דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים ExaGrid זכתה ב-3 פרסי תעשייה בתחרות הפרסים למחשוב ברשת של שנת 2024
ExaGrid זכתה ב-3 פרסי תעשייה בתחרות הפרסים למחשוב ברשת של שנת 2024
חיים נוי 01/06/24 |  צפיות: 117

ExaGrid זכתה ב-3 פרסי תעשייה בתחרות הפרסים למחשוב ברשת של שנת 2024

ExaGrid קיבלה את התואר "חברת השנה" זו השנה ה-5 ברציפות

מרלבורו, מסצ’וסס, 30 במאי 2024,(BUSINESS WIRE):

ExaGrid®, הספקית של פתרון הגיבוי השכבתי היחיד בענף עם נעילת שמירה מבוססת זמן הכוללת שכבה שאינה פונה לרשת (יצירת מרווח אוויר שכבתי), מחיקות מושהות ואובייקטים שאינם ניתנים לשינוי לשחזור מתוכנות כופר, הודיעה היום כי זכתה בשלושה תארים בענף, כולל חברת השנה, מוצר החומרה של השנה וכן פרס התשואה על ההשקעה במהלך טקס פרסי המחשוב ברשת שנערך ב-23 במאי, 2024 בלונדון.

ExaGrid ממשיכה לקבל הכרה הודות פתרון אחסון הגיבוי בשכבות אותו היא מציעה, ועד עתה זכתה בשנת 2024 בארבעה פרסים בתחום כולל:

*פרסי פריצת דרך בתחום הנתונים - פתרון השנה לגיבוי נתונים

*פרסי מחשוב הרשת - חברת השנה

*פרסי מחשוב הרשת - מוצר החומרה של השנה

*פרסי מחשוב הרשת - פרס תשואה על השקעה

פרסי מחשוב הרשת נקבעים באמצעות הצבעה ציבורית. פרסי שנת 2024 ממשיכים את סדרת הזכיות של Exagrid, אשר זוכה בהם זו השנה השישית ברציפות, בתחרות פרסי מחשוב הרשת, וכן השנה החמישית ברציפות בה החברה זוכה בפרס חברת השנה.

"אנו גאים לזכות בשלושת הפרסים הללו, ובמיוחד לקבל שוב הכרה כחברת השנה, ואנו אסירי תודה לשותפינו וללקוחותינו על תמיכתם בנו. ברכות לכל הזוכים בתחרות פרסי מחשוב הרשת לשנת 2024, ותודה רבה לכל מי שהצביע לנו", אמר ביל אנדרוז, נשיא ומנכ"ל ExaGrid. "פרס התשואה על ההשקעה ממחיש את המשך החידושים שמטמיעה ExaGrid במוצריה, תוך שיפור העלויות של כלכלת אחסון הגיבוי באמצעות שילוב מתקדם ושכפול חוזר ומשופר עם יישומי הגיבוי המובילים, כמו גם הצעת ארכיטקטורה בעלת יכולת מדרוג והרחבה אשר תמנע שדרוגי forklift יקרים והשבתה מתוכננת של מוצרים ובמקביל תספק את הפתרון הטוב ביותר מבחינת ביצועים, אבטחה והתאוששות מתוכנות כופרה בעלות נמוכה וקבועה מראש במשך הזמן".

אודות ExaGrid

ExaGrid מספקת אחסון גיבוי מדורג עם אזור נחיתה ייחודי מבוסס מטמון כוננים, מאגר החזקה לטווח ארוך וארכיטקטורת התרחבות. אזור הנחיתה של ExaGrid מספק את הגיבויים, השחזורים ואת אתחולי המכונות וירטואליות המהירים ביותר. מאגר ההחזקה מציע את העלות הנמוכה ביותר לשמירה לטווח ארוך. ארכיטקטורת ההתרחבות של ExaGrid כוללת התקנים מלאים ומבטיחה חלון גיבוי באורך קבוע ככל שהנתונים גדלים, ומבטלת שדרוגים יקרים והתיישנות מוצרים. ExaGrid מציעה את גישת אחסון הגיבוי הדו-שכבתי היחידה עם שכבה שאינה מחבורת לרשת, מחיקות מושהות ואובייקטים בלתי ניתנים לשינוי להתאוששות מהתקפות של תוכנות כופר.

ל-ExaGrid מהנדסי מערכי מכירות וטרום-מכירה פיזיים במדינות הבאות: ארגנטינה, אוסטרליה, בנלוקס, ברזיל, קנדה, צ'ילה, חבר העמים, קולומביה, צ'כיה, צרפת, גרמניה, הונג קונג, הודו, ישראל, איטליה, יפן, מקסיקו , המדינות הנורדיות, פולין, פורטוגל, קטאר, ערב הסעודית, סינגפור, דרום אפריקה, דרום קוריאה, ספרד, טורקיה, איחוד האמירויות הערביות, בריטניה, ארצות הברית ואזורים נוספים.

בקרו אותנו בכתובת exagrid.com או התחברו אלינו בלינקדאין. ראו מה יש ללקוחות שלנו לומר על חוויות ExaGrid שלהם ולמדו מדוע הם מקדישים כעת הרבה פחות זמן לגיבוי בסיפורי ההצלחה של הלקוחות שלנו. ExaGrid גאה בדירוג NPS 81+ שלה!

ExaGrid הוא סימן מסחרי רשום של ExaGrid Systems, Inc.. כל הסימנים המסחריים האחרים הם רכושם של בעליהם בהתאמה.

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת – https://www.businesswire.com/news/home/54022926/en

אנשי קשר

תקשורת:
Mary Domenichelli
ExaGrid
[email protected]

מקור: ExaGrid

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
רמות המתח הנפשי צונחות ברחבי העולם, אך היקף החוויות השליליות עולה בארצות הנמצאות במשבר
בשנת 2023 העולם היה נגוע בסכסוכים - המלחמה בין אוקראינה לרוסיה נמשכה בזמן שמלחמה חדשה פרצה בין ישראל לחמאס - אך העולם היה גם במקום טוב יותר מבחינה רגשית לעומת שיא מגיפת הקורונה.

סקר של חברת FreedomPay וחברת Toast חושף את סדרי העדיפויות המובילים של אנשי אירוח ארגוניים: אבטחת נתונים, אינטגרציה והפעלת צמיחה
אינטגרציה ותמיכת לקוחות מופיעים כגורמים מכריעים בהעדפות בתי העסק עבור פתרונות תשלום

פסגת FII PRIORITY ריו דה ז'ניירו הסתיימה עם דיונים מרכזיים על צמיחה כלכלית גלובלית וקיימות
היום השלישי והאחרון של פסגת FII PRIORITY בריו דה ז'ניירו הסתיים בדיונים מרכזיים על צמיחה כלכלית גלובלית וקיימות. הפסגה, שאורגנה על ידי מכון FII, משכה כמעט 1,500 מנהיגים, יזמים ויזמים גלובליים שהשתתפו ביותר מ-65 מפגשים

נשיא ברזיל לולה פותח את פסגת FII PRIORITY הראשונה בריו דה ז'ניירו, פסגה לבחינת בניית סדר עולמי חדש תוך מתן עדיפות לכבוד לכולם
פסגת FII PRIORITY בת שלושת הימים באמריקה הלטינית, המופעלת על ידי מכון FII, החלה ביום שלישי במלון קופקבנה פאלאס בריו דה ז'ניירו. האירוע, שיכנס בכירים גלובליים, יחד עם מנהיגים עסקיים ממגזרים שונים, יתמודד עם סוגיות בוערות תחת הנושא "השקיעו בכבוד".

Allecra Therapeutics ו-Acino חתמו על הסכם רישוי ואספקה ​​בלעדיים עבור EXBLIFEP®, האנטיביוטיקה החדשנית
Allecra Therapeutics ו-Acino חתמו על הסכם רישוי ואספקה ​​בלעדיים עבור EXBLIFEP®, האנטיביוטיקה החדשנית של Allecra באזור מועצת שיתוף הפעולה של מדינות המפרץ ודרום אפריקה

OPEN Health ו-fusion מכריזות על שותפות לאספקת תקשורת מבוססת בינה מלאכותית בתחום הבריאות
OPEN Health, ספקית גלובלית מובילה של תקשורת מדעית, HEOR וגישה לשוק, מעורבות מטופלים וייעוץ, הודיעה היום על שותפות עם fusion, ספקית פתרונות חדשניים של בינה מלאכותית ולימוד מכונה שתעבוד באופן בלעדי עם OPEN Health

מועד סופי למשקיעי LNC: רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Lincoln National Corporation להבטיח ייעוץ
מועד סופי למשקיעי LNC: רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Lincoln National Corporation להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב של 24 ביוני בתביעה ייצוגית בניירות ערך – LNC

הודעה על הצעת הסדר ותוכנית הקצאה הכוללת רוכשי מניות רגילות של Perrigo מ-21 באפריל 2015 עד 2 במאי 2017
הודעה על הצעת הסדר ותוכנית הקצאה הכוללת רוכשי מניות רגילות של Perrigo מ-21 באפריל 2015 עד 2 במאי 2017 ובעלי מניות רגילות של Perrigo מיום 12 בנובמבר 2015

Kolmar BNH מחזקת את יכולת התחרות הגלובלית באמצעות פונקציונליות כפולה של HemoHIM
Kolmar BNH (KOSDAQ: 200130), יצרנית פיתוח מקורי (ODM) של מוצרי מזון פונקציונליים ובריאותיים, מחזקת את מיצובה בשוק באמצעות קבלת אישור לפונקציונליות נוספת של HemoHIM, תוסף בריאות מוכר בקוריאה.

Mary Kay Inc מציגה ממצאים חדשים בתחום טיפוח העור והשימוש בכלי חישוב לזיהוי רגישות העור
מרי קיי Mary Kay Inc., חברה גלובלית ומובילה בתחום החדשנות של טיפוח העור, חשפה לאחרונה את התוצאות של שני מחקרים פורצי דרך: טיפול נוגד חמצון בעל יכולת לטשטש את ההשפעה הגלויה של זיהום אוויר ושל הזדקנות על עור האדם; וכן התמקדות ביישומי כלי חישוב לצורך ניבוי מדוייק של הבטיחות ושל התגובה הפוטנציאלית של עור האדם לחומרים קוסמטיים שונים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI