דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים SEALSQ, WISeKey ו-Hashgraph Association מאחדות כוחות כדי להביא פתרונות IoT ו-DePIN מאובטחים לערב הסעודית
SEALSQ, WISeKey ו-Hashgraph Association מאחדות כוחות כדי להביא פתרונות IoT ו-DePIN מאובטחים לערב הסעודית
חיים נוי 05/06/24 |  צפיות: 111

SEALSQ, WISeKey ו-Hashgraph Association מאחדות כוחות כדי להביא פתרונות IoT ו-DePIN מאובטחים לערב הסעודית

ז'נבה, שוויץ / ריאד, ערב הסעודית, 5 ביוני 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

SEALSQ Corp (נאסד"ק: LAES), חברה המתמקדת בפיתוח ומכירה של מוליכים למחצה, PKI ומוצרי חומרה ותוכנה בטכנולוגיה פוסט-קוונטית, וחברת האם שלה, WISeKey, SIX: WIHN; (נאסד"ק: WKEY), מובילה עולמית בפתרונות אבטחת סייבר, זהות דיגיטלית ואינטרנט של הדברים (IoT), הודיעה על שותפות עם The Hashgraph Association, איגוד שוויצרי ומוביל בחדשנות דיגיטלית ופתרונות DLT באמצעות רשת Hedera, כדי להוביל את היישום של פתרונות האינטרנט של הדברים ו- DePin (רשת תשתית פיזית מבוזרת) בממלכת ערב הסעודית בהתאם לחזון 2030 של ערב הסעודית. חזון 2030 שואף להקים תשתית דיגיטלית מתוחכמת עבור הממלכה ולהגביר את התחרותיות הכלכלית.

Hashgraph Association, שהודיעה לאחרונה על השקת סטודיו Deep Tech בשווי 250 מיליון דולר עם משרד ההשקעות הסעודי, שמטרתו לפתח פתרונות טכנולוגיים, כולל בלוקצ'יין ובינה מלאכותית, לעסקים מקומיים בערב הסעודית, תעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם WISeKey ושותפיה בערב הסעודית (E.A. Juffali &; Brothers Group) כדי להציע טכנולוגיית ספר חשבונות מבוזר חזקה שתשפר את האבטחה והיעילות של IoT, בלוקצ'יין ויישומים ופתרונות DePIN ברחבי ערב הסעודית ואזור המזרח התיכון וצפון אפריקה.

WISeKey, נוכחת בממלכת ערב הסעודית מאז 2020 באמצעות המיזם המשותף שלה WISeKey Arabia, עם Saudi Advanced Technologies Company Ltd (SAT), חברת בת בבעלות מלאה של קבוצת Juffali.

כמאל יוספי, נשיא Hashgraph Association, הוסיף: "כחלק מהמשימה שלנו להאיץ את האימוץ של טכנולוגיות מתפתחות הכוללות טכנולוגיית DLT כמו Hederaברחבי העולם ובאזור המזרח התיכון וצפון אפריקה, אנו שמחים לתמוך בצמיחה של פתרונות DePIN המציעים תשתית דיגיטלית מאובטחת, שקופה וחדשנית הדרושה לעתיד הכלכלות הדיגיטליות באזור".

קרלוס מוריירה, מנכ"ל ויו"ר SEALSQ אמר: "אנו שמחים לעבוד עם שני מובילי תעשייה גדולים בערב הסעודית כדי לפתח פתרונות IoT ו-DePIN מאובטחים עבור מגזרי קמעונאות, פיננסים, ערים חכמות, בריאות, תעשייה, תחבורה ומגזרים אחרים. כעת אנו יכולים להציע פתרון מלא של 360 מעלות הכולל אבטחת סייבר, בלוקצ'יין, תשתית IoT הדרושה ליעדי הדיגיטציה של חזון 2030 הסעודי, כמו גם לאלה של אזור המזרח התיכון וצפון אפריקה בכלל".

שוק תקשורת ה-IoT וה-M2M של ממלכת ערב הסעודית, המקיף כיום 65% משוק אבטחת הסייבר וה-IoT של אזור המפרץ, הוערך ב-16 מיליארד דולר ב-2019, לעומת כ-4.9 מיליארד דולר ב-2014, והוא צפוי להמשיך בצמיחה המהירה שלו בעשור הקרוב, בתמיכת תוכנית הרפורמה הכלכלית של ערב הסעודית "חזון 2030".

DePIN, או רשתות תשתית פיזיות מבוזרות, מתייחס לשילוב של טכנולוגיות מבוזרות, כגון בלוקצ'יין ו- IoT, כדי ליצור רשת תשתית מאובטחת, שקופה ויעילה יותר. על ידי מינוף טכנולוגיית החשבונות המבוזרים של Hedera, שיתוף הפעולה ישפר את האבטחה והאמינות של רשתות תשתית פיזיות, ויהפוך אותן לעמידות יותר לאיומי סייבר ויעילות יותר בפעילותן.

SEALSQ, חברת בת של WISeKey, ומובילה בתחום המוליכים למחצה, PKI וטכנולוגיית פוסט-קוונטום, הודיעה בעבר על יוזמה משמעותית להקמת מרכז הרכבה ובדיקה של מוליכים למחצה פתוחים (OSAT) בערב הסעודית.  OSAT נועד להציע מערך מקיף של שירותי בדיקה, כולל פרוסות ובדיקות סופיות, כמו גם שירותי הרכבה עבור חבילות מוליכים למחצה שונות כגון QFN, BGA, WLCSP ואחרים. יוזמה זו היא מרכיב מרכזי באסטרטגיה גדולה יותר שמטרתה לפתח מרכזי התאמה אישית של מוליכים למחצה באמצעות שותפויות ציבוריות-פרטיות (PPP).

SEALSQ נמצאת כעת בדיונים פעילים להשקת שלושה פרויקטים גדולים ברחבי אירופה, המזרח התיכון והמזרח הרחוק. מרכזי OSAT אלה ישתמשו בטכנולוגיית RISC-V לתכנון שבבים, תוך התמקדות בייצור מקומי כדי לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של אבטחה והסמכה מגופים מוסמכים כמו Common Criteria ו- NIST.

אודות SEALSQ

SEALSQ מתמקדת במכירת פתרונות משולבים המבוססים על שירותי מוליכים למחצה, PKI והקצאת משאבים, תוך פיתוח מוצרי חומרה ותוכנה בטכנולוגיה פוסט-קוונטית. ניתן להשתמש בפתרונות שלנו במגוון יישומים, החל מאסימוני אימות רב-גורמי, אנרגיה חכמה, מכשירי חשמל ביתיים חכמים ותשתית רשת IT, וכלה במערכות כלי-רכב, אוטומציה תעשייתית ובקרה. קריפטוגרפיה פוסט-קוונטית (PQC) מתייחסת לשיטות הצפנה המאובטחות מפני התקפה של מחשב קוונטי. ככל שמחשבים קוונטיים הופכים חזקים יותר, הם עשויים להיות מסוגלים לשבור רבות משיטות ההצפנה המשמשות כיום להגנה על מידע רגיש, כגון RSA וקריפטוגרפיה של עקומה אליפטית (ECC).חברת PQC שואפת לפתח שיטות הצפנה חדשות המאובטחות מפני התקפות קוונטיות.

למידע נוסף, אנא בקרו באתר www.sealsq.com

אודות WISeKey

WISeKey International Holding Ltd ("WISeKey", SIX: WIHN; נאסד"ק: WKEY) היא מובילה עולמית באבטחת סייבר, זהות דיגיטלית ופלטפורמת פתרונות IoT. היא פועלת כחברת אחזקות שבסיסה בשווייץ באמצעות מספר חברות בנות תפעוליות, שכל אחת מהן מוקדשת להיבטים ספציפיים של תיק הטכנולוגיה שלה. חברות הבת כוללות (1) את SEALSQ Corp (נאסד"ק: LAES), המתמקדת במוליכים למחצה, PKI ומוצרי טכנולוגיה פוסט-קוונטית, (2) WISeKey SA המתמחה בפתרונות RoT ו-PKI לאימות וזיהוי מאובטחים ב-IoT, בלוקצ'יין ובינה מלאכותית, (3) WISeSat AG המתמקדת בטכנולוגיית חלל לתקשורת לוויינית מאובטחת, במיוחד עבור יישומי IoT, ו-(4) WISe.ART Corp המתמקדת ב-NFT אמינים של בלוקצ'יין ומפעילה את שוק WISe.ART לאבטחה עסקאות NFT.

כל חברת בת תורמת למשימה של WISeKey לאבטח את האינטרנט תוך התמקדות בתחומי המחקר והמומחיות שלהם. הטכנולוגיות שלהם משתלבות בצורה חלקה בפלטפורמת WISeKey המקיפה. WISeKey מאבטח מערכות אקולוגיות של זהויות דיגיטליות עבור אנשים ואובייקטים באמצעות טכנולוגיות בלוקצ'יין, AI ו- IoT. עם למעלה מ-1.6 מיליארד שבבים הפרוסים במגזרי IoT שונים, WISeKey ממלאת תפקיד חיוני באבטחת האינטרנט של הכל. המוליכים למחצה של החברה מייצרים ביג דאטה יקרי ערך, שכאשר מנתחים אותם באמצעות בינה מלאכותית, מאפשרים חיזוי מניעת כשלים בציוד. WISeKey, המהימן על ידי בסיס האמון הקריפטוגרפי של OISTE/WISeKey, מספק אימות וזיהוי מאובטחים עבור יישומי IoT, בלוקצ'יין ובינה מלאכותית. WISeKey Root of Trust מבטיח את שלמות העסקאות המקוונות בין אובייקטים ואנשים. למידע נוסף על הכיוון האסטרטגי של WISeKey וחברות הבת שלה, אנא בקרו באתר www.wisekey.com.

אודות עמותת האשגרף (Hashgraph Association)

עמותת Hashgraph נמצאת בחוד החנית של האפשור וההעצמה הדיגיטלית של ארגונים באמצעות אימוץ רחב של פתרונות ברמה ארגונית ויישומים מבוזרים המופעלים על ידי Hedera, כולל מימון הכשרה, חדשנות ותוכניות בניית הון סיכון ברחבי העולם. כארגון ללא מטרות רווח שבסיסו בשוויץ, Hashgraph Association תומכת ומממנת חדשנות, מחקר ופיתוח המאפשרים הכלה כלכלית ועתיד דיגיטלי לכולם, עם השפעה חיובית על הסביבה, החברה והממשל (ESG). למידע נוסף על Hashgraph Association, בקרו באתר www.hashgraph-association.com.

קשרי עיתונות ומשקיעים

SEALSQ Corp
Carlos Moreira
Chairman & CEO
Tel: +41 22 594 3000
[email protected]

SEALSQ Investor Relations (US)
The Equity Group Inc.
Lena Cati
Tel: +1 212 836-9611 / [email protected]
Katie Murphy
Tel: +212 836-9612 / [email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
רמות המתח הנפשי צונחות ברחבי העולם, אך היקף החוויות השליליות עולה בארצות הנמצאות במשבר
בשנת 2023 העולם היה נגוע בסכסוכים - המלחמה בין אוקראינה לרוסיה נמשכה בזמן שמלחמה חדשה פרצה בין ישראל לחמאס - אך העולם היה גם במקום טוב יותר מבחינה רגשית לעומת שיא מגיפת הקורונה.

סקר של חברת FreedomPay וחברת Toast חושף את סדרי העדיפויות המובילים של אנשי אירוח ארגוניים: אבטחת נתונים, אינטגרציה והפעלת צמיחה
אינטגרציה ותמיכת לקוחות מופיעים כגורמים מכריעים בהעדפות בתי העסק עבור פתרונות תשלום

פסגת FII PRIORITY ריו דה ז'ניירו הסתיימה עם דיונים מרכזיים על צמיחה כלכלית גלובלית וקיימות
היום השלישי והאחרון של פסגת FII PRIORITY בריו דה ז'ניירו הסתיים בדיונים מרכזיים על צמיחה כלכלית גלובלית וקיימות. הפסגה, שאורגנה על ידי מכון FII, משכה כמעט 1,500 מנהיגים, יזמים ויזמים גלובליים שהשתתפו ביותר מ-65 מפגשים

נשיא ברזיל לולה פותח את פסגת FII PRIORITY הראשונה בריו דה ז'ניירו, פסגה לבחינת בניית סדר עולמי חדש תוך מתן עדיפות לכבוד לכולם
פסגת FII PRIORITY בת שלושת הימים באמריקה הלטינית, המופעלת על ידי מכון FII, החלה ביום שלישי במלון קופקבנה פאלאס בריו דה ז'ניירו. האירוע, שיכנס בכירים גלובליים, יחד עם מנהיגים עסקיים ממגזרים שונים, יתמודד עם סוגיות בוערות תחת הנושא "השקיעו בכבוד".

Allecra Therapeutics ו-Acino חתמו על הסכם רישוי ואספקה ​​בלעדיים עבור EXBLIFEP®, האנטיביוטיקה החדשנית
Allecra Therapeutics ו-Acino חתמו על הסכם רישוי ואספקה ​​בלעדיים עבור EXBLIFEP®, האנטיביוטיקה החדשנית של Allecra באזור מועצת שיתוף הפעולה של מדינות המפרץ ודרום אפריקה

OPEN Health ו-fusion מכריזות על שותפות לאספקת תקשורת מבוססת בינה מלאכותית בתחום הבריאות
OPEN Health, ספקית גלובלית מובילה של תקשורת מדעית, HEOR וגישה לשוק, מעורבות מטופלים וייעוץ, הודיעה היום על שותפות עם fusion, ספקית פתרונות חדשניים של בינה מלאכותית ולימוד מכונה שתעבוד באופן בלעדי עם OPEN Health

מועד סופי למשקיעי LNC: רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Lincoln National Corporation להבטיח ייעוץ
מועד סופי למשקיעי LNC: רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Lincoln National Corporation להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב של 24 ביוני בתביעה ייצוגית בניירות ערך – LNC

הודעה על הצעת הסדר ותוכנית הקצאה הכוללת רוכשי מניות רגילות של Perrigo מ-21 באפריל 2015 עד 2 במאי 2017
הודעה על הצעת הסדר ותוכנית הקצאה הכוללת רוכשי מניות רגילות של Perrigo מ-21 באפריל 2015 עד 2 במאי 2017 ובעלי מניות רגילות של Perrigo מיום 12 בנובמבר 2015

Kolmar BNH מחזקת את יכולת התחרות הגלובלית באמצעות פונקציונליות כפולה של HemoHIM
Kolmar BNH (KOSDAQ: 200130), יצרנית פיתוח מקורי (ODM) של מוצרי מזון פונקציונליים ובריאותיים, מחזקת את מיצובה בשוק באמצעות קבלת אישור לפונקציונליות נוספת של HemoHIM, תוסף בריאות מוכר בקוריאה.

Mary Kay Inc מציגה ממצאים חדשים בתחום טיפוח העור והשימוש בכלי חישוב לזיהוי רגישות העור
מרי קיי Mary Kay Inc., חברה גלובלית ומובילה בתחום החדשנות של טיפוח העור, חשפה לאחרונה את התוצאות של שני מחקרים פורצי דרך: טיפול נוגד חמצון בעל יכולת לטשטש את ההשפעה הגלויה של זיהום אוויר ושל הזדקנות על עור האדם; וכן התמקדות ביישומי כלי חישוב לצורך ניבוי מדוייק של הבטיחות ושל התגובה הפוטנציאלית של עור האדם לחומרים קוסמטיים שונים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI