דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Fortrea מציגה פתרון מקיף לשיפור הגיוון וההכללה במחקר קליני
Fortrea מציגה פתרון מקיף לשיפור הגיוון וההכללה במחקר קליני
חיים נוי 01/06/24 |  צפיות: 120

Fortrea מציגה פתרון מקיף לשיפור הגיוון וההכללה במחקר קליני

ממנפת נתונים מהעולם האמיתי, תובנות מטופלים ותהליך שיטתי כדי לתכנן, להפעיל ולמדוד את האפקטיביות של תוכניות פעולה מגוונות בניסויים קליניים

דורהאם, צפון קרוליינה, 31 במאי 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

Fortrea(נאסד"ק:FTRE), חברה שהיא ארגון מחקר מבוסס חוזים (CRO) גלובלית מובילה, הודיעה היום על הפתרון המקיף והמשולב שלה לשיפור הגיוון וההכללה (D&I) של המשתתפים בניסויים קליניים. פתרון D&I של Fortrea נועד להרחיב את גישת המטופלים להשתתף בניסויים קליניים ולענות על דרישות מנהל המזון והתרופות האמריקני (FDA), תחת חוק רפורמת המזון והתרופות האמריקני, כדי להגדיל את ההרשמה של אוכלוסיות בתת-ייצוג לניסויים קליניים.

התהליך המקיף של Fortrea משלב חמישה מרכיבים של תכנון וביצוע פעולות גיוון:

*יועצי ראיות בעולם האמיתי חוקרים ערכות נתונים רלוונטיות בעולם האמיתי כדי ליידע את תכנון הגיוון.

*מומחי רגולציה, פיתוח ותפעול קליני מתכננים את תוכנית הפעולה לגיוון, מאמתים עם קבוצות מטופלים ומנהלים משא ומתן עם רגולטורים.

*צוותים תפעוליים ניגשים לפלטפורמות נתונים מרובות, לוועדה המייעצת לאתר של Fortrea ולפתרונות מבוססי טכנולוגיה כדי ליישם את תוכנית הפעולה לגיוון כחלק בלתי נפרד מביצוע הניסויים הקליניים של Fortrea.

*ניטור ודיווח מתאפשרים על ידי לוח המחוונים הבלעדי של מחקר הגיוון וההכללה של Fortrea, המספק נתונים ותצוגות חזותיות מעשיות לניהול המחקר השוטף.

*כתבים טכניים מנוסים של דו"חות אוספים נתונים ומכינים דו"חות להגשה רגולטורית, עם תמיכה רגולטורית מתמשכת הניתנת כחלק מפתרון D&I.

"מחקר קליני המשקף אוכלוסייה מייצגת מספק תובנה טובה יותר לגבי האופן שבו טיפול פוטנציאלי יעבוד בסביבה בעולם האמיתי", אמר ד"ר ג'ון דויל (John Doyle), DrPH, נשיא Fortrea Consulting. "הדרישות הרגולטוריות האחרונות מסדירות את ההתקדמות בשנים האחרונות בגישה של ביופארמה לשיפור השילוב של אוכלוסיות מגוונות בתוכניות הפיתוח שלה. הפתרון של Fortrea מביא מומחיות עמוקה בנתונים בעולם האמיתי לתכנון תוכניות D&I יעילות ומציאותיות, יחד עם יותר מ-30 שנות ניסיון ביותר מ-20 תחומים טיפוליים בביצוע ניסויים. אנו גם מביאים מחויבות איתנה ל- D&I, לא רק בניסויים קליניים אלא בכל החברה שלנו כאשר אנו שואפים למטרה שלנו להביא טיפולים משני חיים לחולים מהר יותר".

פתרון ה-D&I של Fortrea משלב שורה של כלים קנייניים, כולל הערכות אפידמיולוגיות והערכות היתכנות הממנפות שילוב בלעדי של מערכי נתונים גדולים. הפתרון גם משלב תשומות מקבוצות מטופלים כדי ליצור תובנות לגבי עמידות לפרוטוקולים ודרישות תמיכה בהתנהלות המחקר באוכלוסיות מטופלים שונות על פני אזורי טיפול ואזורים גיאוגרפיים מרובים. תובנות אלה מסייעות לתוכניות גיוס ושימור מטופלים גלובליות ומקומיות כדי להגיע לאוכלוסיות מטופלים בתת-ייצוג ולטפל בחסמים להשתתפות בניסויים קליניים.

"הבטחת הכללתן של אוכלוסיות חולים מגוונות בניסויים קליניים חייבת להיות מעבר לתוכנית, היא דורשת תובנות ופעולות", אמר מארק מוראיס (Mark Morais), מנהל תפעול ראשי, Fortrea. "בזכות תוכנית קול המטופל (Voice of Patient ) המקיפה שלנו ושיתוף הפעולה שלנו עם אתרי חוקרים מגוונים ורשתות אתרים, יש לנו הבנה עמוקה של מה שנדרש כדי להצליח להגיע לאוכלוסיות שבאופן מסורתי היו בתת-ייצוג בניסויים קליניים. ב- Fortrea אנו מעודכנים בנתונים מהעולם האמיתי, מתאפשרים על ידי טכנולוגיות חדשניות, ומונעים על ידי התשוקה שלנו לספק טיפולים חדשים לכל המטופלים".

אנא בקרו באתר גיוון והכללה בניסויים קליניים באתר Fortrea.comלקבלת מידע נוסף.

אודות Fortrea

Fortrea (נאסד"ק: FTRE) היא ספקית גלובלית מובילה של פתרונות פיתוח קליני וגישה למטופלים לתעשיית מדעי החיים. אנו משתפים פעולה עם חברות ביו-פרמצבטיקה, מכשור רפואי ואבחון, מתפתחות וגדולות, כדי להניע חדשנות בתחום הבריאות המאיצה טיפולים משני חיים לחולים הזקוקים לכך. Fortrea מספקת ניהול ניסויים קליניים שלב I-IV, פרמקולוגיה קלינית, פתרונות ניסוי מבוססי טכנולוגיה מובחנת ושירותים לאחר אישור.

הפתרונות של Fortrea ממנפים שלושה עשורים של ניסיון המתפרשים על פני יותר מ-20 תחומים טיפוליים, תשוקה לקפדנות מדעית, תובנות יוצאות דופן ורשת אתרי חוקרים חזקה. הצוות המוכשר והמגוון שלנו שעובד ביותר מ-90 מדינות, מותאם לספק פתרונות ממוקדים ומהירים, ללקוחות ברחבי העולם.

למדו עוד על האופן שבו Fortrea הופכת לכוח טרנספורמטיבי ייעודי למטופל ב-Fortrea.comעקבו אחרינו בלינקדאיןוב-X (לשעבר טוויטר) @Fortrea.

Fortrea אנשי קשר:

Fortrea Media: Galen Wilson – 703-298-0802, [email protected]
Fortrea Media: Kate Dillon – 646-818-9115, [email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
רמות המתח הנפשי צונחות ברחבי העולם, אך היקף החוויות השליליות עולה בארצות הנמצאות במשבר
בשנת 2023 העולם היה נגוע בסכסוכים - המלחמה בין אוקראינה לרוסיה נמשכה בזמן שמלחמה חדשה פרצה בין ישראל לחמאס - אך העולם היה גם במקום טוב יותר מבחינה רגשית לעומת שיא מגיפת הקורונה.

סקר של חברת FreedomPay וחברת Toast חושף את סדרי העדיפויות המובילים של אנשי אירוח ארגוניים: אבטחת נתונים, אינטגרציה והפעלת צמיחה
אינטגרציה ותמיכת לקוחות מופיעים כגורמים מכריעים בהעדפות בתי העסק עבור פתרונות תשלום

פסגת FII PRIORITY ריו דה ז'ניירו הסתיימה עם דיונים מרכזיים על צמיחה כלכלית גלובלית וקיימות
היום השלישי והאחרון של פסגת FII PRIORITY בריו דה ז'ניירו הסתיים בדיונים מרכזיים על צמיחה כלכלית גלובלית וקיימות. הפסגה, שאורגנה על ידי מכון FII, משכה כמעט 1,500 מנהיגים, יזמים ויזמים גלובליים שהשתתפו ביותר מ-65 מפגשים

נשיא ברזיל לולה פותח את פסגת FII PRIORITY הראשונה בריו דה ז'ניירו, פסגה לבחינת בניית סדר עולמי חדש תוך מתן עדיפות לכבוד לכולם
פסגת FII PRIORITY בת שלושת הימים באמריקה הלטינית, המופעלת על ידי מכון FII, החלה ביום שלישי במלון קופקבנה פאלאס בריו דה ז'ניירו. האירוע, שיכנס בכירים גלובליים, יחד עם מנהיגים עסקיים ממגזרים שונים, יתמודד עם סוגיות בוערות תחת הנושא "השקיעו בכבוד".

Allecra Therapeutics ו-Acino חתמו על הסכם רישוי ואספקה ​​בלעדיים עבור EXBLIFEP®, האנטיביוטיקה החדשנית
Allecra Therapeutics ו-Acino חתמו על הסכם רישוי ואספקה ​​בלעדיים עבור EXBLIFEP®, האנטיביוטיקה החדשנית של Allecra באזור מועצת שיתוף הפעולה של מדינות המפרץ ודרום אפריקה

OPEN Health ו-fusion מכריזות על שותפות לאספקת תקשורת מבוססת בינה מלאכותית בתחום הבריאות
OPEN Health, ספקית גלובלית מובילה של תקשורת מדעית, HEOR וגישה לשוק, מעורבות מטופלים וייעוץ, הודיעה היום על שותפות עם fusion, ספקית פתרונות חדשניים של בינה מלאכותית ולימוד מכונה שתעבוד באופן בלעדי עם OPEN Health

מועד סופי למשקיעי LNC: רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Lincoln National Corporation להבטיח ייעוץ
מועד סופי למשקיעי LNC: רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Lincoln National Corporation להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב של 24 ביוני בתביעה ייצוגית בניירות ערך – LNC

הודעה על הצעת הסדר ותוכנית הקצאה הכוללת רוכשי מניות רגילות של Perrigo מ-21 באפריל 2015 עד 2 במאי 2017
הודעה על הצעת הסדר ותוכנית הקצאה הכוללת רוכשי מניות רגילות של Perrigo מ-21 באפריל 2015 עד 2 במאי 2017 ובעלי מניות רגילות של Perrigo מיום 12 בנובמבר 2015

Kolmar BNH מחזקת את יכולת התחרות הגלובלית באמצעות פונקציונליות כפולה של HemoHIM
Kolmar BNH (KOSDAQ: 200130), יצרנית פיתוח מקורי (ODM) של מוצרי מזון פונקציונליים ובריאותיים, מחזקת את מיצובה בשוק באמצעות קבלת אישור לפונקציונליות נוספת של HemoHIM, תוסף בריאות מוכר בקוריאה.

Mary Kay Inc מציגה ממצאים חדשים בתחום טיפוח העור והשימוש בכלי חישוב לזיהוי רגישות העור
מרי קיי Mary Kay Inc., חברה גלובלית ומובילה בתחום החדשנות של טיפוח העור, חשפה לאחרונה את התוצאות של שני מחקרים פורצי דרך: טיפול נוגד חמצון בעל יכולת לטשטש את ההשפעה הגלויה של זיהום אוויר ושל הזדקנות על עור האדם; וכן התמקדות ביישומי כלי חישוב לצורך ניבוי מדוייק של הבטיחות ושל התגובה הפוטנציאלית של עור האדם לחומרים קוסמטיים שונים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI