דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים יום הטבק העולמי: התמודדות עם "מגיפת התפיסה המוטעית"
יום הטבק העולמי: התמודדות עם "מגיפת התפיסה המוטעית"
חיים נוי 30/05/24 |  צפיות: 137

יום הטבק העולמי: התמודדות עם "מגיפת התפיסה המוטעית"

World Vapers' Allianceבז'נבה

ז'נבה, 30 במאי 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

ביום העולם הזה ללא טבק, World Vapers Alliance(WVA) שופכת אור על מגיפת התפיסה המוטעית המשתוללת סביב הפחתת נזקי טבק. כפי שנחשף על ידי מחקר Ipsos עבור צוות החשיבה, We are Innovation, נמצא ש- 74% מהמעשנים ברחבי העולם מאמינים בטעות כי אידוי מזיק או מזיק יותר מעישון. אי הבנה נפוצה זו היא תוצאה של מידע שגוי ועולה בחיי אדם, כאשר מיליוני מעשנים מהססים, במעבר למוצר חלופי מוכח מדעית ומזיק ב-95%.

"היום הבינלאומי ללא טבק הוא הזדמנות מכרעת להילחם במידע שגוי ולקדם אסטרטגיות יעילות להפחתת נזקים", אמר מייקל לנדל, מנהל World Vapers Alliance. "במקום להילחם באופן עיוור נגד חלופות ניקוטין בטוחות יותר, ארגון הבריאות העולמי צריך לתמוך בהן כמפתח לעתיד ללא עשן".

שבדיה קבעה תקדים יוצא דופן בכך שאימצה את הפחתת הנזקים. המדינה נמצאת על סף הפיכתה לנקייה מעישון, לא על ידי איסור על מוצרי ניקוטין בטוחים יותר, אלא על ידי אישורם. הצלחתה של שבדיה צריכה לשמש מודל לאסטרטגיות גלובליות להפחתת נזקי הטבק. ארגון הבריאות העולמי (WHO) צריך לשים לב ולהתאים את גישתו הנוכחית, שנכשלת.

לנדל הוסיף: "ארגון הבריאות העולמי מפספס את המטרה על ידי התמקדות באידוי ומוצרי ניקוטין בטוחים אחרים במקום להתמקד באיום האמיתי - עישון. על ידי לחימה במוצרים אלה, הם מונעים ממעשנים לעשות את המעבר. זה לא רק מוטעה, זה מסוכן".

התפיסה המוטעית שאידוי מזיק באותה מידה כמו עישון היא משבר בריאות הציבור בפני עצמו. ראיות ממחקרים רבים, כולל סקירות מקיפות של בריאות הציבור באנגליה, מאשרות כי אידוי הוא הרבה פחות מזיק מאשר עישון.

"אנו עומדים בפני מגיפת תפיסה מוטעית וארגון הבריאות העולמי הוא חלק מהבעיה על ידי הפצת תפיסות מוטעות נוספות", אמר לנדל. "מידע מדויק הוא אבן הפינה של מדיניות בריאות ציבורית יעילה. עלינו להבטיח שלמעשנים תהיה גישה לאמת על חלופות בטוחות יותר. עובדות על פני שקרים!"

World Vapers Alliance קוראת לרשויות הבריאות ולארגון הבריאות העולמי להעריך מחדש את עמדתם בנוגע להפחתת נזקים ולתעדף עובדות על פני פחד. חיוני לתמוך במדיניות המקדמת חלופות בטוחות יותר לעישון במקום להשמיץ אותן.

יחד עם מאמצים אלה, WVA ארגנה מחאה מול מטה ארגון הבריאות העולמי ביום Vape העולמי, 30 במאי.

הפגנה זו נועדה לאלץ את ארגון הבריאות העולמי להקשיב סוף סוף לצרכנים ולהכיר בראיות המדעיות התומכות באידוי, שקיות ניקוטין ומוצרים דומים ככלים תקפים להפחתת נזקים. הגיע הזמן שארגון הבריאות העולמי יכיר במציאות, יאמץ את המדע ויעזור להניע את העולם לעבר עתיד בריא יותר. מסתבר שזה קל כמו לתת לאנשים יותר אפשרויות, לא פחות.

לפניות בנושא מדיה, אנא צרו קשר:

Michael Landl
Director of the World Vapers’ Alliance
[email protected]

תמונת יח"צ הנלווית להודעה זו זמינה בכתובת

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/0037ce8c-ca1f-48da-b4d3-384f0718d4a9

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
רמות המתח הנפשי צונחות ברחבי העולם, אך היקף החוויות השליליות עולה בארצות הנמצאות במשבר
בשנת 2023 העולם היה נגוע בסכסוכים - המלחמה בין אוקראינה לרוסיה נמשכה בזמן שמלחמה חדשה פרצה בין ישראל לחמאס - אך העולם היה גם במקום טוב יותר מבחינה רגשית לעומת שיא מגיפת הקורונה.

סקר של חברת FreedomPay וחברת Toast חושף את סדרי העדיפויות המובילים של אנשי אירוח ארגוניים: אבטחת נתונים, אינטגרציה והפעלת צמיחה
אינטגרציה ותמיכת לקוחות מופיעים כגורמים מכריעים בהעדפות בתי העסק עבור פתרונות תשלום

פסגת FII PRIORITY ריו דה ז'ניירו הסתיימה עם דיונים מרכזיים על צמיחה כלכלית גלובלית וקיימות
היום השלישי והאחרון של פסגת FII PRIORITY בריו דה ז'ניירו הסתיים בדיונים מרכזיים על צמיחה כלכלית גלובלית וקיימות. הפסגה, שאורגנה על ידי מכון FII, משכה כמעט 1,500 מנהיגים, יזמים ויזמים גלובליים שהשתתפו ביותר מ-65 מפגשים

נשיא ברזיל לולה פותח את פסגת FII PRIORITY הראשונה בריו דה ז'ניירו, פסגה לבחינת בניית סדר עולמי חדש תוך מתן עדיפות לכבוד לכולם
פסגת FII PRIORITY בת שלושת הימים באמריקה הלטינית, המופעלת על ידי מכון FII, החלה ביום שלישי במלון קופקבנה פאלאס בריו דה ז'ניירו. האירוע, שיכנס בכירים גלובליים, יחד עם מנהיגים עסקיים ממגזרים שונים, יתמודד עם סוגיות בוערות תחת הנושא "השקיעו בכבוד".

Allecra Therapeutics ו-Acino חתמו על הסכם רישוי ואספקה ​​בלעדיים עבור EXBLIFEP®, האנטיביוטיקה החדשנית
Allecra Therapeutics ו-Acino חתמו על הסכם רישוי ואספקה ​​בלעדיים עבור EXBLIFEP®, האנטיביוטיקה החדשנית של Allecra באזור מועצת שיתוף הפעולה של מדינות המפרץ ודרום אפריקה

OPEN Health ו-fusion מכריזות על שותפות לאספקת תקשורת מבוססת בינה מלאכותית בתחום הבריאות
OPEN Health, ספקית גלובלית מובילה של תקשורת מדעית, HEOR וגישה לשוק, מעורבות מטופלים וייעוץ, הודיעה היום על שותפות עם fusion, ספקית פתרונות חדשניים של בינה מלאכותית ולימוד מכונה שתעבוד באופן בלעדי עם OPEN Health

מועד סופי למשקיעי LNC: רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Lincoln National Corporation להבטיח ייעוץ
מועד סופי למשקיעי LNC: רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Lincoln National Corporation להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב של 24 ביוני בתביעה ייצוגית בניירות ערך – LNC

הודעה על הצעת הסדר ותוכנית הקצאה הכוללת רוכשי מניות רגילות של Perrigo מ-21 באפריל 2015 עד 2 במאי 2017
הודעה על הצעת הסדר ותוכנית הקצאה הכוללת רוכשי מניות רגילות של Perrigo מ-21 באפריל 2015 עד 2 במאי 2017 ובעלי מניות רגילות של Perrigo מיום 12 בנובמבר 2015

Kolmar BNH מחזקת את יכולת התחרות הגלובלית באמצעות פונקציונליות כפולה של HemoHIM
Kolmar BNH (KOSDAQ: 200130), יצרנית פיתוח מקורי (ODM) של מוצרי מזון פונקציונליים ובריאותיים, מחזקת את מיצובה בשוק באמצעות קבלת אישור לפונקציונליות נוספת של HemoHIM, תוסף בריאות מוכר בקוריאה.

Mary Kay Inc מציגה ממצאים חדשים בתחום טיפוח העור והשימוש בכלי חישוב לזיהוי רגישות העור
מרי קיי Mary Kay Inc., חברה גלובלית ומובילה בתחום החדשנות של טיפוח העור, חשפה לאחרונה את התוצאות של שני מחקרים פורצי דרך: טיפול נוגד חמצון בעל יכולת לטשטש את ההשפעה הגלויה של זיהום אוויר ושל הזדקנות על עור האדם; וכן התמקדות ביישומי כלי חישוב לצורך ניבוי מדוייק של הבטיחות ושל התגובה הפוטנציאלית של עור האדם לחומרים קוסמטיים שונים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI