755 מהמניות הרגילות שלה במחיר הנפקה של 9.25 דולר (8.54 אירו) למניה, לפני הנחות חיתום ועמלות. כל המניות הרגילות מוצעות על ידי Nyxoah ואין בעלי מניות מוכרים המשתתפים בהנפקה. בנוסף, Nyxoah העניקה לחתמים אופציה ל-30 יום לרכוש עד 806,213 מניות רגילות נוספות במחיר ההנפקה, לפני הנחות חיתום ועמלות. התמורה ברוטו מההנפקה, לפני ניכוי הנחות חיתומיות ועמלות והוצאות הנפקה אחרות שתשלם Nyxoah, צפויה לעמוד על כ-50 מיליון דולר (46.2 מיליון אירו), לא כולל מימוש אופציית החתמים לרכישת מניות נוספות. ההנפקה צפויה להיסגר ב-28 במאי 2024, בכפוף לעמידה בתנאי הסגירה המקובלים.

Nyxoah מתכוונת להשתמש בהכנסות נטו מההנפקה המוצעת (i) לפעילות טרום מסחור ומסחור בארצות הברית; (ii) להמשיך לאסוף נתונים קליניים ולתמוך בפרויקטים של מחקרים קליניים ביוזמת רופאים הקשורים לטיפולים בחולי OSA; ו- (iii) להמשיך לממן פעילויות מחקר ופיתוח הקשורות לדור הבא של מערכת Genio ולהמשיך לבנות מגוון של טכנולוגיות חדשות ולבחון הזדמנויות פוטנציאליות לשיתוף פעולה בתחום ניטור ואבחון עבור OSA; וכן (iv) למטרות תאגידיות כלליות אחרות, לרבות, אך לא רק, הון חוזר, הוצאות הון, השקעות, רכישות, אם החברה תבחר להמשיך בכך, ושיתופי פעולה.

קנטור פיצג'רלד ושות' (Cantor Fitzgerald & Co. ) משמש כמנהל הספרים היחיד של ההנפקה. Degroof Petercam פועל כמנהל שותף.

ההנפקה לציבור בארה"ב מתבצעת בהתאם להצהרת רישום מדף אפקטיבית על גבי טופס F-3 (תיק מס' 333-268955) שהוגש על ידי Nyxoah לרשות ניירות ערך האמריקאית ("SEC") ונכנס לתוקף ב-6 בינואר 2023. עותקים של נספח התשקיף הסופי והתשקיף הנלווה הנוגעים להנפקה, כאשר זמינים, ניתן להשיג בחינם על ידי ביקור ב EDGAR- באתר האינטרנט של הרשות לניירות ערך בכתובת www.sec.gov. לחלופין, ניתן לקבל עותקים של נספח התשקיף הסופי והתשקיף הנלווה אליו הנוגעים להנפקה, ככל שיהיו זמינים, באמצעות פנייה לכתובת: Cantor Fitzgerald & Co., Attention: Capital Markets, 110 East 59th Street, 6th Floor, New York, New York 10022; דוא"ל: [email protected].

הודעה זו לעיתונות לא תהווה הצעה למכירה או שידול להצעה לקנות ניירות ערך אלה, ולא תהיה כל מכירה של ניירות ערך אלה בכל מדינה או תחום שיפוט אחר שבו הצעה, שידול או מכירה כאמור יהיו בלתי חוקיים לפני הרישום או ההסמכה על פי חוקי ניירות הערך של כל מדינה או תחום שיפוט אחר.

אודות Nyxoah

Nyxoah היא חברת טכנולוגיות רפואית שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים למצבי הפרעות נשימה בשינה (OSA). הפתרון המוביל של Nyxoah הוא המערכת Genio®, טיפול על ידי גירוי של העצב התת לשוני ללא עופרת וללא סוללות שמתמקד במשתמש ב-OSA, מצב הפרעות הנשימה בשינה הנפוץ ביותר בעולם שקשור לסכנת מוות מוגברת ותחלואה נלווית כולל מחלות לב וכלי דם, דיכאון ושבץ. Nyxoah מונעת על ידי החזון כי חולי OSA צריכים ליהנות מלילות נינוחים ולהרגיש שניתן לחיות את חייהם במלואם.

אזהרה - סימן CE מאז 2019. מכשיר ניסיוני בארצות הברית. מוגבל בחוק הפדרלי לשימוש ניסיוני בארצות הברית.

מידע נוסף


המידע הבא מסופק בהתאם לסעיף 7:97 של קוד החברות והאיגודים הבלגי. טרם ההנפקה, רוברט טאוב, המכהן כיו"ר הדירקטוריון, הביע עניין להשתתף בהנפקה ולרכוש (במישרין או בעקיפין באמצעות גופים הנשלטים/מנוהלים על ידו או בדרך אחרת) מניות מוצעות, מתוך הבנה כי מספר המניות המוצעות שיוקצו לרוברט טאוב (אם ישנן) והמחיר הרלוונטי יהיו תלויים בתוצאות תהליך ההנפקה.

מאחר שרוברט טאוב מוגדר כצד קשור של החברה, הדירקטוריון יישם את נוהל הצדדים הקשורים בסעיף 7:97 של קוד החברות והאיגודים הבלגי בקשר להשתתפותו הפוטנציאלית של רוברט טאוב (במישרין או בעקיפין באמצעות ישויות הנשלטות/מנוהלות על ידו או בדרך אחרת) בהנפקה. במסגרת ההליך האמור, טרם ההחלטה על ההנפקה, הוציאה ועדה של שלושה דירקטורים בלתי תלויים של החברה ("הוועדה") המלצה לדירקטוריון ובה בחנה הוועדה את השתתפותו של רוברט טאוב בהנפקה. בהמלצתה לדירקטוריון סיכמה הוועדה את הדברים הבאים: "בהתבסס על המידע שנמסר, הוועדה סבורה כי העסקה המוצעת עולה בקנה אחד עם האסטרטגיה בה נוקטת החברה, תיעשה בתנאי שוק, ולא סביר שתוביל לחסרונות לחברה ולבעלי מניותיה (מבחינת דילול) שאינם מתוגמלים במידה מספקת על ידי היתרונות שהעסקה מציעה לחברה".

בעת אישור ההנפקה, דירקטוריון החברה לא סטה מהמלצת הוועדה. הערכת רואה החשבון המבקר הסטטוטורי של החברה את המלצת הוועדה ואת פרוטוקול ישיבת דירקטוריון החברה, היא כדלקמן: "בהתבסס על הסקירה המוגבלת שלנו שבוצעה בהתאם לתקן ISRE 2410" סקירת מידע פיננסי ביניים המבוצע על ידי רואה החשבון המבקר הבלתי תלוי של הישות" והסטנדרטים החלים של "Institut des Réviseurs d'Entreprises/Instituut der Bedrijfsrevisoren", לא הגיע לידיעתנו דבר הגורם לנו להאמין כי הנתונים הכספיים והחשבונאיים הכלולים בפרוטוקול ישיבת הדירקטוריון מיום 22 במאי 2024 ובעצת ועדת הדירקטורים הבלתי תלויים בהתאם לסעיף 7:97 לחוק החברות והעמותות יכילו סתירות מהותיות במידע העומד לרשותנו במהלך התקשרותנו. עם זאת, איננו מביעים דעה על שווי העסקה או על נאותות החלטת הדירקטוריון".

חשוב לדעת


לא תבוצע הנפקה לציבור ואף אחד לא נקט כל פעולה אשר, או מיועדת להתיר, הנפקה לציבור בכל מדינה או תחום שיפוט, למעט ארצות הברית, כאשר כל פעולה כזו נדרשת, כולל בבלגיה. משקיעים בלגים, למעט משקיעים כשירים כמשמעותם בחוק הבלגי מיום 11 ביולי 2018 בדבר הצעה לציבור של ניירות ערך וקבלת ניירות ערך למסחר בשוק מוסדר, לא יהיו זכאים להשתתף בהצעה (בין אם בבלגיה או במקום אחר). העסקה שאליה מתייחסת הודעה זו לעיתונות תהיה זמינה רק למדינות החברות באזור הכלכלי האירופי, ותהיה מעורבת רק עם, (i) כל אדם שהוא "משקיע כשיר" כהגדרתו בתקנה (EU) 2017/1129 ("תקנת התשקיף של האיחוד האירופי"), או (ii) פחות מ-150 אנשים טבעיים או משפטיים, לכל מדינה חברה באזור הכלכלי האירופי, למעט "משקיעים כשירים" (כהגדרתם בתקנת התשקיף של האיחוד האירופי) הרוכשים מניות רגילות בתמורה כוללת של לפחות 100,000 אירו למשקיע.

בבריטניה, העסקה שאליה מתייחסת הודעה זו לעיתונות תהיה זמינה רק לאנשים שהם "משקיעים כשירים" (כהגדרתם בתקנת התשקיף הבריטית שהיא הגרסה הבריטית של תקנה (EU) No 2017/1129 כפי שתוקנה על ידי התשקיף (תיקון וכו') (יציאה מהאיחוד האירופי) תקנות 2019, שהן חלק מהחוק הבריטי מכוח חוק האיחוד האירופי (נסיגה) 2018.) אשר גם (i) בעלי ניסיון מקצועי בעניינים הנוגעים להשקעות הנופלות במסגרת סעיף 19(5) של חוק השירותים הפיננסיים והשווקים הפיננסיים 2000 (קידום פיננסי) צו 2005, כפי שתוקן ("הצו"), ו / או (ii) הן "חברות בעלות שווי נקי גבוה" (או אנשים שאחרת ניתן לתקשר איתם כדין) הנופלים במסגרת סעיף 49(2)(א) עד (ד) של הצו (כל אדם כזה מכונה "אדם רלוונטי"). כל אדם שאינו אדם רלוונטי לא צריך לנקוט כל פעולה על בסיס הודעה זו ולא צריך לפעול או להסתמך עליה.

ליצירת קשר:

Nyxoah
David DeMartino, Chief Strategy Officer
[email protected]

קובץ מצורף

3. ENGLISH_Pricing Press Release - May 2024

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Kolmar BNH מחזקת את יכולת התחרות הגלובלית באמצעות פונקציונליות כפולה של HemoHIM
Kolmar BNH (KOSDAQ: 200130), יצרנית פיתוח מקורי (ODM) של מוצרי מזון פונקציונליים ובריאותיים, מחזקת את מיצובה בשוק באמצעות קבלת אישור לפונקציונליות נוספת של HemoHIM, תוסף בריאות מוכר בקוריאה.

Mary Kay Inc מציגה ממצאים חדשים בתחום טיפוח העור והשימוש בכלי חישוב לזיהוי רגישות העור
מרי קיי Mary Kay Inc., חברה גלובלית ומובילה בתחום החדשנות של טיפוח העור, חשפה לאחרונה את התוצאות של שני מחקרים פורצי דרך: טיפול נוגד חמצון בעל יכולת לטשטש את ההשפעה הגלויה של זיהום אוויר ושל הזדקנות על עור האדם; וכן התמקדות ביישומי כלי חישוב לצורך ניבוי מדוייק של הבטיחות ושל התגובה הפוטנציאלית של עור האדם לחומרים קוסמטיים שונים.

Seclore מקבלת את פניו של רמין פרסט כמנהל מוצר
פרסט מצטרף לחברה ויוביל את צמיחת תיק המוצרים של Seclore

BYD הציגה פורטפוליו אנרגיה חדש ב-The smarter E Europe וחוגגת מיליון התקנות מערכות Batterybox
BYD Co. Ltd (HKSE:1211), מיצרניות הסוללות הנטענות והרכבים החשמליים הגדולות בעולם, הציגה את פתרונות האנרגיה המתחדשת שלה ב-The Smarter E Europe בין התאריכים 19 ל-21 ביוני.

קבוצת Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases תספק כשני תריסר תחנות מימן על בסיס נוזלי בדרום קוריאה
תדלוק אוטובוס מימן בתחנת מימן על בסיס נוזלים המצוידת בפתרון של Nikkiso בדרום קוריאה

CallTower מרחיבה את צוות מנהלי הצמיחה ב-EMEA
CallTower מקדמת בברכה מנהלי מכירות ומנהלי תפעול מכירות חדשים באזור EMEA: פדרו דיאס, שון בלקמור, ריק סלרס וג'יגסי ג'איאווארה

ApplyBoard משיקה את Abbie, יועצת הבינה המלאכותית הראשונה בעולם ללימודים בחו"ל
עם העוצמה של GPT, Abbie מציעה הכוונה מקצועית מותאמת כדי לתמוך ולייעל את כל מסע החינוך הבינלאומי

Movellus מציגה את משפחת מוצריAeonic Power™ לוויסות מתח בשבב עצמו
מוצרים ראשונים פותחו עבור ליבות חישוביות הפועלות בתנאי זרם גבוה וחיבורי שבב לשבב

EY מכריזה על מייק ג'קובסקי מ-Duck Creek Technologies כזוכה בפרס Entrepreneur Of The Year® 2024 של ניו אינגלנד
הפרס חוגג את המנהיגים הנועזים שמביאים שינויים גדולים לשווקים, מחוללים מהפכה בתעשיות ומשנים חיים

ExaGrid זכתה בתואר "יצרנית השנה של חומרת גיבוי ארגונית" ועוד בטקס Storage Awards לשנת 2024
המוצר של ExaGrid, השותפויות והצוות קיבלו הכר באירוע “The Storries XXI” שנערך בלונדון
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI