דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים ExaGrid הכריזה על סטטוס "אובייקט מוכן ל-Veeam" בכנס VeeamON 2024
ExaGrid הכריזה על סטטוס "אובייקט מוכן ל-Veeam" בכנס VeeamON 2024
חיים נוי 04/06/24 |  צפיות: 75

ExaGrid הכריזה על סטטוס "אובייקט מוכן ל-Veeam" בכנס VeeamON 2024

ExaGrid השלימה את תכנית האישור ל-Veeam S3 Object Storage

פורט לודרדייל, פלורידה, 3 ביוני 2024, (BUSINESS WIRE):

VeeamON: ExaGrid®, הספקית של פתרון הגיבוי השכבתי היחיד בענף עם נעילת שמירה מבוססת זמן הכוללת שכבה שאינה פונה לרשת (יצירת מרווח אוויר שכבתי), מחיקות מושהות ואובייקטים שאינם ניתנים לשינוי לשחזור מתוכנות כופר, הכריזה היום במהלך אירוע VeeamON 2024 כי ExaGrid קיבלה סטטוס “אובייקט מוכן ל-Veeam®” (Veeam Ready-Object), לאישור כי Veeam מסוגל לכתוב לפתרון הגיבוי בשכבות של ExaGrid כיעד מאגר מסוג אובייקט S3, וכן יכולת לתמוך ב-Veeam Backup עבור Microsoft 365 תוך שימוש ב-S3 ישירות ל- Veeam Software. ExaGrid היא החברה המובילה, על פי נתח שוק, בתחום ההגנה על נתונים והתאוששות מתוכנות כופר.

“ExaGrid ממשיכה לשפר את השילוב שלה עם Veeam, תוך חיזוק השותפות והעלאת הערך אותו הפתרון המשולב של ExaGrid ו-Veeam מציע ללקוחותינו", אמר אנדריאה נופרט, סגן נשיא לניהול מוצר, ושותפויות ב-Veeam. “Veeam הוא הפתרון המוביל בעולם בתחום ההגנה על נתונים והתאוששות מתוכנות כופרה, ואנו מעריכים את ExaGrid כשותפתנו לברית הטכנולוגית. תוספת התמיכה של ExaGrid ב-S3 ועבור Veeam Backup ל-Microsoft 365 תומכת במשימתה של Veeam לאפשר לעסקים להמשיך ולפעול ומקנה גמישות בסייבר עבור 550,000 לקוחותינו".

ExaGrid כבר הוכרה כ"מאגר מוכן ל-“Veeam" מזה שנים רבות, והציעה שילוב מתקדם עבור משתמשי Veeam תוך תמיכה במספר תכונות של Veeam למיטוב ביצועי הגיבוי והשחזור, המדרגיות והשימור לטווח הארוך, זאת הודות ליכולת מתקדמת למניעה של שכפול נתונים, כולל: ExaGrid-Veeam Accelerated Data Mover ו-Veeam Fast Clone המשולבים ל-synthetic fulls מהירים, שחזור ואתחול ממכונה וירטואלית; תמיכה מלאה ב-Veeam Scale-Out Backup Repository (SOBR) עם ארכיטקטורת ה-scale-out של ExaGrid; שילוב ב-Veeam SureBackup לביצוע בדיקת יכולת התאוששות; ומניעת השכפול המשולבת של ExaGrid אשר מונעת עוד יותר את יתירות הנתונים הלא יתירים של Veeam ביחס של 1:7 ומציעה חיסכון בנפח אחסון (ובעלויות) לשימור בטווח הארוך יותר; דבר זה הופך את הפתרון המשולב של ExaGrid ושל Veeam למתאים במיוחד עבור סביבת הארגון.

ExaGrid היא ספונסרית Diamond של VeeamON 2024, אשר נערך ב-3-5 ביוני בפורט לודרדייל פלורידה ובאינטרנט. "אנו שמחים להכריז על השילוב האחרון עם שותפת הטכנולוגיה החשובה שלנו, Veeam. ExaGrid הוא יעד אחסון אובייקטים עבור Veeam תוך שימוש בפרוטוקול S3, וכעת הוא תומך בגיבויי M365 ישירות מ-Veeam. ExaGrid קיבלה גם את הסטטוס ‘אובייקט מוכן ל-Veeam’, בנוסף לסטטוס ‘מאגר מוכן ל-Veeam’ עבור סטטוס האחסון עם מניעת שכפול, תוך חיזוק נוסף של השותפות שלנו ושל הערך אותו אנו מציעים לארגונים אשר מעוניינים לקבל את הגנת הנתונים הטובה ביותר", אמר ביל אנדרוז, נשיא ומנכ"ל ExaGrid. "אנו נרגשים להכריז על כך ב-VeeamON 2024, כספונסרית Diamond גאה של הכנס הנערך השנה, המתמקד ב’גמישות רדיקלית’ אותה פתרון Veeam מספק לאלפי ארגונים ברחבי העולם".

אודות ExaGrid

ExaGrid מספקת אחסון גיבוי מדורג עם אזור נחיתה ייחודי מבוסס מטמון כוננים, מאגר החזקה לטווח ארוך וארכיטקטורת התרחבות. אזור הנחיתה של ExaGrid מספק את הגיבויים, השחזורים ואת אתחולי המכונות וירטואליות המהירים ביותר. מאגר ההחזקה מציע את העלות הנמוכה ביותר לשמירה לטווח ארוך. ארכיטקטורת ההתרחבות של ExaGrid כוללת התקנים מלאים ומבטיחה חלון גיבוי באורך קבוע ככל שהנתונים גדלים, ומבטלת שדרוגים יקרים והתיישנות מוצרים. ExaGrid מציעה את גישת אחסון הגיבוי הדו-שכבתי היחידה עם שכבה שאינה מחבורת לרשת, מחיקות מושהות ואובייקטים בלתי ניתנים לשינוי להתאוששות מהתקפות של תוכנות כופר.

ל-ExaGrid מהנדסי מערכי מכירות וטרום-מכירה פיזיים במדינות הבאות: ארגנטינה, אוסטרליה, בנלוקס, ברזיל, קנדה, צ'ילה, חבר העמים, קולומביה, צ'כיה, צרפת, גרמניה, הונג קונג, הודו, ישראל, איטליה, יפן, מקסיקו , המדינות הנורדיות, פולין, פורטוגל, קטאר, ערב הסעודית, סינגפור, דרום אפריקה, דרום קוריאה, ספרד, טורקיה, איחוד האמירויות הערביות, בריטניה, ארצות הברית ואזורים נוספים.

בקרו אותנו בכתובת exagrid.com או התחברו אלינו בלינקדאין. ראו מה יש ללקוחות שלנו לומר על חוויות ExaGrid שלהם ולמדו מדוע הם מקדישים כעת הרבה פחות זמן לגיבוי בסיפורי ההצלחה של הלקוחות שלנו. ExaGrid גאה בדירוג NPS 81+ שלה!

ExaGrid הוא סימן מסחרי רשום של ExaGrid Systems, Inc.. כל הסימנים המסחריים האחרים הם רכושם של בעליהם בהתאמה.

אנשי קשר

איש קשר לאמצעי התקשורת:
Mary Domenichelli
ExaGrid
[email protected]

מקור: ExaGrid

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
רמות המתח הנפשי צונחות ברחבי העולם, אך היקף החוויות השליליות עולה בארצות הנמצאות במשבר
בשנת 2023 העולם היה נגוע בסכסוכים - המלחמה בין אוקראינה לרוסיה נמשכה בזמן שמלחמה חדשה פרצה בין ישראל לחמאס - אך העולם היה גם במקום טוב יותר מבחינה רגשית לעומת שיא מגיפת הקורונה.

סקר של חברת FreedomPay וחברת Toast חושף את סדרי העדיפויות המובילים של אנשי אירוח ארגוניים: אבטחת נתונים, אינטגרציה והפעלת צמיחה
אינטגרציה ותמיכת לקוחות מופיעים כגורמים מכריעים בהעדפות בתי העסק עבור פתרונות תשלום

פסגת FII PRIORITY ריו דה ז'ניירו הסתיימה עם דיונים מרכזיים על צמיחה כלכלית גלובלית וקיימות
היום השלישי והאחרון של פסגת FII PRIORITY בריו דה ז'ניירו הסתיים בדיונים מרכזיים על צמיחה כלכלית גלובלית וקיימות. הפסגה, שאורגנה על ידי מכון FII, משכה כמעט 1,500 מנהיגים, יזמים ויזמים גלובליים שהשתתפו ביותר מ-65 מפגשים

נשיא ברזיל לולה פותח את פסגת FII PRIORITY הראשונה בריו דה ז'ניירו, פסגה לבחינת בניית סדר עולמי חדש תוך מתן עדיפות לכבוד לכולם
פסגת FII PRIORITY בת שלושת הימים באמריקה הלטינית, המופעלת על ידי מכון FII, החלה ביום שלישי במלון קופקבנה פאלאס בריו דה ז'ניירו. האירוע, שיכנס בכירים גלובליים, יחד עם מנהיגים עסקיים ממגזרים שונים, יתמודד עם סוגיות בוערות תחת הנושא "השקיעו בכבוד".

Allecra Therapeutics ו-Acino חתמו על הסכם רישוי ואספקה ​​בלעדיים עבור EXBLIFEP®, האנטיביוטיקה החדשנית
Allecra Therapeutics ו-Acino חתמו על הסכם רישוי ואספקה ​​בלעדיים עבור EXBLIFEP®, האנטיביוטיקה החדשנית של Allecra באזור מועצת שיתוף הפעולה של מדינות המפרץ ודרום אפריקה

OPEN Health ו-fusion מכריזות על שותפות לאספקת תקשורת מבוססת בינה מלאכותית בתחום הבריאות
OPEN Health, ספקית גלובלית מובילה של תקשורת מדעית, HEOR וגישה לשוק, מעורבות מטופלים וייעוץ, הודיעה היום על שותפות עם fusion, ספקית פתרונות חדשניים של בינה מלאכותית ולימוד מכונה שתעבוד באופן בלעדי עם OPEN Health

מועד סופי למשקיעי LNC: רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Lincoln National Corporation להבטיח ייעוץ
מועד סופי למשקיעי LNC: רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Lincoln National Corporation להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב של 24 ביוני בתביעה ייצוגית בניירות ערך – LNC

הודעה על הצעת הסדר ותוכנית הקצאה הכוללת רוכשי מניות רגילות של Perrigo מ-21 באפריל 2015 עד 2 במאי 2017
הודעה על הצעת הסדר ותוכנית הקצאה הכוללת רוכשי מניות רגילות של Perrigo מ-21 באפריל 2015 עד 2 במאי 2017 ובעלי מניות רגילות של Perrigo מיום 12 בנובמבר 2015

Kolmar BNH מחזקת את יכולת התחרות הגלובלית באמצעות פונקציונליות כפולה של HemoHIM
Kolmar BNH (KOSDAQ: 200130), יצרנית פיתוח מקורי (ODM) של מוצרי מזון פונקציונליים ובריאותיים, מחזקת את מיצובה בשוק באמצעות קבלת אישור לפונקציונליות נוספת של HemoHIM, תוסף בריאות מוכר בקוריאה.

Mary Kay Inc מציגה ממצאים חדשים בתחום טיפוח העור והשימוש בכלי חישוב לזיהוי רגישות העור
מרי קיי Mary Kay Inc., חברה גלובלית ומובילה בתחום החדשנות של טיפוח העור, חשפה לאחרונה את התוצאות של שני מחקרים פורצי דרך: טיפול נוגד חמצון בעל יכולת לטשטש את ההשפעה הגלויה של זיהום אוויר ושל הזדקנות על עור האדם; וכן התמקדות ביישומי כלי חישוב לצורך ניבוי מדוייק של הבטיחות ושל התגובה הפוטנציאלית של עור האדם לחומרים קוסמטיים שונים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI